noen som vil vise frem kinoen sin(sørlandet)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

noen som vil vise frem kinoen sin(sørlandet)

hei alle sammen . jeg har følgt med litt på deres byggetråder den siste tiden da jeg skal i gang med mitt eget dedikerte film rom. spørsmålet mitt er om det er noen i kristiansandsområdet som har ett slikt rom og har lyst å vise meg litt og kanskje gi noen tips.

mvh thomas thygesen

Intermediate CareBear sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tthygesen
    hei alle sammen . jeg har følgt med litt på deres byggetråder den siste tiden da jeg skal i gang med mitt eget dedikerte film rom. spørsmålet mitt er om det er noen i kristiansandsområdet som har ett slikt rom og har lyst å vise meg litt og kanskje gi noen tips.

mvh thomas thygesen
    nugstarr bor i Kristiansand. Jeg hadde planer om å besøke, men det ble utsatt. Må ta en tur snart hvis han fortsatt vil ha oss på besøk ;-)

Ellers bor jeg oppe i Vennesla og begynner så snart å få et rom som kan brukes. Har fortsatt langt igjen til mål, men det er ting som downlights, lister, overganger mellom rommene, scenemolten på frontvegg og tak, m.m. som skal på plass etterhvert. Derimot blir rommet klart for bruk om en uke eller to. Bare å komme på besøk, send en PM så kan vi møtes for en demo og utveksling av erfaringer :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CareBear
    nugstarr bor i Kristiansand. Jeg hadde planer om å besøke, men det ble utsatt. Må ta en tur snart hvis han fortsatt vil ha oss på besøk ;-)

Ellers bor jeg oppe i Vennesla og begynner så snart å få et rom som kan brukes. Har fortsatt langt igjen til mål, men det er ting som downlights, lister, overganger mellom rommene, scenemolten på frontvegg og tak, m.m. som skal på plass etterhvert. Derimot blir rommet klart for bruk om en uke eller to. Bare å komme på besøk, send en PM så kan vi møtes for en demo og utveksling av erfaringer :-)
    spennende. har veldig lyst å kikke litt hos deg og få litt byggetips. har lest en del på tråden din. spennende prosjekt. sender deg en pm så kan vi prøve å finne en dag d passer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •