Kjellarstove - JIPPII! - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 21 av 21 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21
Viser resultater 401 til 403 av 403
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Julepresang!

Sjølv om me var einige om å bruka pengane på veldedige formå i staden for presangar, gav min betre halvdel meg den perfekte julepresangen i går. Presangen eg fekk er det einaste eg kunne tenkt meg i løpet av 2013. Det er noko ho verken kan uttala,veit korleis ser, kva det er eller korleis det fungerer. Likave har ho alliert seg med naboen min for å kjøpa denne til meg. kjempekudos til fruen:-)

Under treet låg det ein DARBEEVISION DARBE DARBLET! (Eg har nok vert snill i år...)

Desverre får eg ikkje kopla den opp til pj og testa den før på nyåret, då me feirer jul hjå foreldra mine på vestlandet. Eg har i mellomtida kopla den til far min sin 50" LG plasma etter tv tuneren. Dette gav ikkje særleg effekt. No ventar å få ferdig nedlasta film på pappen sin laptop, for å testa med det. Heldigvis har eg og småen mykje LEGO å byggja i mellomtida.

Ha ei fantastisk jul AVarar:-D

Active Kvindølen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss for en flott frue du har!

Gratulerer med Darbee!

Har kun sett den i bruk hos Hunsbedt der han viste meg forskjellen ved de forskjellige innstillinger. Gir deg riktignok ikke et nytt tv,men så absolutt bra ut,så lenge man ikke stiller det alt for langt opp.

Kos deg med legoen!
    "Luck is my middle name....Mind you,my first name is Bad." -Rincewind

The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed

Byggetråd

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikkje klaga på det nei:-) Synd ho bur på den andre sida av landet, så ho ikkje får sett darbleten i bruk.pz

Darbleten gjorde biletet litt betre på nrk på far min sin tv, utan å vera noko revolusjon. Spent på korleis det vert med bluray på projektoren min.

Side 21 av 21 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •