MMLs lytterom: 100% ferdig - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  6
Side 3 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 142
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bygging av frontvegg

Da er jeg ferdig med snekkerarbeidet på frontveggen. Valgte å perforere stenderverket med hullsagen med tanke på at dette skulle fungere som en absorbent. Får se hvordan dette blir. Tror dette kan bli bra og det blir uansett en ryddig utseende.

Første skritt var å montere kassene på veggen. Jeg valgte å montere høyre og venstre høyttalere rett innefor lerretsrammen. Når jeg nå ser på resultatet uten det gamle lerretet som referasne synes jeg plasseringen ser bra ut. Uansett kan man jo senere legge på en breddekanal dersom dette blir litt smalt i hjemmekinoen. 147cm til sideveggen.
    MMLs lytterom: 100% ferdig-1-jpg

"Perforerte" stendere. Ser også at høyden er ikke er lik i rommet. Ca 2cm avvik i huset som ble bygd i 2011. Ja ja. Det synes jo ikke til vanlig.
    MMLs lytterom: 100% ferdig-2-jpg

Isolasjonen på plass. Rommet er akustikkmessig mye mer behagelig å være i med dette, så det tyder vel på at jeg må til med en del dempetiltak etterhvert.
    MMLs lytterom: 100% ferdig-3-jpg

Kryssfinere og første gipsplaten er oppe. Ble litt overkill med 20mm kryssfiner.. Fikk også en overraskelse av prisen på disse platene - 1290 pr plate. Uansett har jeg dårlig erfaring med kjapp hoderegning på byggvarehus når jeg finner ut at jeg skal gå for annen materialdimensjon, så tok med meg 3 plater
    MMLs lytterom: 100% ferdig-4-jpg

Resultatet etter dagens økt. Veggen ble 20cm kortere enn jeg hadde tenkt. Uansett hvor mye jeg planlegger har jeg en tendens til å skifte mening mens jeg bygger...
    MMLs lytterom: 100% ferdig-6-jpg
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder MMLs lytterom: 100% ferdig-1-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-2-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-3-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-4-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-6-jpg  

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser meget bra ut, godt levert!!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg kommet litt lengre. Er i tvil hvilken farge jeg skal gå for. Hadde i utgangspunktet ikke lyst å lage et mørkt kinorom, men ser at det kan være en del fordeler med sort frontvegg. Feks vil nok bilde bli bedre og det vil nok være svært mye enklere å lage frontgitter til høyttalerne i sort (dersom jeg skal forsøke å matche fargen). Andre halvdelen av veggen er lysebrun (Marakesh) og er dus uten å være mørk. Uansett vil jo lerretet dekke mye av veggen (120" -> 265x150cm) og det gjør nok at veggen uansett ikke virker så massiv.

Noen innspill?

MMLs lytterom: 100% ferdig-photo-08-03-14-23-56-13-jpg
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder MMLs lytterom: 100% ferdig-photo-08-03-14-23-56-13-jpg  

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Farge på bakvegg

Sitat Opprinnelig postet av MML Vis post
    Da har jeg kommet litt lengre. Er i tvil hvilken farge jeg skal gå for. Hadde i utgangspunktet ikke lyst å lage et mørkt kinorom, men ser at det kan være en del fordeler med sort frontvegg. Feks vil nok bilde bli bedre og det vil nok være svært mye enklere å lage frontgitter til høyttalerne i sort (dersom jeg skal forsøke å matche fargen). Andre halvdelen av veggen er lysebrun (Marakesh) og er dus uten å være mørk. Uansett vil jo lerretet dekke mye av veggen (120" -> 265x150cm) og det gjør nok at veggen uansett ikke virker så massiv.

Noen innspill?
    Tror jeg ville ha kledd fronten der med scenemolton. Jeg har gjort det og det funker veldig bra. Det blir pent og virker dempende. Siden det skal henge et hvitt lerret over vil det ikke virke for massivt. Marakesh er en fin farge (har brukt den selv på andre steder i huset) men vil kanskje virke litt blasst bak bildet?

Kul ide med bøyd bakvegg :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gikk for sort matt frontvegg. Etter litt tilvenning synes jeg dette nå ser ganske bra ut.

Montert inn elementene.

Ikke lett å få normale farger på en sort vegg...

Lerretet montert opp. Gikk for et Dreamscreen 120": http://www.avshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10516634

Alt gikk på skinner helt frem til monteringen av akustikkduken... Svært mangelfull og ikke-eksisterende monteringsveiledning. Jeg forstår ikke hvordan dette skal festes. Er det meningen å lime disse listene bak på rammen? Er jo ingen spor eller lignende. Hvordan skal disse legges i hjørnene, hvilket lim osv... Litt merkelig at det ikke følger med en liten forklaring til en duk de skal ha nærmere 10 000 kr for. Tips mottas med stor takk!
    MMLs lytterom: 100% ferdig-5-jpg

Og så kan jeg jo legge til at det desverre ikke er lyd ennå. Da jeg hadde koblet opp igjen anlegget, viste det seg at jeg har fått samme feilen på Onkyoprosessoren som jeg har hatt tidligere - dvs ingen lyd. Hele digitaldelen hadde tatt kvelden forrige gang og det var da surt at dette skulle skje igjen nå når jeg endelig skulle få litt ordentlig musikk igjen. Sender den vel inn igjen på service, men jeg har lest at dette er et kjent problem på disse modellene. Kommer derfor til å kjøpe ny reciever litt før enn planlagt. Blir vel en Denon 4520.
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder MMLs lytterom: 100% ferdig-1-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-2-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-3-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-4-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-5-jpg  

Sist endret av MML; 03-12-2014 kl 02:04

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Montering av lerret

Den listen der skal passe inn i et spor som er på baksiden av rammen. De skal sitte løst, men låses av spenningen i duken. I hjørnene er det lurt å la det være et par cm uten festelist slik at hjørnet på lerretetsstoffet kan henge fritt. dette blir skjult bak rammen uansett.

Helt enig i at den informasjonen som gis på AV Shop ved kjøp av ramme og akustikkduk er alt for dårlig. Jeg fikk ikke beskjed om at jeg trengte monteringslister, og måtte kjøre tilbake en ekstra tur for å kjøpe dette. Nedtur når man er giret og ivrig på å få montert såpass dyrt utstyr.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for tilbakemelding! Snakket med AVShop i går og fikk forklaring på dette. De anbefalte å lime listene på baksiden av rammen og det har jeg gjort. Til min stor overraskelse ser jeg at duken ser ut til å være for kort til rammen... Det ble jo kjøpt som et sett og jeg antok derfor selvfølgelig at det ville passe... Jeg har ennå ikke tatt ut lerretsduken, men rullen måler 160cm. Avstanden mellom listene er imidlertid 170cm så jeg lurer litt på hvor mye elastisitet det er i denne duken (V5 akustikkduk). Har trekt litt i stoffet på enden av rullen og synes ikke vet virker særlig elastisk. AVShop er stengt i dag og jeg hadde satt stor pris på en tilbakemelding! Har veldig lyst til å få opp dette i løpet av helgen, men vil ikke åpne lerretet før jeg vet om dette er mulig.

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ups, må nok dessverre si til deg at duken ikke er særlig elastisk og vil ikke kunne strekkes noe...

Bruk kontakt lim for å lime listene fast i rammen, men vent til du får avklart med AVshop ang. duk.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff da... Får håpe at det kan levers duk i korrekt størrelse og regner jo med det da det ble levert som en pakke. Uansett ikke positivt at det ser ut til at V5 duken kun er oppgitt i en størrelse på nettsidene slik jeg kan se og denne er som sagt for liten for rammen.. Og alle som leser denne tråden kjenner sikkert igjen følelsen når alt var klart for å rulle på duken og det allikevel blir mange dagers venting..

Angående listene har jeg limt de med kontaktlim og de sitter svært godt.

Lyspunktet i helgen er at jeg har rigget opp igjen anlegget. Som sagt tok prosessoren kvelden og den er pakket ned og klar for sending til service. På den positive siden kan jeg nevne at feilbeskrivelsen min fra forrige service lå i esken og den kan brukes på nytt på denne servicen Kommer til å sette opp denne prosessoren i stueanlegget og kjøpte en ny Denon AVR 4520 i går. Den fungerer meget bra. Har ikke gjort noe særlig justeringer, men dette virker som et godt produkt i daglig bruk. Jeg synes lyden av høyttalerne ble ennå bedre etter innfellingen i veggen. Det er jo en del teorier om hvorfor det kan låte bedre på denne måten, men det er også stor mulighet for at mine subjektive opplevelser ikke er helt korrekte..

Det er 2-kanals musikk som er det viktigste for meg og jeg må si at selv med denne elektronikken (reciever og ICE effektforsterker) synes jeg dette låter så bra at det overgåer alle mine tidligere anlegg! Snakker da om STORE og TUNGE effektforsterkere og tradisjonelle høytalere i 2-kanalsoppsett til rundt 200k. Jeg er med andre ord svært fornøyd med valgene jeg har gjort i mitt kinorom!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg planlegger videre i kinoen. Neste skritt vil være å bygge tak. Har tenkt lenge på akustikkhimling, men lurer litt på å gipse ned og legge vanlige akustikkplater i to felter. Blir muligens litt mer liv i taket med to forskjellige farger. Og som vanlig når planene blir litt mer håndfaste har jeg noen spørsmål.

Hvilke dimmensjoner leveres vanlige akusikkplater i? Med skissert løsning må de være minimum 1,5m lange. Tenker på å lekte ned taket 10 cm og bare skyve akustikkplatene på plass. Er de stive nok til dette eller må jeg lage rammer?

Hvilken avstand til sidevegg anbefaler dere for spottene? Har vel 30cm på kjøkkenet og dette er fint. Her har jeg tegnet inn med 25 cm til veggene.

Løsningen jeg har tegnet på i dag har 11 spotter. 2 av disse går på en egen kurs og er plassert over sittegruppen for litt lett belysning under filmvisning.

Noen som har noen synspunkter på å felle inn de fire surroundhøyttalerne i taket? Blir jo kanskje ikke helt riktig, men det burde vel kunne fungere greit?

MMLs lytterom: 100% ferdig-skjermbilde-2014-03-16-kl-23-57-47-jpg
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder MMLs lytterom: 100% ferdig-skjermbilde-2014-03-16-kl-23-57-47-jpg  
    Sist endret av MML; 03-17-2014 kl 00:59

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg snakket med AVShop. De hadde feilberegnet da de satte opp denne komboen. Problemet er at i min ramme er det bygd inn horisontal maskering. Disse måler 5 cm og består av et trinsesystem med en løs list i topp og en i bunnen. Problemet blir da at selv om lerretsåpningen er 150 er det ikke feste for lerretslisten før 150+5+5=160. Noe svinn og det sier seg selv at det blir vanskelig å montere et lerret som er 160cm høyt.

En løsning er at jeg bytter til en V4-duk. Jeg sammenlignet disse dukene på Showroomet i høst og vil helst ha V5-duken. Derfor trenger jeg noen tips om hvordan jeg kan løse dette. Et alternativ kan være å lime en tynn solid list i feks plast eller aluminium på baksiden av topp eller bunn slik at det ligger bak maskeringen. Dette vil da gi solid feste for lerret og høyden reduseres slik at dette skulle la seg montere.

Legger ved noen bilder for å tydeliggjøre problemstillingen.

Jeg ser for meg at en aktuell løsning er en slik list på baksiden av maskeringen. Noen tips til hvor jeg kan få fatt i noe slikt? Den kan jo ikke være for dyp slik at den løfter lerretet, men samtidig være solid nok.
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder MMLs lytterom: 100% ferdig-1-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-2-jpg  

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MML Vis post
    Jeg planlegger videre i kinoen. Neste skritt vil være å bygge tak. Har tenkt lenge på akustikkhimling, men lurer litt på å gipse ned og legge vanlige akustikkplater i to felter. Blir muligens litt mer liv i taket med to forskjellige farger. Og som vanlig når planene blir litt mer håndfaste har jeg noen spørsmål.

Hvilke dimmensjoner leveres vanlige akusikkplater i? Med skissert løsning må de være minimum 1,5m lange. Tenker på å lekte ned taket 10 cm og bare skyve akustikkplatene på plass. Er de stive nok til dette eller må jeg lage rammer?

Hvilken avstand til sidevegg anbefaler dere for spottene? Har vel 30cm på kjøkkenet og dette er fint. Her har jeg tegnet inn med 25 cm til veggene.

Løsningen jeg har tegnet på i dag har 11 spotter. 2 av disse går på en egen kurs og er plassert over sittegruppen for litt lett belysning under filmvisning.

Noen som har noen synspunkter på å felle inn de fire surroundhøyttalerne i taket? Blir jo kanskje ikke helt riktig, men det burde vel kunne fungere greit?

MMLs lytterom: 100% ferdig-skjermbilde-2014-03-16-kl-23-57-47-jpg
    Kjedelig dette med lerretet ditt. Burde ikke avshop kunne skaffe et nytt v5-lerret i korrekt dimensjon?

Når det gjelder taket du tenker på; akustikkplatene er 60x120cm, så det kan bli vanskelig å legge de løst slik du beskriver. Det spørs også om platene er stive nok til å legges på denne måten. Skal du gjør noe slik bør du vurdere å bygge platene i rammer slik jeg har gjort, da får du den lengden du trenger, og det blir stivt nok.

Når det gjelder bredde på spotkassene bør i allefall spottene kunne plasseres slik at de ikke er at for nær vegg for best mulig spredning. 25cm kan sikkert fungere, men jeg ville i allefall ikke gått noe lavere. Selv har jeg 40cm, og spottene plasser i mindten, dvs 20cm fra vegg. Det synes jeg fungerer bra.

Surroundhøyttalere i taket blir i allefall veldig godt skjult. Det er nok ikke optimalt mtp spredning og vinkling til sitteposisjon, men det kan jo hende du finner noe som er dedikert til formålet og kan vinkles korrekt.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti Vis post
    Kjedelig dette med lerretet ditt. Burde ikke avshop kunne skaffe et nytt v5-lerret i korrekt dimensjon?

Når det gjelder taket du tenker på; akustikkplatene er 60x120cm, så det kan bli vanskelig å legge de løst slik du beskriver. Det spørs også om platene er stive nok til å legges på denne måten. Skal du gjør noe slik bør du vurdere å bygge platene i rammer slik jeg har gjort, da får du den lengden du trenger, og det blir stivt nok.

Når det gjelder bredde på spotkassene bør i allefall spottene kunne plasseres slik at de ikke er at for nær vegg for best mulig spredning. 25cm kan sikkert fungere, men jeg ville i allefall ikke gått noe lavere. Selv har jeg 40cm, og spottene plasser i mindten, dvs 20cm fra vegg. Det synes jeg fungerer bra.

Surroundhøyttalere i taket blir i allefall veldig godt skjult. Det er nok ikke optimalt mtp spredning og vinkling til sitteposisjon, men det kan jo hende du finner noe som er dedikert til formålet og kan vinkles korrekt.
    Enig i at de "burde" skaffe det. Problemet er at det ikke produseres høyere enn 160cm. Jeg har i dag bestilt aluminiumslister hos blikkenslageren og regner med å montere dette mot helgen. Tror dette skal fungere bra, men kjedelig å bruke mer tid og penger på en løsning som ble kjøpt ferdig nettopp for å slippe å tenke selv...

Slik jeg har skissert dette taket er spotkassene 50cm og spottene derfor 25cm fra sideveggene. Skal lese meg opp på din løsning igjen. Tror faktisk det var tråden din som ga meg inspirasjonen til denne takløsningen.. Har du noe formening om forskjellen på akustikkplater og systemhimling fra Rockfon?

Angående surroundhøyttalerne er det også en mulighet til å felle høyttalerne inn i veggene. Finnes retningsbestemte takhøyttalere, men jeg har ikke lyst å legge såpass mye penger i bakhøyttalerne.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leste målene dine angående bredde på spotkassene feil ser jeg. Ser jo nå at du skrev at spottene var 25cm fra vegg, og at kassene er 50cm. Dette bør holde fint. Selv er mine 40cm og spottene 20cm fra vegg.

Løsningen du går for tror jeg, eller vet jeg, vil bli veldig bra

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått tak i aluminiumslister til lerretet. Var en del jobb å få av limet på festelistene og rense rammen på baksiden, men tror denne løsningn vil fungere bra.

Listene er kun 0,7mm tykke. Fikk de tilskåret på mål hos en blikkenslager.

Casco kontaktlim

Her ligger listene pent bak den innebygde maskeringen. Skulle gjerne satt en skrue for ekstra feste, men droppet det da det vill blitt aluminiumsspon i maskeringsløsningen. Nå er avstanden mellom rammen 152cm og det skulle derfor være enkelt å feste lerretet på 160cm.

Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder MMLs lytterom: 100% ferdig-1-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-2-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-3-jpg  

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Duken ble montert i går uten store problemer. Stram og fin. Jeg begynte midt på langsidene og strammet opp først høyre deretter venstre side. Dette fungerte bra uten bølger av noe slag. Festet deretter sidene. Aner ikke om dette er den anbefalte måten å gjøre det på da jeg ikke finner dokumentasjon for dette noe sted.

Resultatet ble uansett svært bra. Hører ingen forskjell med duken på. Det er jo ikke akkurat A/B-testing, men godt nok for meg at jeg ikke kan registrere forskjeller i etterkant. Bildet ble også utmerket og synes størrelsen passet fint. Nåværende prosjektor klarer imidlertid ikke å fylle hele bildet (var klar over det på forhånd), men ny prosjektor står også på handlelisten før dette rommet er ferdig.

MMLs lytterom: 100% ferdig-photo-22-03-14-14-02-48-jpg
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder MMLs lytterom: 100% ferdig-photo-22-03-14-14-02-48-jpg  

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser bra ut dette

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ble bra. Skal ikke være lett å montere disse DreamScreen-lerretene

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Legger ved skisser av den takløsningen jeg jobber med nå. Har bedt om vareprøve på Rockfon systemhimling i sort. Disse kan leveres i 180x60 og skal monteres med skult oppheng. Tror dette blir en del enklere enn å kle vanlige akustikkplater i tillegg til at det er enkelt å skifte farge dersom det skulle bli aktuelt. Andre som har brukt slike tak har visstnok blitt fornøyd. Som ramme kommer jeg til å legge 62cm gips da disse kan fås på mål og sparer dermed litt arbeid.

Som dere kan se av tegningene er dørene i ca førsterefleksjonspunkt på sideveggene. Det blir derfor vanskelig å lage noe form for dempning der. Som jeg har skrevet tidligere spiller disse linjekildene bedre i det udempede rommet mitt enn tradisjonelle høyttalere. Håper derfor at det skal bli bra nok med noe absorbsjon i taket og et tungt teppe på gulvet uten å måtte dempe så mye mer. Kan evt supplere med akustikkplater på bak og sideveggene, men her må jeg nok prøve meg frem.

MMLs lytterom: 100% ferdig-skjermbilde-2014-03-23-kl-23-11-29-jpg

MMLs lytterom: 100% ferdig-skjermbilde-2014-03-23-kl-23-12-57-jpg
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder MMLs lytterom: 100% ferdig-skjermbilde-2014-03-23-kl-23-11-29-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-skjermbilde-2014-03-23-kl-23-12-57-jpg  

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer med en liten oppdatering da det er så lite liv her inne for tiden. Regner med at våren er den store synderen for dette, men et godt tegn at de fleste tydeligvis også har andre interesser!

Jeg har bestilt takplater for kinotaket. Det ble Sombra Alpha DS fra Glava http://www.glava.no/produkter/akusti...cophon-sombra/, da disse kunne leveres i pakker med 20 plater 60x60cm. Får håpe det blir bra Rockfon leverte kun dersom jeg bestilte 70kvm eller mer..

Har gjort et lite prosjekt i dag: Høyttalerstoff på den delen av elementene som stikker nedenfor lerretskanten. Små prosjekter har jo allikevel en tendens til å ta litt tid og brukte en del timer på dette også.

Kutting av 3 like plater

Litt finkutting og en runde med fresen

Et lite lag med sort

Neodymemagneter fra Claes. Måtte bruke dobble sett da de ikke var så kraftige som jeg hadde regnet med.

Trekt med høyttalerstoff
    MMLs lytterom: 100% ferdig-5-jpg

Ferdig resultat!
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder MMLs lytterom: 100% ferdig-1-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-2-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-3-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-4-jpg   MMLs lytterom: 100% ferdig-5-jpg  

Sist endret av MML; 05-10-2014 kl 00:50

Side 3 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •