Kjellarstove - JIPPII! - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 21 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 403
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Då har eg fått malt trappetrinna (utan stort hell) montert tappetårnet og rydda vekk verktøyet. No gjenstår berre litt flikkmaling, vasking og å setta opp anlegget! Har knipsa nokon bilder, som kjem i morgon.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bilder!

Her kjem eit bøttelass med bilder av korleis rommet ser ut no! Det er eit par småting som gjennstår, anlegget er ikkje på plass og det er ikkje vaska endå.

Kjellarstove - JIPPII!-s5021843-custom-jpg

Kjellarstove - JIPPII!-s5021844-custom-jpg

Kjellarstove - JIPPII!-s5021848-custom-jpg

Kjellarstove - JIPPII!-s5021873-custom-jpg

Kjellarstove - JIPPII!-s5021872-custom-jpg

Kjellarstove - JIPPII!-s5021874-custom-jpg

Kjellarstove - JIPPII!-s5021860-custom-jpg

Kjellarstove - JIPPII!-s5021864-custom-jpg

Kjellarstove - JIPPII!-s5021863-custom-jpg

Kjellarstove - JIPPII!-s5021869-custom-jpg

Kjellarstove - JIPPII!-s5021865-custom-jpg

Kjellarstove - JIPPII!-s5021861-custom-jpg

Kjellarstove - JIPPII!-s5021866-custom-jpg

Kjellarstove - JIPPII!-s5021856-custom-jpg

Kjellarstove - JIPPII!-s5021842-custom-jpg

Kjellarstove - JIPPII!-s5021866-custom-jpg

Eg ser linsa på kameraet er ganske skitten. Må berre beklaga dårleg bildekvalitet. Skal knipsa fleire bilder når alt er på plass.

Active mclaren sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Se her ja dette ble jo knall bra...

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer! Dette ser veldig, VELDIG innbydende ut. Tappekrana så dog særdeles farlig ut

Nå tenker jeg du er glad for all bannskapen som har fulgt med prosjektet. Godt jobba min venn!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det, kara!

Ja, den tappekrana skal eg vera forsiktig med Rommet, og baren skal innviast på fredag. Då kjem familien på besøk, så då har eg lovd film og heimalaga øl

Ja, det har vert ekstremt mykje frustrasjon. Og når eg har null bygg/snekreerfaring frå før, vert alt litt vanskelegare. Men eg er godt fornøyd med resultatet. Spesielt med tanke på at alt er gjort på eiga hand, av ein som knapt kan slå inn ein spiker

Når eg har fått shina rommet skal eg sjå om eg kan få lånt meg eit anna kamera og tatt nokre betre bilder. Kanskje få lagt ut nokon før/etter bilder og litt detaljar som eg blei fornøyd eller missfornøyd med.

TVbenk og gardinstenger får eg på fredag. Så då er det berre eit betre PJ feste som manglar. Det Deltaco festet mitt er veldig enkelt og greit, men søppel kvalitet, så eg får ikkje PJ til å henga beint. Sånn er det vel når eg absolutt skulle ha det billigaste.

Som de ser på bildene, har eg ikkje mykje plass på kvar side av lerretet. Det er ca. 40cm frå vegg til lerret og ca. 45cm frå vegg til bildet. Så no er berre spørmålet kor store høgtalarar eg kan få plass til I første omgang skal eg setta ein RW-12d på kvar side av lerretet med RB-81II oppå, RC-62MKI oppå TV bordet, og henga dei gamle eltaxane mine på kvar side av sofaen. Men eg har jo sjølvsagt lyst å oppgradera på alle punkt og utvida til 7.1 (har lagt opp kablar til surr. back og)...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så om nokon har tips til eit brukande PJ feste med tilt og justerbar lengde (linsa 25-30cm frå tak), som ikkje kostar skjorta, så set eg pris på det

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No er anlegget komt opp og testa Foreløpig primotivt med ei plata til senter over forsterkar og Bluray. Altaksane har komt på veggen, ein RW-12d i kvart hjørna med RB-81 oppå. Dette fungerer ganske bra. Det er i alle fall ikkej mangel på bass. Alle veggar i rommet vibrerer kraftig, så eg tør nesten ikkej skru opp.

Surroundhøgtalarane får eg desverre ikkje hengt så langt bak som eg ønsker, så lyden kjem liksom littegrann for langt fram. Dette vert kanskje betre når eg får tak i RS-52, utan at eg anar om det vert det. Men trur kanskje trikset kan vera å få tak i surroundback høgtalarar fort som f.... Saknar liksom litt lyd som kjem bakfrå.

Er det RS eller RB (vinkla mot sweetspot) som egnar seg best til surround back? Har tenkt å ha dei inni hjørnene oppunder taket bak (ca. 3m bak sweetspot).

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RB er lettest å plassere, men du bør prøve å få bakhøytalerene nærmere senter på veggen. Det som skjer når du har hjørneplassering er at lyden merkbart svinger inn i hjørnet...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svingar inn i hjørna? Det er fullt mulig å trekka surround back lenger inn mot midten av rommet. Det estetiske vert ikkje lika bra, men kva gjer ein ikkje for god lyd... Plasserer eg dei i hjørnene vil eg få ca. 140 og 220 grader på sweetspot, pga lengden på rommet.

Surroundhøgtalarane tok eg sjangsen på å montera ca. 180cm frå golvet. Eg veit ikkje om det kanskje er for høgt, men etter kva eg greidde å lesa meg fram til, kunnedet vera ein fordel dersom ein ikkje fekk dei så langt bak som ein ønskjer. Såvidt eg har forstått har ikkje Klipsch RS (som eg skal byta til) vondt avå henga høgt heller. Det er og praktiske årsakar til at dei heng høgt. No håpar eg berre nye surroundhøgtalarar vil gi eit solid løft i surroundfølelsen.

Har forresten sett min første film i rommet no Må sei det var litt spesielt å ha så stort bilde. Filmen eg såg var komedie med kun 720P oppløysing, men sjølv med brillene på syns eg bildet slett ikkje var verst, utan å ha kalibrert PJ noko. Sidan eg har lagt cat6 kabel heile vegen ned kan eg endeleg streama film i 1080P utan at det hakkar og

Alt i alt syns eg akustikken i rommet er mykje betre enn oppe. Subbane måtte skruast ned ein god del. Senteren høyrtes mykje betre ut no når eg fekk vinkla den litt oppover og større avstand mellom frontane gjorde heile lydbildet betre. Det virkar ganske som om lyden kjem frå lerretet. Einaste problemet er at det dirrer fålt i veggar, spottar og tak. Og lyden sprer seg ekstremt godt opp i resten av huset. Men sidan eg har heile huset åleina, er ikkje det noko problem no.

PJ fekk eg vinkla sånn høveleg greit ved å skru inn treskruer bak på festet og på eine side. Problemet er at dette ikkje er 100% stabilt.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom på at eg tok nokon bilder i full fart før eg reiste på ferie. Så får slenga ut nokon av dei og...

Slik ser det ut frå sweetspot med lerretet nede
    Kjellarstove - JIPPII!-4urnjfj-jpg

Dette er utstyret eg har i rommet til no. Det er 2x Klipsch RW-12d Subbar (dei innerste), som krympa ein del når 2x Epik Empire subbar (ytterste) kom i hus. Oppå epikane står frontane mine, som er Klipsch RB-81II. Det fungerer godt å ha dei plassert oppå, så Epikane har lite vibrasjon i kabinettet. Kjellarstove - JIPPII!-34koskl-jpg

Feieluka på pipa. Den tok eg berre å mala eit par strøk med Hammerite Kjellarstove - JIPPII!-dfj-jpg

Her ser ein mot baren, trappa og ytterdøra, som er bakerst i rommet. I kvart hjørna bak ken ein sjå høgtalarkablar som heng ned frå taklista. Desse er tenkt til Surround Back, når eg oppgraderer til 7.1. Kjellarstove - JIPPII!-eryhumtgndbyv-jpg

Her er elektronikken eg har no: Onkyo TX-SR875, Panasonic BluRay, Samsung rikstv dekoder og ACRyan PlayonHD Mini mediaspelar. Dette er putta i eit 300kr Ikea tvbord, som er på mm breitt nok, litt for lite djupt (ca. 40cm dybde trur eg) og passeleg høgt. Det får duga foreløpig. Kjellarstove - JIPPII!-rtjsj-jpg

Her er PJ hengt opp og nokonlunde justert med treskruer. Dei gamle Eltax Millenium surroundane mine er og komt opp som midlertidig løysing. Den trappa er voldsomt i vegen, då eg kunne tenkt meg å fått plassert surroundhøgtalarane lenger bak. Kjellarstove - JIPPII!-yearjutyk-jpg

Dette er vinduet som eg først mura igjen, men seinare ombestemte meg ang. Er no glad eg tok meg ekstraarbeidet med å setja inn vinduet der. Det fungerer perfekt som hylla til drikkevarer. Det gir det litt meir preg av "ekte" bar og Nett såvidt stikkande over benkeplata ser ein begge tappehåndtaka. Den til venstre er irsk stout, men den til høgre er Tsjekkisk pils. Begge sjølvlaga sjølvsagt Kjellarstove - JIPPII!-rtjsjbty-jpg

Her er det komt på plass litt glas som mor og far hadde med seg. Så no har eg plenty av alt Kjellarstove - JIPPII!-tyujyaverytt-jpg

Sånn ser det ut inni (kj)øleskapet under disken. Dette er 19.5liter stout og 19.5l pilsner. Stouten er no tom og pilsneren er vel berre halvfull etter opninga av baren Det er desverre ikkje plass til mykje ann her, men det skit eg i! Bak ølfata står det forresten ei 2kg flaska med CO2 og dobbel CO2 regulator, slik at eg kan regulera trykket individuelt for begge fata. For spesielt interesserte så har eg stouten på ca. 0.3 bar og pilsneren på nett under 1 bar Kjellarstove - JIPPII!-rtj-ver-jpg

Ein puff på 60x100cm med oppbevaring i er bestilt og klar til levering når ferien er over. Bord har eg desverre ikkje endå, men det må bli eit som kan stå "over" puffen.

Var nok ein del som ikkje var direkte AV relatert her, men det er det andre bruksområdet som deler rommet med AV utstyret. Og det var meget artig å servera eigeprodusert øl og drinkar frå baren, mens gjestene såg og høyrde Pink Floyd og storkosa seg

Neste prioritet no er nok nytt feste til PJ, nye surroundhøgtalarar (surround og surr.back), nye og større frontar (då må 2 subbar fjernast), ny senter og effektforsterkar og ny mediaspelar. Deretter kanskje akustiske tiltak.

Og derfor spøre eg dere, ekspertpanelet, kva bør eg velja???

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ble flott!

Ser du har akkurat den løsningen jeg kunne tenkt meg mtp ølfat og tappetårn.. Kan jeg spørre hvor du har fått tak i ditt?

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se der ja Slikt rom kunne eg ha tenkt meg og

Blir nok noko slik eg kommer til og planlegge i framtida, da dette slikkert blir garantert meir brukt en kun kino løsning korleis er det med lyskontrollen i rommet btw? tenkte da på når du ser film? blir det mørkt nok er vell spørsmålet 8)

Men ser flott ut og ELSKER den bar løsninga

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av quiltmaster
    Dette ble flott!

Ser du har akkurat den løsningen jeg kunne tenkt meg mtp ølfat og tappetårn.. Kan jeg spørre hvor du har fått tak i ditt?
    Kjøleskapet er berre eit standard <90cm kjøleskap som eg bestilte frå nettet og røska ut alt frå og bora hol i toppen på. Fat av denne typen (corneliusfat med Ballock/pepsi kopling) og co2 flasker får ein kjøpt frå nettet gjennom bryggselv, petit agentur, vinogbar eller liknande. Eg bestilte regulatoren min frå USA. Det fungerte fint, men eg hadde problem med at amerikansk kopling på regulator og norsk kopling på co2 flaska ikkje passa, så det vart mykje styr med å få fiksa. Tappekranar og slikt kan ein og få i dei same nettbutikkane som eg nevnte. Ebay og er ein topp plass og finna slike ting. Eg har 100% rustfritt tappetårn med rustfrie Perlick 525ss kranar.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brusveen
    Se der ja Slikt rom kunne eg ha tenkt meg og

Blir nok noko slik eg kommer til og planlegge i framtida, da dette slikkert blir garantert meir brukt en kun kino løsning korleis er det med lyskontrollen i rommet btw? tenkte da på når du ser film? blir det mørkt nok er vell spørsmålet 8)

Men ser flott ut og ELSKER den bar løsninga
    Eg tenkte meg at dersom rommet skulle bli brukt nok til å nesten rettferdiggjera innsatsen med å laga det til, så kunne eg ikkje ha dedikert kino. Så eg var innstilt på å inngå mange kompromiss mtp. lyd, plassering, fargevalg, akustikk, plass osv for å få rommet mest mogleg innbydande.

Når det gjeld lys så har eg berre to vindu på 50x50cm, som eg skal hengja opp gardiner foran. I tillegg hadde eg tenkt å laga meg ein form for "propp" for å tetta dei heilt. Men ein kamerat av meg fann ut at sofaputene mine passar perfekt i vinduet, og blendar det heilt Einaste problemet eg har no, er korleis eg skal få blenda vinduet i døra, utan at det vert stygt. Så her tar eg gjerne i mot forslag...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for positive tilbakemeldingar forresten

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser flott ut Som andre er jeg ganske imponert over bar-løsningen, og især tappetårnet til øl. Og så hjemmelaget da!

Men ølet i tankene er altså uten kullsyre? Hvor lenge holder det seg på tankene før man bare MÅ drikke det opp?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Kjøleskapet er berre eit standard <90cm kjøleskap som eg bestilte frå nettet og røska ut alt frå og bora hol i toppen på. Fat av denne typen (corneliusfat med Ballock/pepsi kopling) og co2 flasker får ein kjøpt frå nettet gjennom bryggselv, petit agentur, vinogbar eller liknande. Eg bestilte regulatoren min frå USA. Det fungerte fint, men eg hadde problem med at amerikansk kopling på regulator og norsk kopling på co2 flaska ikkje passa, så det vart mykje styr med å få fiksa. Tappekranar og slikt kan ein og få i dei same nettbutikkane som eg nevnte. Ebay og er ein topp plass og finna slike ting. Eg har 100% rustfritt tappetårn med rustfrie Perlick 525ss kranar.
    Takk for info!
    Har vurdert flere løsninger, ender nok opp med noe farlig likt ditt

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Ser flott ut Som andre er jeg ganske imponert over bar-løsningen, og især tappetårnet til øl. Og så hjemmelaget da!

Men ølet i tankene er altså uten kullsyre? Hvor lenge holder det seg på tankene før man bare MÅ drikke det opp?
    Dette ølet satt eg med kolsyra. Så her brukte eg berre co2 til å holda trykket oppe og få opp ølet. Ølet eg lagar til hausten, vert nok laga utan kolsyra, og heller tvangskarbonert når eg koplar til.

Er ikkje heilt sikker på kor lenge ølet helde seg, men på tette fat held det seg lenge. Dei aller fleste typar øl har godt av ein del lagring og. Sidan eg er vekke 5 veker i sommar, så har eg stengt av CO2 flaska og løfta av tilkoplingane på fatet. Reknar med at ølet skal vera lika godt når eg kjem tilbake då...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjeld høgtalarar til surround back, så har eg tenkt på å plassera RB-61/RB-51 eller liknande inni hjørnene oppunder taket bak i rommet (der det kjem kablar ned), og vinkla mot lytteposisjon. Då vert det omtrent den vinkelen frå høgtalarane og lytteposisjon som dolby anbefaler til surround back. Kva trur folket om detta? Eller bør eg gå for RS-42/RS-52 eller liknande og prøva å få dei nærmare midten av veggen?

Dei surroundhøgtalarane eg har hengt opp no har eg tenkt å byta med klipsch RS-52 e.l. Desverre så syns eg dei kom ørlitt for langt fram. Og dette ødela litt for den heilt store surroundopplevinga. Derfor håpar eg å byta dei i dipole? og få surround back vil hjelpa på detta.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så du er relativt selvforsynt med øl altså Supre greier!

Side 12 av 21 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •