Kjellarstove - JIPPII!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 21 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 403
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjellarstove - JIPPII!

Hei!

Eg skal gå i gang med å laga meg kjellarstove til helga. No er kjellaren uinnreda bortsett frå 2 boder som skal rivast. Då vil det vera eit ca. 6*3m stort rom med murveggar. Dette er grunnmur, bærevegg og ei pipa, så det må stå sånn. Det er ca. 220cm frå golv til tak. Det er ei trapp opp på sørveggen, kjellerdør på vestveggen og i hjørnet mellom nordveggen og vestveggen. Litt vanskeleg forklart, men trapp og kjellardør i eine enden og pipa der ein vedomn skal koplast til i andre enden.

Dette er ikkje tenkt som eit dedikert mmusikk eller kinorom, men eg ønskjer å leggja til rette for best mogleg lydoppleving. Er det då spesielle løysingar eg bør gå for med tanke på isolering o.l. feks? Planen var i utgangspunktet stendera, glava og plater utanpå, takplater i taket og eit eller anna golvbelegg som tåler litt. P.g.a. pipa, dører og trapp ser eg for meg at det må verta skjerm og anlegg på ein av langveggane...

Tenker på projektor eller stor tv og eit større klipsch 5.1 eller 5.2 anlegg...

Supert viss nokon kan hjelpa før eg gjer noko gale
    Sist endret av Komlo; 12-25-2013 kl 16:11

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beskrivelsen av rommet ditt hadde vært greiere å forstå hvis du tar et par bilder av rommet. Gjerne kombinert av en Sketchup-skisse eller en tegning av hvordan du vil ha det. Bilder sier mer enn tusen ord, og det er lettere å få respons her hvis du har noe visuelt å legge ut!

Skal rommet lydisoleres? Eller bare fores ut fra eksisterende vegger, slik jeg muligens forstår det?
    Det er masse ting du kan gjøre med rommet for å få bedre lyd. Akustikkplater plassert på riktige steder, et flossteppe på gulvet og demping av stående bølger med absorbenter i rommet. Kom med bilder og en plan på hvordan du vil ha det, så kommer det sikkert masse bra råd!
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er grei! Skal prøva å få lasta opp nokre bilder når eg har fått fjerna dei to veggane i helga.

Planen var å berre isolera rommet, sånn som det er no. Men dersom det er eit anna materiale, kledning måte å gjera dette på som er overkommelig for å bedra akustikken og gjerna lyddempa litt opp, så er det noko eg absolutt er ute etter.

Foreløpig ser det ut som det er Klipsch RB-81 og to XTZ w12.16 som skal inn i rommet, samt surround og senter. Vurderer å oppgradera frontane om eg har råd etterkvart. Ser og for meg 50" eller meir bilde og usofa/3+2 seter og bord somm innreiing.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikkje fått reve noko endå. Men planen er lekt på betongveggar, glava og ferdigmalte panelplater. Noko eg bør gjera anleis for å få betre akustikk? Gjerne lyddemping oppover og...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det sånn at gips i tak og på alle vegar er å anbeffala. Med Rockwool på veggar og tjukke tepper på golvet?

Har tenkt å legga belegg på golvet, eller kanskje imitert stein laminat. Ha gipsplater i taket, då eg har forstått at dette isolerer bra.

Kva bør eg då kle veggane med? Er det noko spesielt eg bør unngå å gjera?
    Vil helst at rommet skal sjå bra ut og, då det ikkje er dedikert rom.

Rommet er som sagt ca. 3x6m og ca 2.2m under taket.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nada formeiningar om dette før eg går i gang?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom an!

Eg treng litt hjelp til kva material eg skal bruka, før eg får starta.

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Er det sånn at gips i tak og på alle vegar er å anbeffala. Med Rockwool på veggar og tjukke tepper på golvet?
    Ja. For å dempe lydlekkasje ut mot andre rom er nok utlektede vegger (eller ny vegg/rom-i-rom) med gipsplater det mest brukte, og gjerne to lag, eller ett/to gipslag med GG og malte MDF/huntonittplater.
    Teppe på gulv hjelper også. Da blir rommet pent, samtidig som du legger tilrette for akustiske tiltak.

Har tenkt å legga belegg på golvet, eller kanskje imitert stein laminat. Ha gipsplater i taket, då eg har forstått at dette isolerer bra.
    Belegg på golvet er greit når du skal vaske det, men ikke så greit for lyden. Kommer litt an på hva du selv vil oppnå...

Kva bør eg då kle veggane med? Er det noko spesielt eg bør unngå å gjera?
    Vil helst at rommet skal sjå bra ut og, då det ikkje er dedikert rom.
    Se svaret mitt øverst i denne posten. Siden du her skriver at det ikke er et dedikert rom kan du jo egentlig gjøre det du selv har lyst til. Men skal du som du skriver i ditt første innlegg legge til rette for best mulig lydopplevelse, du jo bygge litt mer dedikert. Altså slik jeg svarte deg på ditt første innlegg: Akustikkplater plassert på riktige steder (spesielt første refleksjonspunkt), gjerne et flossteppe eller vegg til veggteppe på gulvet og demping av stående bølger med absorbenter i rommet.

En annen viktig ting: Hvis rommet har murvegger og ligger under bakken må du forsikre deg mot fuktskader hvis du skal kle rommet med plater. Det finnes masse tråder her om hvordan du da skal gjøre det.
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar!

Kjellar ligg under jorda. Har med meg snekker, så reknar med han har kontroll på fuktbeskyttelse. Er ikkej fukt i kjellaren no.

Flossteppe kjem på golvet og det vert isolering og gips i taket. Gips i veggane med desse ferdigmalte panelveggreiene utanpå, kan det vera ei ok løysing? Gipsveggar er jo ikkje så fint...

Skal prøva (nok ein gong) å få tatt bilder av rommet når eg har fått reve til helga...

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar!
    Gips i veggane med desse ferdigmalte panelveggreiene utanpå, kan det vera ei ok løysing?
    Ja, det blir greit!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har i dag eit par RB-81 II i "finstova" og er veldig fornøyd med dei. Drømmen er å få eit endå større klipsch-anlegg nede (Ein av dei større RF modellane e.l.).

Men pga økonomi og muligens plass, ser det ut som eg må nøya meg med å flytta anlegget ned.

Nokon meiningar om dette vert nok, saman med feks RW-12d, på ca. 18 kvm?
    Er rommet kanskje litt lite til at det er vits i å investera i RF-83/RF-82?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dult

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RF-82 vil være godt nokk i ett slikt rom, du finner disse på brukten her inne til stadighet så det er bare å følge med. Men så må du jo huske Senter å Bakhøytalere ^^ Om du er fornøyd med musikk uten sub sånn som du har opsettet idag, så vil du nokk bli enda mere fornøyd med RF-82 på musikk uten sub. Men når man skal titte på film så er det godt med det ekstra i bunn, å da er SVS/Epik veien å gå etter min mening(MYE MYE for pengene)

Å før du går i gang med byggingen HELT, så annbefaler jeg deg sterkt å lese noen byggetråder her inne. Det finnes mange gode ideer og mange pene resultater. Der får du også vite hva som er mest annbefalt å gjøre.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brukar ein gamal analog eltax 10" til musikk no. Er fornøyd med lyden i RB-81 åleina, men det er klart det manglar litt i bassen. Har no skaffa meg ein RW-12D som eg gleder meg til å testa. Såvidt eg har lest ikkje akkurat verdens beste subb, men sikkert grei oppgradering frå min.

Er det mykje forskjell mellom RF-82 og RB-81 dersom ein har bra sub, feks empire?

Les litt på byggetrådar no. Veldig mykje flott der ute.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har no fått skaffa meg RW-12D og RC-62 MK I som skal plasserast i kjellaren.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøver å legga ut noko bilder av kjellarstova pr. dags dato.
    Umulig å få tatt gode bilder som viser alt. Som de ser er ikkje foto ein hobby eg har...

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flotte greier =)

Skal du ha frontrekka der di småvinduene er?
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det eg lurer litt på. Den veggen bak trappå (Blir til høgre for småvindua) skal vekk.

Vurderer å ha frontrekka på den veggen med døra. Rommet bak er ikkje i bruk, så kan i teorien fylla ut heilt bort til pipa på venstre side. Då kjem det på kortveggen og. På venstresida er det ein åpning i bæremuren inn til vaskerommet, så eg lurer på om det vert litt vanskeleg med ein sofa der....

Men eg tar imot alle innspel på løysingar, material, fargar gjeremåtar og alt med stor takk:-)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det eg TRUR eg har funnet ut no er i alle fall er fjerna takbord, senka taket ca. 5cm, isolera, setta inn spottar og kle med gips.

Legga ein 16amp. kurs ned til heile kjellaren (unntatt varmtvatnstank og vaskemaskin).

Isolera alleveggar og kanskje kle med gips. Går vel an å klaska feks halvpanel utanpå denne etterpå?

Golvet veit eg ikkje heilt kva eg skal gjera med endå...

Eg veit ikkje heilt kva anlegg som kjem der heller. Kva eg har plass til. Kva som vert for stort og for lite osv...

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En tegning av underetasjen med avmerka vegger som skal bort, mål osv. Det vil bli litt enklere å si noe da igrunn.

Ville lakt opp en kurs til lys, å en kurs til komponenter.

Siden du likevell skal senke taket, så kan du jo sørge for å få mellomrom mellom "rom i rom", i tilleg til gips plater. Det vil dempe en god del på lyden.

Mvh
    Svein S

Side 1 av 21 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •