Kjellarstove - JIPPII! - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 21 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 403
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, det var litt kjedeleg å måtta gi seg når eg berre hadde den siste kubbinga att. Men men, i dag har eg fått tak i nye skeuer og er ferdig med alt av stendera. Har fått isolert taket, og er neesten ferdig å isolera veggane. I Morgon er planen å isolera ferdig og leggja opp røyr og straum.
    Har ikje peiling på kva eg driv med. Men no går det endeleg framover, så då er det berre å gi gass

Ang. straumen ser det ut som eg må ha alle kontaktar til utstyr, motoren og lerretet på same kurs (16A), men reknar med det går greit. Då skal er ha ca. 3kw til forsterkeri (inkl subar) Og så har eg ein anna kurs til resten av kontaktane i rommet.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått lagt litt straum og røyr til kablar i dag. Det tok lenger tid enn eg hadde trudd. Bomma litt med lengde på røyra og slikt her og der og... Men men, det ser ut til å ordna seg. Mi inrømma det svir litt i viljen å bora masse gol i alle stenderane eg har styrt med å setja opp. Det strider mot min fornuft å gjera sånt Elles er eg ferdig å isolera rommet.

Skulle lagt ut bilder, men min tidlegare betre halvdel tok med seg kameraet i flyttelasset. Så bilder kjem nok seinare

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dum som eg er, så har eg ikkje lest spesifikasjonane på lerretet eg hadde tenkt meg godt nok. Lerretet (Dreamscreen 92" Tab tension) er 2m breitt (som eg har målt opp og passar fint). Då får eg ca. 45 cm på kvar side av lerretet til høgtalarar, som ikkje er så gale. Det eg ikkje tenkte på er at sjølve kassetten til lerretet er ca. 2.5m brei, og vektstanga er ein del breiare enn sjølve lerretet.
    Dette betyr at eg ikkje får plass til å hengja lerretet midt på veggen pga eit stålrøyrøyr som kjem ut av veggen oppe med taket. Får og lite plass på sidene. Dette er såpass irriterande at eg mistar nattesøvnen over det. Det fristar ekstremt lite å gå ned til 77" lerret, sjølv om det berre er 3meter avstand frå sofa til lerret.

Nokon som har tips? Kan desverre ikkje ha rammelerret pga dør bak lerretet, som må kunna brukast i ny og ne...

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du kan henge kassetten i taket så skulle vel det gå helt fint å trekke lerretet noen cm frem...? eller så kan du bygge ut festet på veggen slik at det går flush med stålrøret. Da vil du jo få brukt lerretet.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet med å trekkja fram lerretet er at då må eg vel godt over 30cm. Då må alt fram 30 cm, og det har eg ikkje plass til.

Planenvar å byggja inn røyret for å skjula det. Eg kan jo gå for eit litt mindre lerret, som står heilt inntil det, slik at det vert sentrert på veggen. Men når ein først har hengt seg opp i 92", så er det ikkje berre berre å gå for noko mindre.

Hadde eg berre kunne flytta det jæv... røyret, den jæv... pipa og den jæv... døra, hadde alt vert så fint

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å evt sette lerretet på en annen vegg a???

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vert problem det og, desverre. Har dør, eller opning på tre av veggane og trapp på den siste. Det skal ikkje vera lett

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var ugreit kamerat! Spent på hvordan du skal fikse det da. Men hvorfor må du evt trekke alt så mye som 30 cm frem? Voldsomt rør der er snakk om eller?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er eit røyr kopla til avløpet. Ser ut som det går opp til kjøkkenet.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Visst det er ett avløpsrør så bør du få kasset dette inn da det vil spre mye lyd..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Røyret er, som eg trudde, lufting til avløpet. I frå taket og oppover i etasjen ser det ut til å vera bytta ned plastrøyr. Delar av røyret i kjellaren er bytta med plast. Så eg får berre få tak i nokon 110 plastbend og litt røyr og sjå om eg greier å få flytta bendet lenger opp, slik at røyret svinger inn i naborommet før det kjem ned gjennom taket. Det ser ut som det kanskje skal gå. Røyret er heldigvis berre til luft, så eg risikerer ikkje mannsjit i hovudet

Det får eg prøva meg på, samt setja inn dører og vindu, etter jul. I morgon reiser eg heim til mor og far på juleferie Så då vert ikkje noko gjort før utpå nyåret.

P.S. Det er vel ikkje noko problematisk ved å ha 2 høgtalarkablar gjennom same røyr? Så lenge det er plass...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har no fått lagt opp det eg treng av k-røyr. Har ikkje fått trekt kablar i dei endå, då eg ikkje har sånn wire til å gjera det. Men ein kompis av meg skulle gjera det for meg mens eg er heima i jula No har eg merka alle røyra med kva som skal vera i dei, så får håpa han ikkje gjer feil.

Var innom den lokale elektroforretninga i dag for å handla 2 stenderfester og ein rull 16mm k-røyr. Han hadde berre 14-15meter med k-røyr igjen, så eg tok det, festene, betalte og gikk. Etterpå slo det meg at eg hadde betalt 440 kroner for detta! Ser at eg har betalt 40kr pr. veggboks med stenderfeste og 290kr for 50m k-røyr når eg bestilte ein anna plass. Den lokale elektrojævelen har altså tatt høgare pris for 2 stenderfester og 14m røyr enn det ville kosta meg for 2 nye boksar og 50m røyr, inkl. frakt. Eg skal sørhja for å aldri meir støtta han med ei krona...

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo passe irriterende, men gjort er gjort... Du får senke skuldrene i jula, og nyte litt arbeidsfri!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, skal inn til han og høyra kva pris han fann ut på varmefolien eg spurde om tidlegare. Skal høyra med han om han har slått inn feil pris...

Ja, det skal eg! Skal ikkje tenka eit sekund på huset, og nyta alle vinglasa eg ikkje har hatt tid til i haust/vinter pga oppussinga

Var forresten innom byggtorget og kikka på fargar, dører, golv og slikt. Vart veldig gira ho damo som jobbar der, så det var ganske moro. Ser ut som det vert grå veggar, svart tak og mørkt skipsgolv (med raudskjer). Vart anbefala å ikkje ha svart vegg bak lerretet, slik eg hadde tenkt.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lagt opp røyr til surroundht og surroundback (om eg vil ha det seinare). No lurer eg på om eg skal skjera ut spor i taklistene og dra kabelen derifrå og ned til høgtalar, eller om eg skal føra dei ut gjennom veggen rett bak høgtalaren, på eit eller anna vis... Sistnevnet blir jo finast, men den eine veggen er mur, så der får eg ikkje gjort det.

Funderer litt på kva eg skal gjera med taket og. Sidan det er stor forskjell på avstanden mellom takbjelkane, og eg ikkje skal lekta ned taket, vert det vanskeleg å bruka nokon form for plater som skal passa saman i skøytane...

Har og tenkt å leggja skult subkabel til under trappa. Då kan eg setja sub der seinare, om eg ønskjer det. Noko eg trur eg kjem til å ønskja Men greier ikkje tenkje ut ein bra måte å få denna ut frå veggen på ein fin måte... Finst det ein form for plugg/kontakt/terminal eller liknande ein kan montera i veggen som er brukande?

Setter stor pris på alle innspel

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Setter fortsatt pris på innspel...

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener både TomRon, Pirium og Paalab har noen fiffige løsninger så bla litt i de trådene. Men sub under trappa kompis... Er ikke det rett og slett å be om bråk med dama a???

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal sjekkast ut. Takk for tipset! Hehe, no har eg huset for meg sjølv. Hadde min tidlegare betre halvdel fortsatt budd her, hadde eg aldri tatt sjangsen. Men no blir det ingen kompromiss

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var jo leit/ gratulerer! Stryk det som ikke passer. Er uansett litt betenkt med å ha bassen under trappen da jeg tenker at du kanskje mister mye av morrofaktoren med at lyden reiser oppover i huset istedet for innover i rommet.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var synd for "finstova", bra for kjellarstova I utgangspunktet skal eg ha 2 subar framme, mellom fronthøgtalarane. Men tenker at sidan plassen under trappa (rett bak sofa) Ikkje vert brukt til noko, kjem eg sikkert til å eksperimentera med ein sub der.

Side 5 av 21 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •