Kjellarstove - JIPPII! - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 21 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 403
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Eg har lagt hdmi skjult gjennom taket. Men anar ikkje korleis eg skal føra den ut gjennom taket igjen til PJ på ein fin måte. Er det nokon som har forslag?

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har flere muligheter. Enten kan du føre røret inn i en boks, og legge deksel over av det slaget du måtte ønske, eller så kan du dra røret ut av gipsen og sette på en pyntering. Begge deler er relativt lettvint å få til men du må ha riktige deler liggende. Goodt å se det er liv i deg igjen, kamerat!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å vera tilbake igjen etter jula Må inrømma eg knapt har vert innom kjellaren sidan eg kom heim. Satsar på å få satt inn tre vindu neste helg. Kanskje få gjort litt anna småting og. Fant ut at eg sparer ca. 5 000kr på å bruka standard str. på dørkarm på dei to dørene eg skal skifta (eg har berre 80x190), så då er det vel berre fram med vinkelkuttar til veka og...

Men tilbake til hdmi. Forslag til korleis pyntering? Kabelen er 25-26mm diamete (hovudet).

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Biltema har endel, eller så fant en kompis av meg en billig led spot som han borret opp. Flott resultat.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får leita litt. Biltema er litt vanskeleg, sidan eg må bestilla alt over nettet. Å bruka spot høyrtes genialt ut

Har no endeleg funne løysing på korleis eg fikser det forba... røyret som stikker ut.

Satt opp nytt budsjett for kjellarstova og for utstyr til den i går. Det var mildt sagt til å bli litt mållaus av

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle setta inn den nye ytterdøra i dag. Det gjekk selvfølgeleg ikkje. Kjøpte ei 90x200 dør på tilbud til 3 999. Då eg skulle skjæra til større lysåpning fann eg ut at det ikkje går i høgda. Eg manglar 5 cm, men det er bæring i veggen og ein stålbjelke over døra, så eg kan ikkje kutta vekk 5cm eingong. Så no må eg bestilla ei ny dør med spesialmål til 12 000.

Innerdøra får eg heller ikkje bytta i helga fordi eg ikkje får flytta lufterøyret til avløpet. Eg får ikkje tak i røyrdelar. Det ser og ut som det kan bli umulig å få flytta det uansett.

Så no trur eg eg gir meg med heile forbanna prosjektet. Eg er drit lei.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var jo synd, kamerat... Men ta deg en god pause, så kommer nok motivasjonen tilbake igjen skal du se. Lykke til!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, me får sjå. Kvar gong eg skal fiksa relativt enkle ting er det små hindringar som tar 100 år som dukkar opp. Får skumma døra så det ikkje blir så kaldt, og la det vera.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan ser denne koblingsplata ut, kompis??? Nå som du er igang igjen skjemmer det ingen med noen bilder!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen! Ja, har smått starta igjen no. Har funne igjen kameraet, så skal prøva å få slengtr ut nokr bilder i løpet av veka...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gav visst ikkje heilt opp likavel!

Fekk litt ny vind etter jul. Det gjekk ein jævel i meg og eg tenkte at eg berre fekk gi gass. Harno fått bytta ut 3 vindu. Trukke ferdig kablar og skifta ein kran på vaskerommet (urelatert, men eg har no gjort det Forrige veka fann eg endeleg ut korleis det stod til med bæring over kjellardøra mi. Etter ein del prøvesaging og slikt fann eg ut at det faktisk berre er stender på kvar si side av døra, som støttar seg på muren. I tilleg er golvet i overetasjen støtta på muren. Eg fjerna dragarane som støtta opp golvet. Deretter la eg opp 2.5m med 1.5"x8" som eg hadde limt og skrudd saman. Denne dragaren min var selfølgelig for blei, så eg måtte høvla som ein tulling. Lånte vanleg høvel frå sløydsalen på jobb Etter dein del knoting kom denna opp og blei skrudd med 4 150mm skruer i kvar stender og festa fleire plassar. No kviler golvet på den.

Då følte eg meg endeleg trygg på at huset ikkje skulle rasa i hovudet på meg. Klar for å gå i gang med å skjæra ut større lysåpning! Mangla ca 5 cm over døra og 4cm på sidene. Hamra vekk murpussen på sidene med hammar tidlegare i veka. Det gjekk greit, men var slitsomt og tidkrevande. Lysopninga var no på mm brei nok, dersom eg ikkje hadde målt feil.

Kun over døra som manglar. Jippii, nesten i mål Fekk etterkvart tak i eit beist av ein vinkelslipar av ein triveleg bekjent på hydraulikken. Heiv på meg arbeidsklena med iver og gyvde laus med vinkelsliparen. Det varte ca. 1/4sekund. Sikringa rauk såklart. Dumme meg hadde kopla vinkelsliparen på same kurs som arbeidslysa og fryseboksen. Sjølv om denne er 16A, kan det verta for mykje. Kopla resten på ein asnna kurs, slik at kun vinkelsliparen var på denne kursen og gjekk i gang igjen. Då vart det andre bollar! Skar eit halvminutt før eg stoppa for å sjå. Det skulleeg aldri gjort. Etter det viste det seg umogleg å få gang på vinkelsliparen igne utan at sikringa rauk. Til min store glede oppdaga eg at alle sikringane mine er B-sikringar, som trur det er korslutning når vinkelsliparen startar pga større last i oppstart. Dermed starta eit par dagars klappjakt på stor vinkelslipar med soft start.

Same hjelpsame bekjente hadde det og og i går fekk eg henta den. Klar igjen!
    I går starta eg med å kutta betongen og FY F...! Det er det tynste arbeidet er har vert borti. I tillegg støva det jo ikkje berre litt. Det ghekk med 4 støvmasker, ein rygg og to skuldrar for å få fjerna muren (som til min store glede er ein blanding av sand frå fjøra og stein). Når eg kom til stålbjelken tok eg kveld med godt samvet i går. Hadde merkeleg nok lyst på ein dusj og sofaen.

I dag tidleg gav eg gass igjen. Ikkje lika bråkjekk og rask i dag, då eg visste kva som venta... Det var nesten umogleg å komma til for å få kappa bjelken. I tilleg tar det bra med tid å kappa ein stålbjelke, så dette blei mildt sagt tungt. No er bjelken kappa og fjerna. I tillegg har eg kappa vekk ca. 5x10cm "spor" i ytterkant av muren til å festa 2"x4", for å gjera montering av døra lettare. No står det heilt opent ut fram til mandag (når eg får tak i trykkimpregnert 2x4). Men derifrå er det plankekøyring...

No er eg meget nøgd med meg sjølv og eigen innsats No var planen å pleie ein øydelagt kropp, men til min store glede kunne eg konstantera at eit nøkkelhole er nok til å sleppa ut imponerande mengder støv. Då eg kom opp frå kjellaren såg eg at yttergangen var støvete, endå eg hadde hatt kjellardøra igjen. Heldigvis gjeldt ikkje dette berre gangen Sjølv om døra til resten av huset og var lukka er det no eit fint lag med støv over absolutt ALT i stova, på kjøkken og bad. Kjekt med hus

(bilder kjem i morgon,trur eg)

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    My man Komlo is back! Dette lover godt, og klapp på skulderen for sinnsykt god innsats. Ser for meg at dette ble litt av en ryddeøkt/ vaskeøkt, og håper bildene er på plass i morgen. Kos deg med noe godt i glasset ikveld! Det har du virkelig fortjent.

Edit: Skrivefeil

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann, Alkar No har eg nett støvsugd golvene og safaen i 1.etg. Resten får vera til i morgon.

No har eg nett opna ei Hansa fatøl med god samvittighet. Og det smakte heilt utsøkt. No sitter eg og kikker på nettet og funderer rundt barløysinga eg skal ha.

Mykje av frustrasjonen til no har vert fordi eg må gjera alt på eiga hand. Eg har ikkje kunnskap eller erfaring med mykje av det eg gjer. I tillegg er mykje av arbeidet vanskeleg å gjera for 1 person. Far min (som er flink med alt slikt. Som alle fedre er) ringte tidlegare i veka og sa han kjem på besøk i ei vekes tid neste mnd. Så no har eg laga ei laaang arbeidsliste og lagt inn ei enorm material-bestilling på byggtorget. Skal ta meg fri frå jobben nokre dagar, så då får me jobba 2 mann 12 timarsdagar. Satsar på å vera ferdig tiol påske

Alkar, Korleis syns du RC-64en din passar på den avstanden og saman med RF-62? Vurderer den etterkvart eg og...

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Alkar her, imponerende innsats! Du står virkelig på og overmanner det meste av problem som dukker opp. Og selv om du sier du ikke har kunnskap om alt så er det på denne måten man lærer! Stå på videre, og nyt pilsen i kveld. Den har du fortjent!
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innmari bra, Komlo! Snille fedre er aldri å forakte, og ettersom man blir eldre så innser man jo plutselig at han far var ikke så dum allikevel. Kjøp en god whiskey eller hva han liker, og skjem han litt bort på kvelden, så er nok arbeidsvilja tilstede hele uka.

Hva jeg syns om RC-64 på kort avstand... Verdt hver krone! Men den krever kraft, så oppgrader recieveren din først, eller kjøp et effekt trinn. Fordelen med en så sterk center i mitt rom (kalibrert så godt jeg kan etter kringlyd sin tråd her inne) er at jeg får veldig god bredde på lydbildet. Det jeg mener er at jeg kan sitte hvordan jeg vil i stolen uten at det er en merkbar forskjell på lyden, og lydbildet drar ikke til venstre eller høyre ettersom hvor du har hodet. Jeg prøvde jo RC-62 først, og det er en ganske markant forbedring både i dynamikk og bredde. Jeg vurderte jo også RB-81 istedet for RF-62 fordi jeg har et lite rom. Ser ikke ut som vi tenker så forskjellig! Men uansett, når du vil oppgradere noe i det anlegget du har nå så bør vel RC-64 stå meget høyt på lista. Den er en ordentlig tungvekter i budsjettklassen som vi holder til i. Mener nå jeg da, uten å være noen verdensmester på dette her.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for tilbakemeldingar! Havna litt utpå i går og har no rota vekk fjernkontrollen til TVen. Kan ikkje forstå kor den har blitt av. Har til og med leita i kjøleskapet.

Uansett, no er det stort sett plating og liknande som gjenstår i kjellaren. Det er jo "kosearbeid", som ein ser resultat qav fort. Det lufterøyret eg har irritert meg over, har eg fortsatt ikkje fått fika. Men eg har fått tak i plastrøyr og bend, så det BØR vera ein grei dagsoperasjon for 2 mann. Venter til pappen kjem

Ingen tvil om at eg kjem til å spara til RC-64 etterkvart Receiveren eg har no syns eg fungerer heilt fantastisk. Den er desverre litt defekt og manglar display og må slåast på-av-15sek-på kvar gong. Derfor kjem eg til å bytta den ut etterkvart. Då vert det nok 5008, yamaha 3010 eller liknande. Effektforsterkar kjem eg nok til å trenga, men er fortsatt litt usikker på om det vert berre frontar eller frontar + senter på den.

Gleder meg sinnsjukt til å verta ferdig med rommet. Er fortsatt ikkje 100% sikker på korleis alt utstyret veert, men har i alle fall utstyr no som kan ha godt av eit betre rom. Blir vel oppgradering etterkvart.
    1. Surround HT (RS-52II)
    2. Senter (RC-64)
    3. Receiver (Onkyo eller yamahe)
    4. Front HT muligens (større Klipsch, muligens RF-82II)
    5. Effektforsterkar.
    6. Subbar. Har desverre/heldigvis gått litt bananas i det siste. Har ein RW-12D, som eg ergodt fornøyd med. Sidan eg har eit sjarmerande snev ar OCD har eg leita etter ein til av same sub, for symetrien sin del. Det har eg no funne! Eller eg fann 2... Så no er 2stk. RW-12D på veg i posten Då har eg ein sub til overs. Dette er jo kanskje ikkje nok til å kvalifiserast som "bananas". Eg har kjøpt 2 Epik Empire i tillegg, som står heima. Desse skal eg få frakta opp når kjellaren er ferdig

Skulle berre bytta fronthøgtalarane med nokon mindre når eg kjøpte huset. No er eg besatt...
    Alkar og Hunsbedt er faktisk dei einaste to trådane eg har lest heilt gjennom

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er fett! men da vil jeg virkelig anbefale deg tråden til TomRon. Tråden er full av imponerende løsninger, og svært lærerik for oss som ikke er håndtverkere av yrke. RuneW og BEF sine tråder er drøyt lange, men også suverene. Anbefales!

Edit: og ikke minst dwdbard sin tråd! RiZla, Akto, Per Christian sine også. Dødsbra!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kikka litt på ein del forskjellege flotte trådar. Nesten meir til frustrasjon enn inspirasjon å sjå kor lett enkelte får det til å sjå ut.

Det tok litt lenger tid enn venta, men no fekk eg endeleg tak i trykkimpregnert 2"x4" og "murpluggar", så var det berre å prøva å få tak i slagboremaskin. Det fekk eg tak i i dag. Så i dag fekk eg bora og festa 2"x4" i sporene eg skar på kvar sida av opninga. Opninga er på mm, eller nesten, stor nok, så eg skar godt av, slik at stenerane gav litt større opning. Dette gjekk ganske greit då eg fant rett instilling på boremaskina Og så heiv eg inn døra i same slengen. Det var ikkje akkurat enkelt å gjera åleina. Opninga er litt trang og alt, inkl. grunnmuren er litt skeivt, så det var ikkje lett å få kilt den fast i vater når eg berre kom til frå ei sida, og må flytta på den åleina. Men det gjekk til slutt. Så no har eg endeleg 2 dører i huset igjen

Trur beint eg må slutta som lærar og starta eige tømrarfirma...

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor blei det av de bildene du snakka om a, kompis?!?!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe!

Har fått tak i kameraet igjen, så nå går eg ned i kjellaren og knipser litt fleir i skam

Side 6 av 21 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •