Kjellarstove - JIPPII! - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 21 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 403
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Okey! Så om eg dekker veggen bakerst i rommet med så store plater som mogleg, så vil det absolutt hjelpa på?

Taket er uaktuelt i første omgang i alle fall.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle
    Nå har jeg fått en haug med gamle "skillevegger" på jobben, og jeg kan ikke se at de er annet enn akustikkplater. De skal i taket og på bakvegg når jeg blir ferdig med nye rommet.
    En liten sak om sånne skillevegger. Det er sikkert mange forskjellige konstruksjoner, men de jeg fikk fra jobben bestod av ett lag med litt fast Glava, en 5 mm huntonittplate i midten og ett lag med Glava.

I følge ETC-målinger ga de ikke på langt nær så god effekt som akustikkplater, noe jeg antar skyldes huntonittplata i midten, for man bruker jo i praksis kun halve tykkelsen til demping. Det man kan gjøre er å "slakte" de og fjerne huntonittplata. Det var imidlertid mer jobb enn man skulle tro, for Glava-en var limt fast i huntonittplata.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Okey! Så om eg dekker veggen bakerst i rommet med så store plater som mogleg, så vil det absolutt hjelpa på?

Taket er uaktuelt i første omgang i alle fall.
    Du bør kansje ikke dekke hele veggen. La det være litt avstand mellom platene.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    En liten sak om sånne skillevegger. Det er sikkert mange forskjellige konstruksjoner, men de jeg fikk fra jobben bestod av ett lag med litt fast Glava, en 5 mm huntonittplate i midten og ett lag med Glava.

I følge ETC-målinger ga de ikke på langt nær så god effekt som akustikkplater, noe jeg antar skyldes huntonittplata i midten, for man bruker jo i praksis kun halve tykkelsen til demping. Det man kan gjøre er å "slakte" de og fjerne huntonittplata. Det var imidlertid mer jobb enn man skulle tro, for Glava-en var limt fast i huntonittplata.
    Det må jeg sjekke. Jeg tenkte helst på å bruke de i taket.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har brukt to av mine nettopp i taket. Pga. ramma så var de jo vldig enkle å henge opp. Resultatet ble dessverre ikke som forventet, men de henger der ennå. De andre tok jeg fra hverandre for å bruke Glava-platene. Men det var visst noen små lodne dyr i garasjen som synes Glava var veldig morsomt å gnage i stykker, så de havnet på dynga i stedet.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men kor mange plater treng eg? Satsar på ei på kvar side av døra på bakveggen, på eit eller anna vis...

Ei på murveggen rett til venstre for venstre front og ei mellom vinduene på høgre vegg?

Reknar med det ikkje er noko problem å kappa dei kortare, dersom 120cm vert for langt (utan at det har noko å sei på effekten, bortsett frå mindre areal), eller tar eg feil no? 50mm tjukkelse og eit par cm luft bak?

Nokon som har peiling på dette med bassfeller forresten?

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes det høres ut som en bra plan som du beskriver det. Du kan jo prøve å sette de ut oppå keakker og kasser i de posisjonene du har tenkt, og se hvordan det fungerer, før du begynner å bore hull i veggene.

Bassfeller er et komplekst tema. Det finnes forskjellige varianter. Det vanligste er såkalte superchunks (google superchunk bass trap), de lager du av vanlig Glava. Ellers er det resonatorer som er tunet til spesifikke frekvenser. Dette er normalt ikke for nybegynnere.

Newcomer torsoen sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du bør kansje ikke dekke hele veggen. La det være litt avstand mellom platene.
    Bryter litt inn i denne fine tråden ford dere snakker om noe som jeg har tenkt en del på, håper det er OK?

Skalle, hvor stor avstand bør en ha mellom plater i bakveggen?
    Jeg har en bakvegg på 3,3 m og 2.3 m høy, har tenkt å legge 20 cm med dempemateriale .

Spørsmålet er da om jeg skal ha litt avstand mellom disse platene?

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hos meg ble det best når det var en 40-50 cm mellom platene. Jeg bare prøvde meg frem til det som hørtes best ut. Det er sikkert folk som har mye bedre peiling en meg på dette.

En annen ting en bør tenke på er at en ikke bør sitte for tett intil disse platene. Minimum 50 cm fra.

Tols1: Jeg sjekket platene jeg fikk på jobben, og disse var dempeplate hele veien gjennom.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tols1: Jeg sjekket platene jeg fikk på jobben, og disse var dempeplate hele veien gjennom.
    Ok, da er de nok mer egnet enn de jeg fikk tak i.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppdatering!

Det har vert veldig lite aktivitet i denne tråden ei god stund... Det betyr ikkje at eg er dau Har vert mykje tid som har gått med til andre ting i det siste, og så har eg endeleg fått nytta rommet litt. Men det betyr ikkje at ingenting har skjedd.

Det (vetle) som har skjedd:

Kopla frå alle spottlightene i taket og tok dei ut. Dei rasla og klirra så mykje at eg holdt på å krepera. Så dei demonterte eg og gav alle rørlege delar god omgang med gjengetape før eg satt dei saman igjen. Dette tok faktisk ein heil dag og litt over ein rull tape, før dei var på plass og kopla opp att. Heldigvis fekk eg lys i dei att, og all lyd frå dei er borte!

Har 3 dører til vaskerom og boder i rommet, som er få huset vart bygd. Desse orka eg ikkej skifta når eg pussa opp. Men no har dei omsider fått hummilist rundt dørkarmen. No sit dei skikkeleg utan å dirra, og eg slepp kulde inn frå dei romma.

Surround back høgtalarane mine har lenge stått i stova oppe, etter dei fekk ei helg i kjellaren, plassert på stolar. No er dei endeleg hengt opp på veggen. Om enn litt vinglete.

Tappekrana er rensa, og nytt øl er ferdiglagra og kopla til

I tillegg har eg skifta litt utstyr, og klura ein del med det. Her er det som har gått ut og komt inn:

UT:

Samsung RiksTV dekoder:
    Kjellarstove - JIPPII!-samsung_dtb_h380_rikstv_boks_imagelarge-jpg

AC Ryan PlaonHDMini
    Kjellarstove - JIPPII!-133584-ryan-playon-hd-mini-8285-jpg

Panasonic BDM-BD80 bluray
    Kjellarstove - JIPPII!-panasonicdmp-bd801-jpg

Ikea Mosjø Tv-bord
    Kjellarstove - JIPPII!-mosjo-tv-benk__0099787_pe242088_s4-jpg

2 Begge desse rakkarane
    Kjellarstove - JIPPII!-klipsch-rw-12d-jpg

Inn/på veg inn:

Surround back (RB-61MKII)
    Kjellarstove - JIPPII!-rb61mkii-jpeg

Samsung BD-D8500N 3D Bluray/TV-tuner og mediastrømmar
    Kjellarstove - JIPPII!-samsung-bd-d8500n-jpg

Rotel RB-1572 2x250w effektforsterkar
    Kjellarstove - JIPPII!-rb1572-jpg

Og eit eller anna peise fint rack eg skal laga meg i morgon

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dristig valg av forsterker for en som vil kjøre så safe som deg

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Venta på kommentaren:)

Hehe, ja. Eg har vridd hovudet mitt rundt så mykje det går for å prøva å bli klok på forsterkarvalget. Utan hell... Budsjettet var og ganske lite, så valgene var få. Det var ein kar som kviskra i øyra mitt at Rotel faktisk var finfint på Klipsch saman med Onkyo. Så når eg fekk bestilt denne ny, til ein god pris, så tenkte eg at det ikkje skadar å prøva. Mtp. prisen er ikkje fallhøgda så stor om eg er missnøgd, og den skal nok gå greitt å få solgt vidare... I tilleg er den liten av størrelse, som er ein kjempebonus for meg som har for mykje anlegg, og for liten plass. Planen er p få tak i ein liten forsterkar til senteren som kan plasserast oppå. Den er ikkje komt i hus endå, så eg er gaaanske spent!

Grunnen til at tuner, bluray og mediaspelar gjekk ut var faktisk plassen. Erstatta alle dei tre med Samsungen. Den fungerer ypperleg som tv-tuner (med opptak, betre bilete, menyar osv). Den fungerer såvidt eg kan sjå godt som bluray spelar, og den fungerer nokonlunde som mediaspelar (betre etterkvart). Rikstv tuneren var forøvrig ræva, så det var godt å verta kvitt den. Dei andre to var eg glad i.

Av same grunn ryk tv-bordet ut. Det er svimlande 1cm for smalt til å få plass til 2 standard komponentar ved sida av kvarande:evil: Så i morgon skal eg byggja meg eit nytt som er nokre få cm breiare og høgare. Då skal eg forhåpentlegvis få plass til receiver, effekt, bluray og 360.

Mine kjære subbar måtte desverre ut for å få plass til noko anna kult:-D

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer, Komlo! Fett at ting har ordna seg bra. Hva slags moro kommer inn istedet for suber?

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Hehe, ja. Eg har vridd hovudet mitt rundt så mykje det går for å prøva å bli klok på forsterkarvalget. Utan hell... Budsjettet var og ganske lite, så valgene var få. Det var ein kar som kviskra i øyra mitt at Rotel faktisk var finfint på Klipsch saman med Onkyo. Så når eg fekk bestilt denne ny, til ein god pris, så tenkte eg at det ikkje skadar å prøva. Mtp. prisen er ikkje fallhøgda så stor om eg er missnøgd, og den skal nok gå greitt å få solgt vidare... I tilleg er den liten av størrelse, som er ein kjempebonus for meg som har for mykje anlegg, og for liten plass. Planen er p få tak i ein liten forsterkar til senteren som kan plasserast oppå. Den er ikkje komt i hus endå, så eg er gaaanske spent!

Grunnen til at tuner, bluray og mediaspelar gjekk ut var faktisk plassen. Erstatta alle dei tre med Samsungen. Den fungerer ypperleg som tv-tuner (med opptak, betre bilete, menyar osv). Den fungerer såvidt eg kan sjå godt som bluray spelar, og den fungerer nokonlunde som mediaspelar (betre etterkvart). Rikstv tuneren var forøvrig ræva, så det var godt å verta kvitt den. Dei andre to var eg glad i.

Av same grunn ryk tv-bordet ut. Det er svimlande 1cm for smalt til å få plass til 2 standard komponentar ved sida av kvarande:evil: Så i morgon skal eg byggja meg eit nytt som er nokre få cm breiare og høgare. Då skal eg forhåpentlegvis få plass til receiver, effekt, bluray og 360.

Mine kjære subbar måtte desverre ut for å få plass til noko anna kult:-D
    He he. Tv-benken min er 1 cm for smal til RC 64 II. Senteren er 91 cm bred. For veik, for veik, var skallen sin rack

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alkar
    Gratulerer, Komlo! Fett at ting har ordna seg bra. Hva slags moro kommer inn istedet for suber?
    Inn kjem...

Dette settet:-D

Kjellarstove - JIPPII!-rf7theatersystem-jpg

Kjøpte det for litt over ein mnd. sidan. Men det står desverre fortsatt heime på gutterommet (ca. 2 500km herifrå) og ventar... Har vel eigentleg ikkje plass til dei i det heile tatt heller

Skalle: Planen min er å laga eit rack på 95.4cm no. 18mm plater og 45cm breidde på "romma" Det er omtrent alt eg har plass til no som dei monstrene skal inn etterkvart.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var rett og slett sexy. Grattis!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det

Er kun to problem med dette. Eg får ikkje frakta dei opp her i næraste framtid. Når eg får dei opp her, kan eg ikkje sjå korleis eg skal få plass til det... Har nok tatt meg litt vatn over hovudet

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ordner seg nok skal du se. Når du virkelig vil, så danner det seg alltid en løsning. Du kommer i allefall til å bli fornøyd med oppsettet, og personlig så vil jeg tro at du hever lyden rimelig godt med nye varer. Plass er jo alltids et problem, men du har jo alternativet med å trekke frontene enda mere frem hvis de kødder til bildet. Om de er litt i veien for normal gange gjør ingenting i et såpass flott rom. Hadde du ikke bodd så innmari langt unna, så skulle jeg svingt innom med en god gratulasjon og et entusiastisk smil! Gleder meg til å høre hvordan du syns lyden har endret seg etter litt bruk av nytt utstyr!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg er meget spent på korleis lyden vert med effekten i hus. Det er jo eit litt uortodoks valg, så det kan jo gå begge vegar. Men håpar den har positiv virkning på frontane og kanskje det gjer lyden litt betre frå senteren når eg ser film og. Kanskje merkar eg ingenting. Er veldig spent på å få testa RC-64 på film! Og såklart RF-7, dei må jo spela noko sinnsjukt. Eg har forsåvidt plass til de, med i overkant av 40cm klaring frå bildet til vegg på kvar side. Får berre trekkja dei så langt inn mot bildet og så langt ut frå vegg som mogleg. Dei får nok absolutt ikkje ideelle forhold, men tvilar på det vert stygg lyd

No er eg på utkikk etter effekt til senteren, som er lavast mogleg. Den må stå oppå eller under Rotelen. Har kika litt på Parasound NC275. Den er lav og kan brukoplast til 200w mono 8ohm. Men må sjå om det dukkar opp på brukten.

Har holdt på å laga det nye racket mitt i dag. Dette gjorde eg på jobben, då det står ei skikkeleg sag der og det er litt betre arbeidsplass. Mens drillen lada så for eg heim for å henta lim. Då eg kom opp at hadde låsen på døra klikka, så no kjem eg meg ikkje inn før til veka. Så no står racket mitt der, med 2 skruer resten av helga.... Så trur det vert Prometheus i staden i kveld!

Du får gi ein lyd om du av ein eller anna grunn skulle hamna i nordfinnmark, så skal eg kopla til tappekrana;-)

Side 15 av 21 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •