LED belysning i AV rom...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LED belysning i AV rom...

Hei

Jeg holder på med et eget AV rom i kjelleren og har fått hjem en del LED strips med RGB lys samt fjernbetjente controllere som har alt du trenger for å kontrollere dimming, endring av farge, shows osv. Jeg fikk også hjem repetere som settes inn etterhvert som man får en del lengde på LED stipen og man trenger mer power. En rgb strip på 5meter bruker 72watt max.

Jeg vil trolig ha noen kontrollere igjen om noen har samme type prosjekt og trenger en proffesjonell controller til å drive dette med. Disse kan også betjenes med en Harmony fjernkontroll med RF....

Men det jeg ikke har som jeg tenkte jeg skulle spørr etter her, er powersupply til disse. Har dere noen tips om hvor jeg kan kjøpe dette? Trenger vel to på 250watt ca......

Skal lage en "øy" i taket med led oppunder som lyser ut rundt samt stjernehimmel og generelle spots... Dette skal programeres til å følge jernkontrollen og når jeg pauser, stopper, skrur på osv en film....

Newcomer okasin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Skien
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ang psu til led

Hei, jeg kjøpte mine strømforsyninger på ebay.. billig og rask leverings tid..
    Kjøpte fra han her: Jingsam LED Lighting items - Get great deals on MR16, gu10 items on eBay Stores!

fungerer helt utmerket
    Jeg bestilte 180w versjon, for jeg bruker ikke RGB (ennå)..
    og betalte ca25 dollar for den.. fri frakt og ikke noe toll og avgifter ( ca 150 norske kroner )

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •