Hurra! Nettopp vunnet auksjon på ebay! Pronto Pro på vei! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    OK!

Da har jeg fått prontoen . Men etter å ha prøvd et strømadapter fra Clas Ohlson, fikk jeg ikke strøm i dockingen. Et par PM til Dirtyboy, der han gjorde det geniale i å spørre meg om polariteten, (som selvfølgelig viste seg å være feil) dro jeg opp til biltema og skaffet meg en ny adapter.

Desverre skulle det vise seg at det ikke hjalp :cry: . Så nå har jeg et problem. Jeg får sjekke innom et serviceverksted her i Bergen for å høre om de gidder å måle litt spenning etc. Dette var litt kjipt gitt! Det positive er selvfølgelig å ha tilgang på ressurser gjennom AVForum som Dirtyboy i dette tilfellet til å hjelpe deg videre når du står fast . Forhåpentligvis ordner det seg. Selve pronto pro'en fungerer utmerket.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med Prontoen min funka det fint med en adapter fra 220->12V kjøpt på Expert, men jeg har litt andre problemer: Det er litt dårlig kontakt eller noe ved batteripolene, og jeg må av og til pirke litt på dem for å få lading. Kan det være noe av det samme hos deg?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nope, det er nok en stor sjanse for at det skyldes at jeg brukte feil polaritet første gangen . Jeg får vite mer neste uke.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •