Kjellarstove - JIPPII! - Side 16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 16 av 21 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... SisteSiste
Viser resultater 301 til 320 av 403
    Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jo takk for det!! Det er nok ikke store sannsynligheten for at jeg roter meg oppi der sånn plutselig, men om jeg skulle gjøre det så skal jeg absolutt si ifra i god tid. Prometheus høres jo ikke feil ut ikveld. Kos deg med film og noe godt i glasset, sjef!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No har eg omsider fått tid til å byggja ferdig det nye racket mitt. Kjøpte 2 18, hobbyplater og kappa til, festa med terasseskruer og lim, tynna ut litt svart oljebasert golvmaling med ca. 80% white spirit og malte. Dette for å få fram trestrukturen og unngå gjenskinn frå projektor. Laga ei enkel ramme i front, som eg trakk med høgtalarstoff. Jaggu fungerte fjernkontrollane mine gjennom stoffet Det er ca. (hxlxb) 44x95x44cm. Med innvendig breidde på ca. 44.8cm i kvart rom. No manglar det berre å få kappa til to hyler til det. Festehola til hyllene er allereis på plass. Resultatet vart heilt ok...

Rotel RB-1572 er blitt kopla til, men kun testa ca. halvtime. Som eg var redd for, syns eg det vart ei aning lyst lydbilde. Men dette kan eg sikkert fiksa litt på ved neste romkorreksjon.

Ellers blei Klipsch subbane henta denne veka. No ser det mykje ryddigare ut. Faktisk ser det litt for tomt ut...

Når eg reiser heim på juleferie skal eg hugse å ta med meg kameraet mitt og få knipsa nokre nye bilder. Så allereie på nyåret skal eg få lagt ut!

Var forresten innom til kameraten som kjøpte Klipsch subbane for å hjelpa til litt med instillingar og slikt. Han har TW9000 projektor på 92" dreamscreen grått rammelerret, Yamaha A2010 receiver og Jamo HCS606 surroundoppsettet. Der fekk eg sett The Avengers i 3D. Det var veldig moro! Subbane gjorde ein god jobb hos han. Han gliste i alle fall frå øyra til øyra. Merka at lyden kunne vert ein del betre, og eg savna ein betre senter. Men bildet... WOW! Så no har eg plutseleg fått det veldig travelt med å få meg ny 3D klar, receiver...

Håpar på å få tak i rimeleg Onkyo 5009 eller 5010 evt. 3009 eller 3010. Så vidt eg har forstått er det Dacen (32 vs 24bit), forsterkardelen og 2 ekstra pru out kanalar som er forskjell på 3xxx og 5xxx modellane.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fett med nye bilder i 2013 kompis! Regner med det ble bra med nytt rack i allefall. Grattis!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Racket blei ikkje så gale det. Satte det på nokre høgtalaspikes eg hadde liggjande. Det var på millimeteren at det ikkje vart for høgt (at senterhøgtalar kom opp i biletet). Eg teipa fast stoffet for at det skulle haldast på plass mens eg limte det. Sjølvsagt får eg ikkje vekk merkene etter teipen... No ventar eg berre på magnetane frå Clas Ohlson til å festa frontdekselet. Men det står nokonlunde stødig utan.

Har fått testa litt meir musikk med effektforsterkaren tilkopla, og syns ikkje det er særleg skarpare i lyden enn før. Kanskje det er øyrene mine som har blitt vane med lyden. Merka rett og slett ikkje rare forskjellen med og utan effekt. Men håpar at den skal gi eit lite puff når eg ser film med 5 eller 7 kanalar i sving. Då syns eg det høyres ut som senter får litt for lite kraft. Så leitar framleis etter passande effekt til RC-64, utan å verta klokare...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då har Definitive Technology kome i hus etter ein triveleg handel med Quisten her på forumet. Desse skal brukast i stova oppe saman med Onkyoen når eg får råd til ny receiver nede. Har fått testa dei littegrann på utstyret nede, og eg må sei eg vart imponert, i alle fall over djupbassen i forhold til storleiken. Dei har slett ikkje verst pondus i lavare frekvensar.

Har og omsider skaffa meg min første smartmobil (Galaxy S3), som eg prøver å få til å fungera saman med BD-D8500N, utan vidare hell. Har lasta ned Bubble UPNP app, slik at eg får streama frå pcen til telefonen.Dette fungerer greitt. No må eg berre finna ut korleis eg får streama det vidare til anlegget. Lasta og ned SamyGo remote app for å bruka telefonen som fjernkontroll til blurayen. Dette var simple greier, og fungerte kun delvis.

Det eg ønskjer er eit system er eg kan bla i biblioteket på pcenmin med telefonen, for så å spela det av på anlegg/pj, utan at dette må vera på på førehand. Altså at eg får og skjermbildet kun på telefonen, og ikkje er avhengig av lerretbilde mens eg tuklar med instillingar, leiter i mapper osv. Men at eg kan starta film, musikk og liknande på anlegget når eg ønskjer det.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Full stopp

Då er eg i den glade heldige situasjon at receiveren min har tatt kvelden.
    I helga starta den å tulla. først fekk eg ikkje subbane til å fungera, så gjekk effektforsterkaren i protect når eg slo av og på subbane. No får eg slått den på, men etter eit sekund med lyd, koplar den ut. Eg kan høyra at den prøver å "switcha" fram og tilbake, men ingen lyd eller bilete.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har no tatt receiveren opp i stova og kopla den til Definitive Technology SM65. Eg har kopla tv tuner og mobil til receiveren på analog inngangane. Desse fungerer heldigvis! SM65 spelar flott, med overraskande god djupbass til stativht å vera.

Einaste problemet er at sidan HDMI utgangane ikkje fungerer, får eg ikkje noko on screen display. Displayet i receiveren min har heler aldri fungert, så eg får ikkje stilt inn noko som helst. Lyden er derfor litt så som så. Og eg får ikkje gjort noko med det.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har no testa ut Belkin blåtann mottaka til å overføra musikk frå mobilen til receiver. Det fungerte som forventa så som så...

Har funne ut at med litt flaks er det kanskje mulig å fiksa hdmi og display på receiveren min. Skal prøva å få lodda litt på den i jula.

Men uansett er eg klar for ny receiver i filmrommet. Har veldig lyst på Onkyo 5010,men syns 25 000 er alt for dyrt. Den skal tross alt kun driva surround og surroun back. Her ser det ut som gode råd er dyre...

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med en prosessor? Du har vel effekt til alle kanaler fra før.
    Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 - Marantz AV7701
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har foreløpig kun rotelen til frontane foreløpig. Receiver har dreve resten. Planen var å finna ein liten billig effekt til senter etterkvart. Har plass til receiver og efekt i omtrent same storleik. Elkers må det bli prosessor og ein 7kanals effekt. Vurderer 9 kanalar etterkvart. Så det ser ut som receiver er beste løysinga.

Kikar og på Onkyo 5009 og 3009,men veit ikkje kor stor forskjell det er på fjorårets og årets.

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Har foreløpig kun rotelen til frontane foreløpig. Receiver har dreve resten. Planen var å finna ein liten billig effekt til senter etterkvart. Har plass til receiver og efekt i omtrent same storleik. Elkers må det bli prosessor og ein 7kanals effekt. Vurderer 9 kanalar etterkvart. Så det ser ut som receiver er beste løysinga.

Kikar og på Onkyo 5009 og 3009,men veit ikkje kor stor forskjell det er på fjorårets og årets.
    Jeg skjønner. Tror ikke forskjellen fra fjorårets til nyeste er så mye, i hver fall ikke lydmessig. Som regel bare litt nye feature's for gadget-freakene :wink:
    Vil nok ha mer å hente ut av å gå over til prossesor
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan nok godt vera. Men eg er lite orientert på prosessorar. Kva vert anbefala? Det eg vil ha er 9. 2 kanalar, 3d,god romkorreksjon, gjerne sone 2, riaa, god dac og selvfølgelig god pris.

Newcomer Cocoz sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan nok godt vera. Men eg er lite orientert på prosessorar. Kva vert anbefala? Det eg vil ha er 9. 2 kanalar, 3d,god romkorreksjon, gjerne sone 2, riaa, god dac og selvfølgelig god pris.
    Jeg ville funnet en Pioneer LX85 til denne jobben! God kalibrering og en god dac!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for tips! Men råda eg har fått med meg seier at pioneer er litt for lys i lydsignaturen til Klipsch. Spesielt saman med rotel...

Newcomer Cocoz sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for tips! Men råda eg har fått med meg seier at pioneer er litt for lys i lydsignaturen til Klipsch. Spesielt saman med rotel...
    Hei!

Har selv fått i meg det der, men Rotel å Pioneer har veldig lik karaktær på lyden, så plages du ikke av det nå tror jeg neppe du kommer å plages. Jeg har kjørt Pioneer sammen med Klipsch over lengre tid å det har ikke skuffet! Samtidig mener jeg at Pioneer har den beste dacen når det kommer til musik å jeg synes menyene er rå bra.

Men smaken er som baken

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har no MULIGENS fått fiksa receiveren min i jula. Men eg får ikkje veta om det har fungert før eg kjem heim og får testa til helga. Med litt flaks kan eg kanskje sjå film igjen!

Er uansett på jakt etter ny receiver. Og sidan eg aldri ser ut til å greia å bestemma meg, kjøper eg den første av Onkyo 3009/3010 og Yamaha 3020, som dukkar opp for under 10 000....

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fett! Du kommer helt sikkert til å bli fornøyd uansett hvilken du kjøper. Godt nyttår, kamerat!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satsar på det! Eg har fått displayet i receiveren og utgangen på hdmi kortet til å fungera. Men får desverre ikkje signal inn på det med tv tuneren. Har eit lite håp om at det kanskje kan fungere med bluray spelaren, evt med hdmi forsterkar. Viss ikkje, får eg bruka optisk kabel foreløpig...

Godt nyttår, gamle ørn:-)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mirakel!

Jajajajajaja! Det viste seg at i alle fall eine hdmi inngangen fungerer når eg brukar blurayen! Trur 2 av dei andre skal fungera og, men eg treng kun 1:-)

Når eg tenker på det har eg hatt problem med hdmi frå tv tuneren tidlegare og...

Då kan eg nyta film ei stund til, utan ny receiver.

Då er det berre å skaffa seg nokre rockfon plater og prøva seg på litt akustiske tiltak.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endeleg noko på gang igjen!

Då er omsider 100mm Rockfon plater bestilt!
    Problemet er at eg ikkje har plass til nokon av dei i 1. refleksjon...
    Edit: utanom taket ser det ut som.

Leitar fortsatt etter ny receiver.
    Rx-A3010/3020 eller tx-nr3009/3010, men greier ikkje bestemma meg.

Ser etter ny mediaspelar. Drit lei problemane med samsungen. Ser ut som det kan bli Mede8er...

Vurderer Darbeevision Darblet.

Leitar fortsatt etter effekt til senteren.

Har sjølvsagt ikkje råd til alt dette...

Ser forresten ut som eg kan få nye høgtalarane i hus i påsken. Rb-81, Rc-62 er allereie avtalt solgt. Så då har eg berre eit par rb-61 til overs.

Ellers har det ikkje blitt gjort mykje i rommet. Har omsider fått lagd hyllene i racket mitt og held på å festa magnetar til fronten. Har og satt på møbelfilt under spikes/føtter og limt føttene på racket. Små skritt:-)

Side 16 av 21 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •