MorJohan's "Prosjekt Hjemmekino" nærmer seg ferdig.... - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  11
Like Like:  11
Side 13 av 19 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 380
    Intermediate MorJohan sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Halden
    Poster
    675
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har SVS PC12-NSD DSP dukket opp og jeg har kjørt auto-oppsett i stuen. Når det gjelder SVS kontra XTZ så er jeg lettere sjokkert.
    Først og fremst på grunn av størrelsen. (Vennligst unnskyld rotet,- jeg stabler om på utstyr for harde livet....)

-svs-jpg

Deretter er jeg lettere sjokkert over hvor dypt den går, selv på moderat volum. Min gamle XTZ er som en diskanthøyttaler i forhold....

Tør ikke tenke på hva som skjer når man kommer opp på SVS Ultra.....

Videre så har Klipsch RC-62 II dukket opp og er stablet inn i hyllen i stuekinoen, bare for å høre på lyden.
    Kan vel trygt si at det er noget forskjell på 7 kg. Yamaha og 14 kg. Klipsch.... Selv om den kun er innspilt i 10 minutter...

I morgen eller på lørdag blir utstyret flyttet ned i kinoen, må bare få bærehjelp fra guttungen først.

Gleder meg som et barn på julaften,- og bilder kommer!

Min byggetråd: Prosjekt Hjemmekino

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rommet ble flott! Og snart premiere også. Mitt eget prosjekt har måtte vike for div andre prosjekter i sommer, men håper å komme igang igjen snart.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med skikkelig bass. Jeg husker selv da jeg gikk fra cerwin vega 15" til SVS PB13 - ultra. Det var sjokk det.

Men nå har SVSen vært pakket ned i tre år. Det er virkelig på tide å vekke monsteret til live. Hver gang noen brenner av en salve dynamitt, så savner jeg SVS følelsen.

Intermediate Willms sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2012
    Sted
    Oslo
    Poster
    591
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny sub! Har jo en XTZ 12.16 selv, så jeg er meget spent på hva du synes om oppgraderingen.

Sitat Opprinnelig postet av MorJohan Vis post

Vel Willms: Du er usikker på ferdighetene dine? Jeg startet med hammer og meisel for å rette ut ujevnheter i gulvet. ALT annet har jeg lært her inne. Og er du usikker på noe,- spør! Det er eksperter her inne som gir deg svar!

Forøvrig: Tusen takk for kommentaren om taket mitt! Ideen er forøvrig stjålet fra Kenti. Les gjerne gjennom hans eminente byggetråd dersom du ikke har gjort det.
    Har (selvfølgelig) pløyd igjennom tråden til Kenti (og Hunsbedt, RuneW, Givati og mangle mange fler). Du har likevel vært utrolig god til å få fram hvor bra det kan gjøres med et stramt budsjett. For en som lurer på om han skal si opp innboforsikringen for å ta seg råd til ny sag, så har det litt å si.

Du har i tillegg en humor og selironi i skrivingen din, som gjør det ekstra artig å lese. Det gir meg minner tilbake til fredagsvitsene til RuneW.

Har et spørsmål angående taket. Så ut fra regnskapet ditt at du har brukt nervøs fløyel fra Jysk. Har vært inne på tanken selv pga en svært hyggelig pris sammenliknet med scenemolton. Kona (som har utdannelse innen søm) sier derimot at det vil kunne gi en del gjenskinn fra projektoren. Har du noen erfaringer på det enda? Og er det Jysk sin røde og sorte du har brukt i hele taket, eller er det andre innslag?
    Min byggetråd

Onkyo TX-NR717 - Rotel RB-1070 - Klipsch RF-62, RC-62, RS-42, XTZ 99 w12.16 - BenQ W1300 - 100" DreamScreen V5 Basic DynaGrey

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Halden
    Poster
    675
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gunnar Vis post
    Rommet ble flott! Og snart premiere også. Mitt eget prosjekt har måtte vike for div andre prosjekter i sommer, men håper å komme igang igjen snart.
    Takk for det, Gunnar! Premieren er rett rundt hjørnet, og å si at jeg gleder meg er en underdrivelse!
    Det har gått rimelig tregt med meg den siste tiden også, mye grunnet denne fantastisk sommeren vi har hatt.

Gleder meg til du får igang tråden din igjen!

Sitat Opprinnelig postet av Skalle Vis post
    Gratulerer med skikkelig bass. Jeg husker selv da jeg gikk fra cerwin vega 15" til SVS PB13 - ultra. Det var sjokk det.

Men nå har SVSen vært pakket ned i tre år. Det er virkelig på tide å vekke monsteret til live. Hver gang noen brenner av en salve dynamitt, så savner jeg SVS følelsen.
    Takk Skalle! Å gå over til SVS var som å komme inn i en ny verden! Men jeg må si at jeg lurer fælt på hvordan en PB/PC13 Ultra høres ut når min "inngangsmodell" gir meg bakoversveis.

Har ikke fått testet den så mye, men har kjørt de første scenene i "The Art of Flight" hvor det er god, dyp bass. Og jeg kan trygt si at rommet (stuen) ble satt i bevegelse!

Sitat Opprinnelig postet av Willms Vis post
    Gratulerer med ny sub! Har jo en XTZ 12.16 selv, så jeg er meget spent på hva du synes om oppgraderingen.
    Tusen takk, Willms! Nå var min XTZ den første modellen som kom på markedet og het rett og slett XTZ W12. Regner med at det er god del forbedringer når det gjelder din 12.16.

Men selvfølgelig,- en tilbakemelding på SVS'en kommer når jeg får kjørt igjennom noen scener fra tråden "Filmer med bra bass" som jeg tror den heter.

Har (selvfølgelig) pløyd igjennom tråden til Kenti (og Hunsbedt, RuneW, Givati og mangle mange fler). Du har likevel vært utrolig god til å få fram hvor bra det kan gjøres med et stramt budsjett. For en som lurer på om han skal si opp innboforsikringen for å ta seg råd til ny sag, så har det litt å si.

Du har i tillegg en humor og selironi i skrivingen din, som gjør det ekstra artig å lese. Det gir meg minner tilbake til fredagsvitsene til RuneW.
    Hyggelig at du liker tråden min. Jeg har hele tiden forsøkt å gjøre denne kinoen så billig som mulig, men hele tiden vært bevisst på å få til et akseptabelt resultat.
    Når det gjelder verktøy så har jeg kjøpt dette rimelig på Jula og Clas Ohlsson. Kapp/gjerdesagen kostet meg 599,- på tilbud, og har fungert ypperlig til mitt bruk. Jeg har dog byttet sagblad fra 24 tenner til 48 for å få renere snitt.

Når det gjelder humor og selvironi, så tar jeg meg selv overhodet ikke høytidelig. Gjør jeg en tabbe (som det har blitt mange av) så forteller jeg om det i håp om at andre ikke skal gå i samme fellen, samt med et håp om å fremkalle enten et smil eller hoderisting hos den som leser.

Har et spørsmål angående taket. Så ut fra regnskapet ditt at du har brukt nervøs fløyel fra Jysk. Har vært inne på tanken selv pga en svært hyggelig pris sammenliknet med scenemolton. Kona (som har utdannelse innen søm) sier derimot at det vil kunne gi en del gjenskinn fra projektoren. Har du noen erfaringer på det enda? Og er det Jysk sin røde og sorte du har brukt i hele taket, eller er det andre innslag?
    Når det gjelder taket så stemmer det at jeg har benyttet rød og sort "Nervøs fløyel" fra Jysk. Jeg frykter også at den kan være litt blank og gi gjenskinn. Jeg ser tydelig at den "glitrer" når jeg bruker 500 Watts arbeidslampe, men håper at lyset fra projektoren og lerretet ikke vil gi noe særlig refleksjoner. Om så skulle være får jeg bare bite i det sure eplet og bytte ut med scenemolton.
    Det er bare til å fjerne ca. 3500 stifter....

Medlem siden
    Aug 2012
    Sted
    Oslo
    Poster
    591
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder verktøy så har jeg kjøpt dette rimelig på Jula og Clas Ohlsson. Kapp/gjerdesagen kostet meg 599,- på tilbud, og har fungert ypperlig til mitt bruk. Jeg har dog byttet sagblad fra 24 tenner til 48 for å få renere snitt.
    Stemmer det at det er denne saga du har da: Meec Kapp-/gjærsag 1050 W Ø190 mm fra Jula? Koster 599,- for tiden, som jo må sies å være en veldig hyggelig pris. Vurderer den selv, men frykter at den er for upresis i gjæringen.

Når det gjelder taket så stemmer det at jeg har benyttet rød og sort "Nervøs fløyel" fra Jysk. Jeg frykter også at den kan være litt blank og gi gjenskinn. Jeg ser tydelig at den "glitrer" når jeg bruker 500 Watts arbeidslampe, men håper at lyset fra projektoren og lerretet ikke vil gi noe særlig refleksjoner. Om så skulle være får jeg bare bite i det sure eplet og bytte ut med scenemolton.
    Det er bare til å fjerne ca. 3500 stifter....
    Da takker jeg deg av hele mitt hjerte for at du stiller som betatester på denne løsningen. Venter spent på tilbakemelding når du har fått prøvd den i full kinomodus med projektor og gromlyd.
    Min byggetråd

Onkyo TX-NR717 - Rotel RB-1070 - Klipsch RF-62, RC-62, RS-42, XTZ 99 w12.16 - BenQ W1300 - 100" DreamScreen V5 Basic DynaGrey

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Halden
    Poster
    675
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer det at det er denne saga du har da: Meec Kapp-/gjærsag 1050 W Ø190 mm fra Jula? Koster 599,- for tiden, som jo må sies å være en veldig hyggelig pris. Vurderer den selv, men frykter at den er for upresis i gjæringen.
    Det er denne sagen jeg har, ja. Og den kan være "litt" upresis i gjerdingen, men etter et par forsøk så vet du at du skal stille den inn 1/10° ekstra til venstre eller høyre. Mulig at jeg har en mandags-sag,- men den fungerer ypperlig for meg etter å ha lært meg den.

Da takker jeg deg av hele mitt hjerte for at du stiller som betatester på denne løsningen. Venter spent på tilbakemelding når du har fått prøvd den i full kinomodus med projektor og gromlyd.
    Bare hyggelig å være betatester. Og legger selvfølgelig ut en ærlig tilbakemelding hvorvidt "Nervøs fløyel" er noe å satse på.
    Forøvrig: baksiden av dette stoffet er helt matt,- og jeg har lurt på om jeg skulle brukt det på vrangen. Men det kom jeg selvfølgelig ikke til å tenke på før jeg var halvveis ferdig med rammene.... Det er meg i et nøtteskall: Å tenke gjøres i ettertid.....

Som en liten kuriositet: Når guttungen på 16 fikk vite navnet på stoffet i taket: "Her tør f**n meg ikke jeg å se skrekkfilmer, når til og med taket er nervøst...."

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg regner med det er samme fløyel jeg har på mine akkustikkplater, og der har det aldrig vært noe problem med reflekser.

Her er et bilde fra gamle kinoen.

Skallens reir - Solgt.-dsc02252-jpg

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Halden
    Poster
    675
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det, Skalle! En bekymring mindre. Får satse på at det går greit her også. men som sagt: med en 500 Watts arbeidslampe opp i taket så er det litt refleksjoner.

Uansett,- dette blir avklart en av de nærmeste dagene.

Idag er døren inn til kinoen gjort ferdig,- og den ble tung! Har fått meg en aldri så liten smell iryggen, så jeg orker ikke å gå ned å hente kameraet. Bilder dukker opp imorgen.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Halden
    Poster
    675
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En aldri så liten oppdatering om hva som har skjedd i helgen. Egentlig hadde jeg et håp om å flytte ned, men en rygg som har slått seg fullstendig vrang gjorde dette umulig Og når man arbeider og samtidig synes utrolig synd på seg selv, tar arbeidet lang tid....

Jeg har ihvertfall begynt på inngangsdøren som skal isoleres. Denne er foret ut med 23*48mm lekter.

-2014-prosjekt-hjemmekino-925-jpg

Tverrstagene i midten av døren er der for å kunne feste smartpanelet slik at det ikke vibrerer. Og den langsgående lekten er feste for skjøt mellom to plater. Á la stender.

Deretter ble døren fylt med isolasjon, og smartpanelet montert. Dette panelet er det samme som jeg har brukt i kinoen. Tanken er at døren skal gå "i ett" med veggen, med kun dørlistene / geriktene som kontrast.

-2014-prosjekt-hjemmekino-928-jpg -2014-prosjekt-hjemmekino-929-jpg

Platene ble med vilje skåret til slik at de gikk litt utenfor utforingen. Jeg har en viss tendens til å kappe ting for kort.....

-2014-prosjekt-hjemmekino-930-jpg

Rotet litt i esken med fresestål, og kom over et som jeg tenkte kunne passe,- og resultatet ble slik:

-2014-prosjekt-hjemmekino-931-jpg -2014-prosjekt-hjemmekino-934-jpg

Istedet for å benytte de håndtakene som fulgte med døren når jeg fikk den av denne snille damen på Finn.no, kjøpte jeg noen nye på Jula. En helt enkel type i børstet stål. Her er det prøvemontert på døren. Og til venstre i bildet ligger det som skal bli vriderpinne,- altså den som går mellom dørhåndtakene på hver side. Denne fikk jeg kjøpt hos en jernvareforretning med skikkelig sortiment som solgte disse i metervare. 50 cm kostet meg 30 kroner. Alt jeg har funnet ellers har vært på max 10 cm, og det blir for kort.

-2014-prosjekt-hjemmekino-936-jpg

Utføringen er nøyaktig tilpasset innermålene på dørkarmen. Og ettersom jeg bygget ut ytterligere 10mm, betyr dette at døren ferdig utforet vil butte imot dørkarmen på håndtak-siden.
    Etter å ha rotet litt til i esken med fresestål fant jeg et jeg kunne bruke,- og døren ble seende slik ut på den ene siden:

-2014-prosjekt-hjemmekino-940-jpg -2014-prosjekt-hjemmekino-941-jpg

Deretter var det klart for prøvemontering av døren. Den subbet litt i dørkarmen i bunnen og på høyre side,- men det løste jeg elegant med den haugen av verktøy som ligger strødd foran døren. Plankebiten som kan sees skal forøvrig tilpasses og bli overgang mellom dørkarm og kinogulvet.

-2014-prosjekt-hjemmekino-943-jpg

Og etter diverse høvling og pussing var det klart for dagens GENERALTABBE!!
    Stolt som jeg var over å få tilpasset døren nøyaktig, smekket jeg den igjen for å beundre at den gikk i flukt med veggen. Med meg inne i kinoen. Dørhåndtaket og vriderpinnen lå trygt og godt inne i verkstedet.....

Heldigvis var guttungen hjemme, så jeg fikk tatt ned en takramme og slått febrilsk i taket med plankebiten som skal bli terskel slik at han kom ned og fikk meg ut.

Jeg får sitere "han Raymon" fra Fredrikstad: "De' ær låv å bruke hue",- og for egen regning så legger jeg til at for undertegnede sitter det ganske langt inne en gang iblant....

Til slutt: Min søster har akkurat kommet hjem fra USA,- og hva var da mer naturlig enn å kjøpe noen "filmeffekter" som skal plasseres i for-rommet når det engang blir ferdig. Dere som har fulgt tråden husker sikkert at jeg fikk en del stasj fra SF Norge før jul i fjor som også skal inn der.

-p8247581-jpg

Noen av dere skarpe sjeler kan nok finne ut hvilken film disse metallplatene og posen kommer fra. Forøvrig var visstnok maten utrolig god på denne restauranten....

Ny oppdatering kommer plutselig!

Newcomer regnep sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper det går bedre med ryggen. Ser ut til at den døren skal kunne stå imot en del trøkk. Et flott stykke arbeid. Du er helt sikkert ikke alene om å tenke etter du handler. Det kan min bedre halvdel bekrefte gjelder for mitt vedkommende også.

Jeg har som du også benyttet nervøs fløyel i vår provisoriske kino. Da med ca tre meter på sidevegger og i tak tildekket. Skal si dette gjør underverker for bildet. Kjøpte forøvrig fløyelen hos jysk da denne var nedsatt.

Kan jeg spørre hvilke håndoverfres du benytter? Jeg har selv den billigste fra Jula men fant den noe svak da jeg laget lydplanke til min sønn. Lurer på om biltema sin 1200 watt er sterk nok.

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlig oppdatering! Og dørløsningen din skal herved kopieres hos meg Jeg har heldigvis to dører inn til kinoen, så forhåpentligvis unngår jeg å sperre meg selv inne..

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Halden
    Poster
    675
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av regnep Vis post
    Håper det går bedre med ryggen. Ser ut til at den døren skal kunne stå imot en del trøkk. Et flott stykke arbeid. Du er helt sikkert ikke alene om å tenke etter du handler. Det kan min bedre halvdel bekrefte gjelder for mitt vedkommende også.

Jeg har som du også benyttet nervøs fløyel i vår provisoriske kino. Da med ca tre meter på sidevegger og i tak tildekket. Skal si dette gjør underverker for bildet. Kjøpte forøvrig fløyelen hos jysk da denne var nedsatt.

Kan jeg spørre hvilke håndoverfres du benytter? Jeg har selv den billigste fra Jula men fant den noe svak da jeg laget lydplanke til min sønn. Lurer på om biltema sin 1200 watt er sterk nok.
    Takk for det, regnep. Får håpe at ryggen retter seg ganske snart.

Tror og håper at døren skal bli grei. Ettersom jeg har bygget karmen selv er det også plass til doble tetningslister, så jeg håper det skal kunne klare å stenge mesteparten av lyden inne i kinoen. Den store svakheten i kinoen er dog taket og lydgjennomgang til etasjen over.

Godt forøvrig å vite at jeg ikke er alene om å være "hjemme alene" i hodet enkelte ganger...

At både du og Skalle har benyttet "Nervøs fløyel" med godt resultat er oppløftende. Har gått og vært litt betenkt over dette valget,- men ser lysere på det nå. Uansett så er det kun kort tid igjen til jeg får testet selv.

Når det gjelder håndoverfresen, så er det denne maskinen fra Jula. Fungerer helt greit til mitt bruk, og virker rimelig sterk. Det jeg dog ikke er helt fornøyd med er dette "trinnhjulet" som man vrir på for å justere fresedybden trinnvis. Det virker noe slarkete....
    Sist endret av MorJohan; 08-24-2014 kl 20:23 Begrunnelse: Utdypning

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Halden
    Poster
    675
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sirant Vis post
    Herlig oppdatering! Og dørløsningen din skal herved kopieres hos meg Jeg har heldigvis to dører inn til kinoen, så forhåpentligvis unngår jeg å sperre meg selv inne..
    Takker sirant! Dørløsningen er bare til å kopiere. Bare pass på at du bruker dører av heltre for å få godt feste for skruer. Sjekk Finn.no. Det er mange som gir bort slike "gammeldagse" dører for å kjøpe seg nye fyllingsdører.

Nå vet jeg ikke om du har en velassortert jernvareforretning i nærheten av der du bor. Vriderpinner til dører av denne tykkelsen er vanskelig å finne. Bare gi beskjed, så fikser jeg det!

Forøvrig,- med to dører inn til kinoen så er det dobbelt så stor sjanse for å stenge seg selv inne....
    Gå til innkjøp av en billig walkie-talkie fra Biltema for å opprette samband med Fru sirant.....

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha herlig lesing!
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Halden
    Poster
    675
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av johnsen90 Vis post
    Haha herlig lesing!
    Haha, det er ikke pent å le av andre johnsen90!

Jeg følte meg ikke særlig høy i hatten når alt jeg hadde tilgjengelig for å komme meg ut av kinoen var en skjøteledning, en el-høvel, en slipemus og en plankebit....

Hyggelig forøvrig at du er innom tråden!

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for tilbudet - høres ut som en god anledning til å besøke kinoen din når du er "ferdig" også.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Halden
    Poster
    675
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sirant Vis post
    Takker for tilbudet - høres ut som en god anledning til å besøke kinoen din når du er "ferdig" også.
    Velkommen skal du være!

EDIT: Ta gjerne med kona. Jeg bor ni minutter fra grensen til Sverige,- så gi henne VISA-kortet og send henne på Harry-handel mens vi koser oss i kinoen.....
    Sist endret av MorJohan; 08-25-2014 kl 14:21

Intermediate Johnnygrandis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    651
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flotte løsninger ! SVS kjenner jeg godt til og det virker

Medlem siden
    Aug 2012
    Sted
    Oslo
    Poster
    591
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leit å høre at rygge slo seg vrang. Håper det går raskt over, og uten for store smerter.

Dørløsningen din ser veldig solid og grundig utført ut. Sikkert lettere å le/smile av den uheldige lille tabben når du slapp å ødelegge noe for å komme ut.

Takk skal du ha for verktøytips. Har vært litt skeptisk til Meec-serien hos Jula, men da vet jeg at i det minste deler av den fungerer fint til hobbybruk. Har en svoger som er tømmermester, og det er helt håpløst å spørre ham siden "alt" jeg vurderer å kjøpe er for dårlig for ham.
    Min byggetråd

Side 13 av 19 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Wicewolfs byggetråd for "stuevennlig" 9.x hjemmekino - Tildekking av vegg
    By Wicewolf in forum AV-rom konstruksjon / optimalisering
    Svar: 29
    Siste melding: 09-28-2013, 22:00
  2. Svar: 4
    Siste melding: 10-04-2011, 09:11
  3. Runes "DIY" 2-veis klone prosjekt - "nytt" delefilter!
    By runethechamp in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 39
    Siste melding: 09-14-2010, 17:53
  4. JR's "nye" hjemmekino prosjekt
    By JR in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 196
    Siste melding: 04-02-2010, 18:15
  5. Prosjekt Evelen's Kombinert "Hjemmekino" og Kontor
    By Evelen in forum AV-rom konstruksjon / optimalisering
    Svar: 11
    Siste melding: 12-25-2008, 14:43

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine