vebjre's filmrom - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 65 av 65
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Fantesmyg
    Hvordan fungerer fargen på veggene og det lyse taket med tanke på bildekvaliteten.?
    Frontveggen i scenemolton suger til seg lyset og her er det ingen refleksjoner, bortsett fra det lille emblemet på rammen til lerretet som Dreamscreen mente var smart å lage i en høyglans kromutførelse for at det skulle tiltrekke oppmerksomhet. Sideveggene er jo i en nokså mørk farge og helt matt, så de er jeg fornøyd med. Men jeg vil likevel ikke anbefale å bruke Lady pure color siden finishen er nokså porøs og lett å lage riper i. Hvitt tak gir seg nesten selv siden rommet også skal være et vanlig oppholdsrom. Jeg er ikke plaget av den lille refleksjonen av lys som takplatene gir. Det sorte teppet og de mørke veggene sammen med bakvegg i scenemolton demper lyset godt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stofframmer på plass

Fått laget rammer med høyttalerstoff til de to åpningene bak utstyrshyllen endelig. Ble litt ryddigere med en gang. Eneste som gjenstår nå er list til høyre for pipen og å tette veggen rundt døren ute i gangen utenfor rommet. Prøver meg på listen i morgen og satser på å kjøpe noen veggplater på Monter neste helg.

Active Nabon sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liker dette rommet skikkelig godt. Tror faktisk vi har valgt samme farge på veggene så det var fint å se et rom malt med den Liker teppet ditt veldig godt. Ser ut som om det er et behagelig/avstressende rom å gå inn i.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Listeprosjekt

Tilpasning av list rundt en litt vanskelig pipe.

Følger mønsteret rundt steinene.

Kledd med scenemolton går den fint i ett med veggen på den andre siden av pipen og det ble en ryddig avslutning.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Refleks bak lerret

De hvite høyttalerne fra Tannoy skinner litt gjennom lerretet når bildet er helt hvitt, så jeg spanderer et lite stykke høyttalerstoff foran. Og vips.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •