Bassdal Har kjøpt seg hus. total renovering. - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 89 av 89
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvordan går det med hus og kropp Stig? Håper du føler deg bedre.

Om du er på disse kanter igjen, så fant jeg dekselet til 2x12"-kassen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Teddy : Hadde en utrolig tøff periode, men endeleg komt meg på beina igjen å er full rulle igjen (og meir til ) husbygging går innimellom all jobbing eg må ta igjen etter 5mnd so sofagris. (Nav er et h,... første å siste gang eg skal innom dei ) bygge pusen har og hatt det tøft (først ormebitt ) og deretter påkjørt (kosta på ho ca 17000.- ) og ho er blitt frisk igjen alt skjedde på en gang . Men er lysere tider no. Reiser til Brazil i neste mnd å er der i 3mnd på jobb før eg tar en god vinter ferie med litt meir opp pussung. . Hadde vert kjekt å tatt turen opp å fått en ny demo

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som eg skreiv tidligere, so holdt Nesten økonomien på å rase sammen, pga (sykemeldt) men ting ordna seg til slutt (fekk aldri penger av nav, men jobba inn alt det tapte)Kommer bilder so snart eg har fått tatt dei. Følgene er gjort. i hus bil og garasje:Bil: Bygd en SQL install i audi`n (RIMELEG fornøgd med dette bygget) (ufatteleg mange timer med prøving å feiling på midbassen ) (tapt 2cm bagasjeroms plass i denne bilen målt til 146db 43hz 1x12") Garasje: tja, Mange timer her og sprøyting av vegger å tak, maling av gulv sortering av verktøy, Kan endeleg ta litt bil installasjoner heime istaden for å kjøre i 45min til verkstedet)Hus: Sub under heile sofaen (kasse vart på 350l.) , tuning 12hz, og generell opp pussing, føler ting forandrer seg heime

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilder, eller så har det aldri skjedd Stig.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen Vis post
    Teddy har rett, bassdal.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen Vis post
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg Vis post
    Teddy har rett, bassdal.
    Hehe.. Ja vi elsker bilder, så vi må ha bildebevis..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    blir dessverre nokon dårlege mobil bilder i denne om gang, men men får no en liten forsmak på ka so har skjedd.

Garasjen: er midlertid opp pussing, ( her blir kino rommet so snart garasjen på 200kvm kommer opp (STOR prossess, bygge på huset nytt inngangs parti, osv, ) so tar litt tid før eg får kino rommet og greit å ha Litt system på ting men men nok om den saken.

Brukte det eg hadde av skap å benke plater etter riving i huset, skjult dab (bil spiller) i eine skapet, 12v anlegg til testing av forsterkere osv,

Denne bygde Pappa`n min til meg nåreg var ca 5 -6 år gammel, Rullestol motor, oppbygd kan ta fleire bilder av denne av interresse.
    Denne koser minste mann seg med

Dårleg bilde av Bagasjerommet på Audi, Her gjemmer det seg: 4 forsterkere, 1 batteri (stort vision batteri) DSP og 75 liters kasse,
    Div forsterkere Skjult under Glass, skal få tatt litt fleire bilder her ja

[IMG]http://i149.photobucket.com/albums/s60/bassdal
    /20140731_154751.jpg[/IMG]

Tja Dårleg bilde igjen, av dørtrekk framme, (bakdørene er orginalt trekk på) skjuler seg 8" midbass i bakdørene,
    installasjonen i denne bilen har tatt tid (ca 10dager) pga. skulle ikkje ødlegge noen ting orginalt ( untatt dørtrekk, kjøpt nye vist bilen skal bli solgt en gang)

Bilen er selfølgeleg Fulldempa,

kommer fleire å betre bilder i neste oppdatering Tusen Takk for meg i denne omgang

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott garasje du har! Men ny på 200kvm?!? Det må bli tøft.

Det ser ut som ein heftig bilstereo du har: Korleis går det å plassera ting i bagasjerommet mtp subbane i "golvet" der?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk tilbygget blir på ca 200kvm til sammens snekkerbod, sveiserom, kompressor rom, ved lagring osv - trappe oppgang so garasje delen blir ikkje so stor til slutt. Håper å få plass til 3biler. (Meste parten av garasjen blir halveis underbakke nivå ) skal få lagt ut tegninger so snart so eg kan. (Server skap demontert for øyeblikket med alt av bilder.) Pga opp pussing av server rom.

Først å fremst til våren er å få gravd ut alt utvide innkjørsel osv . Og kanskje få støpt såle . Vil gjere meg ferdig med alt anna arbeid før eg begynner for fult på det.

Kommunen er positive til opplegget å samme er naboane då det ikje hindrer sikt eller noko for dei .

Ang audi å sub: ingen problem vi bruker bagasjerommet til det skal brukest til (deksel over sub, port og glass ) har frakta 250kg med fliser i den etter installasjon: )

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •