Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt! - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 16 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 319
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Lækkert og stilrent!

Newcomer regnep sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Knallrått med blå led rundt podiet. Fix ide' med egenproduserte dempeføtter. Man lærer alltid noe nyttig av selvbyggertrådene. Har fulgt med på din tråd en stund ettersom jeg bor i nabolaget og har siklet etter en sony projektor en stund. Er ikke helt fornøyd med sortnivået på eh-tw3500.

Newcomer Captain Kirk sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Bergen
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av regnep Vis post
    Knallrått med blå led rundt podiet. Fix ide' med egenproduserte dempeføtter. Man lærer alltid noe nyttig av selvbyggertrådene. Har fulgt med på din tråd en stund ettersom jeg bor i nabolaget og har siklet etter en sony projektor en stund. Er ikke helt fornøyd med sortnivået på eh-tw3500.
    Takker
    Bare hyggelig om noen kan bruke noen av ideene og løsningene mine, det gjør det kjekkere å poste
    Jeg er helt fersk i gamet og hw30 er min første projector....jeg er i hvertfall superfornøyd med den!!
    Hvis du har lyst å komme innom å ta en titt er det bare å gi en lyd

Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Bergen
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gunnar Vis post
    Lækkert og stilrent!
    Takker og bukker

Intermediate MorJohan sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Halden
    Poster
    675
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser meget bra ut Captain Kirk! Er imponert over kreativiteten og gjennomføringen.
    Jeg stiller dog et lite spørsmålstegn ved dine hjemmelagede dempeføtter.
    Jeg er ikke kjemiker,- men silikon er vel først og fremst ment som tetningsmasse?
    Hvordan vil silikon oppføre seg over tid med den belastningen et podie vil tilføre?
    Vil den "flyte ut"?
    Som sagt, kun en betraktning fra min side,- jeg har overhodet ikke greie på dette...

Uansett: En flott kino!!

Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Bergen
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MorJohan Vis post
    Dette ser meget bra ut Captain Kirk! Er imponert over kreativiteten og gjennomføringen.
    Jeg stiller dog et lite spørsmålstegn ved dine hjemmelagede dempeføtter.
    Jeg er ikke kjemiker,- men silikon er vel først og fremst ment som tetningsmasse?
    Hvordan vil silikon oppføre seg over tid med den belastningen et podie vil tilføre?
    Vil den "flyte ut"?
    Som sagt, kun en betraktning fra min side,- jeg har overhodet ikke greie på dette...

Uansett: En flott kino!!
    Takk for skryt Kjekt at du tittet innom.

Silikon er jo ekstremt aldringsbestandig og hverken krymper eller sprekker. Om de vil "flyte ut" pga. belastning har jeg ikke tenkt på men jeg tror ikke det blir et problem.....Time will show

Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Bergen
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag fikk jeg endelig begynt på subbene

Her er ting som er kjøpt inn.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3909-medium-jpg

Støperør Ø50cm 3meter lengde og 4stk 6" Aeroporter....Galaxy sII viser størrelse på portene

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3910-medium-jpg

6" avløpsrør

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3911-medium-jpg

Portene passet perfekt på røret...HERLIG

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3955-medium-jpg

For å få en rett strek rundt røret kappet jeg en feielist jeg hadde liggende på målet(130cm),holdt den jevnt med kanten,blyant på toppen og streket rundt...enkelt og greit!

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3957-medium-jpg

Vips var 2stk identiske rør ferdig....beint ble det også
    Kappingen ble gjort med laminat håndsag.

Når det var gjort var det tid for å lage sirkeljigg til fresen.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3928-medium-jpg

Jeg hadde heldivis noe tynn mdf liggene som passet perfekt til oppgaven Jeg tok av "glideplaten" på fresen og fikk streket opp på platen.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3929-medium-jpg

Fant meg en billig båndsag på finn som fungerte ypperlig. Alltid kjekt med nytt verktøy

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3930-medium-jpg

Ferdig utskjært.....
    Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3931-medium-jpg

Borret opp og forsenket skruehullene.....
    Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3932-medium-jpg

Fiks ferdig og klar til fresing.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3965-medium-jpg

Da var fresingen av topp,bunn og fot igang.....og det gikk forholdsvis greit.......
    Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3962-medium-jpg

6mm fresestål var ikke egnet til å frese gjennom 22mm kryssfiner...jeg knakk 2stk selv om jeg brukte 3 omdreininger og var forsiktig Når jeg gikk over til 12mm ble det andre boller

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3959-medium-jpg

Utnytter platene maks Skal si det ble "LITT" støv....glad jeg ikke bruker mdf

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3963-medium-jpg

Jeg hadde gruet meg litt til dette men etter litt møysommelig måling ble jo resultatet meget så bra. Proppene gikk akkurat på plass med litt makt...kjekt når ting går rette veien

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3964-medium-jpg

Her er resultatet av dagens økt Gleder meg hemningsløst til å få de ferdig...jeg mangler litt bass i kinoen,men tror nok at disse to kommer til å ordne på det
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3964-medium-jpg   Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3964-jpg  

Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Bergen
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En liten oppdatering fra dagens økt

Jeg fikk gjort litt frese-arbeid på lokk og propper.

Jeg begynte med å forsenke portene....

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3967-medium-jpg

En enkel måte stille inn dybden på forsenkingen

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3966-medium-jpg

Her er forsenkingen ferdig frest...så må det lages hull. Det ble litt måling og tenking for å få størst mulig flate å feste porten i Det var ikke mye flate fra kanten på porten inn til "avstivere"(rød pil), så jeg tok og slipte av "avstiverene" ca. 1cm og da ble det bra

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3968-medium-jpg
    Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3970-medium-jpg
    Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3969-medium-jpg

Da var 2stk topplokk ferdig og som bildene viser passet portene perfekt

Så var det elementene sin tur....
    Var samme prosessen som portene men legger ut noen bilder til de som måtte være interessert

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3971-medium-jpg
    Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3972-medium-jpg
    Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3973-medium-jpg

Deilig når ting passer

Jeg fikk også begynt på avrunding av kantene før klokken ble for mye....utrolig hvor fort tiden går når man har det gøy

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3974-medium-jpg

Fikk tatt 2stk,så var det kveld

....Fortsetter i morgen.

Iriterer vettet av meg at det ikke går an å endre trådtittel
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3966-medium-jpg  
    Sist endret av Captain Kirk; 10-10-2013 kl 23:13

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser veldig bra ut dette!
    Morsomt å se at det fint går an å bruke andre materialer enn MDF til dette. Jeg har på sikt veldig lyst til å bygge 4 sonosubber selv. Da med rørdiameter på ca 45cm (antakelig med 12" elementer), siden de skal stå inni søylene til surround. Fordelene med sonosubber er at budsjett kan holdes lavt, og de er forholdsvis raske å bygge. Og funker det ikke er det bare å prøve noe annet.

Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Bergen
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hunsbedt Vis post
    Ser veldig bra ut dette!
    Morsomt å se at det fint går an å bruke andre materialer enn MDF til dette. Jeg har på sikt veldig lyst til å bygge 4 sonosubber selv. Da med rørdiameter på ca 45cm (antakelig med 12" elementer), siden de skal stå inni søylene til surround. Fordelene med sonosubber er at budsjett kan holdes lavt, og de er forholdsvis raske å bygge. Og funker det ikke er det bare å prøve noe annet.
    Takker

Jeg har ca. 1 pall med 22mm kryssfiner som jeg har fått gratis så valget av material var enkelt...Det blir litt ekstra sparkling i forhold til mdf men det spiller liten rolle.
    Prismessig er de gunstige ja...Pc-13 ultra koster jo 16000,- Mine havner vel på ca.5500,- stk inklusiv forsterker og med TC-2000 element, som så vidt jeg har forstått skal være bedre enn de som står i pc-13 ultra

De går faktisk raskere å bygge enn jeg hadde trodd når jeg endelig kom meg i gang
    Jeg valgte 50cm rør for å få "nok" liter, da jeg ikke har all verdens takhøyde ut mot kantene der subbene skal stå. De blir på 228L, da har jeg laget de så stor som mulig. Total høyde blir ca.144cm.
    En annen fordel med stor diameter er at det er forholdsvis enkelt å bytte til 15" element hvis det skulle bli nødvendig....Men regner med at disse to gjør nytten

Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Bergen
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En aldri så liten post fra dagens økt....
    Fikk desverre ikke gjort rare greiene idag

Jeg fikk frest ferdig kantene,pusset de,gått over med slipemaskin og sparklet.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3982-medium-jpg

Jeg brukte eksentersliper og mus på flatene,kantene ble tatt for hånd.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3984-medium-jpg

Jeg valgte beckers J sparkel da den er veldig finkornet og inneholder mye mer limstoff enn vanlig sparkel. Den blir også endel hardere som er gunstig med tanke på hakk og riper

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3977-medium-jpg

Fikk heldigvis selskap i garasjen av en vennlig sjifaff

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3986-medium-jpg

Siden det blir så kaldt om kvelden og vanskelig og få tørk, måtte jeg finne en lur måte å stable de på slik at jeg kan bruke vifteovn. Jeg tok dobble gipsskruer der det ikke synes og stablet i vei

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3979-medium-jpg

Da var det bare å slå på vifteovnen og vente.........

Det var allt for i dag.

Active Kvindølen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Imponerende stykke arbeid så langt!
    Får bare håpe stjernehimmelen er festet godt så ikke himmelen faller i hodet på deg når du starter opp-
    Blir spennende å se hvordan dette ser ut til slutt.
    "Luck is my middle name....Mind you,my first name is Bad." -Rincewind

The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed

Byggetråd

Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Bergen
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kommer en oppdatering fra dagens innsats

Jeg fikk pusset ferdig alle delene. De ble ganske så bra faktisk,måtte flikke ett par steder

Etter det var det tid for å montere proppene på lokkene.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3992-medium-jpg

Jeg tok ett 45graders fresejern og freste av kanten som går inni røret slik at limet ikke bare blir presset bort..... Plukket det opp i tråden til eMtea

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3993-medium-jpg

På med rikelig med lim....

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3994-medium-jpg

...Så var det på med knipetvinger og skru godt med 1lags gipsskruer

Etter det var det å lage avstivere til bassrefleksrøret.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3995-medium-jpg

Jeg har som sagt masse kryssfiner så jeg kappet til noen 16.5cm X 52cm,delte de diagonalt......

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_3997-medium-jpg

...kappet av hjørnet da det kom i konflikt med bassporten....

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4001-medium-jpg
    Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4002-medium-jpg

...og her er resultatet
    Det blir 3 stk avstivere i hver subb. Disse blir limt godt fast med rikelige mengder monteringslim,så da skal ting stå godt fast

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4003-medium-jpg

Jeg rakk også å borre hullene til feste av elementet og stått i islagsmuttre...

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4004-medium-jpg

Her er skruene og muttrene jeg bruker.

Det var allt for i dag og fortsatt god helg

Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Bergen
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har et lite spørsmål ang. demping av røret innvendig. Jeg har googlet litt og blir ikke helt klok
    Jeg har allerede kjøpt biltema sitt dempeskum som jeg tenker å ha på innsiden av røret og på topplokket.
    http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bi...e-5-stk-31605/
    Har det noe hensikt å bruke det? ?...vil det påvirke negativt?
    Innspill settes stor pris på da jeg nærmer meg slutten
    Sist endret av Captain Kirk; 10-13-2013 kl 00:24

Newcomer regnep sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med du kom over denne tråden: sonosub

Det er lenge siden jeg bygget subber men generelt vil vel demping gi en jevnere frek gang mens uten demping gir mer SPL. Prøvde selv med både horn og TL og fant at TL spilte finest mens naboene klaget mest på det 480 liter store hornet med et lite 8" JBL GT element i, drevet av NAD 310.

Lykke til. Blir spennende å se resultatet...

Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Bergen
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fått gjort litt idag og....

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4008-medium-jpg
    Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4007-medium-jpg

Her er begge bassportene ferdig limt med rikelige mengder fugger bond all.

Så var det tid for å feste refleksrøret. Jeg kuttet de med håndsag og slipte innsiden litt for å få de til å flukte med porten. Total lengde på refleksrøret ble 94.2cm som ifølge Sonosub skal gi meg en tuning 15,5Hz.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4009-jpg
    Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4011-medium-jpg
    Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4012-medium-jpg

Avstiverene ble også limt med bond all og skrudd med dobbel gips.

...Etter det kuttet jeg til beina.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4015-medium-jpg

Til bein bruker jeg 45mm rundstokk.
    Jeg klemte en kloss på sagen slik at alle bena ble identisk. Surret også litt maskeringsteip rundt stokken for å unngå flising og det funket godt

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4016-medium-jpg

8stk bein klare...Så nå er var det bare å måle ut hvor de skal stå.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4018-medium-jpg

Med en vinkel og linjal streket jeg opp en firkant slik at alle beina blir plassert med lik avstand. Da var det bare å forborre slik at allt er klart til maling i morgen

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4017-medium-jpg

For å gjøre arbeidet med montering av bein enkelt la jeg element-platen oppå bunnplaten og borret gjennom hullene.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4019-medium-jpg

Ferdig borret og klar til maling.

Jeg skal kjøpe teppe til utsiden i morgen og litt høyttalerkabel....
    Kjenner det begynner å krible litt nå som det nærmer seg
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4011-medium-jpg  

Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Bergen
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink Da var subene FERDIG,JOHOOOO

Da fikk jeg jammen gjort de ferdige.

Litt bilder fra dagen og kvelden...

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4020-medium-jpg

Her er beina kommet på og hull til XLR kontakten er borret.....

Etter det var det tid for trekking av rørene med biltema høyttalerteppe....

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4022-medium-jpg

Her er lim og verktøy som ble brukt. Vasket først hele røret med rødsprit for å få vekk skitt og få bedre heft.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4021-medium-jpg

Dette var IKKE enkelt å gjøre aleine...men det gikk med litt banning og steiking

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4024-medium-jpg

1stk ferdig trekt rør Er veldig fornøyd med resultatet og høyttalerteppe var fantastisk lett å få slett og fint!

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4023-medium-jpg

Her er et bilde av skjøten,den er nesten usynlig i vanlig lys. Jeg la teppe med overlapp og skar gjennom begge lag langs en lang linjal med tapetkniv med NYTT blad(viktig)

Da var det endelig tid for å få i proppene

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4029-medium-jpg

Her er lim og verktøy jeg brukte.
    Jeg fikk ikke tatt bilder underveis da polyuretan limet rant en del men jeg kan beskrive litt..
    Jeg la en pølse med bond all ca. 0,5 cm nedenfor kanten på røret,så tok jeg polyuretan lim rundt intil pølsen og en stripe rundt lokket som sto på gulvet. Så var det bare å presse røret på.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4027-medium-jpg

2stk ferdig limte suber

Etter det var det tid for å lodde XLR kontaktene og få i elementene...

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4031-medium-jpg

Her er kontaktene jeg skal bruke. Jeg var innom AVAB CAC som holder til borti gaten og fikk meg 2 gratis speakon kontakter til Inukene mine

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4032-medium-jpg

Her loddes det for harde livet...VIL BLI FERDIG Veldig greit med 2 hjelpende hender Kabel er biltema 2.5kvadrat.

Siden jeg var så godt i gang med lodding fant jeg ut at jeg like godt kunne lage subkabelen også...

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4036-medium-jpg

2stk XLR subkabler ferdig og klar til bruk Kontakter strømpe og Nakamichi plugger er kjøpt på ebay. Billige og pene kabler synes jeg

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4033-medium-jpg

Første element klart til montering.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4034-medium-jpg

JIPPIII,elementet gikk nedi uten problemer,men selvfølgelig traff ikke ene skruen ordentlig på gjengene og islagsmutteren løsnet,HEL#&%#!!!!!! Den var jo selvfølgelig ikke mulig å få hverken inn eller ut. Eneste positive er at den sitter ganske fast så jeg HÅPER at det ikke blir noe skrangling eller ulyder.

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4035-medium-jpg

Nr2 gikk heldigvis uten problemer

Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4040-medium-jpg

Her står mine 2 komlette suber med kabler klare for testing i morgen.Er superspent på hvordan de spiller

Nå tar jeg kveld med god samvittighet. Kommer sikkert oppdatering i morgen om hvordan de funker.
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Garasjelofts Kino.KINOROM 99% FERDIG. Fremgang og litt nytt!-img_4027-medium-jpg  

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjempeflott dokumentasjon og spennende lesning!

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virkelig et flott resultat