Kjellarstove - JIPPII! - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 21 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 403
    Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette kan du tilpasse selv, sjef. Du har ingen vifter på undersiden, og så lenge de kan stå på bord, kan de også henge nærme taket. Du kan f.eks skru PJ fast på en plate av plexiglass, og skru det fast i taket om du vil. For å ha PJ i taket BØR (hvis du ikke har nerver av stål) du ha tre under slik at det ikke henger i gipsen alene. Isåfall kan den jo sige eller dette ned ved uhell. Takfestet til Chef bør nok passe, men sjekk med AVshop først. De er i allefall justerbare, og ikke noe hokuspokus. Ellers kjøper du en pleksiglass plate på Chlas'ern og forsøker det. Og så var det vel noen bilder som skulle lastes opp... Var det ikke det a?!

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Vil helst ha PJ og bildet høgast mogleg oppunder taket, då eg berre har 2.13m takhøgd. Nokon som veit noko om dette?
    Dette er å be om vondt i nakken. Jeg hadde samme høyde unde taket i "reiret" , og Flyttet ned lerretet for bedre komfort. Angret ikke ett sekund på det nei.

Her er et bilde som viser hvordan det hang på slutten.

Vedlegg 89822

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okey gutta, då ser eg om eg får sneke inn ei lekt eller noko slik der PJ skal hengja, og går for B-tech (sidan det kan justerast ganske mykje), eller chief. Så får eg heller prøva å justera slik at biletet startar rett over senter. Såvidt eg har forstått er det om å gjera å unngå å sikta PJ nedover PGA prismeeffekt på biletet?

Eg gløymde jo å forsterka taket til både PJ og Lerret. Får håpa eg kan justera kvar festene til lerretet skal vera, at eg treff lektene. Ellers kan eg juksa litt med taklista bak der lerretet skal hengja, og sørgja for at den heng som limt i veggen og held oppe takplatene og, som ei forsikring.

Hehe, ja det var det, Alkar Du veit jo kor håplaus eg er med det... Men no er det ingen flei unnskuldingar. No har eg forstua tommelen, så eg kan ikkje snekra i dag, så då skal eg greia å leggja ut bilete, trur eg

Newcomer viz0id sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okey gutta, då ser eg om eg får sneke inn ei lekt eller noko slik der PJ skal hengja, og går for B-tech (sidan det kan justerast ganske mykje), eller chief. Så får eg heller prøva å justera slik at biletet startar rett over senter. Såvidt eg har forstått er det om å gjera å unngå å sikta PJ nedover PGA prismeeffekt på biletet?

Eg gløymde jo å forsterka taket til både PJ og Lerret. Får håpa eg kan justera kvar festene til lerretet skal vera, at eg treff lektene. Ellers kan eg juksa litt med taklista bak der lerretet skal hengja, og sørgja for at den heng som limt i veggen og held oppe takplatene og, som ei forsikring.

Hehe, ja det var det, Alkar Du veit jo kor håplaus eg er med det... Men no er det ingen flei unnskuldingar. No har eg forstua tommelen, så eg kan ikkje snekra i dag, så då skal eg greia å leggja ut bilete, trur eg
    Det lerretet som jeg satt opp nettopp (Adeo Plano rammelerrett) hadde hvertfall bare 2 fester som du hang opp på veggen, så hekter du på lerretet etterpå. Det betyr at du kan greie å "jukse" litt med å feste de på stenderene, å deretter hekte på lerretet. Så kan det finstilles med å skyve lerretet frem og tilbake så du får det sentrert etterpå.

Vanskelig å forklare men du kan se mer her:

http://www.adeoscreen.com/site/adeog...li/11PLANO.pdf

Viser bilder på siste side.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal henga lerretet i taket. Veit ikkje kor tungt det er, men reknar med det går an å triksa til på eit vis.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først: Bilder kjem, Alkar Blei mykje meir taxikøyring i helga enn forventa, så har ikkje fått tid. Prøver igjen i ettermiddag...

Trur eg ventar med takfestet til eg har fått PJ og lerret i hus. Då kan eg sjekka korleis lerretet bør hengja og PJ. Så får me sjå om det vert hylla evt. kva feste det vert. Taket er lekta ned 2,3cm. Utmed trappa har eg ikkje fått list endå, så der er det jo ei glipa på denne avstanden omtrent der PJ skal hengja. Fann ut at dersom den skal takmonterast, kan eg akkurat snika inne ein platebit der. Denne berre legg eg inne i taket der festet skal vera. På den måten skrur eg festet fast gjennom taket og i ein platebit som ligg over. Litt jalla løysing, men det gir meg litt betre nattesøvn, enn om den berre heng i takplata I tilleg kan eg jo grisa på litt lim og sånt juks. Så får ein berre håpa takplata held seg på plass...

Tommelen er litt betre no, så fekk nett plata bardisken. Den manglar berre topplata no, så er den klar. Fekk i tillegg tappetårnet og regulatoren i går. Det var eit vakkert syn Kjøleskapet eg har plassert bak baren er 85x60x60cm. Opninga i baren er på nøyaktig 59.9cm Så det tik si tid å få lirka det på plass. Men no står det der!

Bortsett frå sofa, trur eg ikkje det er fleire utgifter med kjellaren på ei stund no. Og no er absolutt heile budsjettet brukt, og eg er rakafant. MEN eg får eit bra skatteoppgjer, så tankane vandrar jo mot oppgradering av anlegget... Må inrømma eg har ekstreeeeemt lyst på RF-7II, RC-64II og RS-62II. Men då har eg ikkej råd til å oppgradera elektronikken. Og så får eg litt dårleg samvet av å bruka såpass mykje pengar på eit anlegg. Valgets kvaler... Innspel takk

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No har eg fått henta bilda frå arbeidspcen. Dei skal eg leggja ut i kveld.

Tommelen er fortsatt ikkje bra, så det går sakte. Heile sundagen gjekk og vekk til å sova meg inn etter arbeidshelg. I går var det røykdykking og andre ting som dukka opp. Men eg rakk i det minste å få malt siste strøk på muren ogmellomgangen (blir berre 2 strøk), og rydda og støvsugd.

I går skulle golvisolasjon og varmefolien komma. Det var berre varmefolien som kom. Det ser kanskej ut som isolasjonen ikkjekjem i dag heller. Så då har eg ikkje anna valg enn å venta med den. Så i dag er planen å få skrapa, pussa, fuga, stiva av resten og mala trappa. Forhåpentlegvis kjem depronplatene til golvet seinare i dag eller morgon tidleg. Det har eg aldri gjort før, så det skal vera godt å bli ferdig med.

Sendte mail til Avshop for lenge sidan om eg fortsatt fekk TW6000 til kr. 9 999, og om eg fekk ein god pakkepris dersom eg kjøpte den, lerret, takfeste og høgtalarfeste samla. Samt om det var mogleg å få betre fraktpris enn 1 000kr. I går fekk eg mail frå dei om at Epsonen var på tilbud til 9 999 igjen. Samtidig fekk eg pakketilbudet mitt (etter evigheta). Der var det trekt frå kr. 225 i frakt, alle varene var full pris og epsonen skulle dei til og med ha 10 500 for (mens den er på tilbud til 10 000)! Makan til treigt og useriøst firma! Trur nok eg ser etter produkta andre plassar... Avshop er ikkje billigast på produkta, har 3x så høge fraktprisar og er ekstremt treige. Det held ikkje mål...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På tidd liten oppdatering igjen:

Har malt ferdig trappa (utanom trinnene), Har fora alle vindu og ytterdøra og fått lister på dei, malt alle forringane 3 strøk, fått opp dei siste taklistene, laga til ei hylla/foring/kant der veggen startar i trappa, malt og lista denne, fiksa litt der me bomma med eine takplata rundt trappa, rydda, kosta og støvsugd. No har eg starta på å leggja isolasjon på golvet. Forhåpentlegvis får eg fiksa varmefolien i morgon (ventar på ein kar med multimeter og spesialtang).

Oppdaga no at i min iver når eg heiv opp veggplatene, så glømte eg å stiva veggen skikkeleg av... Planen var å lima platene fast til avstivinga mellom stenderane og stiva frontveggen betreav, lima, skumma og herja, slik at ingenting kom til å rista. Merka no at det var ikkje mykje dunking i den som skulle til før heile veggen rista. Så det vert spanande når anlegget kjem ned...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ventar fortsatt på multimeter og tang. Alle vennane mine er tydelegvis travle folk...

I mellomtida har eg starta å planleggja montering av akustikkplater og rack. Set stor pris på innspel på begge delar!

Rack: Har tenkt å byggja så lite som mogleg, med 4 hyller til komponentar, og senter på topp. Usikker på om eg skal byggja ope rack (som jo er enkelt med hubbyplater). Eller å byggja lukka med dør/dører foran, som eg trekkjer i høgtalarstoff eller liknande, for å skjula alt. Heller no litt mot det siste, men kva hengslar/magnetar ev. anna festesystem bør eg gå for, og kvar får eg tak i det=

Akustikkplater: Byggja 60x120cm innvendige mål med 36mmx68mm lekter som eg skrår litt og fyller med ???. Tenkte å bruka stoff det kunne trykkjast bilder/motiv på, slik at eg kan senda inn stoffet og få trykt på bilete. Kva stoff bør eg bruka, og kvar kan eg få gjort dette?

Suuupert viss nokon kan hjelpa meg her

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vedrørende akustikkplater så er regelen for hva slags stoff du skal bruke enkel. Kan du klare å blåse ut et lys på en halvmeters avstand gjennom stoffet, så funker det fint. Det må altså puste. Hvor du får gjort det kommer an på hvor dyrt du vil gjøre det. Mest sannsynelig er det lokale trykkeriet ditt billigst, men du kan f.eks bestille det fra acustic tuning slik stapedius har gjort, men det er igjenn kostbart. Good luck!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei sveis!

Høgtalarstoff frå biltema feks? Veit du om det finst noko liknande i kvit? Når det gjeld lokalt trykkeri, så eksisterer ikkje det. Er derfor avhengig av ein plass eg kan bestilla frå. Ev. senda inn stoffet. Veit du kva stoff som egnar seg å bruka som innhald i sjølve ramma?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Paroc akustikk panel har vi hos oss, men du får også rockwool akustikk panel. Ser ut som vanlig tettpakka isolasjon. Hvitt høytalerstoff får du sikkert tak i på e-bay.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glimrande! Då får eg høyra om eg får tak i paroc eller Rockwool på byggtorget og bestilt høgtalarstovv, eller noko som egnar seg betre til trykk.

Acoustic tuning var i alle fall laaaangt ut av min prisklasse. Planen var å gå i gang med 6 akustikkplater... Då må eg gjera det så billig som mogleg. over 26 000kr til saman, er då uaktuelt...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at andre har brukt bomullstoff frå ikea til akustikkpanel, så tenkte å prøva meg med ein del meter av det. Tar fortsatt gjerne i mot forslag dersom folk veit om firma eg kan senda inn stoff og bilde for å få trykk...
    Vil forresten trykket ha voldsom negativ effekt på akustikkpanelet? Planen var å få trykk som dekkar stort sett heile greiene, slik at dei ser ut som bilder/pynt, og ikkje berre plater.

Når det gjeld AV rack har eg funnet ut av det! Vert vanleg firkanta konstruksjon med 2 hyller (4 rom) som er open i front og bak. På fronten tenkjer eg å laga ei ramma som passar, og trekkja denne med høgtalarstoff. Denne vert festa med magnetar frå Clas Ohlson.

Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at andre har brukt bomullstoff frå ikea til akustikkpanel, så tenkte å prøva meg med ein del meter av det. Tar fortsatt gjerne i mot forslag dersom folk veit om firma eg kan senda inn stoff og bilde for å få trykk...
    Vil forresten trykket ha voldsom negativ effekt på akustikkpanelet? Planen var å få trykk som dekkar stort sett heile greiene, slik at dei ser ut som bilder/pynt, og ikkje berre plater.

Når det gjeld AV rack har eg funnet ut av det! Vert vanleg firkanta konstruksjon med 2 hyller (4 rom) som er open i front og bak. På fronten tenkjer eg å laga ei ramma som passar, og trekkja denne med høgtalarstoff. Denne vert festa med magnetar frå Clas Ohlson.
    Tror ikke trykket har noen negativ effekt på effektiviteten. Men hvilken stoff du bruker har nok en invirkning. Det beste er nok å bruke et stoff som lar lar lyden gå gjennom til absorbsjonsplaten, og ikke et stoff som reflekterer.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aha! Har du forslag til stoff som egnar seg betre?

Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aha! Har du forslag til stoff som egnar seg betre?
    Synes jeg leste en som sa det nokså bra i en annen tråd..

Så lenge du kan blåse gjennom stoffet, så bør det funke nokså bra!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då skal det aller mesta stoff, som ikkje er for tjukt, fungera greit.

Er i kontakt med eit trykkeri no, som visstnok har dette som spesialitet. Dei har tynt stoff som dei trykkjer på. Spent på kva dette kostar.

Når det gjeld plassering av platene, er eg heilt grønn! Kvar skal eg plassera dei? Speler det nokon rolle om dei heng liggande eller ståande?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innspel på plassering av akustikkplater? Bør alle hangja "ståande"? Har nemleg nokon bilder som passar best liggjande...

Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innspel på plassering av akustikkplater? Bør alle hangja "ståande"? Har nemleg nokon bilder som passar best liggjande...
    Hvordan et rom skal akustisk behandles er forskjellig fra rom til rom. Det er litt "farlig" å bare slenge opp masse plater å håpe at dette gir et positivt resultat.

Men en sånn generell regel er å ta førsterefleksjoner fra de største bidragsyterene. Så å ta første refleksjon fra frontrekken er en grei måte å starte på. Sideveggene, taket, bak høytalerene, og bakveggen.

Letteste "fingeren i været" metoden hvis man ikke skal måle og bruke mye tid å penger på dette er å bruke speil. For å ta førsterefleksjonene fra veggen, setter du speilet opp på veggen, setter det i sweetspot, og da skal du se høytalerene i speilet.

Det er bare å prøve seg frem. Du kan like så gjerne ha flere 60x60 plater enn ei stor. Hvilke mål du vil ha på platene må du nesten bestemme selv.

Side 9 av 21 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •