HolgerL byggjer TV-stue med kino. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 100
    Newcomer HolgerL sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Eg veit kva eg gjer... Fekk akkurat hentemelding på projektoren! :-D Eg støttar opp eit par plater omtrent der lerretet skal vera, og fyrer opp projektoren der den skal monterast og ser i praksis! Greia er jo at eg vil ha riktig lerret på plass når eg får førsteinntrykket, men det er verre å ha kjøpt feil lerret på førehand...

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som en plan, og med disse billige projektorene (som ikke har lens shift) settes opp på denne måten, hvor man fester projektor og kaster et bilde og monterer lerret der det 'treffer'.

Men ikke vær bekymra for og gå glipp av en wow opplevelse, når du først har fått på plass utstyr og rommet, slår av lyset og snurrer første filmen så blir nok dette meget bra :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha høgtalarar ståande på sida av lerretet? Då kan det i så fall vera greit å ha litt plass på kvar side slik at dei ikkje må stå heilt inntil veggen. Eg har kun ca. 3m frontvegg. Med 92" lerret og rf -7 på kvar side er det litt for trangt...

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Men ikke vær bekymra for og gå glipp av en wow opplevelse, når du først har fått på plass utstyr og rommet, slår av lyset og snurrer første filmen så blir nok dette meget bra :-)
    Du har nok rett

Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Skal du ha høgtalarar ståande på sida av lerretet? Då kan det i så fall vera greit å ha litt plass på kvar side slik at dei ikkje må stå heilt inntil veggen.
    Ja det er eit poeng. Veggen min er 3,45 meter. Med 120" lerret gir det ca 35 cm rom på kvar side av lerretet.
    I første omgang klarar eg meg med mine små fronthøgtalarar, og basert på mi erfaring med små høgtalarar ser eg ikkje for meg at eg kjem til å kjøpa så store høgtalarar seinare heller. (Famous last words? )

Tenk at eg har ståande både ein ny tv og ein ny projektor i eska si - og kva prioriterer eg om kvelden? Å gå ned i tv-stua og jobbe... Tsk tsk tsk.--

Det går litt trått med platene no. Er ferdig med to og ein halv vegg og byrja så smått med plata midt på frontvegg i går kveld. La meg gjera ein ting klart: Det er tungvint og tungt å handtere 120x240cm sponplater aleina! Og sidan eg jobbar på kvelden med ungane i seng ikkje så langt unna, kan eg ikkje bruke sirkelsaga, så eg har fått kjørt meg med tømmermannssaga dei siste kveldane!
    Frontveggplata har ikkje så reint få hol heller (11 stk), så eg er spent på om eg får det rett

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å plata veggane er den artigaste den, og det går som ein draum... Viss ein er to. Å gjera det åleine er vanskeleg, og ein vert fort svett. Eg hadde heller ikkje sirkelsag eller kapp/gjærsag når eg fiksa rommet mitt, så alt måtte gjerast med handsag. Det syns eg gjekk ganske greit.

Større høgtalarar kjem det garantert til å bli Str på lerret er ikkje enkelt, men det går alltids an å skifta seinare, dersom ein ikkje er nøgd. Med ca. 3.5m frontvegg og 4.2m sitteavstand ville eg nok sjølv valgt 106" lerret, og heller hatt litt plass på sidene. Men om det er det ideeelle for deg, veit eg ikkje.

Intermediate BullFire sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende prosjekt dette Holger, ser ut til å bli veldig bra. Neste gang vi møtes kanskje det blir litt prat om hjemmekino

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å plata veggane er den artigaste den, og det går som ein draum... Viss ein er to. Å gjera det åleine er vanskeleg, og ein vert fort svett. Eg hadde heller ikkje sirkelsag eller kapp/gjærsag når eg fiksa rommet mitt, så alt måtte gjerast med handsag. Det syns eg gjekk ganske greit.
    Ja, alt går! Eg har funne meg ein teknikk for å handtere platene, så det går greit, men det hadde garantert gått fortare med eit par ekstra hender!

Større høgtalarar kjem det garantert til å bli Str på lerret er ikkje enkelt, men det går alltids an å skifta seinare, dersom ein ikkje er nøgd. Med ca. 3.5m frontvegg og 4.2m sitteavstand ville eg nok sjølv valgt 106" lerret, og heller hatt litt plass på sidene. Men om det er det ideeelle for deg, veit eg ikkje.
    Eg teikna opp 265x149 cm på to plater på rett stad no i kveld, og ser det blir stort. Kanskje for stort... Eller kanskje ikkje... :-P Når eg har taket og veggane heilt ferdig skal eg teste med projektoren.

I kveld har eg fått på plass plata til frontveggen, og tre av fire veggar er klare.
    Eg var litt nervøs før saginga av dei 11 hola i frontplata... Men det gjekk jo strålande! No er 28 hol saga. Berre 5 igjen...

Sitat Opprinnelig postet av BullFire
    Spennende prosjekt dette Holger, ser ut til å bli veldig bra. Neste gang vi møtes kanskje det blir litt prat om hjemmekino
    Garantert! Når eg finn ut kven du er!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2013
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir spennandes det her Tru meg ! det blir større høgtalerar etter kvert
    Btw, Fornøg med tven ? Eg fekk min i går

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oxynum
    Btw, Fornøg med tven ? Eg fekk min i går
    Veeeeeldig fornøyd med den, der den står i den uopna eska si.... Hulk... :cry:
    Har jo ikkje hatt tid til å plukke den fram! Brukar kveldane på sponplater! Og no er eg i Oslo på jobb... Og mandag reiser eg bort nokre dagar på ferie... :-|

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har gått mange dagar sidan sist. Har vore ei fin veke på ferie i Sverige med familien, og det var visst ingen som gjorde noko i tv-stua medan eg var borte... :roll:

Kom tilbake i går, og i dag har eg omsider fått gjort ferdig veggane. Juhu! Det ser straks betre ut!

Her er sirkellaser satt opp for montering av lydbøyler i rett høgde.

Fekk også montert ferdig alle lydbøylene. Dvs eg har festa alle med ein skrue, og fester med ein til når lektene er på plass.

Lektene er i garasjen, så no er det berre å sage riktige lengder og få dei opp. Det skal vel bli ei lita utfordring med berre to hender... For ikkje å snakke om gipsplatene. Eg må vel leiga meg ein plateheis til dei.

Uansett: no føler eg at arbeidet er inne i ein ny fase, sidan veggane er på plass, og ser fram til fortsetjinga!

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser jo riktig så bra ut! Du er virkelig på rett vei her og du har tenkt gjennom prosjektet ditt

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Dette ser jo riktig så bra ut! Du er virkelig på rett vei her og du har tenkt gjennom prosjektet ditt
    Takk for det! Det er ganske gjennomtenkt, ja! Glad eg ikkje hasta i gang med prosjektet. Det ville ikkje blitt like bra!

I kveld har eg fått på plass lektene i taket, så no er det berre å koma seg ut og kjøpe gipsplater! Montering av lektene gjekk som ein draum! Bekymringa over å ha berre to hender var unødvendig. Eg kompenserte greit med mine 192 cm i høgde.... 8)

Tanken er å ha eitt lag gips, og så eit lag med mdf takpanel. Andre ville kanskje hatt to lag gips pluss takpanelet? Men eg vil jo gjerne beholde den centimeteren med takhøgde som eg eventuelt ville tapt, og tenkjer at det er tilstrekkeleg med lyddemping med dei to laga med plater.

Nokre tankar om det? Kan eg koma til å angre?

Newcomer Rovik sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Frei
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med 2 lag gips + 6mm mdf takpanel?
    * Dynabel SuperExact * SVS SB12-Plus * EAD (Theatre Master Ovation) * EAD (Theatre Vision P) * Monster Power HTS5100
    * Vincent SAV-P200 * Hitachi PJ-TX300 * Dreamscreen V1 Dynagrey alumotor 92"

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rovik
    Hva med 2 lag gips + 6mm mdf takpanel?
    Takk for eit godt kompromissforslag, men takpanel kjem vel ikkje i 6mm? Kjenner til Arbor sine veggplater i 6mm, men har ikkje sett 6mm takpanel? Det som er kjekt med Arbor sine takpanelbord er at dei er lett å leggja, og det kjem dessutan i 3,6m bredde, som betyr at eg faktisk slepp å skjøte dei.

Har for øvrig somla lovleg mykje med å bestille vindu, og det straffar seg! Får ikkje levert vindua frå Nor-Dan før ut i august. Snakk om strek i regninga... Hadde planlagt å ha vindu/dør og golv ferdig før juli var omme, men det kan eg jo berre gløyma.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For the record: Å isolere med Rockwool i taket - aleina - er noko forbanna h*lv*etes dritt. Å stå og halda på dei f*ckings platene og få dei til å bli verande oppe mens det dryssar steinullstøv i hodet, ansiktet og heile kroppen...
    Prøvde først å binde opp med tynn snor. Det funka, men tok evigheter... Prøvde så ein tynn, men kraftig tape, og det gjekk mykje betre. Tre tapestrimlar pr plate.
    Blei ferdig med 2/3 av taket i kveld. No håpar eg berre at tapen held platene oppe til eg får kjøpt og montert gipsplatene... :?

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Frei
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste byggevaresjapper har 6mm. Har dette selv i kjellerstuen og på stuen.
    * Dynabel SuperExact * SVS SB12-Plus * EAD (Theatre Master Ovation) * EAD (Theatre Vision P) * Monster Power HTS5100

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rovik
    De fleste byggevaresjapper har 6mm. Har dette selv i kjellerstuen og på stuen.
    Really? Einaste 6mm-plater til tak eg finn er slike som er 120x60cm og foliert? Er det dei du meiner? Dersom ikkje, kor kjøpte du dine?

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Frei
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var folierte jeg tenkte på ja. Kanskje disse fra smartpanel er verdt å sjekke ut, da de kan monteres både på vegg og i tak?

Smartpanel Multi | Ferdigmalt MDF Panel for alle husets rom

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt nokre ganske effektive kveldar i det siste.

Etter at lektene var på plass var det opp med 50mm isolasjon. Det er ei utfordring å leggja dei platene i taket, får ein seia... Eg prøvde først å binda dei opp med snor, og det funka for så vidt, men det var tungvint og tok lang tid. Eg prøvde så i staden ein veldig god tape som eg hadde liggjande, og det funka som berre rakkern! Hekta på tape i riktig lengde, og så dytta eg berre opp platene og festa på andre lekta:

Så var det å få opp gipsplater... Og det er definitivt også ei utfordring med berre to hender.

Eg endte opp med å leiga meg ein plateheis på UCO:

Då gjekk det som ein draum, og eit lag med plater blei lagt i går kveld.

Og i kveld kom eg i gang med å leggja takpanel. Dette brukar eg berre teleskopstøtte til. Hadde ei frå Biltema frå før, og kjøpte ein til på Clas Ohlson - men denne er berre noko drit i forhold til Biltema sin. Får det til å funke likevel.

Skal forresten prøve å få overtalt mor i huset til å få malt taket i ein litt mørkare tone... Alle monner drar, vil eg tru?

Vindu er bestilt, og ved å velja ein annan leverandør, får eg dei tre store vindua i neste veke, men må vente til 27.08 på dei to smale... :neutral:

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlig vær her i sør i helga, så dagane blei tilbragt på stranda, ikkje i tv-stua... Men! Laurdagskvelden sendte eg fruen ut til ei venninne og hyra inn mannen til den venninna til å hjelpe meg, og dermed la vi heile resten av taket den kvelden med eit upåklageleg resultat!

Så gjenstår det berre å høyra kor mykje mindre lytt det blir både opp i stua og ned, når eg er ferdig med fuginga i ytterkant. Litt spent på det, må eg seia!

Etter fuging av tak er ferdig, så er det berre å gå i gang med å sparkle skruehol i veggane og gjera klart for maling. I samråd med sambo har vi funne ut at vi går for slett maletapet på alle veggane, og maler med fargen 1929 Muskatnøtt på tre av dei, og maler ein fondvegg med 1140 Sand (eventuelt kanskje vi kjøpar ein mønstertapet til fondveggen)

Dei tre store vindua kom i dag frå leverandør, så eg tenkjer at eg monterer dei ein av dei første dagane når det er så fint ver som no. Det er ikkje garanti for at vi på eit seinare tidspunkt får så fint ver, og det er kjipt å montere vindu i regnvær! Døra står også klar, men det er ikkje nokon hast med den.

Dei to smale vindua kjem ikkje før i slutten av august... :roll:

Vi har forresten ei utfordring til, og det er kva vi skal gjera med overflaten på pipa!

Den er 51 cm brei og ca 220 cm høg, og stikk 4 cm ut frå veggen. Har DU nokre forslag? (Vi kan ikkje kle den inn i noko som skjuler evt. sprekkdannelse)

Først tenkte vi at vi berre skulle pusse og male den, men vi har hatt kjempeproblem med å finna ein murar som kan ta jobben, og så såg vi litt på fasadestein av denne typen:

Men problemet med desse er dei utvendige hjørna. Det finst, men dei er himla dyre, og vi får mykje avkapp og problemer med overgangane fordi pipa er så smal.

Fliser er uaktuelt. Har du eit forslag?

Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Lignende tråder

1. Kondis lille stue kino
    By Kondis in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 4
    Siste melding: 03-01-2016, 01:36
  2. Stue-kino vs. dedikert kino.. deling av Hjemmekinokategorien?
    By Frode.N in forum minHjemmekino og minHiFi
    Svar: 7
    Siste melding: 07-29-2015, 02:15
  3. Min beskjedne stue kino
    By Henrikr in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 6
    Siste melding: 05-05-2012, 19:48
  4. Trond`s Stue kino.
    By Tollefsen in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 4
    Siste melding: 02-21-2012, 16:31
  5. Stue-Kino
    By Totte in forum minHjemmekino og minHiFi
    Svar: 2
    Siste melding: 11-22-2006, 22:11

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine