HolgerL byggjer TV-stue med kino. - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 100
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Morsomt og interessant lesestoff, fortsett med oppdateringen!

Intermediate BullFire sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser veldig bra ut Holger. Bra fremgang til å være denne tiden av året

Newcomer HolgerL sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk takk!

Fruen har hjulpe masse til, så veggane er ferdige i dag, trass i at eg er langt heimefrå. Ho er også nesten ferdig med å male utforingane på dei tre store vindua. Elektriker kjem på torsdag, så i morgon kveld kjem eg i gang med døra, og når døra er på plass står flisene på pipa for tur, og så varmefolie, golv og lister!
    Det er framleis småkjipt å måtte vente på dei siste to vindua...

Eg har forresten kjøpt ei vatnsag til å skjære flisene med. Trur dei 499,- eg betalte på Clas Ohlson veier opp for irritasjonen eg nok ville følt ved å skulle kappe dei flisebitane på ein annan måte. Dessutan skal sida på flisene visast, så det er viktig å få pen og rein overflate på snittet. Gruer meg litt... :-|

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fredag, strålande ver i Telemark og vi får familiebesøk i helga, så det blir nok lite jobbing. Men-men. Det går framover når eg får lagt inn ein time eller tre også.

I går var elektriker her og kobla alt som har med straum å gjera, og dagen før var fruen ferdig med maling:

To veggar er malt i "Sand" og dei andre to er malt i "Muskatnøtt". Begge supermatt. Er veldig fornøyd med fargane. Når lyset slås av reflekterer dei ikkje mykje lys til å vera såpass lyse om dagen.

Eg har også fått montert den nye massive døra med dempelist. (Ledningane som heng og sleng er til termostaten til varmefolien.)

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skulle ønske jeg og hadde hatt et slikt rom å pusse opp
    ser ut som et konge rom, men skal du ha alle vinduene?

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joakimpatos
    skulle ønske jeg og hadde hatt et slikt rom å pusse opp
    Det er ein av få fordelar med å bli eldre, Joakim

Sitat Opprinnelig postet av joakimpatos
    ser ut som et konge rom, men skal du ha alle vinduene?
    Ja. Det er (dessverre) ikkje ein dedikert kino.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No går det ikkje akkurat unna i tv-stua, men det går framover i det minste.
    Har pusla med utforing til døra, og har endeleg starta med å gjera pipa pen.

Endte opp med å setja opp glattkantlist på sidene slik at bredda på pipa blir akkurat 56cm. Lista er malt mørk grå.

Så har eg starta med å kappe flisene til akkurat 56cm breidde. Dette er ikkje morosamt arbeid. Tar latterleg lang tid fordi eg må vera nøyaktig.

Eg legg ut alle mattene på golvet og tilpassar bredde og kappar ut alle dei små bitane som skal fylle ut.

Avkapp:

Har også montert keystone-pluggane i plater som passar til elko kombinasjonsplater slik at dei er klare til montering. Som du ser på eit par av bilda over har eg montert eit par av dei for å sjå korleis det blir - og det blir braaaaaa.

Her er alle eg skal bruka. Som eg har nemnt før er det litt forskjell i kvitfarge på pluggane og platene, men det skal eg leve fint med!

Skal prøve å gjera meg ferdig med å kappe flisene i kveld, så blir det kanskje liming i morgon kveld, og fuging søndag kveld? (Det er lov å håpe)

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glemte å skriva at eg har bestilt 3D-briller til projektoren. Etter ein del research landa eg på 4 stk av desse:
    VIP 3D DLP-Link Active Shutter Glasses for 3D Ready DLP Projectors & TV's - Consignia.ca

Prisen blir under 1000-lappen + mva + fortollingsgebyr.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gøy å følge med på et prosjekt som er "folkelig" i forhold til kremen her inne.
    Dette er tips og inspirasjon til meg i allefall, når det forhåpentligvis blir større hus til våren.

Stå på!

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ing-cognito Vis post
    Gøy å følge med på et prosjekt som er "folkelig" i forhold til kremen her inne. Dette er tips og inspirasjon til meg i allefall, når det forhåpentligvis blir større hus til våren. Stå på!
    Takk for det! Vi er nok ganske mange som ikkje har så vide fullmakter heime som ein del andre her, både når det kjem til bruk av plass og pengar. WAF - Wife Acceptancy Factor er definitivt med i reknestykket.

Lenge sidan siste oppdatering no, og det har mest med Avforum sine problem med oppdatering til V2, og sidan det ser ut til at vi alle har mista abonnementa våre, så skriv eg vel for døve ører.

Anyways... Eg har kome eit godt stykke vidare sidan sist.Pipa har fått fliser, og om eg kan seia det sjølv, så blei resultatet slett ikkje verst!

Dei tre første vindua har fått gerikter, og taklister er på plass!

Elektriker er ferdig, og eg har montert alle A/V-punkt. Dette er uttak for prosjektor oppe ved taket.

Her er kontaktar på frontvegg. HDMI-kabelen som er trukke i det opne holet går opp til holet midt på veggen som vil vera bak TV'en. Det er til trekk av skjulte ledningar til den.

To månader etter bestilling kom endeleg dei to siste vindua også, og dei kom på plass før helga:

Utforingar er også på plass, sjølv om bildet over er tatt før dei kom på, og eg har rydda heile rommet. I dag skal utforingane malast, og når det er ferdig i morgon eller onsdag, skal gerikter på, og då er det berre å slenge på golv!

Eg har omsider også bestilt lerret. Det blei dette 120" Dreamscreen-lerretet frå AVshop. Sidan eg har såpass lyse veggar og kvitt tak, gjekk eg for eit grått lerret:
    http://www.avshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10508973

Active Kvindølen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se det ja,nærmer seg virkelig her nå! Pen løsning på den pipa også.

120" lerret høres også kjekt ut. Hvor langt fra blir du sittende? (Står sikkert,men tør ikke bla når jeg endelig får poste. ^^ )

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se det ja,nærmer seg virkelig her nå! Pen løsning på den pipa også. 120" lerret høres også kjekt ut. Hvor langt fra blir du sittende? (Står sikkert,men tør ikke bla når jeg endelig får poste. ^^ ) Vel,om jeg får poste...

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Lekkert

Dette blir virkelig lekkert!

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir skikkelig lekkert!

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir meget lekkert!

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Pipa ble rålekker! Resten ser veldig bra ut også

Edit: Endelig går det å poste her igjen

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM Vis post
    Pipa ble rålekker! Resten ser veldig bra ut også
    Takker!

På onsdag fekk eg tre meter lang pakke i posten! Det betyr berre ein ting! Lerretet har kome frå AVshop! Eg endte altså opp med 120". Blir utruleg spennande å sjå korleis det blir!

Denne veka har eg også montert utforingar og gerikter, og min betre halvdel har malt dei. Alle vindu er herved ferdig!

Torsdag kveld kom eg så i gang med golv! Har lagt fuktsperre, og er nesten ferdig med legging av depronplatene som skal vera under varmefolien.
    Denne helga er eg i Oslo på Soundgarden-konsert. (Ja, bandet, ikkje butikken! ) Endeleg får eg sjå eit av mine favorittband live etter 20 år! Det blir stort!
    Då får eg berre tåle mangelen på framdrift i tv-stua i helga...

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kvindølen Vis post
    Se det ja,nærmer seg virkelig her nå! Pen løsning på den pipa også. 120" lerret høres også kjekt ut. Hvor langt fra blir du sittende? (Står sikkert,men tør ikke bla når jeg endelig får poste. ^^ ) Vel,om jeg får poste...
    Såg ikkje denne meldinga før no. Tydeleg at dei meldingane som ein ikkje fekk til å poste før, plutseleg er kome på plass.... Blir ein del dobbelpostar!

Anyways: Takk for skryt for pipa! Er skikkeleg nøgd med den! Og sitteavstanden til lerret blir ca 4 meter.

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe,posten havnet til godkjenning fra moderator sammen med de andre ja.Tydelig de har hatt et par travle uker.
    Gratulerer med nytt lerret og ferdige vinduer! Enhver milepæl føles godt og nå nærmer du deg de siste.

Misunner deg også den Soundgarden konserten. Var litt frem og tilbake om vi skulle ta turen,men ble litt for nærme The Wall for lommeboken og tidsklemma.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja då spørs det om eg skal ta sjansen og oppdatere med ein diger post? Har ikkje oppdatert på nesten to veker. og det har skjedd ein del, kan ein trygt seia...

Pga AVforum sin tilstand i det siste har eg ikkje vore aktiv. Har hatt lite lyst, og har ikkje posta noko konstruktiv i perioden. Har merka den labre stemninga i forumet, og det er heilt klart kjipt at alle som har fulgt tråden ikkje kjem til å få oppdateringa.
    No er det absolutt betring i forumet, så får ein håpa at vi ikkje får nokre kjipe overraskingar i tida som kjem!

Anyways. Her kjem bildeskredet..

I løpet av veka etter at eg var på Soundgarden-konsert, (Fifan for ein konsert!), fekk eg lagt varmefolie:

Eg fekk også lagt ferdig golv og satt på golvlister/dørgerikter. Blei ikkje så verst, vel?

Helga kom, og fredagskvelden blei brukt til å skru IKEAmøbel! Sambo er på dette tidspunktet like ivrig som meg til å bli ferdig, og er ein

racer på IKEA-teknologi!

Katta Pepsi var ikkje like ivrig, men verka nøgd:

Søndag morgon stod eg opp tidleg med ungane og medan dei såg på tv/spelte på nettbrettet heiv eg TV'n på veggen!

... og byrja kople lyd! Herregud, så moro!

Så var det rydding og innflytting av stæsj, og rydding i hallen, og tur til Oslo på jobb igjen. Onsdag kveld såg det dermed slik ut:

Sofaen og bordet skal forresten bytast ut etter kvart.

I går kveld kom eg enda eit stykke vidare, då monterte eg lerret og projektor!

Veldig enkelt og praktisk oppheng til Dreamscreen-lerretet, må eg seia!

Projektoren er veldig nært veggen bak, så eg spesiallaga straumkabelen:

HDMI-kabelen er diverre 1 meter lang og krølla opp, men eg skal prøve å få tak i kortare seinare.

Sånn blei det til slutt i går!

Det blei seint, så eg fekk ikkje testa så mykje som eg hadde ønska, men fekk sjølvsagt testa litt, og eg seier berre WOW!!

Og i dag ser det slik ut:

Det er enda ein god del som gjenstår, t.d. bilda på veggen, og ikkje minst lysdemping for vindua, men eg må seia at eg er rimeleg nøgd med resultatet så langt!
    Sist endret av HolgerL; 09-20-2013 kl 15:36

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Lignende tråder

1. Kondis lille stue kino
    By Kondis in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 4
    Siste melding: 03-01-2016, 01:36
  2. Stue-kino vs. dedikert kino.. deling av Hjemmekinokategorien?
    By Frode.N in forum minHjemmekino og minHiFi
    Svar: 7
    Siste melding: 07-29-2015, 02:15
  3. Min beskjedne stue kino
    By Henrikr in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 6
    Siste melding: 05-05-2012, 19:48
  4. Trond`s Stue kino.
    By Tollefsen in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 4
    Siste melding: 02-21-2012, 16:31
  5. Stue-Kino
    By Totte in forum minHjemmekino og minHiFi
    Svar: 2
    Siste melding: 11-22-2006, 22:11

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine