Kjellarstove - JIPPII! - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 21 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 403
    Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gratulerer med kjempefin og koselig kino, Komlo! Du har virkelig hatt mye arbeid for å få til dette, og du kan være kjempestolt av resultatet! Likte også svært godt den barløsningen med hjemmelaget øl og proffe tappekraner! :grin:
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det! Må inrømma eg er ganske så stolt av resultatet sånn det er blitt no. Det såg litt uoverkommeleg ut ei stund. No skal det berre vera noko smått dill og dall som gjenstår. Sånne småforbetringar som ein oppdagar etterkvart, og det er jo berre moro.

Men eg får vel gi gass igjen når ferien er over, og få gjort litt. Eg trur første prioritet må verta nye surroundhøgtalarar, slik at eg får utvida til 7.1, og så få justert lyden skikkeleg. Har ikkje eingong fått justert volum på subbane. Så kanskje akustiske tiltak? (og sjølvsagt laga nytt øl)

Men alt av forslag til forbetringar av utstyr, optimalisering, plassering, testing osv, tek eg i mot med stor takk. Eg har ikkje hatt tid til å setja meg så mykje inn i dette...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Takk for det! Må inrømma eg er ganske så stolt av resultatet sånn det er blitt no. Det såg litt uoverkommeleg ut ei stund. No skal det berre vera noko smått dill og dall som gjenstår. Sånne småforbetringar som ein oppdagar etterkvart, og det er jo berre moro.

Men eg får vel gi gass igjen når ferien er over, og få gjort litt. Eg trur første prioritet må verta nye surroundhøgtalarar, slik at eg får utvida til 7.1, og så få justert lyden skikkeleg. Har ikkje eingong fått justert volum på subbane. Så kanskje akustiske tiltak? (og sjølvsagt laga nytt øl)

Men alt av forslag til forbetringar av utstyr, optimalisering, plassering, testing osv, tek eg i mot med stor takk. Eg har ikkje hatt tid til å setja meg så mykje inn i dette...
    Det er forresten 2.96m frå høgre sidevegg til pipa på venstre side. ca. 45 cm mellom vegg/pipa og bildet på lerretet. frå lerret til lytteposisjon er det ca. 3.2m no og frå vegg bak HT og ut til sofa startar har eg ha. 1m. Kor store høgtalarar har eg plass til???

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke høytalere vurderer du? Ikke gå alt for stort hvis det presser høytalerene helt inn i hjørnet. Med 45 cm tilgjengelig er allikevel alternativene mange. Hos oss har vi trukket høytalerene endel frem på gulvet, og det gir mye plass til høytalerene for den som sitter i sweetspot. Kan fort bli litt i veien hvis vi setter sofaen helt inntil en vegg, men ikke voldsomt sjenerende uansett.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har jo klart vurdert å fortsetta med Klipsch, då eg er veldig nøgd med dei. Men merkar at eg kunne tenkt meg noko større enn RB-81. (det gjer at eg kan plassera RB-81 i stova oppe og). Men spørsmålet er jo kor store eg kan ha, utan at rommet tek heilt livet av potensialet i dei. Samstundes må dei vera såpass store at dei er ei klar oppgradering frå RB-81.

Har i tillegg kika litt på Definitive Technology, som eg syns er meget spanande. Har kika påde på dei største i BP serien og ST serien.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er jo en hobby, så prøv og feil, bytt og oppgrader iforhold til lyst og lommebok. Jeg syns def tech er spennende selv, men harbare hørt det engang. Klipsch er jo safe, og du har ihvertfall plass til rf-62. 82 trenger litt mere plass en 62, men er uansett lett omsettelige dersom det skulle være bomkjøp. Ellers må jeg jo si at de gulvstående som Devilej testet fra Focal (tror jeg...?) høres jo også veldig lovende ut.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avstand gjer det ganske vanskeleg å prøva seg fram, då frontar generelt er for store for vanleg postgang. Derfor ser det ut som å kjøpa nytt frå forhandlar kan vera det lettaste for meg. RF-62 ser ut til å vera topp. Men er usikker på om det er rare oppgraderinga frå RB-81. Det same gjeld eigentleg for RF-82 og. Såvidet eg har forstått er RB-81 det same som RF-82 -kassavolum og ein bass (med forovervendt bassport).

Kunne absolutt tenkt meg litt meir krutt i frontane, men er usikker på om det kan verta så mykje at det berre øydelegg. Drømmen er jo sjølvsagt RF-7II

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du vil få en del mere trykk med RF-82 skulle jeg tro en det du får med RB-81.Det er jo et 2 elementer mer og større kassevolummen du vil vel trenge en effektforsterker for og få fult utbytte av dem.
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det veggplatene fra sterovoss du har lakkert sorte?
    Eller har du fått tak i sorte en annen plass?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avstand gjer det ganske vanskeleg å prøva seg fram, då frontar generelt er for store for vanleg postgang. Derfor ser det ut som å kjøpa nytt frå forhandlar kan vera det lettaste for meg. RF-62 ser ut til å vera topp. Men er usikker på om det er rare oppgraderinga frå RB-81. Det same gjeld eigentleg for RF-82 og. Såvidet eg har forstått er RB-81 det same som RF-82 -kassavolum og ein bass (med forovervendt bassport).

Kunne absolutt tenkt meg litt meir krutt i frontane, men er usikker på om det kan verta så mykje at det berre øydelegg. Drømmen er jo sjølvsagt RF-7II
    Skal du ha mere krutt i frontene, så koster det også mer. Hvis du skal være helt sikker på at du får mere fart i frontene må du nesten begynne å vurdere RF-63 evt RF-83, men da henger ikke centeren din med i det heletatt, og behovet for en RC-64 melder seg kjapt. Plutselig må du også ha en effektforsterker, og så har du brukt MYE penger på kort tid. Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller lekt med kalibreringen av anlegget ditt. Du har tross alt relativt bra utstyr sånn det står nå, og med god kalibrering vil du alltid kunne hente ut mere av utstyret. Du må huske på at RB-81 er en særdeles plasseringsvennlig og bra høytaler. Mitt råd er helt klart begynn med kalibrering og måling. Kalibrer subene dine skikkelig, evt gå opp en størrelse på de også, og lek deg med hvor du legger delingen. Jeg er ganske sikker på at du ikke vil angre deg et sekund på å la lommeboka få hvile litt når du får mest mulig ut av utstyret. Nå husker jeg ikke i farta hvilken reciever du har, men å ha kraftreserver gjør også mye med lyden. Blir uansett kult å høre hva du lander på!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Saarg
    Er det veggplatene fra sterovoss du har lakkert sorte?
    Eller har du fått tak i sorte en annen plass?
    Ja, kjøpte plata frå stereovoss, koplingane frå monoprice, spraylakk frå europris og sprittusj frå lokale spar Syns ikkje det blei så verst...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alkar
    Skal du ha mere krutt i frontene, så koster det også mer. Hvis du skal være helt sikker på at du får mere fart i frontene må du nesten begynne å vurdere RF-63 evt RF-83, men da henger ikke centeren din med i det heletatt, og behovet for en RC-64 melder seg kjapt. Plutselig må du også ha en effektforsterker, og så har du brukt MYE penger på kort tid. Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller lekt med kalibreringen av anlegget ditt. Du har tross alt relativt bra utstyr sånn det står nå, og med god kalibrering vil du alltid kunne hente ut mere av utstyret. Du må huske på at RB-81 er en særdeles plasseringsvennlig og bra høytaler. Mitt råd er helt klart begynn med kalibrering og måling. Kalibrer subene dine skikkelig, evt gå opp en størrelse på de også, og lek deg med hvor du legger delingen. Jeg er ganske sikker på at du ikke vil angre deg et sekund på å la lommeboka få hvile litt når du får mest mulig ut av utstyret. Nå husker jeg ikke i farta hvilken reciever du har, men å ha kraftreserver gjør også mye med lyden. Blir uansett kult å høre hva du lander på!
    Effektforsterkar blir det nok etterkvart. Og klart RC-64, er jo eit mål og. Receiveren eg har no er Onkyo 875, som har bra med kraft, foreløpig. Las ein plass at den var målt til 2x 185w i 8ohm, utan at eg kan sei noko om den målinga. Men den er i alle fall ein heil del kraftigare enn dei nyare Onkyoane, og driv lett noverande oppsett. Vert det nye frontar, blir det jo effekt i tillegg. Det manglar ikkje på bass frå subbane i alle fall. 2x12" hadde nok vert nok for min del. Så når eg får stilt inn alle subbane etter ferien, trur eg det vert plenty med basstrykk. Slik det er no, så syns eg det er i det øvre registeret det manglar litt. Kanskje ikkje rart med såpass mykje sub-areal og "bokhyllehøgtalarar". Så dersom det "kun" er bassen som er betre i RF-82, så ser eg ikkje poenget med å oppgradera til dei. FDrontane og subbane er forresten delt på 80hz no. Har kjørt romkorreksjon før eg satt opp Epikane. Måleutstyr eig eg ikkje.

Men dersom eg skal oppgradera til noko kvassare enn RF-82, så kjem jo plassproblemet. Har jo kun 45cm breidde og opp mot 1 meter dybde pr. høgtalar...

Har lurt på RF-63, men denne treng visst mykje plass rundt seg, i tillegg til å vera meget djup i seg sjølv.
    Hadde først ein drøm om RF-83, men den er visst endå meir krevjande når det gjeld plass.
    Då gjenstår det jo berre RF-7 II, dersom eg skal oppgradera med Klipsch. Desse har eg høyrt at er meir plasseringsvennlege. Men det er jo fortsatt meget store, breie, kraftige og "dyre" høgtalarar. Så lurer litt på om rommet mitt rett og slett vert for lite for desse (ca. 3.6x6m)...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, kjøpte plata frå stereovoss, koplingane frå monoprice, spraylakk frå europris og sprittusj frå lokale spar Syns ikkje det blei så verst...
    Da spørst det om det blir en tur på europris
    De ser veldig bra ut

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppgradering!

Då skal RS-62II vera på veg

Då er planen å utvida til 7.1, Med RS-62 der Eltaxane hengjer no, og Flyta eltaxane bak i kvart hjørna (heilt opp til taket og vinkla mot lytteposisjon). Nokon som har noko formeining om denne plasseringa? Stiftane som RS-62 skal hengja på er om lag 1.80m over golvet, og surround back kjem va 2m over golvet. Er dette for høgt for surround og surr.back?
    Når surr.bak heng inni hjørnet kjem dei ca. 35grader på lytteposisjon, om ikkje sinusproposjonen min er heilt på jordet...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

RB-61II og:)

No er visst RB-61 MKII på veg og! Desse skal då brukast som surround back i staden for eltaxane mine. Kva trur folket om det?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syns det er verdig en gratulasjon i allefall! Vedrørende plasseringen av bakhøytalerene dine, så bør du ikke sette dem i hjørnet og vinkle dem mot lytteposisjon dersom du har mulighet til å sette dem litt lenger innpå veggen bak deg. Vi har gjort det hos oss, og det gjør at surroundlyden trekker til siden, og du får lite action rett bak deg. I v.2 av vår kino skal dette fikses!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takkar for det RS skal hentast og hengjast opp i dag. Det er eg meget spent på, då eg syns surroundlyden ikkje sat heilt som den skulle med dei eg bruker no. Såvidt eg har forstått har RS berre godt av å hengja litt høgt, som jo mine gjer. I tilleg er eg spent på om bipole? vil gjera stor forskjell.

Ang. plassering av surround back, så var det var litt dumt. Det er fullt mulig å trekka surround back litt lengen inn på veggen/inn i rommet, men dei vil då vera litt meir "i vegen". Og det vil ikkje sjå lika bra ut. I følgje det eg har lest, skal surr. back helst stå ca. 60 grader på lytteposisjon (30 på høgre og 30 på venstre). Men dette gjelv vel kanske dersom romet er breiare? Så eg bør heller prøva plassering av dei som er litt nærare det som er plassering av ein surround back senter?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har rett i forhold til vinkler, så det er mulig jeg tar feil. Det er jo uansett flisespikkeri, men hjemme hos oss så er det noe jeg har begynt å irritere meg litt over. Madammen har forøverig ikke merket noe som helst og syns alt er i skjønneste orden. Har du mulighet til å prøve det ut først så er det jo bare å finne frem noen feite scener og se hvordan du liker det best.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der kom du med ein meget god ide... testa det ut:-D Litt pinleg at det er noko eg aldri tenkjer på. Har litt lett for å forhasta meg. Har relativt stor avstand frå bakerste vegg til lytteposisjon (i overkant av 2.5m). Så håpar at hjørneplassering med god vinkling kan fungera bra. Dersom dei må lenger inn på veggen, vurderer eg å sjå etter eit sett RS. Det vil sjå litt betre ut, og eg inbillar meg at det vil vera betre og.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurar pakka opp RS-62 Det er ingen tvil om at eg har tatt meg vatn over hovudet... Fy fa.. for nokon beist!

Side 13 av 21 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •