Kjellarstove - JIPPII! - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 21 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 403
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, det spelar vel nesten så øra detter av. Har litt instillngar igjen å gjera, før det er skikkeleg. Må skru opp volumet ein del på subbane no. Og må vel kjøra ny RK, ettersom den eg tok blei gjort litt fort og gale. Burde vel ha prøvd meg på nokre målingar og litt sånt, men det er heilt nytt for meg. Eg har heller ikkje noko utstyr, eller peiling på kva utstyr som trengs.

Hehe, ja barutvalget fekk seg ei alvorleg knek i påsken Det var faktisk ikkje plass til alt i hylla fråm til skjærtorsdag. Eg har heldigvis blitt avholdsmann no, så eg treng ikkje fylla på igjen...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. Det der med avholdsmann er som regel bare midlertidig mens man henter seg inn etter en slitsom påskeferie Ser frem til at jeg kan få kjørt RK til meg selv også nå, regner med siste del er på plass i løpet av uken. Er jo spennende når man føler man begynner å nærme seg målet (selv om man mest sannsynlig aldri kommer frem da, for det dukker jo alltid opp noe annet man "bare må ha")
    PS! Jeg har også valgt å ha bar i mitt rom, men tror muligens jeg har strukket akkurat den biten litt lengre enn du har

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortell :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikke ødelegge tråden din med slikt, men stikkord er: egen DJ bås i baren, LED- og laserlys, røykmaskin osv :twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehe, dæven!
    Då har eg pub og du nattklubb :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dagane er alt for korte, og eg er alt for lat. Eg har ikkje komt lenger enn å laga 3 akustikkpanel. Med så som så resultat. Målet er å få ferdig dei 4 siste denne veka. Men eg har nokre andre prosjekt eg må få gjort og.

Har jeller ikkje fått testa så mykje med instillingar og blitt heilt kjent med onkyoen min heller. Det er jo 100 000 instillingar.

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    100 000 instillinger, men FETT utstyr, og de fortjener å bli jobbet litt med for å yte best mulig i ditt rom. Dette har blitt en sinnsykt pen hjemmekino, kompis!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alkar, eg lurte på kor du blei av:-)
    Takker så mykje for det. Er veldig deilig å nesten vera i mål.

No har eg litt arbeid med kjøkkenet som må prioriterast i helga. Men så skal eg få tatt eit oppstrekk og ferdigstilla kjellarstova. I helga skal eg i alle fall få brukt rommet litt med Brækhus kampen og Django Unchained saman med ein kollega.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helgas kjøkkenprosjekt gjekk til ******* då eg greidde å kappa 3 av desse alloc veggplatene feil. Dei er no boss, og eg er meget oppgitt. Tar evighetar og halve Norges BNP i frakt å få tak i nye. Kan ikkje forstå korleis eg kunne bomma sånn. Må ha vert rusa på malingstynnar i formiddag.

Uansett så kjem eg ikkje til å røra noko verktøy eller teknisk utstyr på ei stund framover. Ny dato for akustikkpanela vert 2.kvartal i år.

Active Kvindølen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjedelig når slikt skjer. :???:

Men,få deg en god natts søvn og se om ikke pågangsmotet kommer tilbake,så du kan få ferdig de panelene,spent på hva du får ut av de.
    "Luck is my middle name....Mind you,my first name is Bad." -Rincewind

The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed

Byggetråd

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endeleg ferdig med akustikkpanela!

MEN. eg er ikkje fornøyd. Det er fleire grunnar til dette.

1 Sidan eg var så smart/dum at eg ville ha skrå kant på panela, vart det umulig å få hjørnene bra.

2 120x60cm Rockfon platene er ikkje 120x60cm, men 119x59cm dette gjer at motivet kjem litt utanfor kanten på alle sider. Dette ser uproft ut. Eg burde kanskje tenkt meg at isolasjonsplater er litt mindre. Men i kommunikasjonen med Rockfon sporde eg om 1200x600mm plater. Då burde dei nevnt at platene har andre mål.

3 Trykka eg har bestilt er av dårleg kvalitet. Det er absolutt ingenting som er svart, men lys grå. Fargane er ekstremt blasse. Det er så blasst at ein ikkje greier å sjå skikkeleg kva det er bilde av, utan å gå nært. Eg har forstått at det er svært mange som er fornøyd med dette firmaet og kvaliteten, men eg syns kvaliteten var elendig! Er det berre eg som er ein kravstor idiot?

Eg skal henga opp panela i morgon. Då skal eg få lagt ut nokre bilete...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

1 Sidan eg var så smart/dum at eg ville ha skrå kant på panela, vart det umulig å få hjørnene bra.

2 120x60cm Rockfon platene er ikkje 120x60cm, men 119x59cm dette gjer at motivet kjem litt utanfor kanten på alle sider. Dette ser uproft ut. Eg burde kanskje tenkt meg at isolasjonsplater er litt mindre. Men i kommunikasjonen med Rockfon sporde eg om 1200x600mm plater. Då burde dei nevnt at platene har andre mål.

3 Trykka eg har bestilt er av dårleg kvalitet. Det er absolutt ingenting som er svart, men lys grå. Fargane er ekstremt blasse. Det er så blasst at ein ikkje greier å sjå skikkeleg kva det er bilde av, utan å gå nært. Eg har forstått at det er svært mange som er fornøyd med dette firmaet og kvaliteten, men eg syns kvaliteten var elendig! Er det berre eg som er ein kravstor idiot?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Eg har no fått 8stk. 100mm Rockfon plater i hus, og tenkte å få trekt stoff på dei, og hengt dei opp. Einaste problemet er at eg ikkje finn ut kor. Slik eg har forstått det, vil eg KUN dempa 1. refleksjon. Denne er der inngåande og utgåande vinkel frå høgtalar og sweetspot er lik. Den kan eg då finna ved å bruka speglmetoden. Problemet i rimmet mitt er at eg har veldig avgrensa plass der eg kan ha platene. Øydelegg eg alt dersom eg ikkje treff akkurat i 1. refleksjon?

Postar nokre bilder av nokonlunde korleis eg har tenkt. Så håpar eg verkeleg nokon kan koma med innspel.

Dette er sånn frontoppsettet ser ut i dag, sett frå litt bak sweetspot. Som ein kan sjå, er det litt trangt.
    Kjellarstove - JIPPII!-ff-jpg

Dette er den høgre veggen. Mellom vindua er det i overkant av 100cm. Dersom det kjem akustikkplate kant i kan med øverst list på vindua (som eg trur vert finast) Er det omtrent 80cm ned til det vert for lavt. Eit 100x60 panel hengande litt høgt her? eit på 100x80? To stk på 50x40 med litt mellomrom? Dette er einaste mulighet, sjølv om det ikkje er akkurat i 1. refleksjon (som eg trur vert omtrent der venstre/fremste vindu er...
    Kjellarstove - JIPPII!-jpg

Her er venstre vegg. Her er det ei stor opning omtrent der eg vil tru 1. refleksjon er. Det får eg ikkje gjort noko med. Den korte delen av veggen, som heng saman med pipa, er i overkant av 60cm brei. Der er det i alle fall plass til ei 60x120 plata eller 2 stke 60x60, sjølv om det ser ut som det er litt foran 1. refleksjon.
    Kjellarstove - JIPPII!-fff-jpg

Dette er veggen bak i rommet. Her er det jo ei dør omtrent der 1. refleksjon vil vera for begge fronthøgtalarane. Surround back høgtalarane på bildet skal bytast med RS-62. Eg lurar og på om eg skal flytta dei nærmare døra. Forslag?
    Kjellarstove - JIPPII!-ffff-jpg

Var i utganspunktet tenkt å ha ei ramma bak platene, som gav ca. 5cm luft bak dei. No ser eg at det vil sjå forferdeleg ut med plater som stikk 15cm ut i rommet. Kor mykje har dette mellomrommet å sei? Og kor mykje har det forresten å sei om ramma er rundt eller bak plata? (kunne tenkt meg vinkel på platene for å dempa inntrykket av at dei står ut i rommet litt).
    Eg får ikkje hengt opp akustikkpanela på nokre av 1.refleksjonspunkta ser eg etter ein rask runde med speglen...

På høgre vegg kjem 1. Refleksjon heilt mot bakerste vindu (høgre på bildet) , under vinduet. På venstre vegg kjem det akkurat på venstre hjørnet av opninga der det går inn til mellomgangen. På bakvegg vert det akkurat midt på døra. I tillegg vert jo 1.refleksjonspunkta berre ca. meteren over golvet dersom eg siktar meg inn på diskantane med speglen.

Vil det i det heile tatt ha noko for seg å henga opp panel der eg har tenkt på veggane?

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,576
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med Klipsch ht er ikke behovet så stort for demping i førsterefleksjon, pga at hornet er så retningsbestemt. Det er min erfaring. Så hos meg ga det mye bedre resultat å dempe bakveggen.

Mulig dette er forskjellig fra rom til rom. Men jeg har lest om andre som har erfart det samme.

Active Kvindølen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fint lite å bidra med når det gjelder plassering,men ble litt nysgjerrig på de trykkene. Det hørtes jo slett ikke bra ut,har planer om å bestille fra samme plass selv ,så er greit å få vite litt mer om det.
    "Luck is my middle name....Mind you,my first name is Bad." -Rincewind

The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed

Byggetråd

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal etter planen setta opp 2 små (60x70) panel på bakveggen. Rett innenfor surround back høgtalarane. Eg må berre få flytta dei hakket lenger ut i hjørnene først. Og så blir eitt på kvar side mellom frontvegg og lytteposisjon, samt 2 i taket. Får håpa det gjer noko nytte. Skal legga ut bilder av panela når eg har fått dei opp på veggen...

Eg såg Skyfall i kveld. Heilt grei film. DTS HD 5.1 lydspor. Med høgdekanalane aktivert vart det 7.1. Testa litt med andre listening modes for å få med surround back (PLIIX osv) , men syns lyden vart dårlegare. Eg har ikkje det "store" lydbildet og romfølelsen eg skulle ønska. Syns lyden var veldig sentrert i front og surround følelsen var ikkje det fantastisk. I tillegg syns eg lyden var hakket kvass. Kanskje ny RK vil hjelpa noko...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vedr trykk på plater.
    Brukte samme firma selv. Så fra andre (her på avforum) som brukte samme firma at fargene ble litt blasse.

Så jeg valgte enkle svarthvitt-bilder. De ble helt ok.

Evt kan man gjøre det mere proft, å bestille fra firma som:
    Imaging.no
    Megaprint.no
    Ernestus
    Himlingsplater.no

Skal flytte i juli, og får da egen kjellerstue. Da kommer jeg til å bestille fra en av disse firmaene. Det er dyrere, men da antar jeg man får bilder som kan brukes overalt. Pris jeg fikk fra Ernestus er:

"Prisen for et bilde i 120x120cm er på 3499
    Prisen for 1 stk 60 x 60 cm akustikkpanel er på 995
    Vi kan selvølgelig lage bilder på speialmål.
    60x90cm vil koste ca 2250
    60x120 vil koste ca 2990
    Alle priser er eks mva og eventuell frakt!"

Pris fra himlingsplater.no jeg fikk er:
    "Prisen er 1.690,- kr pr m2 (min 1 m2). Oppstartskostnad er 350,- kr.
    For å gjøre det enklest mulig opererer vi kun med m2 pris.
    Dere kan sette sammen flere plater og dermed få flere m2.
    Eks mva og frakt."

Side 19 av 21 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •