Kjellarstove - JIPPII! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 21 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 403
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Skal du legge flytende gulv? For å "sikre" mot fukt, så er vell det mest normale å bruke plast. Det får du kjøpt på rull.
    Flytande golv veit eg ikkje kva er. Men kanskje eg burde det? Samme plast som ein brukar på innsida av isolasjon i veggar og tak?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hunsbedt
    Ja, det bør gi god effekt. Selv om du fester gipsen direkte på lettveggen vil det dempe en del. Men da bør lettvegggen være isolert. Hvis ikke må du ta ned de eksisterende veggplatene eller panelen, og isolere først. På døra kan du bare feste gipsen rett på dørplata. Du kan også lage dørrammen såpass bred at du får plass til 50mm Glava/Rockwool i mellom gipsen og dørplata. Da vil lydisoleringen totalt sett bli litt bedre. Det viktigste er at gummipakningene i i dørkarmen blir tette når døra er lukket.

Den lettveggen er desverre ikkje isolert. Vert og problem med å isolera den, sidan eg har akkurat nok plass til å få opp kjellardøra der. Veggen er desverre mellom trappenedgang og spisestova. Døra eg har ned vender inn til trappenedgangen. Tenkte først på lyddør, men døra er berre 60cm brei (gamal baderomsdør). Så eg får nok ikkje lagt isolasjon før gips på den.

Mange her inne som har laget spotkasser av gips. Kasser av plast eller papir er ikke gode nok om du skal redusere lydlekkasje gjennom hullene til spottene.
    Mellom gipslagene kan du bruke Green Glue. Det finnes også et annet produkt, DG A2. Saikopatt har brukt det: http://avforum.no/forum/av-rom-konst...ml#post1548824

Ser at HK_Xclio har rukket å svare før meg. Tror jeg også hadde lagt ut plast før du flyter gulvet med avrettingsmasse. Da blir det tett. Så legger du parkettunderlag av plastskumtypen rett på det nye gulvet.
    Då bør eg vel ha 2 lag gips på veggane og, sidan eg har det i taket? Fungerer 1gipslag med 1 lag mdf lika greit på veggane?

Når det gjeld rommet så har eg 1 murvegg, som eg hadde tenkt å la vera som den er. Det er ein tjukk bærevegg. Men i denna muren er det opning inn til ein liten "gang" med døre inn til bod, vaskerom og eit roteromm. Må eg setta opp nye veggar med isolasjon og dobbelt gipslag her og? Hadde i utgangspunktet tenkt å la desse veggane stå, sidan eg ikkje skal gjera noko med dei romma før seinare. Bak der anlegget skal stå er det og ei dør inn til eit rom. Bør eg setta inn lyddør e.l. der, slik at ikkje lyd kjem inn der og kjem opp gjennom taket?

Tusen takk for all hjelpa forresten, folkens! Setter pris på det.

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Flytande golv veit eg ikkje kva er. Men kanskje eg burde det? Samme plast som ein brukar på innsida av isolasjon i veggar og tak?
    Flytende gulv er et gulv som er lagt oppå eksisterende gulv, gjerne med trinnlydplater for eks. Her er en link til forskjellige typer: Trinnlydplater : hvilke alternativer finnes?

Her en som spør om det samme: http://avforum.no/forum/av-rom-konst...lydplater.html

Som avretting av gulvet bruker du flytemasse. Det er sekker med et sementliknende stoff som blandes ut med vann, og flytes ut over gulvet slik at det retter seg selv. Flytende gulv kan bygges oppå det avrettede gulvet slik at det lydisoleres.

Skal du bygge kino på loftet er det mange som velger flytende gulv for å hindre at lyden slår nedover. Man vil gjerne redusere lydlekkasjen så mye som mulig, og flytende gulv hjelper på dette.

Jeg vet ikke helt om du vil dra det så langt i kjelleren din. Parkettunderlag av plastskum vil nok hjelpe en del. Men skal du få det best mulig vil nok flytende gulv være et alternativ, gjerne sammen med rom-i-rom løsning.

Når det gjelder plasttypen til gulv er jeg ikke sikker. Spør gjerne på byggvarehandelen. Tror muligens at den er litt tykkere enn veggplast...
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flytande golv i kjellaren hoppar eg nok lett over. Trur eg har nok arbeid for meg og utgifter allereie. Er og litt bekymra for takhøgda mi. Den er i underkant av 220cm opp til bjelkelage no. Det er jo før avretting og lagt golv og tak. Ser for meg at eit lavt rom vert veldig utriveleg. Det skal tross alt vera ei sosial kjellarstova, ikkje dedikert kino/lytterom.

Ser eg bør bruka spesiell lim mellom legene i tak og veggar og. Som ser ut til å kosta rundt ein halv million...

Då bør eg vel ha 2 lag gips på veggane og, sidan eg har det i taket? Fungerer 1gipslag med 1 lag mdf lika greit på veggane?

Når det gjeld rommet så har eg 1 murvegg, som eg hadde tenkt å la vera som den er. Det er ein tjukk bærevegg. Men i denna muren er det opning inn til ein liten "gang" med døre inn til bod, vaskerom og eit roteromm. Må eg setta opp nye veggar med isolasjon og dobbelt gipslag her og? Hadde i utgangspunktet tenkt å la desse veggane stå, sidan eg ikkje skal gjera noko med dei romma før seinare. Bak der anlegget skal stå er det og ei dør inn til eit rom. Bør eg setta inn lyddør e.l. der, slik at ikkje lyd kjem inn der og kjem opp gjennom taket?

Voops! Blei litt dobbelt her. jaja, lurer på det endå...

Kan prøva å ta litt betre bilder av utfordringane seinare. Evt. prøva meg på ei skisse av rommet...

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flytande golv i kjellaren hoppar eg nok lett over. Trur eg har nok arbeid for meg og utgifter allereie. Er og litt bekymra for takhøgda mi. Den er i underkant av 220cm opp til bjelkelage no. Det er jo før avretting og lagt golv og tak. Ser for meg at eit lavt rom vert veldig utriveleg. Det skal tross alt vera ei sosial kjellarstova, ikkje dedikert kino/lytterom.

Ser eg bør bruka spesiell lim mellom legene i tak og veggar og. Som ser ut til å kosta rundt ein halv million...
    Du er jo ikke nødt til å bruke dette mellom gipsplatene...Siden det ikke skal være dedikert kino kan du kanskje bare la være. To lag gips vil gi bra resultater uten også!

Jepp, det gjør det! Ganske mange som bruker ferdigplater av MDF eller huntonitt oppå gipsveggen. Har gjort dette selv også. Så slipper man sparkling, pussing og maling. Veldig greit.
    Men husk at du må grovsparkle gipslaget under. Du kan også bruke akryl i sprekkene mellom platene, men papirstrimler og sparkel blir både tett og sterkt.

Ja, hvis du har tenkt å lyddempe rommet oppover, bør du bruke lyddør også der. Hvis ikke må boden også ha samme lydisolering.
    Er det ei vanlig dør kan du jo bygge den om slik jeg tidligere har foreslått med den andre døra. To lag gips og tett pakning...

Husk at lyden alltid vil forsøke å komme gjennom der det er åpninger og sprekker. Dører er et svakt punkt, akkurat som lettvegger og tak uten isolasjon.
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har gapt over eit laaangt større prosjekt enn eg trudde! Korleis er det med kontaktar og lydrømming? Vert jo ein heil del kontaktar i veggane, og eit par i taket.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flytende gulv er det enkleste å legge.
    Plast under, så isopor, så 22mm spon og så evt hva du vill, la over 90 slike gulv for 1 år siden på jobb.

Men så var det jo den takhøyda di
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja,må inrømma at eg har glømt å tenkja så mykje på golvet. Men eg burde vel hatt ein form for isolasjon under det m.t.p. at det er ei murgolv i kjellar. Det blir vel kanskje ganske så kaldt med berre laminat og underlag...

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har gapt over eit laaangt større prosjekt enn eg trudde! Korleis er det med kontaktar og lydrømming? Vert jo ein heil del kontaktar i veggane, og eit par i taket.
    Ja, det er ikke alltid så enkelt som man trodde...

Lydlekkasje gjennom veggkontakter er jo også en kjent problemstilling. Dette blir gjerne et svakt punkt når man bygger en ellers bra og tett vegg. Jeg har vel muligens nevnt det tidligere, men noen fyller litt silikon eller akryl i enden av trekkerørene, som munner ut i boksene i veggen. RuneW har vel gjort dette.

Men jeg har ikke sett målinger som bekrefter hvor mye hulltakingen vil forårsake av lydlekkasje. Det beste er nok å ikke ha hull i det hele tatt. Det eneste "hullet" i rommet bør være til ventilasjon, og da gjennom egnede lydkasetter som ligger i vegg eller andre typer lydfeller.

Kan vise til veggene i min egen kino. Der vil alt av elektrisk/signalkabling gå innenfor gipsveggen (i rommet) i egne kabelgater som bli skjult bak stoffkledte veggrammer. Jeg måtte allikevel punktere veggen et par plasser, der fiberoptikken kommer inn og ett trekkerør...:???:

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja,må inrømma at eg har glømt å tenkja så mykje på golvet. Men eg burde vel hatt ein form for isolasjon under det m.t.p. at det er ei murgolv i kjellar. Det blir vel kanskje ganske så kaldt med berre laminat og underlag...
    Bare for å gjøre det ennå dyrere for deg; det kan fort bli litt gulvkaldt hvis du ikke har noe gulvvarme i kjellergulvet. Kanskje gode tøfler er tingen? :twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehe, satt nett å tenkte på det. Kanskje eg burde hatt i nokon varmekablar. Men det har eg overhodet ingen aning på korleis eg gjør. Men reknar med det er dyrt som f...

Har fikla litt med sketchup no og prøvd å laga ei foreløpig skissa av rommet. Målener er sånn nokonlunde. Pilene skal representera trappa ned. Dei peikar frå 1. etg og føljer trappa ned, om det er forståeleg. Opninga er opning i bæreveggen, som er murvegg. Inngangsdør er nederst på bildet, og døra øverst er inn til roterommet, atmed det som skal vera pipa.

Edit: Men den skissa fekk eg ikkje til å lasta opp...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har funne ut at eg må nok ha varmekablar. Så no prøver eg å finna ut av korleis eg gjer det.

Elles vurderer eg å ikkje fokusera på lydisolasjon i denna omgang. Det er fleire grunnar til det. Arbeidsmengde, kostnad og tid. Samtidig meinte sjefen/min betre halvdel at lydisolasjon ikkje trengte å vera prioritet. Er stort sett åleina i huset, elles er me berre to. Har heller ikkje tenkt å ha dette huset resten av livet. Utfordringane med god lydisolasjon ser eg på som veldig vanskelige mtp oppbygging av rommet, mine ferdigheta og tida eg har til det. Dersom eg ser behovet for det seinare, kan eg alltid lekta ned, festa lydbøylar osv seinare.

Vurderer no å leggja gipsplatene mellom tagbjelkane, slik at dei viser. Trur det kan gi kjellarstova eit koseleg preg. Og så innbillar eg meg at det vil vera positivt for akustikken i rommet... Men om det er berre noko eg innbillar meg, veit eg ikkje.

Tar gjerne mot innspel

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan går det her, Komlo? Har fulgt med litt i skjul her, men har holdt meg passiv siden lydisolering ikke er noe jeg kan. Håper det går fremover, og at motivasjonen holder seg oppe!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann, Alkar!

No har det ikkje vert mykje aktivitet i kjellaren i da sista. Dette er fordi eg har brukt tida på drenering og reperasjon av huset utvendig. Men i helga fekk eg faktisk gjort littegrann i kjellaren. Har fjerna alle spikrane i taket og starta med å pikka golvet til avretting. Dette gjer eg med ein enkel hammar, så det tar litt tid.

Neste helg skal eg forhåpentligvis avretta golvet.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då er alt av spiker, takrestar o.l. fjerna slik at det er klart til oppbygging.
    Det vinduet eg var så fornøyd med å ha fått murt igjen har eg no hamra ut att med ei øks Ombestemte meg og vil ha vindu i staden. Det var heldigvis ein dag med arbeid og 1000 som gjekk i vasken...

Har starta på å pikka golvet, då delar av det er høgare. Må vel pikka ned 3-4cm på det meste. Elles vil eg måtta heva resten av golvet (Ca. 22m2) 4cm. Og ser for meg at det vert litt i meste laget med avrettingsmasse.

Jobben med å få pikka ned golvet er ei helv... Eg har ikkje utstyr til å gjera det, så eg må gjera det for hand. Har holdt på ein kveld, og er komt 1/3. No er det nett før ryggen tar kveld. Må berre hakka vekk betongen med ei kløyvøks eg fann i huset

I helga kjem ein kamerat, som er elektrikar, og skal hjelpa meg å legga kablar i taket, fiksa nokon boksar og litt sånt, så alt er klart. Så det positiver er at no skjer det i alle fall endeleg noko... Er eg griseheldig, og flink, får eg avretta golvet i helga. DÅ er det "berre" å setta opp stendere og gi gass.

Vurderer forresten å leggja varmefolie mellom det avretta golvet og laminaten. Nokon som veit korleis det er å leggja laminaten oppå dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No har eg fått pigga ned golvet mest mogleg. Det var ein jæv... drittjobb, men no er det heldigvis gjort! Har påført primer, og i morgon skal det avrettast. Det har eg aldri vert borti før, så det vert spanande

Skulle leggja ut bilder, men kameraet er sjølvsagt tomt for batteri.

Når dette eg gjort kan eg endeleg starta oppbugginga! Fordelen då er at eg kan pjuska med det på eiga hand, utan hjelp, når eg har tid.

Men eg treng eit råd: Taket mitt har bjelkar med avstand på alt frå 40<cm til over 50cm. Ingen lik avstand altså. Korleis gjer eg då når eg legg gipsplatene i taket?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Treng hjelp til eit anna problem:
    Hadde i itgangspunktet tenkt å ha ein 16a kurs på 8kontaktar bak utstyret, som skulle gå til kun forsterkarar, subar osv. Men pga litt problem med rommet, straumen osv, ser det ut som eg må bruka same kursen til ein del anna og. Blant anna projektoren og lerretet. Kor mykje straum må eg forventa at utstyret krever? Blir sikkert receiver på over 1000w, 2 subar, bluray, mediaspelar, tuner og muligens htpc...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har skrudd inn 300 skruer i dag.

Treng sjølvsagt 303...

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det jo sånn det skal være, min venn! Det skal kreve det lille ekstra. Ser at ingen svarte på spørsmålet over. Funnet noe godt svar?

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående strøm spørsmålet ditt hadde jeg omtrent samme spm..
    Jeg har receiver,effekt,ps3,media spiller, tv, varmeovn på 1000w og ei spotter rekke. Elektrikker anbefalte uten tvil 16A kurs siden det ble en del som trekker strøm og kansje skal du koble på noe mer en dag.

Og hvis forsterkeren plutselig skulle finne ut en dag at den må ta i litt ekstra så går iallefall ikke sikringa
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Side 4 av 21 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •