Kjellarstove - JIPPII! - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 21 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 403
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Trondheim
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hehe men er det ikke moro med slike beist da?? fikk samme feelingen selv på rc-64, men på rs-42 ble jeg nesten litt skuffet over hvor små de var
    Det blir helt sikkert konge!!
    Klipsch Rc 64, RF82, RS 62, RS 42, onkyo,rotel, epson, dreamscreen,svs

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, jo klart det er moro med stort! Eg gliser kvar gong eg ser på dei Men problemet mitt er at rommet mitt er ganske trangt (ca. 3.5-3.6m), så med desse i hovudhøgd på sida av sofaen, kjem nokon før eller seinare til å dulta borti dei... Den lengste avstanden frå dei ved film er jo kun 2m. Foreløpig skal di no få hengja, så får me sjå om det vert nedgradering etterkvart.

Neste veka skal RB-61'ane mine koma i posten, så eg er veldig spent på om dei passar til surr.back, eller om eg bør gå for RS der og...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Trondheim
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ett rom på ca 21kvm, så jeg har RF82 front, rc 64 senter og 4 stk rs42 til bak og surround, fant ut at det må vel være bra nok, men har ikke testet det enda da. La heller penger i senter enn bak, jeg ønsket egentlig rs62 selv bak :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viss eg må nedgradera, får me gjera ein bytehandel

Eg har ekstremt lyst på RC-64... Kor stor avstand har du frå din til lytteposisjon?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No er RS-62 komt opp og ny romkorreksjon køyrt. Så no virkar alt fint. Måtte inn med kraftigare saker enn stiftane dei gamle surroundane hang på før eg kan sova godt omm natta...

Har prøvd meg litt fram med instilling av subbane mine og, men vert ikkje heilt klok på det, sidan Epikane kan settast i 0 eller 180 grader mens klipschane kan stillast med 10 graders intervallar. Utifrå mitt halvdøva øyra fekk eg mest trykk når Epikane og Klipshane stod i motsatt fase. Så no står epikane i 180 grader, og klipschane 0. Om nokon av dei spelar i fase med frontane, har eg null peiling på (høyrer jo ikkje stakkars RB-81 med så mykje sub). Men det vart i alle fall masse bass! Så innspel tar eg gjerne i mot!

RK satt alle høgtalarane til full og subben på 80hz. No har eg delt alle høgtalarane på 80hz og satt delt subbane på 120hz i receiver (vart råda til det). På sjølve subbane, står dei på 200hz (epik) og deling av (RW-12d)...

No skal det snurrast ein film, og testa nye glisene

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Trondheim
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Viss eg må nedgradera, får me gjera ein bytehandel

Eg har ekstremt lyst på RC-64... Kor stor avstand har du frå din til lytteposisjon?
    Hehe en Rc-64 blir vel ikke byttet, lest meg til at den er svært viktig i hjemmekinoen ;-)
    Vet ikke avstand enda, er fortsatt ikke ferdig med rommetops: ops:
    Angrer litt på alt jeg handlet ifjor for å si det sånn, men begynner å nærme seg nå da ihvertfall.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meinte om eg måtte nedgradera frå RS-62 til Rs-42

Eg har vel under 3m frå front av senter til lytteposisjon, så veit ikkje om RC-64 er nødvendig. Med den kjem jo krav om meir effekt og. Men det fristar veldig!

Dersom nokon har lyst å koma med innspe på ein del ting, så set eg stor pris på det:

1 Kalibrering av subbane
    2 Forslag om effekt (har kun plass til ein, og har begrensa budsjett, og vurderer oppgradering av front og senter). Har 7 kanalar i drift no.
    3 Instillingar på projektor. (Epson TW 6000). Står vel så godt som på fabrikkinstillingar no.
    4 Akustiske tiltak. Heilt grøn på dette feltet, men noko bør vel gjerast.
    5 Evt. alle andre innspel som kan testast ut.

Har ikkje peiling på noko av dette, men vil jo alltid gjera ting betre, så alle innspel vert tatt i mot med glede

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har du guide til kalibrering av sub: http://avforum.no/forum/910109-post564.html

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for tipset! Flott guide. Eg har desverre ikkje lydtrykksmålar, så eg får ikkje fiksa det slik. Og ein slik sak er vel dyr reknar eg med...?

Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    om du er komfortabel med å handle ifra utlandet så får du ein analog radioshack under tollgrensa (200kr). Digital koster 750 hos avshop. ellers går det kanskje ann å fiske litt på forumet her og å få låne eit instrument over i helg av noen i lokalområdet. Pleier å ordne seg for snille gutter. Produksjonsfirma driver ofte med utleie av utstyr. Bor du i nærheten av bergen eller stavanger kan du f.eks ta kontakt med PAP

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, nærområdet mitt er berre vidder. Kva er forskjellen på digital og analog? Eg har forøvrig ingen problem med å handla frå utlandet.

Funker forresten sånn lydtrykksmålar app til smartphone greit? I såfall så kan eg forsvara kjøp av ny telefon...

Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, nærområdet mitt er berre vidder. Kva er forskjellen på digital og analog? Eg har forøvrig ingen problem med å handla frå utlandet.
    Analog viser resultat med nål og digital viser på display. Digital har som regel fleire innebygde funksjoner og er meir fleksible. Radioshack sine instrumenter er populære, men sjekk gjerne ut andre merker. "SPL meter" er søkeordet du trenger, så dukker det opp mange mil med tekst.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror nok at en lydtrykksmåler er en av de mest fornuftige investeringene du kan gjøre. Både for sub-kalibrering og for etterjustering av kanalene i surround. Jeg gikk over alle kanalene og justerte nivået etter at Yamahas autokorreksjon var ferdig, og det var store ujevnheter. Etter justeringen spilte det mye bedre.

Ser det ligger noen på eBay bl.a. Det er en fordel om den kan monteres på stativ (tripod).

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okey! Takker for tipset. Då får det vel bli ein radioshack på meg og... Vil ikkje vera den einaste på forumet utan heller Eg ser at mange har fancy grafar som viser bassresponsen deira osb. Kva treng eg av utstyr for å få det?

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste bruker RoomEqWizard, relativt enkelt og gratis.
    http://avforum.no/forum/brukerguider...eq-wizard.html

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trur nesten det må verta ein sånn digital og testa det programmet då... Så håpar eg de kan hjelpa meg å tolka grafane

Slik det er no har eg masse nok bass. Men eg har problemet med buldrete bass/all bass er lik... Er det akustikkplaterBassfeller som må til i rommet då?

No held eg på å spela inn RS-62ane. Dei har kun fått køyrt seg på ein film. Så no skal eg gi nokre timar med all channel stereo. Nokon som veit kor mange timardei skal ha? Men dæven kor mykjelyd det er i dei allereie

Har tenkt å testa brkopling av Onkyoen no, for å sjå om det gir noko positiv effekt på frontane. Berre testa for moro eigentleg. Vert det betre er det jo ikkjetvil om at eg må ha effekt.

-Og det syns eg det gjorde. Men det vart lukt av frontane mine, så det var litt skummelt. 10 min. med brukopling var nok... Får sjå meg om etter effekt...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No har eg kopla til RB-61II, som skulle brukast til surround back. Sjølvsagt var eg litt overivrig når eg bestilte dei, og visste ikkje kor store dei er. Dei er nok alt for store til å hengja opp i hjørnene bak. Det går an, men tar alt for mykje plass, då dei er gansk djupe...

Så då bør eg vel leita vidare etter RS til å ha bak. I og med at RS-62 er enorme, kan eg vel trygt gå for nokon mindre. Spørsmolet då er RS-52 eller er det plenty med RS-42? Kan jo evt henga 62 bak og få nokon mindre på sidene (det vert trangt å gå forbi RS-62). Kva trur folk?

OT: No er det nokre få liter øl igjen på det eine fatet. Derfor har eg akkurat satt 4 nye kar med øl til gjæring Det vert Indian Pale Ale, Irish Stout, Pilsner og Kveiteøl. Får desverre kun plass til 2 fat i kjøleskapet i gongen. Men uansett så gledar me oss til det!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Meir nytt!

Då har eg drista meg til å kjøpa meg ein Samsung BD-D8500N BluRay/mediaspelar/tv-tuner sak, sjølv om eg ikkje har funne ut nok info om desse 3 i ein spelarane. Det eg er mest spent på er om den greier å streama høgkvalitetsfilm (oppmot 50mbps, DTS-HD 7.1) knirkefritt frå pc. Sjølve Plateavspelinga og tuner delen er sikkert plenty god nok.

No manglar eg kun ny Receiver, for å få testa 3D. Eg trur valget nå står mellom 3 kandidatar:

Onkyo TX-NR3009
    Yamaha RX-A3010
    Onkyo TX-NR5009

5009 er jo om lag 5 000kr dyrare enn dei to andre. Så det eg lurer på om det er verd dei 5 000kr ekstra å gå for toppmodellen...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som nemnt tidlegare er eg på utkikk etter ny receiver, no som eg kan sjå 3D. Men eg ser no at behovet for effekt er større, spesielt med 7 kanalar i drift. Eg treng effekt som fortsatt er stor nok ved oppgradering til RC-64 og RF-7. Minimum 3 kanalar, gjerne 5, og helst mest mogleg godlyd for pengane. Hjelp meg gjerne her folkens!

Så kjem det som er vanskeleg!

Eg vil tru rommet mitt har godt av litt akustikkbehandling. Kanskje spesielt med tanke på bassen, som er vel så god i etasjen over og alle andre stadar i rommet, enn i sweetspot. Såvidt eg har forstått ønskjer eg å dempa førsterefleksjon, men ikkje dei andre refleksjonane? Eg ønskjer og bassfeller i hjørnene? Om dette stemmer, kva gjer eg så?

Tenkte i første omgang å få lagd meg nokre akustikkpanel på 60x100-120x5cm av glava, rockwool, eller kva som er best, akustikkmaterial med ei tynn treramma på baksida... Då får dei litt luft bak, som eg trur skal vera bra. Bestiller stoff med trykt motiv til å trekkja desse rammene med. Dette skal gå rimeleg greit, trur eg. Men kva gjer eg så? Kvar i all verden skal eg hengja desse panela? Dei må vel hengja på riktig plass? Det må jo sjå litt bra ut og... Har det noko å sei om dei er liggande eller ståande, 100 eller 120cm lange, funkar 2 på 60x60 lika godt som ei på 120x60 osv? Dette hjelper vel på dei øvre frekvensane?

Så var det dei nedre frekvensane... Er det bassfeller eg vil ha? Skal eg plassera dei i alle 4 hjørner? Kan dei stå på golvet i hjørnene, utan festing? Kvar får eg tak i dei? Kor store treng eg? Kan eg laga sjølv for å spara pengar?

Hjelp, hjelp, hjelp! Supert om nokon kan kika litt på bildene av rommet og hjelpa meg litt

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,576
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som nemnt tidlegare er eg på utkikk etter ny receiver, no som eg kan sjå 3D. Men eg ser no at behovet for effekt er større, spesielt med 7 kanalar i drift. Eg treng effekt som fortsatt er stor nok ved oppgradering til RC-64 og RF-7. Minimum 3 kanalar, gjerne 5, og helst mest mogleg godlyd for pengane. Hjelp meg gjerne her folkens!

Så kjem det som er vanskeleg!

Eg vil tru rommet mitt har godt av litt akustikkbehandling. Kanskje spesielt med tanke på bassen, som er vel så god i etasjen over og alle andre stadar i rommet, enn i sweetspot. Såvidt eg har forstått ønskjer eg å dempa førsterefleksjon, men ikkje dei andre refleksjonane? Eg ønskjer og bassfeller i hjørnene? Om dette stemmer, kva gjer eg så?

Tenkte i første omgang å få lagd meg nokre akustikkpanel på 60x100-120x5cm av glava, rockwool, eller kva som er best, akustikkmaterial med ei tynn treramma på baksida... Då får dei litt luft bak, som eg trur skal vera bra. Bestiller stoff med trykt motiv til å trekkja desse rammene med. Dette skal gå rimeleg greit, trur eg. Men kva gjer eg så? Kvar i all verden skal eg hengja desse panela? Dei må vel hengja på riktig plass? Det må jo sjå litt bra ut og... Har det noko å sei om dei er liggande eller ståande, 100 eller 120cm lange, funkar 2 på 60x60 lika godt som ei på 120x60 osv? Dette hjelper vel på dei øvre frekvensane?

Så var det dei nedre frekvensane... Er det bassfeller eg vil ha? Skal eg plassera dei i alle 4 hjørner? Kan dei stå på golvet i hjørnene, utan festing? Kvar får eg tak i dei? Kor store treng eg? Kan eg laga sjølv for å spara pengar?

Hjelp, hjelp, hjelp! Supert om nokon kan kika litt på bildene av rommet og hjelpa meg litt
    Det med akustikk er en hel vitenskap. Men slik jeg ser det, så er en hver demping, god demping.

Det at du har ht med horn, minker behovet for demping av førsterefleksjon. men bakvegg bør vel behandles uansett.

Jeg har selv laget akkustikkplater til mitt gamle rom, og det var en himla forskjell.

Nå har jeg fått en haug med gamle "skillevegger" på jobben, og jeg kan ikke se at de er annet enn akustikkplater. De skal i taket og på bakvegg når jeg blir ferdig med nye rommet.

Side 14 av 21 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •