Kjellarstove - JIPPII! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 21 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 403
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mellomrom mellom rom i rom?

No har eg satt mitt kunstneriske talent på prøve...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Noke eit dumt spm

Fungerer rockwool på samme måte som glava til isolerin, berre at den lydisolerer betre?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ein 10amp kurs ned til kjellaren no. Kan vel berre behalda denne til lys og slikt og legga ein ny 16amp i tillegg. Det må vel fungera greit?

Nokon som kan forklara meg vegg i vegg rom? Ser no at det ikkje er isolasjon i taket frå før.

Og kan svara på det med rockwool?

Når det gjeld lyddemping av veggar, så er nok ikkej det så viktig for meg, mtp. lyd ut. Det er oppover som er viktig å dempa lyden. Veggar og tak lurer eg mest på om det er nokon relative enkle grep som vil gjera at eg får betre akustikk i rommet...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bump

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Det er ein 10amp kurs ned til kjellaren no. Kan vel berre behalda denne til lys og slikt og legga ein ny 16amp i tillegg. Det må vel fungera greit?
    Det høres svært fornuftig ut!

Nokon som kan forklara meg vegg i vegg rom? Ser no at det ikkje er isolasjon i taket frå før.
    Du mener rom-i-rom antar jeg. Ta et søk her på forumet, og du får opp minst 10 tråder som omhandler dette. Lurt å lese hvordan andre har løst det før du spør... Uansett er det nok en fordel med isolasjon i taket, både med tanke på varmeisolering og lyddemping.

Og kan svara på det med rockwool??
    Jeg har brukt bare Glava. Noen mener at Rockwool er bedre. Brannegenskapene til Rockwool skal være bedre etter det jeg forstår.

Når det gjeld lyddemping av veggar, så er nok ikkej det så viktig for meg, mtp. lyd ut. Det er oppover som er viktig å dempa lyden. Veggar og tak lurer eg mest på om det er nokon relative enkle grep som vil gjera at eg får betre akustikk i rommet...
    Det nytter ikke å bare dempe oppover. Tenker da på flanketransmisjon (http://www.betongelement.no/betongbo...ransmisjon.pdf) som gjør at lyden overføres også via veggene til resten av huset. Rom-i-rom konstruksjon vil forhindre dette rimelig godt.

Tror du blander begrepene litt, akustikken i rommet har ikke så mye med lydisoleringen til øvrige rom å gjøre. Akustikken i rommet vil forbedres med bassabsorbenter, akustikkplater, diffusorer og riktig dimensjonering av rommet.
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aha!

Eg har fint lite peiling på dette. Vil isolera kjellarvegger og kjellartak pga varmetap. Det eg i samme slengen lurer på er om eg bør bruka ein type kledning foran nokon anna for å gi litt betre akustikk feks. Eller om gips vil vera betre å bruka i taket mtp. lyd opp?

Rommet skal vera ei kjellarstove som skal bli brukt i sosiale samanhengar. Med kompisane i helgene og slikt foreksempe. Reknar med de forstår
    I tillegg vil eg ha projektor, så det vert "filmrommet". Så god lyd i rommet er viktig, men ikkje alt. Akustikkplater og slikt er til dømes uaktuelt no.

Vil materialvalg og konstruksjon ha så mykje å sei at det vil vera dumt å ikkje sørga for å få det bra, når det er eit ganske normalt anlegg? Anlegget er vel det som har mest og sei fortsatt?

No rota eg meg litt vekk her. Som sagt tidelgare, er det nokon valg eg bør gjera foran andre, for å få meir ut av anlegget? T.d. velga eit materiale foran noko anna...

Elles blir det berre glava, klaska på ferdigmalt panelplater, plater i taket og eit flossteppe på golvet...

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aha!

Eg har fint lite peiling på dette. Vil isolera kjellarvegger og kjellartak pga varmetap. Det eg i samme slengen lurer på er om eg bør bruka ein type kledning foran nokon anna for å gi litt betre akustikk feks. Eller om gips vil vera betre å bruka i taket mtp. lyd opp?
    Jeg tror jeg i dette tilfellet bare ville ha brukt ett lag gips og så ett lag ferdigmalte huntonittplater utenpå. Gjerne med Greenglue i mellom de to lagene. Dette vil bli bra lydisolering, og du slipper å sparkle og male gipsen for å få det pent. I taket ville jeg ha brukt to lag gips med Greenglue mellom. Akustisk sett er verken gips eller huntonitt særlig bra. Som tidligere nevnt kan du eventuelt kjøpe noen akustikkplater til 1. refleksjonspunktene eller også henge opp litt tykke gardiner som går fra tak til gulv, dette vil også hjelpe noe. Sjekk byggetrådene for fremgangsmåtene, her er det mye å lære!

Det er ingen snarveier til god akustikk i noen rom, og skal du gjøre det på enkleste måte er gardiner og et tykt teppe noe av det billigste du kan gjøre. Akustikkplater er heller ikke så avskrekkende dyre, og du trenger heller ikke mange for å få gode forbedringer.

Rommet skal vera ei kjellarstove som skal bli brukt i sosiale samanhengar. Med kompisane i helgene og slikt foreksempe. Reknar med de forstår
    I tillegg vil eg ha projektor, så det vert "filmrommet". Så god lyd i rommet er viktig, men ikkje alt. Akustikkplater og slikt er til dømes uaktuelt no.

Vil materialvalg og konstruksjon ha så mykje å sei at det vil vera dumt å ikkje sørga for å få det bra, når det er eit ganske normalt anlegg? Anlegget er vel det som har mest og sei fortsatt?
    Anlegget har nesten ingenting å si. Det er hvor høyt du spiller som er det vesentlige her. Skal du dra på litt med kompisene i rommet vil du absolutt ha noe igjen for å lydisolere rommet. Til og med et billig "konfirmasjons-anlegg" kan spille så høyt at det kan påføre andre i huset raserianfall hvis filmrommet har like dårlig lydisolering som de fleste vanlige hus har...

No rota eg meg litt vekk her. Som sagt tidelgare, er det nokon valg eg bør gjera foran andre, for å få meir ut av anlegget? T.d. velga eit materiale foran noko anna...
    Få mer ut av anlegget? Vel, du kan hjelpe anlegget med å gi det gode arbeidsbetingelser, dvs forbedre akustikken i rommet som tidligere nevnt. Om du velger gips, huntonitt eller andre måter å kle rommet på blir for mye for meg å debattere her. Men skal du gjøre det bra og billig er ett lag gips og ett lag huntonitt muligens veien å gå. De er jo massevis av tråder her inne som beskriver hvordan de har gjort det. Kanskje du burde lese litt i noen byggetråder for å se hva andre har gjort?

Elles blir det berre glava, klaska på ferdigmalt panelplater, plater i taket og eit flossteppe på golvet...
    Akkurat. Men klask gjerne opp ett gipslag under panelplatene også...
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okey! Gips og huntonitt it is!

Soveromma er i 2. etg. mens dette er kjellaren. Pr i dar er det paneltak itan isolering i mellom kjellar og 1. etg. Så trur det uansett vil verta betre lyddemping opp.

Når det gjeld fargar, så har vel det ein del og sei for bildet når ein bruker projektor? Så mørke veggar som mogleg er vel å anbefala? Spesielt bakvegg?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller?

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det beste er jo helt sort matt.. Men den mørkeste å den matteste fargen vil være ett godt alternativ..
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ein del motforestillingar mot svarte veggar i eit rom.

Det vert nok svart golv, kvitt tak og veggar veit eg ikkje endå. Men vegg bak lerret vert i alle fall mørk/svart matt...

Har blitt overtala til å bruka gips i tak og veggar no.
    Venstre vegg, med pipa og opning til andre rom, er murvegg. Er det berre gode greier, eller bør den gjerast noko med?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir bakvegg.

Planen var å ha ca.90" lerret frontane og ein sub her. Skal stiva av veggen og legga 2 lag gips. Får desverre ikkje fjerna døra endå, så den må stå der. Vil det ha ekstrem påvirkning på lyden?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har no fått murt igjen eit vindu. Dette er eg meget stolt av, då eg ikkje er nandtverkar, eller nevenyttig i det heile.

Skal få lagt ut bilder av det eg har gjort til no snart.

Når det gjel vegg bak der anlegget skal stå må som sagt døra stå der. Ser for meg at det vil vera ganske negativt for lyden. Er det nokon som veit om det går an å gjera nokon grep for å betra dette? Døra kan desverre ikkje fjernast. Er det meir solide dører som kan settast inn eller noko slikt? Tenkte å legga "gummilist" rundt dørkarm, så den ikkje lagar lyd og mala eksisterande dør og karm svart.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har no fått murt igjen eit vindu. Dette er eg meget stolt av, då eg ikkje er nandtverkar, eller nevenyttig i det heile.

Skal få lagt ut bilder av det eg har gjort til no snart.

Når det gjel vegg bak der anlegget skal stå må som sagt døra stå der. Ser for meg at det vil vera ganske negativt for lyden. Er det nokon som veit om det går an å gjera nokon grep for å betra dette? Døra kan desverre ikkje fjernast. Er det meir solide dører som kan settast inn eller noko slikt? Tenkte å legga "gummilist" rundt dørkarm, så den ikkje lagar lyd og mala eksisterande dør og karm svart.
    Du kan jo bygge ut døra å dempe den, sånn att veggen å døra går kant i kant. Samt att du kan legge pakning inni dørkarmen slik att døra ikke står å slamrer mot karmen mens du spiller musikk/ser film.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, var pakning inni dørkarmen eg tenkte, men formulerte meg meget dårleg.

Får nesten høyra på det lokale byggtorget om dei har noko som kan fungera...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilder av det eg fekk gjort i helga:

Fredag: Reiv kledning i taket.
    Laurdag: Mura vinduet.
    Sundag: Kappa opp takkledning og stabla som opptenningsved.

Har og lagt ved eit bilete av "problemdøra" (fotografert frå litt til venstre frå det eg ser for meg som sweetspot)

Taket skal lektast ned 2", isolerast med glava, installera 7LED spottar og kle med 22mm gipsplater.

Tenker å mala døra matt svart og vegg rundt mørk lilla. (Madamen hadde ekstremt lyst på lilla vegg i stova, så får prøva å gleda ho her)

veggen der vinduet er skal lektast ut 2", legga i glava og kle med 22mm gipsplater. Farge greier eg ikkje bestemma meg for.

Kom gjerne med innspel! Eg er gira, men håplaust anlagt

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått gjort litt i påsken.

Har no fått lagt ned 2x16amp kursar, som er klare. Det vert ein til sjølve kjellarstova og ein til resten av kjellaren tenkte eg. Har frå før ein gamal 10amp. kurs i heile kjellaren som skal fjernast i tillegg til ein ny 16amp. kurs som går til vaskemaskin og frys.

Har fjerna alt av kledning og isolasjon. Det var blanding av glassvatt, papp, blokker med noko murisolasjon av noko slag og mur. Det var eit slitsomt arbeid når eg berre hadde ein liten hammar og meisel. Har sikkert pusta inn 30kg murpuss no.

Har fjerna det gamle stubbgolvet. Til mi store glede så er kjellartaket i huset isolert med ca. 10cm sand i frå stranda. Eg vart kjempeglad når alt dette kom i trynet på meg når eg reiv. All den sanden ligg no på kjellargolvet (som eg endeleg hadde fått shina i forkant).

Har lagt opp cat6 kabel med vegguttak frå ruter i 2. etg og ned i kjellaren.

Har satt opp spotkassar(7stk) og trekt røyr og ledning mellom dei. Spotane (3w LED), armatur, dimmar og transformatorar ligg klart.

Fann ut at heile grunnmuren min er søkkvåt når eg fjerna isolasjonen. Så no blir det berre spa opp sanden og rydda men eg venter på å få tørka opp kjellaren.

Så no må eg heldigvis konsentrera meg om ei roleg drenering rundt heile huset, før eg kan fortsetta med kjellaren. Ser desverre ut som det er lenge til eg får satt opp anlegget der.

Legger med bilder av arbeidet og litt greier til no.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av daddyo
    Trur jeg heller hadde gått for for skikkelig drenering rundt isteden for dette her!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såg litt spennande ut. Men ja, det vert nok drenering rundt.

Side 2 av 21 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •