Runjo's guttestue prosjekt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Wink Runjo's guttestue prosjekt

Tenkte legge ut en liten logg over kjellerstua mi, og hvordan jeg har laget denne.
    I utgangspunktet en budsjett utgave, men som med det meste annet man går i gang med, blir det ikke helt som man har tenkt seg.
    Rommet er bare 3,3 x 4,4m i kjelleren på en to-mannsbolig og det skulle ikke være helt bat cave.
    Begynte med å fjerne panel inn til naboen. Skulle isolere veggen inn til de, men ellers bare male. Det endte med å rive ned alle veggene og fjerne alt av isolasjon og stendere helt inn til betongen. I tillegg måtte jeg bytte vinduet, og da satte jeg inn et rømningsvindu pga at det er eneste rømningsvei i kjelleren.
    Runjo's guttestue prosjekt-div-2-nov-331-jpgRunjo's guttestue prosjekt-div-2-nov-506-jpgRunjo's guttestue prosjekt-div-2-nov-512-jpgRunjo's guttestue prosjekt-div-2-nov-514-jpgRunjo's guttestue prosjekt-div-2-nov-522-jpgRunjo's guttestue prosjekt-div-2-nov-525-jpg

Så begynte oppbyggingen. Pga at det bare er 2,02 under taket var det ikke mye isolering som ble gjort der. Men tettet alle sprekker og mulige åpne veier ut av rommet.
    Runjo's guttestue prosjekt-div-2-nov-536-jpgRunjo's guttestue prosjekt-div-2-nov-553-jpgRunjo's guttestue prosjekt-div-2-nov-554-jpg

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Runjo's guttestue prosjekt-div-2-nov-558-jpgRunjo's guttestue prosjekt-div-2-nov-559-jpgEn liten oppdatering. Gulvet ble slipt. Ble å pusse en del runder da det var noe ujevnt, men resultatet ble bra. Så ble det lakket med 2 komponents lakk. Gulvet ble helt matt etter at det hadde tørket. Så var det tide å male vegger,lister og tak. Alt malt med Lady Pure color for å ikke få noen refleksjon.Runjo's guttestue prosjekt-div-2-nov-570-jpgRunjo's guttestue prosjekt-div-2-nov-565-jpg Utstyret står klart til å monteres,alt elektrisk har jeg trukket selv. Så elektrikker er bestillt for å koble på brytere og kontakter. Her ser jeg enden i det fjerne, har ventet lenge nok. Har planlagt dette side før jeg fikk kjøpt huset.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser veldig bra ut!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Da begynner rommet å nærme seg ferdig, noe småting her og der. Og noen kabler som skal skjules som kan ses på bildene.
    Utstyret som jeg har i dag er vel det man kaller budsjett her inne, men jeg er ganske fornøy selv og storkoser meg i mitt lille fristed gutterom.
    Utstyret jeg har er Sony HW30 projektor, Lerrett DreamScreen V4 UltraFrame DynaGrey&BrightWhite D65 16:9 200cm/92", Sony BDP-S790 Blue Ray,PS3, Canal Digital HD-PWR dekoder,Onkyo TX-NR626 og Dynavoice Magic F-6 EX 5.1.
    Skal i tillegg ha inn kilde som Mini PC eller lignende her for spilling av Netflix,Youtube,streaming av fotballkamper fra div. sider osv. Forslag til hva som er best å bruker til det tas i mot med takk.
    Bildene er tatt med Iphone, så ikke helt topp kvalitet.

Runjo's guttestue prosjekt-kjeller5-jpgRunjo's guttestue prosjekt-kjeller4-jpgRunjo's guttestue prosjekt-kjeller3-jpg

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,245
    Takk & like
    Blogginnlegg
    2
    Nevnt
    5 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette så virkelig lekkert ut Gratulerer med gutterom
    Dali Mentor 8, Dali Mentor Vocal, Energy Exls12, Dali Fazon Mikro, Dali Ikon5Mk2, Denon AVR-3313, 2XNadC275, Denon DBT-1713UD, X-Box360, Sonos Connect, Samsung UE55F8005, UNNU tv møbel
    Link: http://avforum.no/myhometheater/Zleepyme

Lignende tråder

1. Runjo's blivende guttekjeller
    By runjo in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 1
    Siste melding: 03-07-2013, 17:14
  2. Sub-prosjekt
    By wilma in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 11
    Siste melding: 04-17-2009, 23:50
  3. sub Prosjekt
    By marius1992 in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 20
    Siste melding: 08-07-2006, 23:22
  4. Prosjekt DVI-I bli til DVI-D ?
    By Bravo in forum Kabler
    Svar: 2
    Siste melding: 06-07-2005, 14:55
  5. Prosjekt
    By bergan01 in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 2
    Siste melding: 01-26-2005, 10:27

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •