HolgerL byggjer TV-stue med kino. - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 100
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fasadestein vert utvilsomt veldig fint. Eg veit ikkje kva leverandør som har det, men eg fann fasadestein der ein ikkje treng hjørnestein. Di brukar med andre ord kun vanlege stykker i kryss i hjørna. Det kjem nok eg til å gå for på pipa i stova mi, når eg finn det igjen.

Active Kvindølen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjekt med litt hjelp av og til. Litt ekstra moro med en jobb som det taket som du ser så godt igjen.

Kjedelig at du enda sliter med å få tak i en murer,men en nevenytting kar som du kan vel kanskje pusse den selv? Evnt. ta en telefon til en murer for noen tips først,eller håpe at noen med de rette kunnskapene her inne leser tråden og kan gi noen tips.

Når det gjelder taket så tror jeg jeg ville gått for en så matt maling som mulig selv om den ikke er så mørk. Jo blankere den er jo mer vil du irritere deg når du får opp projektoren,og en lys men matt maling vil ikke gjøre rommet mørkt og trist i seg selv.

Uansett,lykke til videre!
    "Luck is my middle name....Mind you,my first name is Bad." -Rincewind

The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed

Byggetråd

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Kvindølen ang. fargevalg for taket. Mitt tak er vanlege kvite takplater, og lysrefleskjonen irriterer meg ein del allereie.

Å pussa pipa anar eg ikkje korleis ein gjer. Men trur eg ville prøvd meg på å gjera det sjølv. I verste fall vert det ikkje så bra som ein ønskjer, og du må få tak i murar til å gjera det likavel. Men messt sannsynleg får du det til sjølv og vert godt nøgd med resultatet

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo eventuelt pusse ned pipa sjølv Gjør det selv har egentlig en god forklaring på korleis det skal gjøres
    Puss pipa på nytt | GJØR DET SELV

Flott tv\kino stue du får deg her, må eg sei, inntressant og lese

På vinduene du har ikkje vurdert og "lage\bygge" klosser som du kan tette igjenn vinduene med når du skal se film? så slipper du og ha rullegardinene hengende der heile tida

Active Nabon sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser jo meget bra ut dette! Kjenner jeg misunner deg et lyst og trivelig rom (når man ønsker det). Hvilken plan har du på lyskontroll i rommet?

Må forresten si meg enig med brusveen i å prøve på pussing selv. Hvis man mangler det meste så koster det du trenger forsvinnende lite på din lokale byggvarepusher. Pusset en pipe selv på alle fire kanter for en tid tilbake. Tråkket feil noen ganger, men det går an å få det til. Det meste kan rettes opp hvis det skulle skjære seg. For faglærte er nok dette en piece-of-cake jobb som fort velges bort hvis jobbene er mange, men så har nok de pusset en del piper fra før av også.

Sjekk ut guider på nettet, kjøp inn det som trengs, rigg deg til med avforum og byggebolig.no i tilfelle det trengs hjelp og råd, så skulle nok dette gå kjempebra

Newcomer HolgerL sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar, alle!

Sitat Opprinnelig postet av Kvindølen
    Når det gjelder taket så tror jeg jeg ville gått for en så matt maling som mulig selv om den ikke er så mørk. Jo blankere den er jo mer vil du irritere deg når du får opp projektoren,og en lys men matt maling vil ikke gjøre rommet mørkt og trist i seg selv.
    Eg har sett film hos kjente med kvitt tak sjølv, og veit kor irriterande det kan vera med gjenskinnet frå taket, men mor seier nei til mørkare tak, og WAF er viktig på andre område... Taket er jo fint og ferdigmalt no, så foreløpig gjer eg ikkje noko med det. Må kanskje visa henne problemet når kinoen er i drift, og får kanskje større aksept for maling då.

Sitat Opprinnelig postet av Brusveen
    Du kan jo eventuelt pusse ned pipa sjølv Gjør det selv har egentlig en god forklaring på korleis det skal gjøres
    Ja... Jo. Om det ikkje var på ein så viktig og synleg stad i rommet hadde eg nok prøvd meg, men det er skummelt... Dette må bli fint og rett, ikkje sant!

På vinduene du har ikkje vurdert og "lage\bygge" klosser som du kan tette igjenn vinduene med når du skal se film? så slipper du og ha rullegardinene hengende der heile tida
    Interessant. Korleis meiner du då? Byggeklosser laga av?

Hvilken plan har du på lyskontroll i rommet?
    Det blir lystette rullegardinar, eller heilt lystette gardinar (Kanskje med skinne i taket? Slike som gjerne finst på hotellrom.) Eg vil gjerne ha sorte rullegardinar, men mor har så langt satt seg på bakbeina...

Ellers blir det mørke møbler, og så langt eg kan bestemme mørk dekor på veggane. Eg har sorte Sinn7 akustikkplater liggjande som eg brukar i lydstudioet mitt. Dei skal eg prøve å snike på veggane som "dekorasjon"
    Det blir parkett eller laminat på golv. Ein eikevariant, mest sannsynleg, og golvteppe.

Eg har forresten drodla litt i hodet mtp på å montere sort rullegardin i taket, som kan dras ut og dekke ein del av det kvite taket når ein ser film. IKEA har t.d. sort rullegardin som er to meter brei og to meter lang.
    Er det nokon som har sett noko slikt hos nokon? Kva trur de om ein slik ide?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Sted
    Stavanger
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kvindølen
    Kjekt med litt hjelp av og til. Litt ekstra moro med en jobb som det taket som du ser så godt igjen.

Kjedelig at du enda sliter med å få tak i en murer,men en nevenytting kar som du kan vel kanskje pusse den selv? Evnt. ta en telefon til en murer for noen tips først,eller håpe at noen med de rette kunnskapene her inne leser tråden og kan gi noen tips.

Uansett,lykke til videre!
    Jeg har selv pusset hele grunnmuren på huset mitt og dette er egentlig ganske rett fremm. Jeg brukte hey`di stormuring og blandet denne til en passe konsistens (primet først) og brukte 2 x 20 cm sparkel skjeer som påføring, når massen hadde satt seg litt så tok jeg en fuktig svamp og dro lett over pussen for og få en slett og fin overflate. Til pipa de og de utvendige hjørnene så får du hjørnelister, dette er gipshjørner bare for muring

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det min tanke var at du bygger en ramme av tre o.l. som passer perfekt inn i vinduene som du kan male i samme farge som veggen som du fyller med isolasjon o.l.

Når du skal se kino tar du fram disse og dytter dem inn i vinduet så vill du få eit tett vindu som gir så og sei ingen lys og når derre ikkje ser film kan disse lagres ein lur plass.

Dette trur eg hadde fått stor pluss i boka av den betre halvdel

Legger ved eit "fantastisk" Paint døme 8)

Veit eg har lest ein eller anna plass her inne om noen som har gjort det samme.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det min tanke var at du bygger en ramme av tre o.l. som passer perfekt inn i vinduene som du kan male i samme farge som veggen som du fyller med isolasjon o.l.

Når du skal se kino tar du fram disse og dytter dem inn i vinduet så vill du få eit tett vindu som gir så og sei ingen lys og når derre ikkje ser film kan disse lagres ein lur plass.
    Hehe, å finna ein slik lur plass er nok ein av dei største utfordringane. Vi har ikkje akkurat ubegrensa med lagringsplass sjølv om vi har eit relativt stort hus... Eg ser imidlertid at det også kan gjera underverk for lyd, då dei vil verka akustikkdempande også. Ingen dum idé, men det er nok ikkje riktig for oss.

Dette trur eg hadde fått stor pluss i boka av den betre halvdel
    Neppe. :wink: Vi kjem nok til å trenge rullegardin også uansett. Sola står rimeleg hardt på inn av dei vindua frå den står opp til utpå formiddagen. Vi treng difor solskjerming også. Fruen er veldig glad i rullegardinar. Vi har dei i alle rom unntatt stua, der vi har plisségardinar. Ho vil gjerne bruke plisségardinar i tv-stua også, men det blir ikkje like lystett som rullegardinar, så det har eg satt foten ned for.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Sted
    Stavanger
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HolgerL
    Hehe, å finna ein slik lur plass er nok ein av dei største utfordringane. Vi har ikkje akkurat ubegrensa med lagringsplass sjølv om vi har eit relativt stort hus... Eg ser imidlertid at det også kan gjera underverk for lyd, då dei vil verka akustikkdempande også. Ingen dum idé, men det er nok ikkje riktig for oss.

Neppe. :wink: Vi kjem nok til å trenge rullegardin også uansett. Sola står rimeleg hardt på inn av dei vindua frå den står opp til utpå formiddagen. Vi treng difor solskjerming også. Fruen er veldig glad i rullegardinar. Vi har dei i alle rom unntatt stua, der vi har plisségardinar. Ho vil gjerne bruke plisségardinar i tv-stua også, men det blir ikkje like lystett som rullegardinar, så det har eg satt foten ned for.
    Jeg har sett noen "plissegardiner" på skeidar der solskjermingen går i en alu ramme for og tette vinduet helt. Dette kan være noe for deg? Jeg kommer til og se nermere på denne typen når det kommer til stykke i mitt prosjekt.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bakkelitt
    Jeg har sett noen "plissegardiner" på skeidar der solskjermingen går i en alu ramme for og tette vinduet helt. Dette kan være noe for deg? Jeg kommer til og se nermere på denne typen når det kommer til stykke i mitt prosjekt.
    Ikkje uinteressant. Har sett på ulike alternativ på skeidar.no men finn ikkje noko som liknar på det du skildrar.
    Problemet med plisségardinar er jo ellers at sjølv om dei dekkjer vinduet godt, så er dei ikkje heilt ugjennomsiktig, slik det er veldig synleg her:

Det finst kanskje heilt lystette plisségardinar, men eg tenkjer at det er vanskelegare å lage enn lystette rullegardinar fordi plissegardinane må falses og ikkje vera så tunge, mens rullegardinane kan bli ganske tjukke, og likevel rullast greit opp.

Eg kan ta feil, då.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Sted
    Stavanger
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde og finne bilder av de jeg snakker om men jeg finner ingen ting:? . Kan kansje være en fordel og gå bort og ta en titt og se på hvilke varianter de har som utstilling.

Det finnes jo forskjellige tykkelser på selve gardinen og vi har den tykkeste på soverommet og der kommer det ikke lys gjennom selve gardinen men rundt og gjennomtrådhullene.

Om du ikke finner så kan jeg ta turen ut og ta et bilde av de jeg snakker om om det er ønskelig

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes jo forskjellige tykkelser på selve gardinen og vi har den tykkeste på soverommet og der kommer det ikke lys gjennom selve gardinen men rundt og gjennomtrådhullene.
    Samme i stua hos oss, men der er dei kvite, og skal berre skygge for sola. Der er det ikkje eit poeng at det blir mørkt.

Om du ikke finner så kan jeg ta turen ut og ta et bilde av de jeg snakker om om det er ønskelig
    For ein service! :-D Tusen takk, men eg skal truleg innom Skeidar her i Grenland i løpet av veka likevel, så eg kan sjekke sjølv!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Sted
    Stavanger
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var og såg litt på gulv til kino og soverom men så datt jeg tilfeldigvis over slike gardiner jeg snakket om, legger ved noen bilder jeg tok av de (mobil bilder).

selve mekanismen virker og være en rullegardin.

Detter er bilde av skinnen som er ned langs vinduet.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk! Ser ut som eit veldig bra opplegg for mørklegging av takvindu, men på vanlege vertikale vindu så funkar det vel like bra med vanleg lystett rullegardin? På soveromma til ungane blir det bekmørkt med rullegardinar frå IKEA sjølv no midt på sumaren når sola står rett på.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Persienne+lystett gardin så blir de helt mørkt på romme selv om sola skine

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har svarte rullegardiner på alle romma oppe (eit must med midnattsol). Desse gjer det ikkje 100% lystett, då dei ikkje har nøyaktig 100% passform til vindua. MEN det er ikkje langt i frå. Vil tru at tette rullegardiner i tillegg til evt lystette gardiner utanpå vil vera så nørt lystett det går an å koma, utan å "plugga" vinduskarmen.

Lurte sjølv veldig på korleis eg skulle gjera dette i kjellaren hos meg, mtp midnattsol som står rett på to 50x50 vindu. Det viste seg at putene i den nye sofaen min passa perfekt i karmen Så eg puttar i to puter eg ikkje brukar når eg ser film. Ikkje ideelt, men lettvint og greit. No må eg berre finna ein fin måte å blenda vinduet i kjellardøra på.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Eg har svarte rullegardiner på alle romma oppe (eit must med midnattsol). Desse gjer det ikkje 100% lystett, då dei ikkje har nøyaktig 100% passform til vindua. MEN det er ikkje langt i frå. Vil tru at tette rullegardiner i tillegg til evt lystette gardiner utanpå vil vera så nørt lystett det går an å koma, utan å "plugga" vinduskarmen.

Lurte sjølv veldig på korleis eg skulle gjera dette i kjellaren hos meg, mtp midnattsol som står rett på to 50x50 vindu. Det viste seg at putene i den nye sofaen min passa perfekt i karmen Så eg puttar i to puter eg ikkje brukar når eg ser film. Ikkje ideelt, men lettvint og greit. No må eg berre finna ein fin måte å blenda vinduet i kjellardøra på.
    Persienner under gardinene så blir de lystett

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ein fantastisk sumar her i Telemark gjer at framdrifta kunne vore betre, og oppdateringane her kunne vore oftare, men heilt stillstand er det heldigvis ikkje. Veggane er ferdig sparkla, og dei tre store vindua er ferdig montert i godværet, og utforingar til eit av vindua er på plass. Litt kjipt å måtte vente ein månad til på dei to siste vindua, men-men. Så lenge veret er så bra som no går tida himla fort!

Har fått handla inn maletapet og lim til veggane, så det er berre å setja i gang med når eg får litt hjelp. Tapet har eg aldri lagt før, så det MÅ eg ha eit par ekstra hender til å hjelpe meg med! :-|

Har også fått handla inn fliser til pipa. Vi var og titta på ulike alternativ i naturstein, men til slutt hamna vi på desse flisene:

Trur det blir fint!

Elektriker kjem så snart ferien deira er over, og eg har sendt over "handlelista" med materiell. Eg hadde opprinneleg planlagt å bruka plus-serien til Elko, men etter å ha tenkt over det og sett på heilskapen, trur eg faktisk det blir finast med dei vanlege avrunda hjørna på materiellet i den vanlege RS-serien. Sparar også ein god del hundrelappar på å velja RS framfor plus.

Vi har også bestemt oss for Barlinek parkett (Olja eik). Kjøper det inn neste gong eg køyrer forbi Byggmax med plass i bilen...
    Det nærmar seg! :-D

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kome eit stykke vidare i det siste! Utforingar til dei nye vindua er på plass og i går kveld blei vi ferdige med tapetsering med maletapet. Godt å ha fått med meg fruen på det!

Eg får garantert ikkje den feteste heimekinoen, men kanskje ein av heimekinoane med best sjøutsikt...

Har kjøpt inn golv og maling, og tidlegare i kveld malte eg to veggar medan fruen grunna utforingar. Artig å få overflater bortimot ferdig! Kanskje eg tar nokre bilda i morgon.

Drar til Oslo på jobb på tysdag, men reknar med å bli ferdig med maling på onsdag kveld, så i morgon ringjer eg elektriker og får dei til å koma på torsdag eller fredag. Enda ein stor milepæl blir nådd!

Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Lignende tråder

1. Kondis lille stue kino
    By Kondis in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 4
    Siste melding: 03-01-2016, 01:36
  2. Stue-kino vs. dedikert kino.. deling av Hjemmekinokategorien?
    By Frode.N in forum minHjemmekino og minHiFi
    Svar: 7
    Siste melding: 07-29-2015, 02:15
  3. Min beskjedne stue kino
    By Henrikr in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 6
    Siste melding: 05-05-2012, 19:48
  4. Trond`s Stue kino.
    By Tollefsen in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 4
    Siste melding: 02-21-2012, 16:31
  5. Stue-Kino
    By Totte in forum minHjemmekino og minHiFi
    Svar: 2
    Siste melding: 11-22-2006, 22:11

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine