Gulv til hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gulv til hjemmekino

Trenger et gulv som tåler en del ungdommer på besøk, men det må være et gulv som egner seg bra for lyd! det er et betong gulv! tips?

Newcomer Kuro sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har industri teppefliser og er godt fornøyd med det. Slitesterke og kan byttes ut ved behov bilde og akustikk messig er vel også teppe å foretrekke.
    Onkyo TX-NR 3030 - Crown DCi4|600 - JBL 3677 - JBL 3635 - JBL Synthesis P520 - Oppo BDP-103EU - JVC DLA-X500R D ILA -
    DreamScreen Phantom HD 16:9-​2.35:1 vertical masking 120" - DreamScreen UltraHD V4K duk

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kuro
    Jeg har industri teppefliser og er godt fornøyd med det. Slitesterke og kan byttes ut ved behov bilde og akustikk messig er vel også teppe å foretrekke.
    har du en link? takk for svar er du fornøyd med bilde og akustikken?

Newcomer Kuro sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dessverre ikke noen link da jeg kjøpte noen rester fra en kompis som hadde lagt nytt gulv på kontoret. Men tror ikke teppefliser generelt er vanskelige å spore opp
    Akustikk messig synes jeg det fungerer bra, men holder nå på med litt demping av førsterefleksjoner og bassfeller til hjørnene8) 8)
    Bildemessig fungerer det også meget bra, er vel så lite refleksjoner som mulig.
    Onkyo TX-NR 3030 - Crown DCi4|600 - JBL 3677 - JBL 3635 - JBL Synthesis P520 - Oppo BDP-103EU - JVC DLA-X500R D ILA -
    DreamScreen Phantom HD 16:9-​2.35:1 vertical masking 120" - DreamScreen UltraHD V4K duk

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •