Endelig hjemmekino! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Plassering av sub

Jeg tenker å strekke k-rørene til høytalerne før jeg forer ut veggen.
    Da slipper jeg å knote med å tre rørene bak stenderne etter at veggen er reist. Tenkte å feste rørene i murveggene rundt rommet da jeg alikevel skal ha 3-5 cm mellomrom mellom murvegg og utforing.

Men det gjør at jeg allerede nå må vite hvor alle komponeter og høytalerene skal stå. Og da lurer jeg på hva dere mener er den optimale plasseringen for sub. Jeg ser at mange plasserer dem bak i rommet og til og med mellom setene :-D Og trenger jeg 1 eller 2 suber?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Radon måling

Da har jeg hengt opp en radonmåler i kjelleren. Siden det ikke har vært målt tidligere tenkte jeg at det er like greit å få gjort det, nå som kjelleren skal bli brukt til oppholdsrom. Bor ikke i et radon utsatt område, men man vet jo aldri. Radonmåleren må henge ut januar så tar gulvet til slutt vis jeg må gjøre noe med eventuelle høye radon verdier.
    Så har jeg tatt en sjefsavgjørelse med kjerringa og bestemt meg for å rive en leca vegg for å få større rom. Klarte ikke å plassert nok sitteplasser på 3x4m, men ved å rive en vegg får jeg 4x6m og straks me enkelere å møblere.
    :-D

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •