Kjøpe akustikkplater i Trondheim

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe akustikkplater i Trondheim

Hvor kan man få kjøpt Rockwool akustikkplater i Trondheim? (evt. Rockfon) Vet at noen foretninger i Trondheim selger Rockwool (eks. Bygger'n), men spesielt akustikkplater er det som regel verre med.
    Prøver å få gjort noe med et rom hovedsakelig for musikk med et litt stramt budsjett.
    Er usikker på om jeg kan få samme effekten med "eggekartonger" til samme/bedre pris og hvor jeg eventuelt kunne skaffet det. Alt svar er til hjelp!

Newcomer toref sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er neppe lagervare noen steder. Men det er jo bare å få butikken til å bestille opp da? Tror jeg kjøpte via Gunnar T. Strøm forrige gang - i 2007. Det tok lang tid den gangen så denne gangen tenkte jeg å prøve å bestille via andre. Byggmakker f.eks.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp gjort et nytt fremstøt på innkjøp av akustikkplater. Denne gangen tre typer Rockfon plater som jeg bestilte hos Bygger'n på Lade. De selger plater fra hele sortimentet til både Rockfon (Rockwool) og Ecophon (Glava). Har dog ikke fått dem enda, det er noen ukers leveringstid.

Mvh

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Är intresserad av detta jag också. Vilken type beställde du och till vilken pris (om du kan ge ut den informationen)? Åkte du på extra fraktkostnader också?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar! Skal prøve Bygger'n. Kan du si noe om pris?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte 2 pakker 1200*600 mm Rockfon Industrial Black i 100 mm tykkelse, og en pakke av samme i 50 mm tykkelse. Så, for å få litt demping på frontveggen der lerretet svinger opp bestilte jeg en pakke Rockfon Sonar (kun tilgjengelig i hvitt dessverre) i dim 600*600*20mm. Hadde ikke plass til mer enn 20-22 mm her.

Var kanskje heldig, for karen jeg snakket med var vennligheten selv og fikk ordnet det slik at jeg ikke betalte ekstra frakt. Men det blir litt venting dog. 2-3 uker mente han. Totalpris mener jeg endte opp rundt 4500-5000,-

Mvh

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kontakt Glava på Stjørdal om dere skal ha Ecophon, jeg kjøpte derfra sist.. Bestilte via telefon og hentet på lageret der. Såvidt jeg skjønte lages de ikke på Stjørdal, men de bestiller inn. Ble litt billigere enn i butikk.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på byggmakker och fick en pris på 750 per paket med 50mm Rockfon Industrial svart som är 60X120.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •