Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder* - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  4
Side 6 av 25 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 486
    Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ser litt tidligere itråden her at du vurderer forskjellige lysstyringssystemer - jeg har ikke noen praktisk erfaring selv, men har veldig trua på x-comfort. Er en god tråd om det her på forumet. Mange som har handlet komponenter fra utlandet også, polen og tyskland.

Bare en tanke men - trenger du egentlig dimmere på veggen? Jeg ser for meg i min kommende kino at jeg har en 4veis bryter f.eks som har ferdigprogrammert flere scenarioer - itillegg til iphone styring. Xcomfort kan programeres og lages ett ipgrensesnitt ved ett relativt enkelt og billig pc software.

Igjen - ikke noe jeg har testet selv, men noe jeg har tenkt til å bruke i kinoen og i huset rundt baut etterhvert som jeg pusser opp de mindre viktige rommene i huset

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, X-Comfort har jeg fått med meg at jevnt over får mye skryt, så jeg tviler ikke på at den løsningen ville fungert mer enn godt nok i mitt rom.

Nå er det ikke slik at jeg er ute etter det mest avanserte oppsettet som har mulighet til å styre det meste. For min del er det eneste som teller at jeg får et par soner som kan fjernstyres, og at det er relativt stabilt selvfølgelig.

Trådløs veggdimmer er selvfølgelig ikke et must, men det kan sikkert være en fordel å ha en bryter på veggen de gangene man roter bort fjernkontrollen i mørket. Og det kan jeg av erfaring garantere at kommer til å skje

Som du nevner vil det fint holde med en fireveis-bryter med programmerte scenarier. Her får jeg bare kikke litt å se hva jeg lander på. Jeg har ikke sjekket så mye vedrørende pris ennå, så er ikke sikker på hva tilsvarende X-Comfort vil havne på i forhold til eksempelvis Elko Wireless (som er det foreløpige valgtet).

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i svarte granskogen for akryl!!! tror dette vil bli superbra når resultatet er klart!
    trodde ikke ting var litt billigere å bygge fram til jeg så du hadde brukt 50 flasker/bokser akryl!

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, takk for det, joakimpatos. 50 tuber var bare for det første laget. Jeg har kjøpt inn 10 tuber akryl, og 10 tuber våtromssilikon til det siste platelaget også. Så grovt regnet blir det rundt 23 liter fugemasse/silikon i taket.

Utover det har det ikke vært noen ekstrem fremgang i rommet. Jeg avventet litt i forhold til tralltralls forbrukt av Swedac dempelim i håp om at det ble noe igjen etter at det gikk tomt hos meg, men alt limet hans ble brukt opp når han platela selv.

Det endte derfor med at jeg kjøpt en bøtte på snaue 19 liter Green Glue fra avshop. Det er litt dyrere enn Swedac, men når jeg kun trenger denne mengden blir det ca samme pris som å bestille Swedac inkl frakt, og da fikk jeg det litt raskere.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3920-jpg

Jeg hadde dog nok Swedac igjen til å montere plater på veggdelen under dragerne i front og bak i rommet, så det fikk jeg gjort unna tidligere denne uken. Jeg besluettet samtidig å tette det siste platelaget med våtromssilikon for å være helt sikker på at det blir helt lufttett. Akrylen som jeg har brukt tidliger har sprukket opp noen steder der glippene har vært i overkant store. Med silikonen er det ikke en eneste antydning til sammentrekning. Silikon koster litt mer enn akryl, men det er absolutt verst å koste på seg når en allerede bruker en god slant på dette.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3921-jpg

I midten av rommet er det to dragere som er lagt inntil hverandre, antageligvis for å stive av midten av gulvet over. I og med at disse går ut mot yttervegg på hver side merket jeg at det trakk (!) i glippen mellom disse dragerne. Og det går jo ikke ann når man har isolert resten av taket såpass godt. Jeg fylte derfor på med silikon mellom glippen mellom dragerne, og det fjernet alt trekk.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3922-jpg

Etter at jeg hadde hentet Green Glue limet klarte jeg ikke å holde fingrene av fatet, så jeg måtte bare teste det ut på den ene langsiden av rommet. Så det ble kapping av plater, samt skråskjæring av kanter før montering. Skråskjæringen ble gjort for at endene på platen ikke skal komme i konflikt med fugene jeg allerede har lagt ved første platelag.

Plate festet til benk før skråskjæring

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3926-jpg

Skråskjært

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3927-jpg

Plater til den ene sideveggen ferdigkappet

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3937-jpg

Engangshansker og tannsparkel er et must når man skal på med viskoelastisk lim

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3938-jpg

Green Glue!
    Dette limet var litt mer flytende enn Swedac rett ut fra bøtta, men ble vesentlig raskere klebrig.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3939-jpg

Første plate klar til montering. Fant etterhvert ut at 10x10 mm tannsparkel var litt grovt og førte til litt vel mye bruk av lim (Biltema var tom for 6x6mm som jeg brukte ved første platelag), så gikk senere over til litt mer fintannet tannsparkel

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3942-jpg

Og her ser man at det tyter godt ut på kanten. Når man la på neste plate med like grov tannsparkel var det nesten så det rant nedover veggen.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3945-jpg

Andre platelag på sidevegg med Green Glue v/tak ferdig.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3947-jpg

Fikk også lagt på silikon før jeg tok kvelden.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3953-jpg

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir TETT og bra! Veldig bra dokumentert også, her er det mange som bør lese for å få med seg tipsene til å tette mellom bjelkene/overgang vegg og tak!
    Jeg har som deg også brukt kvalitetssilikon på utsatte steder der jeg vet at akrylen vil sprekke på sikt. Er man usikker så bør silikon brukes. Men pass på å bruke overmalbar silikon der det kommer i kontakt med veggplater, eller andre ting, som skal males!
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jobben du gjør i taket ditt er identisk med den jobben jeg burde gjort med mitt tak....
    Følger tråden din som en læregut om dagen
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott jobb! Jeg har også gjort det samme som deg, med unntak av det andre laget (jeg har bare ett lag), og det er en stor jobb.

Jeg brukte MS polymer basert fugemasse. Dette kalles også "byggfug", og er en fugemasse som er overmalbar og har opp til 50% fugebevegelse.

Trenger du mer GG, så har jeg en halv bøtte stående

Active Nabon sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God fremgang og godt dokumentert som alltid. Flott jobbet og gleder meg til neste oppdatering

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hunsbedt
    Dette blir TETT og bra! Veldig bra dokumentert også, her er det mange som bør lese for å få med seg tipsene til å tette mellom bjelkene/overgang vegg og tak!
    Jeg har som deg også brukt kvalitetssilikon på utsatte steder der jeg vet at akrylen vil sprekke på sikt. Er man usikker så bør silikon brukes. Men pass på å bruke overmalbar silikon der det kommer i kontakt med veggplater, eller andre ting, som skal males!
    Blir det ikke tett nå så blir jeg mildt sagt skuffet! Har dog merket at det blir vesentlig varmere i rommet, så det har tydeligvis en god effekt.

Jeg er også glad for at jeg har valgt silikon på det avsluttende laget. Skulle nok brukt det på det første laget også, men det blir nok uansett bra. Jeg har heldigvis ingen flater der jeg fuger som skal males. Spotkassene vil skjule nedre del av gips som tilstøter mdf-panelene.

Sitat Opprinnelig postet av gpt33
    Jobben du gjør i taket ditt er identisk med den jobben jeg burde gjort med mitt tak....
    Følger tråden din som en læregut om dagen
    Det er hyggelig om du får et tips eller to som du kan bruke videre Det er mye jobb, men i tillegg til at det isolerer vil også takkonstruksjonen bli vesentlig stivere. Og det har som regel positiv innvirkning på bassen, da rommet spiller mindre med.

Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Flott jobb! Jeg har også gjort det samme som deg, med unntak av det andre laget (jeg har bare ett lag), og det er en stor jobb.

Jeg brukte MS polymer basert fugemasse. Dette kalles også "byggfug", og er en fugemasse som er overmalbar og har opp til 50% fugebevegelse.

Trenger du mer GG, så har jeg en halv bøtte stående
    50% fugebevegelse er mye! Regner med at den massen kostet en slant Men jeg vet jo hvor perfeksjonist du er, så jeg er egentlig ikke overrasket.

Kjekt å vite at du har mer GG om jeg skulle gå tom igjen. Går jeg tom nå er det for at jeg legger på alt for mye. Grovt regnet skal bøtta jeg har holde til dobblet så mange plater skal opp om man regner 3 tuber GG per plate.

Sitat Opprinnelig postet av Nabon
    God fremgang og godt dokumentert som alltid. Flott jobbet og gleder meg til neste oppdatering
    Hyggelig å høre!

----

Det har blitt lite tid i rommet denne uken, men jeg skal prøve å få jobbet litt i kveld samt på lørdag/søndag. Får forhåpentligvis opp de fleste platene i taket da.

[OffTopic]
    Ellers når jeg ikke bygger kino prøver vi å stå litt på nedoverski. Og siden jeg ble jeg nærmest ble snøblind forrige gang vi var i bakken når lyset ble litt flatt fikk jeg kjøpt meg nye goggles i går.

De var så fotogene at jeg nesten måtte knipse et par bilder

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3963-jpg

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3971-jpg

[/OnTopic]

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke så alt for mye spennende å vise til etter helgens økt, men jeg er nå nesten ferdig med plateleggingen i taket, så det nærmer seg. Det eneste som mangler er den ene plateraden over den nye veggen, der jeg må lappe i sammen mange mindre platebiter for å komme til.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3976-jpg

Det blir en del støv og gipsrester etter all skråskjæringen. Her er avfallet etter tre platerader.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3974-jpg

Jeg har en del bra verktøy, men har alltid hatt dårlige kapp-sager. Den forrige jeg hadde var fra Thor, og den klarte jeg ikke å få skiftet blad på da den hadde kilt seg totalt fast. Etter å ha undersøkt litt havnet jeg på Bosch PCM 8S, en sag jeg har forstått skal være veldig god om man ikke ønsker å gå opp på proff-serien. Kom over et godt kjøp på en ny sag på Finn, så da var det egentlig ikke noe å tenke på.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3987-jpg

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3990-jpg

LED-lys hadde den også, i tillegg til laser

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4005-jpg

Måtte selvfølgelig gjøre et prøvekapp på en rest av de gamle lektene i taket, og det ser ut som den kutter veldig pent.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_3997-jpg

En annen ting som har irritert meg over lengre tid er den gamle sofaen jeg hadde stående i rommet. Planen var vel i starten å beholde denne, men planene endrer seg fortløpende. I dag måtte jeg ha litt mer plass i forbindelse med platingen i taket, så tenkte å bære ut dette tunge droget, men det viste seg at jeg hadde bygd den inn i rommet! Den ville dermed ikke ut, men som de sier; vil du ikke, så skal du.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4010-jpg

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4011-jpg

Og et par runder senere med bajonettsagen og vinkelspliperen var den ute

Takraden som gjenstår ses helt på venstre side. Håper å få tatt denne i løpet av uken.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4015-jpg

----

Så til noe annet, kom over et par utstillingsmodeller av Sennheiser HD598 etter å ha vært på Biltema å handlet noen tannsparkler på lørdag. Prisen var såpass god at jeg tok de med meg, så da har jeg et sett klokker til ved siden av Grado til å stille de verste lydabstinensene mens jeg pusser opp.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-hd598-jpg

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se her ja, dette blir flott. Du verden for en jobb du har foran deg. Har selv knertet ca 50 tuber akryl i år i diverse tak, men dessverre med manuell pumpe. Blir sliten i klypa etterhvert.

Er du fornøyd med Bosch-saga, har sett på den modellen selv. Har prøvd en proff-modell fra Bosch som var veldig god, men sager ikke så mye at jeg føler jeg gidder å legge så mye i den som det.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det, cybervision_.

Ja, her har det skjedd en del, og det er myye igjen. Fikk festet sideplatene på den siste veggen i dag, så da gjenstår det én takrad før jeg er ferdig med gipsingen i taket

Elektrisk fugepistol er absolutt å anbefale. Jeg har ingen proff-modell, men kjøpte den på salg til 600 kr en gang i tiden. Det tar litt tid å lade batteriene, men det er som regel ikke noe problem i og med at jeg fikk med to. Jeg har nok spart meg for en del kramper og muskelverk i høyrehanda takket være denne, hehe.. Jeg er vel ikke så langt unna 100 tuber med akryl og silikon nå tenker jeg.

Bosch-sagen har jeg ikke fått brukt så mye enda, så det er vanskelig å komme med noen fornuftige erfaringer selv. Men jeg tenkte som deg at det var litt vanskelig å forsvare en proffsag med tanke på hvor lite jeg faktisk bruker den. Etter litt research, blant annet på byggebolig.no, havnet jeg på denne.

I forhold til typisk billigsager opp til rundt 1500kr er denne i en helt annen liga, og føles mye mer proff. Den virker veldig tight og stabil i konstruksjonen, og lett og presis i justeringene. I tillegg har den noen praktiske features.

Den eneste ulempen med denne saga vs noen andre man får i dag er at den er litt stor, uten at det er noe spesielt stort problem. En stor fordel er at den fint kan kjøres på en 10A-kurs, og det er det langt fra alle sager som kan. Verdt å tenke på i forhold til hvor man skal bruke den til en hver tid.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har en kommet litt lenger, har blant annet fått gjort ferdig taket. Det har vært, om jeg kan si det selv, et solid stykke arbeid!

Siste stripe med silikon legges for å sikre at taket er ~100% tett. Om det skulle lekke lyd fra noe av konstruksjonen som har med taket å gjøre er det i allefall ikke min skyld.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4020-jpg

Her er siste støttebjelke for den nye veggen, som også skal fungere som fester for spotkassene, montert. Takk og lov for at jeg er ferdig med å arbeide oppe i det trange området i toppen av taket.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4030-jpg

Taket ferdig platelagt!

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4035-jpg

Støttebjelker på motsatt side av rommet ble også montert, ene å alene for å ha noe å feste spotkassene i. Tror dette skal holde ganske greit

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4036-jpg

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4038-jpg

Lørdagen denne helgen gikk blant annet med til å skaffe isolasjon til taket. Paroc Extra 150mm.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-isolasjon_20130119_133527-jpg

Jeg fikk også startet med isoleringen på lørdag.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4046-jpg

Må innrømme at det var litt moro å få på plass den første isolasjonsplaten. Dette er jo arbeid som er rent morsomt i forhold til det jeg nettopp har holdt på med.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4048-jpg

På grunn av de flotte støttebjelkene på hver side av rommet ble det ikke helt fritt for litt customisering av isolasjonsplatene heller. Valgt å kappe ut spor på ca 2 cm for å få isolasjon også over støttebjelkene, og ikke bare mellom dem.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4049-jpg

Rakk tre rader på lørdag før jeg tok kvelden.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4054-jpg

Her ser man at jeg legger isolasjonsplatene med ca 2cm luftspalte til taket over, selvfølgelig i håp om at det gjør en liten forskjell.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4055-jpg

På søndag fikk jeg isolert ferdig resten av taket.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4061-jpg

Passet også på å få isolert skikkelig over den nye veggen. I tillegg til isolasjonen man ser på bildet er det nå isolert med glava dytteremse, to lag gips med Swedac/Green Glue mellom hvert lag og silikon i alle skjøter og kanter mellom hvert lag.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4067-jpg

Etter at jeg var ferdig med isoleringen begynter jeg smått å måle opp til spotkassene. Laservateret har ikke så høyt stativ, så det ble en provisorisk løsning

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4075-jpg

Fikk markert hvor nedre 048x048 skulle plasseres, samt montert én på den nye veggen. Fikk også festet rørene til alle bakhøyttalere, på bildet vises rør til høyre surround.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4081-jpg

Surr LB og surrond L.

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4082-jpg

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4083-jpg

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*-img_4084-jpg

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser fremdeles veldig bra ut, kenti. Dette må bli temmelig lydtett, vil jeg tro. Flott og se fremgangsmåten i alle bildene!
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For en innsats som er gjort med det taket, bra jobba

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra fremdrift her nå. Gleder meg til å følge med videre.

..og du må være den eneste jeg kjenner som uttrykker glede av å holde på med isolasjon
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hunsbedt
    Ser fremdeles veldig bra ut, kenti. Dette må bli temmelig lydtett, vil jeg tro. Flott og se fremgangsmåten i alle bildene!
    Jo takk! Det er ikke på langt nær så bra som i din tråd, men man ser kanskje i grove trekk hva det er jeg driver med i allefall

Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    For en innsats som er gjort med det taket, bra jobba
    Ja, det har vært litt av en jobb, så jeg er glad for at den delen er ferdig 8) Nå er det bare å hive seg rundt å få opp disse spotkassene.

Bra fremdrift her nå. Gleder meg til å følge med videre.

..og du må være den eneste jeg kjenner som uttrykker glede av å holde på med isolasjon :-D
    Alt er jo relativt :-D I forhold til gipsing i tak er isolering en ganske befriende aktivitet. Det sier kanskje sitt om hvor kult det var, hehe..

----

Hadde en liten runde i dag i dag også, og oppdaget ved en tilfeldighet at jeg hadde lagt rør med kabel til Surround back Right og Surround Right motsatt. Takk og lov for at jeg oppdaget dette før jeg kom lenger i prosessen med spotkassene! Det hadde vært ganske kjedelig å oppdage dette etter at alt var lukket og på plass :evil:

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Knallbra. Kommer nok til å bruke denne tråden mye når jeg skal til med mitt rom igjen. Meget inspirerende!
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyggelig å høre!

Med tanke på deres tidligere rom og nåværende hus er jeg ikke i tvil om at det blir meget bra.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott arbeid! Presisjon