Kjellarstove - JIPPII! - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 17 av 21 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 SisteSiste
Viser resultater 321 til 340 av 403
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kva er det i pakkane?

Forrige veka fekk eg nokre nye saker i hus (3 pakkar for å vera nøyaktig). I eit labert forsøk på å gjera tråden litt meir spanande postar eg bilete av pakkane

Pakke 1:
    Kjellarstove - JIPPII!-pna-1-jpg

Pakke 2: (det er den kvite underst.
    Kjellarstove - JIPPII!-pna-2-jpeg

Pakke 3:
    Kjellarstove - JIPPII!-pna-3-jpeg

Nokon som greier å tippa kva noko av det eg har sløst vekk pengane mine på er?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Treng hjelp til plassering av akustikkplater!

Eg har no fått 8stk. 100mm Rockfon plater i hus, og tenkte å få trekt stoff på dei, og hengt dei opp. Einaste problemet er at eg ikkje finn ut kor. Slik eg har forstått det, vil eg KUN dempa 1. refleksjon. Denne er der inngåande og utgåande vinkel frå høgtalar og sweetspot er lik. Den kan eg då finna ved å bruka speglmetoden. Problemet i rimmet mitt er at eg har veldig avgrensa plass der eg kan ha platene. Øydelegg eg alt dersom eg ikkje treff akkurat i 1. refleksjon?

Postar nokre bilder av nokonlunde korleis eg har tenkt. Så håpar eg verkeleg nokon kan koma med innspel.

Dette er sånn frontoppsettet ser ut i dag, sett frå litt bak sweetspot. Som ein kan sjå, er det litt trangt.
    Kjellarstove - JIPPII!-ff-jpg

Dette er den høgre veggen. Mellom vindua er det i overkant av 100cm. Dersom det kjem akustikkplate kant i kan med øverst list på vindua (som eg trur vert finast) Er det omtrent 80cm ned til det vert for lavt. Eit 100x60 panel hengande litt høgt her? eit på 100x80? To stk på 50x40 med litt mellomrom? Dette er einaste mulighet, sjølv om det ikkje er akkurat i 1. refleksjon (som eg trur vert omtrent der venstre/fremste vindu er...
    Kjellarstove - JIPPII!-jpg

Her er venstre vegg. Her er det ei stor opning omtrent der eg vil tru 1. refleksjon er. Det får eg ikkje gjort noko med. Den korte delen av veggen, som heng saman med pipa, er i overkant av 60cm brei. Der er det i alle fall plass til ei 60x120 plata eller 2 stke 60x60, sjølv om det ser ut som det er litt foran 1. refleksjon.
    Kjellarstove - JIPPII!-fff-jpg

Dette er veggen bak i rommet. Her er det jo ei dør omtrent der 1. refleksjon vil vera for begge fronthøgtalarane. Surround back høgtalarane på bildet skal bytast med RS-62. Eg lurar og på om eg skal flytta dei nærmare døra. Forslag?
    Kjellarstove - JIPPII!-ffff-jpg

Var i utganspunktet tenkt å ha ei ramma bak platene, som gav ca. 5cm luft bak dei. No ser eg at det vil sjå forferdeleg ut med plater som stikk 15cm ut i rommet. Kor mykje har dette mellomrommet å sei? Og kor mykje har det forresten å sei om ramma er rundt eller bak plata? (kunne tenkt meg vinkel på platene for å dempa inntrykket av at dei står ut i rommet litt).

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Demping har selvfølgelig en funksjon uansett, kamerat. Om det ikke blir optimalt så får du se hvor mye demping du trives med, og om det evt er en forbedring av lydvbildet eller at det blir platt. Dette er en smakssak. For å få det optimalt, så trenger du nok kyndig hjelp og ikke hobby tips fra meg, men mitt beste råd er i allefall å prøve ut før du bestemmer deg.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann, gamle ørn Godt å sjå nokon er innom tråden av og til...

Når det gjeld demping, har eg ikkje så mange andre valg på plasseringar, desverre. I taket derimot, skal det ikkje vera noko problem å få opp 2 stk. 120x60 plater mellom spotane. Må berre få tak i kvitt stoff til dei. For lysrefleksjon ville det nok vert fordel med svart, me trur kkje det vert spesielt fint.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå vet jeg ikke hvordan du bruker kjellerkinoen, men hvis du først og fremst ser film, så ville jeg ikke hengt meg veldig opp i dette med førsterefleksjon.

Det er mulig jeg skyter litt fra hofta nå og kanskje blir arrestert på alle punkter. Men jeg er ikke så fryktelig sikker på om dette med førsterefleksjoner er like viktig i et rom som først og fremst brukes til film, som det er i et rent to-kanals musikklytte-rom. Min teori er at et kino-oppsett har flere kanaler og at illusjonen av 3-dimensjonal lyd skapes av diskrete kanaler, i motsetning til et to-kanalsoppsett. Dermed blir det ikke like superkritisk om man ikke legger alle akustiske forhold til rette for å oppleve lyden slik den var tenkt fra skaperne.

Hvis du har problemer med plassering, så ville jeg forsøkt å plassere noen plater der du har mulighet, slik at du får redusert gjenklangen i rommet og dempet flutter-ekko som oppstår mellom parallelle flater (motstående vegger, og mellom tak og gulv).

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rommet blir vel brukt omtrent lika mykje til folm og musikk. Merkar no at det er litt vel mykje trykk i dei øverste frekvensane. Dersom det ikkje dukkar oop store protestar mot det, ser det ut som eg berre får henga opp der det er plass.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rommet blir vel brukt omtrent lika mykje til folm og musikk. Merkar no at det er litt vel mykje trykk i dei øverste frekvensane. Dersom det ikkje dukkar oop store protestar mot det, ser det ut som eg berre får henga opp der det er plass.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Innhaldet i dei nye pakkane:)

Pakke 1:
    Kjellarstove - JIPPII!-pna-1-jpeg
    Nokre kablar frå monoprice. 3stk 0.5m HDMI, 1 stk. 3.5mm jack og ein RCA split

Pakke 2:
    Kjellarstove - JIPPII!-pna-2-jpeg
    Mede8er MED1000XD? inkludert 3TB harddisk. Kjøpt av ein kar på forumet.

Pakke 3:
    Kjellarstove - JIPPII!-pna-3-jpeg
    Onkyo TX-NR5008. Kjøpt på finn.no

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ferdig med prosjekt

Då har eg så og sei blitt ferdig med oppussinga av kjøkkenet. Så no er eg klar for å ta til på nye prosjekt i kjellaren, og å oppdatera tråden litt.

Planen no:

Har fått 10cm Rockfonplater og stoff med trykk i hus. Så må prøva å få lagd meg nokre rammer og hengt opp desse. 10cm rett på veggen vert ikkje mykje pent, desverre. så ramma bak platene er uaktuelt. Vurderer derfor å kle platene med stoff å henga dei rett på veggen og i taket utan ramma, dersom eg får dette til på eit vis.

Akrylfugemassen eg har brukt i rommet viste seg å vera heilt ubrukeleg. Den har tørka, krympa og sprukket over alt. Derfor må eg gå over på ny og fuga med sikaflex og flikkmala. forba... dri...

Og så leitar eg framleis etter rimeleg effektforsterkar å bruka på RC-64. Har kika litt på NC2125, HCA1000 og div. Rotel. Men har ikkje peiling på kva som er bra til den. Budsjettet er brukt opp, så har desverre ikkje mykje å bruka på effekt.

Ellers fungerer Mede8er veldig bra. Har opplevd litt hakking på strømming over nettverket, men skal prøva meg på NFS og sjå om det hjelp. Har testa 10 min. med 3D, og det var jo litt artig å endeleg få prøvd. Har fått 2 par Xpand 104 3D briller og. Onkyo TX-NR5008 fungerer som forventa. Ny og betre romkorreksjon gjorde lyden ein del betre, spesielt i sub området.

16 dagar til RF-7 kjem i hus:grin:

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Då har eg så og sei blitt ferdig med oppussinga av kjøkkenet. Så no er eg klar for å ta til på nye prosjekt i kjellaren, og å oppdatera tråden litt.

Planen no:

Har fått 10cm Rockfonplater og stoff med trykk i hus. Så må prøva å få lagd meg nokre rammer og hengt opp desse. 10cm rett på veggen vert ikkje mykje pent, desverre. så ramma bak platene er uaktuelt. Vurderer derfor å kle platene med stoff å henga dei rett på veggen og i taket utan ramma, dersom eg får dette til på eit vis.

Akrylfugemassen eg har brukt i rommet viste seg å vera heilt ubrukeleg. Den har tørka, krympa og sprukket over alt. Derfor må eg gå over på ny og fuga med sikaflex og flikkmala. forba... dri...

Og så leitar eg framleis etter rimeleg effektforsterkar å bruka på RC-64. Har kika litt på NC2125, HCA1000 og div. Rotel. Men har ikkje peiling på kva som er bra til den. Budsjettet er brukt opp, så har desverre ikkje mykje å bruka på effekt.

Ellers fungerer Mede8er veldig bra. Har opplevd litt hakking på strømming over nettverket, men skal prøva meg på NFS og sjå om det hjelp. Har testa 10 min. med 3D, og det var jo litt artig å endeleg få prøvd. Har fått 2 par Xpand 104 3D briller og. Onkyo TX-NR5008 fungerer som forventa. Ny og betre romkorreksjon gjorde lyden ein del betre, spesielt i sub området.

16 dagar til RF-7 kjem i hus:grin:
    Jeg bruker en Sherbourn PA 2-160 som jeg har Bi-ampet med RC-64mk2,og
    syns det er en killer kombinasjon Bare et tips8-)
    Sherbourn PA 2-160
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når budsjettet er tomt, så er du jo bare å klemme til å spare da! Eller hva, sjef!? Regner med at du kommer til å få mye glede av en effekt på RC 64, men dersom recieveren din drar den greit i mellomtiden så er det jo ingen krise.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eit godt tips, Runefalk. Har tenkt på den tidlegare. Men 5000 for ein ny har eg ikkje råd til. Og dei dukkar dessverre sjelden opp på brukten. Har og vurdert xpa100 (1x250w), som kjem på ca 4 000kr. Men hadde håpa det finst eit godt alternativ til omtrent halve prisen.
    Ja, sparing er igangsatt:-) og receiver greier nok fint å driva senteren foreløpig. Men om det skulle dukka opp noko til ein god pris, så hadde jo det vert topp.

Rakk ikkje Byggtorget idag, så eg fekk ikkje handla material til å starta på rammer til akustikkpanela. Så det vart ein time på sofaen i djup konsentrasjon i staden.

Funderer fortsatt på korleis eg skal gjera det med rammer til platene.

Bilder kjem etterkvart som eg kjem meg opp av sofaen og får gjort ting.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har hatt julaften ?

Fin mancave forresten !
    ATV3 - Aune X1 Mk2 - Dayens Menuetto - Klipsch RB-61 II
    WooAudio WA6 - HiFiMAN HE500
    Til salgs : B&W 685 S2 / SA Mantra 50

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for det. Litt unødvendig rom egentlig, ettersom eg har heile huset for meg sjølv. Men men, godt å vera "ferdig" med det, sidan eg hadde no starta på det ei gong i tida.

Hehe, ja skeia litt ut:-) Høgtalarane slo eg til og kjøpte litt på sparket av ein kar på forumet i fjor haust. Problemet er at dette var på austlandet. Så eg måtte få ein kamerat frå vestlandet til å henta dei og lagra dei hos foreldra mine fram til no. Den same kvardagshelten av ein kamerat hiv seg i bilen og kjører 2 500km for å komma på besøk i påsken. I bagasjerommet har han rf-7, rc -64 og rs -62. :-)

Då måtte jo berre ny receiver vera klar og på plass til påsken.

Såg forresten her om dagen at før eg starta å bygga kjellarstova mi hadde eg satt opp budsjett på drømmeanlegget. Budsjettet var på 30 000kr......

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då er visst effekt til senteren avtalt kjøpt. Får vel berre panta nokon flasker, så ordnar det seg:-)

Det blei ein...............

Active Kvindølen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tøft! Får håpe ............... passer godt til 64'en da.

Begynner å bli rimelig heftig det anlegget ditt,er ikke så rent lite misunnelig her. Blir spennende å høre hva du syns om RF7. Er det mk1 eller 2 forresten?

Og hvordan går det med fugingen? Kjedelig det der.Begynte med acryl selv,men har heldigvis ikke fuget mye med det,og ikke på så viktige plasser,for ser at det spekker opp hos meg også. Fugger universal silikon ser ut til å være et rimelig alternativr.Har fuget opp til 25mm åpninger (rundt vinduer) med den uten at den ser ut til å sprekke av den grunn. Eneste er vel at den vist nok er vanskelig å male over.
    "Luck is my middle name....Mind you,my first name is Bad." -Rincewind

The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed

Byggetråd

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for tipset. Skal sjå om eg får tak i den fugen denne veka. Har kun fått tatt nikre små kliper rundt golvet med tec7.første del av påsken har eg vakt, så då satsar eg på å få fjerna og fuga resten på ny.
    Ellers har eg fått saman 3 rammer til akustikkpanel i dag. 2 til taket og ei til veggen. Då gjenstår det kun 4 mindre rammer, få malt alle, trekt stoff og henga opp. Har ikkje heilt tenkt ut korleis eg skal gjera det endå. Får berre håpa rammene ikkje vert endå skeivare enn dei er no.

Det et mk2. rc-62 som eg har no er mk1. Anlegget er nok alt for stort for rommet, men det skal bli artig å testa ut uansett:-)

Skal vera flink å ta bilder av alt undervegs.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om anlegget er for stort for rommet, gjenstår jo å se sjef! Så lenge plasseringen av RF7 går fint, så tror jeg RC-64 vil spre lyden såpass godt hjemme hos deg at du ikke merker noe til at det er for stort. Grattis med effekt da! Håper......... rocker!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satsar på det. Eg vert i alle fall overraska om det blir verre. Det or vel aldri for stort. Men muligen meir enn eg har bruk for. Men så lenge den gamle stasjonsvogn tanksen kjem seg gjennom EU kontrollen, så treng eg ikkje bruka pengane på den i staden.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No er høgtalarane mine henta hos mor og far, og er her om 3 dagar.

Etter tips frå kvindølen skaffa eg meg eit par tubar med fugger til svimlande 25kr stykk. Dei skal eg testa ut i morgon.

Hadde store planar om å vera ferdig med akustikkpanela i helga, sidan eg hadde vakt likavel. Der er eg desverre ikkje komt lenger. Får håpa arbeidslysta tar meg i morgon.

Skal legga ut bilder når alt er på plass.

Side 17 av 21 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •