thomas sin (amatør)kjellerkino. Akustiske pris spørsmål? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 52 av 52
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    da var forhåpentlig alt av rør, 90 bend og ventiler til lufteanlegget hentet hjem. satser på å gå i gang med dette over helga. er for fint vær på Sørlandet til å rote rundt i en kjeller. masse annet en kan gjøre i haven f.eks.
    -bilde-12-jpg

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tthygesen
    hehe ja håper det holder.:wink: fikk ett godt kjøp følte jeg og da var det bare å klinke til. å nå er det jo rom for oppgradering av høytalere en gang i fremtiden.
    ps hvordan quote flere innlegg i samme svar?
    Vet ikke selv hvordan man quote`er flere innlegg:???: så det må nok noen andre svare på.
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er d kvelden og ventilasjonsanlegget er delvis på plass. Mangler litt småting.
    -image-jpg

Legger inn bilder via iPad. Får bare til å laste opp ett bilde om gangen

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kommer nr 2
    -image-jpg

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -image-jpg

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stått litt stille i det siste pga alt for fint vær 8) er blitt malt "bak" lerrete. har mottatt molton til taket som skal brukes til å lage stjernehimmel. hvis det blir fint da. har forstått at dette ikke er det enkleste å lage. tror ikke jeg går for å kopirer f.eks hunsbeth som har laget ett meget fint tak m kopi av en orginal himmel. finner ikke helt ut av alt dette pc opplegget:???:
    så prøver å borre i vilden sky(himmel) og se hvordan det blir. har også fått bestillt høytalerstoff til lerretsveggen. holder på å bestille lerret fra usa.

var forresten på besøk hos kongen av kinobygging:-D husbeth og fikk en demonstrasjon. må si jeg var sjokkert over finishen og detaljene. har jo sett byggetrådens hans men tro meg det var fantastisk å se d live. :shock:
    -bilde-jpg

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er 135" akustisk lerret bestil fra seymourav bestilt. Gleder meg til å få dette i hus. Får nok ikke gjort så mye de neste 10dg pga jobb. Men kommer sterkere tilbake :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter å ser etter litt utstyr til akustisk behandling av rommet. Dette er veldig dyre ting syntes jeg. Så jeg havnet opp på aliexpress.com. By the way en side med sykt mye billige ting.
    Prøv denne linken f.eks Wholesale acoustic foam - Buy Low Price acoustic foam Lots on Aliexpress.com

Så kanskje jeg kan få noen tilbake meldinger av dere som er litt mere proffe på dette om det er noe å kjøpe her. Fant også noen hjørne bassfeller til 120$ mot 2000kr hos Avshop. Det er 1/3 pris. På forhånd takk

Active Coaslip sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Sandnes
    Poster
    365
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jeg spørre hva jeg kan forvente å betale for et ca lignende ventilasjonsopplegg ?

Newcomer TordenGudenTord sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2013
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var skremmende billige akustikkplater :O Er i markedet selv for slike, men er litt shady at det er så billig...

Konge arbeid forresten! Kult å følge med på

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Coaslip
    Kan jeg spørre hva jeg kan forvente å betale for et ca lignende ventilasjonsopplegg ?
    Har kjøpt dette med kompis priser da. Har ikke fått total pris enda da jeg har levert litt i tur og hentet andre ting. Men bar de regne ut en ca pris på dette. Svarer deg så fort jeg vet. Men det er jo ett enkelt anlegg da. Kun to motorer og to lydfeller. En til hver vei. Så er ikke mange tusenlappene det er snakk om.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TordenGudenTord
    Det var skremmende billige akustikkplater :O Er i markedet selv for slike, men er litt shady at det er så billig...

Konge arbeid forresten! Kult å følge med på
    Tenker og sånn, men er jo ikke umulig at det er noen som tar litt godt betalt for dette også da. Og mye av det som selges her i Europa er produsert i kina, og så har de ganget opp prisen før de selger til naive europeere som ikke skal ha "Kina dritt". Eks skulle ha ti stykk led downlight fra elektro butikk. Med 30% rabatt så måtte jeg betale 5300kr. Fikk fra aliexpress med fjernkontroll for totalt 350kr levert i posten. Rimelig stor forskjell spør du meg. Kanskje ikke like bra men kan jo kjøpe 150 søk før prisen matcher.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •