kinorom loft 5x4m

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer PureHifi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool kinorom loft 5x4m

Hei

da er jeg godt i gang med bygging av kinorom på loftet, strekking av kabler i vegger og tak på planen ikveld. skal få ferdig isolert og klart for plating iløpe av uka stressless wave 1+2+1 med dobbel pall er ventet inn om ca 3 uker så målet er selfølgeli og ha alt klart til da. anlegget har jeg på hand, og satser på å få alt inn til sofaen kommer blir fult Klipsch anlegg med RF63 fronter, Rc64 senter , Rs52 bak og RSW-10D sub. har laget en en skisse som blir sann jeg har tenkt meg det, med unntak av noen bokreoler bak, så jeg måtte ha der for å få fred i huset:evil: ellers meget fornøyd, har plassert rs52 ca 50cm bak sofa med høyde på ca 130cm til topp av høytaler, hørest dette ut som en grei plasering? bakveggen blir ikke aktuelt grunnet reol. skal få ut noen bilder av rome under bygging senere

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ser fint ut dette, bokreolen er vel ikke noe problem... kan du ikke plassere et par høytalere der også å dra i gang et 7, system? Om ikke annet kan vel bokreolen fungere som en slags diffusor....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •