Byggetråd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Byggetråd

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Byggetråd

Hallo!

Da er jeg igang med byggingen i kjelleren. Legger ved to bilder av framme og bak. Jeg ønsker å vite om noe angående konstruksjonen til rommet. Framme i rommet så ser dere ei pipe, denne er ca. 50x50cm. Rommet er 3.5x5.5m Jeg kommer til å sette opp en lettvegg fra pipa og til veggen veggen til høyre, jeg lurer på om det er lurt at jeg bygger noe lignende pipa på andre siden slik at rommet blir paralellt med tanke på lyden/lydrefleksjon.

Jeg har også tenkt å ha k-rør til bakhøytalerkabler i gulvet, frese opp den slitte parketten slik at jeg kan få k-rør nedi deretter skal jeg ha teppe over. Har noen noe anbefalinger til hva annet jeg skal slenge over? Gulvet er flytende ser det ut til, et lag gips og så kommer parketten.

Takker for alle tips!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Göra en kopia av pipan fast med rack monterat pent och ha utstyr i? Det hade varit läckert om du frågar mig.

Vid längre sträck av raka rör hade jag valt v-rör då de är långt lättare att dra kablar i. Tror det var TomRon här på forumet som hade en liknande situation som dig, se hans rörupplägg.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker så meget skal sjekkes ut