Kjellarstove - JIPPII! - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 21 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 403
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Då er golvisjasjon, varmefolie, Dreamscreen V2 manuelt 92" dynagrey lerret, B-Tech universaloppheng og Epson TW6000 bestilt!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Då er golvisjasjon, varmefolie, Dreamscreen V2 manuelt 92" dynagrey lerret, B-Tech universaloppheng og Epson TW6000 bestilt!
    Gulvisolasjon og varmefolie - hvor mange kvadrat og hvor mye kom det på ?
    Laminat over ?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    6mm isolasjon, varmefolie, dampsperra (vanleg byggplast) og Alloc skipsgolv laminat på toppen. Kjøpte varmefolie på megaflis. Ca. 24m2 som kom på ca. 10 000 inkl. isolasjon og termostat.

Har og bestilt meg veggfester til surroundBack høgtalarar, og ser ut som eg har kjøpt meg høgtalarar til å ha der og. Ikkje det at receiveren min har støtte for surround back kanalar

Nokon som har erfaring med Projektoren og lerretet? Har lest mykje fram og tilbake no, utan å verta klok på dette. Budsjettet krympa betrakteleg, veggar og tak vart ikkje fargen eg hadde tenkt (i første omgang) og TW6000 låg no til 10 000, så då var det vel berre å slå til, slik at eg får meg ein PJ for første gong.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De 10.000 var bare for varmefolie + termostat ?
    Dyrt for varme i gulv ass... Jeg fikk et tilbud på varmematter til mellom 9 og 10 tusen for 16 m2... Så da er det tydeligvis enda dyrere... :-/ Men slipper de andre lagene da det bare skal være fuktsperre -> matter -> gulv...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, golvvarme er svindyrt! Den lokale elektrikaren skulle ha 26 laken for å leggja varmefolie i rommet. Så med 10 000 for alt eg treng, er det mykje pengar spart. Dei 10 000 er for folie, termostat og isolasjon, så det er ikkje gale, og verdt det meiner eg (om det fungerer optimalt). Denne varmefolien er berre på 65w/m2, så eg treng ikkje ny kurs ned i kjellaren. I tilleg gir det jo moglegheit for jamnt spreidd lunk i rommet heile tida, som er bra i ein kjellar. I tilleg slepp ein masse omnar og slikt. Så når eg først har tatt meg bryet med å leggja alt skjult osv, er det kjekt med golvvarme.

Det er jo absolutt ikkje lov å leggja varmefolie sjølv, så det spørs om eg får elektrikar til å kopla det opp for ein billeg penge når eg har lagt det ut. Det er veldig enkel installasjon, som eg lett kan gjera sjølv. Men då er det problemet med lova, sidan eg ikkje har fagbrev...

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott tråd Komlo.

Det blir et personlig nytelses-senter dette når det er ferdig. Stå på.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for det, Skalle Gleder meg ekstremt til det vert ferdig. Håååpar eg kan greia det i løpet av påsken... Skal få malt og lista litt i helga, viss formen kjem seg. Og knipsa masse bilder og leggja ut.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du ikke kvitt forkjølelsen enda? Da må du helle masse cognac rett på basseluskene for å desinfisere.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, eg trudde eg var på veg til å verta heilt frisk,mendet var visst berre lureri.

Hehe, ja får starta med litt paracet og sjå om eg får gjort noko i kjellaren i deg. Så får eg heller gå i barskapet for litt sjølvmedisinering,viss eg ikkje er betre utover dagen

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter råd frå Skalle fant eg litt medisin frå barskapet i går, og det gjorde godt

Derimot vart det sjølvsagt ikkje gjort så mykje i dag. Fekk satt opp rammeverket til bardisken, fjerna to taklister for å trekkja fram kablane til surroundback, som eg gløymed oppe i taket og satt lista på plass at, og fuga litt, i går. Så det var ein god dag. I dag har eg fått malt første strøk på dei gamle veggena, før sofaen kalte.

Ja, og så fekk eg ny trafo i går, og kopla lys og dimmar til ale spottane. No har eg lys! (sjølv om meget dempa).

Tenkte eg skulle leggja ut litt fleire bilete av tidlegare arbeid... Kan ikkje leggja ut bileter av resultatet, og ta bort spenninga endå

Det gjekk jo ikkje an å lasta opp bilete no, så får prøva igjen i morgon...

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja bilder hadde gjort seg det, kompis! blir morro å se fremgangen hos deg, og så syns jeg det var riktig å Høre på Skalle. Ikke alltid like gøy etterpå, men svært god for midlertidig bedring.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satsar på å få lasta opp bilder ein av dei neste dagane... Eg er ikkje spesielt glad i Cognac, men medisin skal ikkje vera godt

Ser ut som det vert RB-61 plassert i bakre hjørner av rommet til surround back. Heilt oppe under taket er dei ute av vegen og med vinkling mot lytteposisjon står dei innanfor 135 og 150 grader, som dolby anbefaler. Reknar med det vert godt nok.

No manglar berre høgtalarstativ til frontane og RS-52 (trur eg det vert), så er alt klart i første omgang.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RB-61 vart jo solgt til nokon andre, sjølvsagt.

Ventar fortsatt på pris på utstyret frå Avshop.
    Har tenkt å bestilla B-Tech universaloppheng frå Avshop. Har lest litt blanda tilbakemeldingar på dette, men det ser ut til å vera eit rimeleg og greit alternativ. Men eg kom til å tenkja på at der projektoren skal hengja, er heilt inntil trapp. Så det vil ikkje vera noko problem å laga meg ei hylla å setta den på. Vil dette vera eit betre alternativ? (det er i alle fall ein del hundrelappar spart)

Håpar nokon kan svara før bestillinga er endeleg.

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En hylle fungerer helt fint, kompis.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm, då vurderer eg å berre laga meg ei hylla av hobbyplank. Einaste minuset er jo at eg ikkje lika lett kan justera høgda. Til gjengjeld slepp takplatene mine bera all vekta. Eg veit ikkje kor mang kg takplater som er festa med stift tåler...

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hylle går helt fint, så lenge pj er beregnet på det.

Bare pass på å stive hylla av, bassen får den til å bevege seg.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må nett måla og sjekka at eg får plass til å laga ei skikkeleg hylla. Projektoren er jo ca. 47cmx40cm, så det spørst om eg får plass til å festa hylla.

Er det nokon som veit sikkert om det B-tech universalopphenget passar til denna forresten?

Dersom taket tålar det, er det kanskje greiast med eit takfeste.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulere med påbegynt morro rom.
    Her er det litt å ta tak i ser jeg.:-D
    Som nevnt tidligere her i tråden hadde det nok vært greit med en tegning med romplan.

Laminatgulvet som du nevner du skal bruke, er veldig dårlig einet i kino.
    Ordentlig tre eller teppe hadde hjulpet mye på romklangen.

Lyke til videre på ferden mot et egen snikkarbo.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, eg veit at feks tjukt vegg til vegg teppe e.l. hadde nok vert betre enn laminatgolv. Men ettersom rommet ikkje skal vera eit dedikert kinorom, men ei ekstra "stova", vart det uaktuelt. I tillegg har eg alltid hatt lyst på skipsgolv. Får heller prøva å betra på det med flossteppe foran høgtalarane.

Det vert nok MANGE kompromiss her, men det måtte det berre bli...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det slik at PJ helst ikkje bør monterast kliss oppi taket pga vifta/varme e.l.?

Sånn som eg ser for meg ideelt startar øvre kant av biletet 20cm frå taket (då får eg ca. 10cm maskering pluss lerretboksen). Då har eg ca. 78cm frå golvet til nederste kant på biletet. Eg kan ikkje komma under 70 cm dersom eg skal ha plass til sentert og tvbord under. I tillegg vil eg helst ha det høgast mogleg.

I følgje Epson sin kalkulator skal då PJ monterast 11cm frå taket. Men eg veit ikkje om det er frå toppen av PJ eller midten av linsa. Dersom det er toppen av PJ passar jo det ganske greit med B-tech festet, som byggjer 13,5cm frå taket.

Vil helst ha PJ og bildet høgast mogleg oppunder taket, då eg berre har 2.13m takhøgd. Nokon som veit noko om dette?

Side 8 av 21 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •