Kjellarstove - JIPPII! - Side 20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 20 av 21 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 403
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette var jo ganske mykje stivare prisar. Er dette kun for trykk, eller er det ramme og absorbent med?

Trur eg ville gått for ferdig løysing om eg skulle gjort det om att...

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville gjort som skalle foreslår, å sette noen plater på bakveggen. Som han nevner så er det stor forskjell på spredningsmønsteret på høyttalere. Jeg synes du skal plassere de litt jevnt utover å høre hvordan det blir, selv om du ikke treffer førsterefleksjonene på sideveggene.

Men har du et SPL-meter? Har du sjekket lydnivået på de forskjellige kanalene? Min erfaring er at romkorreksjonen ikke alltid klarer å sette likt nivå rundt hele, og da blir surroundeffektene ujevne og mindre sammenhengende.

Skyfall låter meget bra her i hvert fall

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, eg får ta å setta dei opp der det er plass (der eg hadde tenkt) og sjekka korleis det vert. Forhåpentligvis vert det litt forbetring. I taket greier eg i alle fall å treffa 1. refleksjon med 2 plater. Om ikkje anna så vil vel det denmpa ekko mellom golv og tak. Har berre ikkje fått somla meg til å henga opp platene endå. Funderer fortsatt litt på korleis eg skal henga dei opp. Ser ut som det vert ei eller 2 skrier i veggen, som eg heng ramma på. Då heng dei ikkje godt, men godt nok vil eg tru...

Har ikkje SPL meter, men har vurdert å skaffa meg det. Er det radioshack som er tingen? Hadde vert litt artig å lært seg med program så eg får desse kurvene og...

Active Kvindølen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har det skjedd noe rart med denne tråden? De 3 siste innleggene på jeg inn på "skriv svar" for å lese??
    Prøvde å gå inn på tråden på jobb,men fikk det samme der.
    "Luck is my middle name....Mind you,my first name is Bad." -Rincewind

The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed

Byggetråd

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, eg or la merke til dette. Men no fekk eg til å visa den normalt igjen. Eg la vel ut siste post omtrent akkurat når Avforum slutta å fungera, så eg trur det kan vera derfor...

Active Kvindølen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte på det samme,tror din var den siste,eller i alle fall en av de helt siste før krasjen. Men,virker igjen for meg også nå etter at jeg postet,så får håpe postene vises for resten også.
    "Luck is my middle name....Mind you,my first name is Bad." -Rincewind

The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed

Byggetråd

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Absorbent er med (4cm),mener ramme også er med..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har skjedd veldig lite i dette rommet i det siste. Har fått hengt opp 3 av 7 akustikkpanel. Ellers er rommet no rotete og støvete. Kaaaanskje eg får opp dei siste i helga.

Er akkurat blitt ferdig å pussa opp kjøkkenet. Men gleda over det var kortvarig då eg har starta med å skrapa og vaska husveggane før maling. Så traurig arbeid at det kunne gjort eit lykketroll suicidalt.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cinema/Kino

Ser det er ein del som har skilt/bokstavar der det står Cinema o.l. over inngangsdøra til heimakinoen sin. Er det nokon som veit kvar eg kan få kjøpt dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Ser det er ein del som har skilt/bokstavar der det står Cinema o.l. over inngangsdøra til heimakinoen sin. Er det nokon som veit kvar eg kan få kjøpt dette?
    Er masse forskjellig på ebay

feks custom made neonskilt

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, eg får ta å setta dei opp der det er plass (der eg hadde tenkt) og sjekka korleis det vert. Forhåpentligvis vert det litt forbetring. I taket greier eg i alle fall å treffa 1. refleksjon med 2 plater. Om ikkje anna så vil vel det denmpa ekko mellom golv og tak. Har berre ikkje fått somla meg til å henga opp platene endå. Funderer fortsatt litt på korleis eg skal henga dei opp. Ser ut som det vert ei eller 2 skrier i veggen, som eg heng ramma på. Då heng dei ikkje godt, men godt nok vil eg tru...

Har ikkje SPL meter, men har vurdert å skaffa meg det. Er det radioshack som er tingen? Hadde vert litt artig å lært seg med program så eg får desse kurvene og...
    Den Radioshack`en som Avshop selger er bra den,har den selv
    AVshop.no / RadioShack 2055 Digital Lydmåler
    L-sound selger også et par modeller,men de har jeg ikke kjennskap til,men de er sikker bra dem også
    AV-Kalibrering - Tilbehør
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar, begge to.

Når det gjeld skilt/bokstavar, så tenkte eg meir på den typen som det er så populært å henga på veggen i hus no til dags. kvite eller svarte greier. Litt vanskeleg å forklara, men...

Er det Radioshack folk brukar saman med REW (eller kva program) for å få desse flotte kurvene alle dskuterer? Eller må eg ha anna utstyr då?

Newcomer PureHifi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    288
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

minidsp UMIK-1 USB målemikrofon (UMIK-1)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TY! Då er alt eg treng denne mikrofonen og ein laptop med REW programmet for å få målt frekvensresponnsen osv? Denne vil også fungera som eit SPL meter når tilkopla pc? Feks til å måla volum på surroundkanalane osv...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då har ALLE akustikkpanela komt opp på veggane og i taket. Woop woop :-) Har byta ut Rotel RB-1572 og Parasound NC2125 med Parasound HCA2205A. Brukar foreløpig kun 3 kanalar til frontrekka. Men skal få tak i nokre y-ledd og bi ampa frontane etterkvart. Denne kolossen var sjølvsagt 1mm for brei for det heimasninra racket mitt, så den gjekk ikkje inn. Byta om rom i racket med receiveren. Dette rommet var 0.5mm breiare, så no mangla det kun 0.5mm:-) skrudde ut skruene i toppen av racket og fekk pressa den inn før eg skrudde fast racket igjen. Det tok ein heil kveld, og no kjem den aldri ut att:-) Må ha ein ny HDMI kabel, då denne vart for kort.

No er rommet faktisk ferdig!!

Neste post å få vaska rommet og tatt nokre bilder med skikkelig kamera.

Vurderer å skaffa meg Darbeevision Darblet og målemic/rew til hausten. Så får eg sjå om eg vert klok på noko...

Newcomer Rovik sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Frei
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv kjøpte jeg på Bohus. Disse er i krom/sølv og laget i metall.
    * Dynabel SuperExact * SVS SB12-Plus * EAD (Theatre Master Ovation) * EAD (Theatre Vision P) * Monster Power HTS5100
    * Vincent SAV-P200 * Hitachi PJ-TX300 * Dreamscreen V1 Dynagrey alumotor 92"

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takkar for tipset! Trur nok ikkje sølv/metallic farge vil passa over den gamle baderomsdøra i gangen som leder ned til kjellaren. Vurderer å henga opp nokon andre skilt på den, Klipsch, THX eller liknande. Litt cheesy, men kvifor ikkje... Kvar får eg tak i sånt?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då har ALLE akustikkpanela komt opp på veggane og i taket. Woop woop :-) Har byta ut Rotel RB-1572 og Parasound NC2125 med Parasound HCA2205A. Brukar foreløpig kun 3 kanalar til frontrekka. Men skal få tak i nokre y-ledd og bi ampa frontane etterkvart. Denne kolossen var sjølvsagt 1mm for brei for det heimasninra racket mitt, så den gjekk ikkje inn. Byta om rom i racket med receiveren. Dette rommet var 0.5mm breiare, så no mangla det kun 0.5mm:-) skrudde ut skruene i toppen av racket og fekk pressa den inn før eg skrudde fast racket igjen. Det tok ein heil kveld, og no kjem den aldri ut att:-) Må ha ein ny HDMI kabel, då denne vart for kort.

No er rommet faktisk ferdig!!

Neste post å få vaska rommet og tatt nokre bilder med skikkelig kamera.

Vurderer å skaffa meg Darbeevision Darblet og målemic/rew til hausten. Så får eg sjå om eg vert klok på noko...
    Med fara för off topic och en ursäkt att jag skrattar, men du skriver på ett fantastiskt sätt att jag sitter och skrattar så jag grinar när jag läser.

Kan se det för mig, 5 timmars arbete för en millimeter till en förstärkare på kanske 20 kilo under dåliga arbetsförhållanden. Det hade brunnit i "topplocket" för mindre för min egen del.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsterkaren er vel nette 40kg. Så det vart litt svetting og gloser eg ikkje brukar på jobb før den var på plass

Hadde limt på 8 bein/spikes under racket mitt. Desse for sjølvsagt veggimellom når eg prøvde å skyva, det no nesten 80kg tunge racket tilbake på plass. Kablar vart rykka ut frå veggen og komponentar, og alt var kaos. Eg oppdaga etterpå at det burde vert støvsugd bak og under, men det kjem nok aldri til å skje no.

No har eg ein liten pause og styrer med veranda prosjekt mens eg psyker meg opp til å byta den eine HDMI kabelen som vart 10cm for kort. Reknar med det vil ta om lag ei helg å få den jobben gjort.

Det fine med dette racket, som var 1mm for smalt, er jo at eg brukte mykje tid og svette på å bygga det sjølv, for å få akkurat korrekte mål. Idioooooot

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tänkte på detta när du nämnde "väggemellom".

1.25 ut i videon.

Adywans Empire Strikes Back Revisited - Luke Meets Yoda For The First Time On Dagobah - YouTube

Side 20 av 21 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •