Projektor i garasje

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Projektor i garasje

Jeg har ingen anelse om hvorfor jeg la denne tråden under denne kategorien, men regner med at så lenge det har med bygging av rom osv så regner jeg med at noen her evt har litt peiling på spm mitt..

Har en Hitachi Pj-tx300 projektor og har litt lyst til å ha en liten filmkveld i garasjen.. dette er ikke noe som kommer til å bli hver eneste helg, men ett par 3 ganger i året.. men det jeg egentlig lurer på, er: Hvor mye kulde/varme tåler evt projektoren? Da garasjen hittil nesten ikke har blitt brukt til bil-oppholdelse er den så og si fri for eksos. har evt bare tenkt til å slenge opp ett laken og ha projektoren på et bor etc.. men noen som evt vet om det f.eks er lurt av meg og ha den i garasjen nå i vinter? dette gjelder kun da noen fåtalls timer.. 2-4 t..
    Spør kanskje litt dumt nå, men ikke peiling på sånt i det hele tatt.. står dette evt i instruksjonsbok? kommer nok uansett til å få inn litt varme der da det blir noen timer med filmtitting.. dere lurer sikkert på hvorfor jeg ikke bare tar å får inn litt varme der og kjører igang.. men er veldig interessert i å høre med erfarende folk før jeg gjør dette håper på noen svar

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg regner i dette tilfellet ikke med at dere sitter og ser film i 2-3 plussgrader, men at det er normal romtemperatur der når dere skal se film (15+ grader), og da skal det ikke være noe å bekymre seg for med tanke på eventuelle skader/forringet levetid etc..

Forstår det slik at du bare tar den med ut akkurat da dere skal se film, og ikke har den fastmontert i garasjen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haakon O
    Jeg regner i dette tilfellet ikke med at dere sitter og ser film i 2-3 plussgrader, men at det er normal romtemperatur der når dere skal se film (15+ grader), og da skal det ikke være noe å bekymre seg for med tanke på eventuelle skader/forringet levetid etc..

Forstår det slik at du bare tar den med ut akkurat da dere skal se film, og ikke har den fastmontert i garasjen?

Kommer nok til å varme opp garasjen til en god temperatur før filmstart, så da burde jo ikke det være noe problem nei Den kommer nok bare til å bli tatt ut da vi ser film og inn igjen etterpå ja takk for tips

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •