Har for litt sidan kjøpt meg ein burettslag leilegheit i Bergen med ein "god" standard i frå 1982\3 og gått berserk i SketchUp08

Har komme igang med oppussinga etterkvart og er begynt og sjå for meg stova mi om korleis den skal bli. (Vedlagt bilde)

Som ein ser på bildet er det planen og gå for vegghengt Sony 55" Ex720 som forhåpentleg vis kommer fram ein gang og innfelte høgtalarar.

Har sett på:
- B&W CWM LCR 7
- Jamo IW 827 LCR
-eller importera litt større Speakercraft Aim Cinema Five til R og L. Så supplere med eventuelt samme serie med center og tak monterte høgtalar til bak-kanalen, då det blir heilt inntil ein yttervegg med vindu som sofaen står heilt bak til.

"AV veggen" blir utført i gips og spon eller mdf trur eg. (Nokon med erfaringer\tips?)

Litt av mediabenken vil bli innfelt i veggen og gå bak i eit kott på baksidan og resten vil grensa inn mot ein badevegg. Planen er at den skal stikke ca 20 cm ut frå vegg i stove og blir sett saman av benkeplater i eik e.l.

Leilegheita har betong gulv mot etasje under og loft over, og betong og isolasjon mot nabo, restan er i gips. Nokon som har nokon erfaringar med forplanting av lyd i slike konstruksjonar, e.l.

Mjeldn.

Vedlegg 80094

Vedlegg 80095

Vedlegg 80096