Mafisters dedikerte kinorom

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mafisters dedikerte kinorom

Hei alle sammen,

Da har husbyggeprosessen min kommet til det stadiet at finishen på det dedikerte kinorommet må bestemmes. I denne forbindelse hadde det vært utrolig kjekt å få noen forslag til fargevalg og materialtyper. Jeg har lest her inne på forumet at et svart matt tak er et must, og at det bør legges teppe på gulv. Hva med veggene? Bør en gå for teppe her også, eller holder det med noen lydabsorberende plater? Hvilken farge bør en velge på vegger og gulv? Alle forslag mottas med STOR takk!

Rommet er bygget fra scratch som en del av et nybygg. Jeg har prosjektert og tegnet huset selv, og lagt opp alt det elektriske sammen med min svigerfar Her skal ingenting (forhåpentligvis) overlates til tilfeldighetene Rommet er 3,2x4,8 m og er plassert nederst i kjelleren i et hjørne med 2 av veggene utført i betong. Rommet er bygget etter rom i rommet prinsippet, og skulle være temmelig bra lydisolert.

Bilder blir publisert etterhvert

Newcomer HolgerL sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ingen gode råd her og no, men kjenner eg er litt misunnelig på deg som har eit dedikert kinorom og kan gjera alt heilt riktig. Eg som byggjer tvstue, ikkje kinorom får naturleg nok ikkje dispensasjon frå adm. dir til å ha mørkt tak og mørke veggar...
    Lukke til med kinoen din. Eg skal følge med!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. Det blir med en gang litt mer komplisert når man må få invilget dispensasjon fra adm. dir Kinorommet mitt har vært inntegnet på plantegningene helt fra dag én, så da har det liksom blitt "mitt" rom Men ettersom det er min adm. dir som tar seg av de fleste fargevalg ellers i huset (lyse farger), har jeg måttet sperre av dette området slik at jeg får det slik jeg ønsker Litt usikker på om jeg skal gå for en matt svartfarge i hele rommet, eller om en kan tillate seg å velge andre mørke farger også.

Jeg var innom byggetråden din og det ser jo veldig lovende ut Spennende!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •