Kjellarstove - JIPPII! - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 21 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 ... SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 403
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Taket og ja. Det kan verta ei utfordring med plassering pga lys osv...

Då får eg berre bestilla meg trykk til 6 plater til å ha på veggane. 2 ståande, til sidevegg og 2 liggande til ein eller anna plass og 2 som eg ikkje veit kvar vert. Får sjå om eg får plass til to i taket og.

Provlemet er at eg har eit veldig vanskeleg rom. På bakerste vegg har eg berre plass til 1 plata, ståande på venstre side. Pga dør og andre ting. Veggen bak anlegget kan eg ha plater, men ikkje bak venstre høgtalar, på grunn av ei dør. Vlir og vanskeleg å plassera i 1. refleksjon på venstre side av høgtalar, då den står atmed ei pipa. På høgre side er det ingen problem med splater bak høgtalar og på sidevegg. Men det er uaktuelt for meg å ikkje ha ein viss symetri. Hmmm, dette var vanskelegare enn eg trudde....

120cmx60cm er jo og eit håplaust format å få gode bilder på...

Newcomer viz0id sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Taket og ja. Det kan verta ei utfordring med plassering pga lys osv...

Då får eg berre bestilla meg trykk til 6 plater til å ha på veggane. 2 ståande, til sidevegg og 2 liggande til ein eller anna plass og 2 som eg ikkje veit kvar vert. Får sjå om eg får plass til to i taket og.

Provlemet er at eg har eit veldig vanskeleg rom. På bakerste vegg har eg berre plass til 1 plata, ståande på venstre side. Pga dør og andre ting. Veggen bak anlegget kan eg ha plater, men ikkje bak venstre høgtalar, på grunn av ei dør. Vlir og vanskeleg å plassera i 1. refleksjon på venstre side av høgtalar, då den står atmed ei pipa. På høgre side er det ingen problem med splater bak høgtalar og på sidevegg. Men det er uaktuelt for meg å ikkje ha ein viss symetri. Hmmm, dette var vanskelegare enn eg trudde....

120cmx60cm er jo og eit håplaust format å få gode bilder på...
    Igjen, hvis man er helt grønn (som jeg forsåvidt også er utenom det jeg har lest), så er det nok best å få noen til å se på rommet å hjelpe deg. Nå vet jeg ikke hvordan tilbud det er der du bor. Men her i stavangerområdet er det jo masse folk som har peiling i butikkene, som kan være med å se på bilder.

Det er ikke alltid så smart å bare klaske opp plater for å gjøre det.. du kan faktisk ødelegge lyden mer enn du forbedrer den (overdemping/dempe feil frekvensområde osv).

Hvis du skal prøve å teste litt selv, ikke heng opp plater permanent, og ikke kjøp for mange om gangen.. prøv litt først!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg bur desverre i ingenmannsland, så er vanskeleg å få hjelp til slikt her. Men dersom det er litt skummelt å klaska opp plater litt på måfå, så slit eg jo litt

Eg kan bestilla ein pakke paroc dempeplater frå byggtorget (trur ikkje ein pakke er så dyrt). og prøva meg litt fram med berre platene vikla inn i noko pustande stoff. Og så bestiller stoff med trykk til platene. Desse heng eg der dei egnar seg best. Skal jo uansett ha bilder i rommet, så dei kan jo uansett brukast. Dersom eg har eit trykk/bilete som øydelegg lydbiletet der det heng, kan eg jo ha det utan demping i...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått rulla ut varmefolien no, men ikkje kopla til. Får ta det i morgon. Ting tar mykje lenger tid enn planlagt...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Har fått rulla ut varmefolien no, men ikkje kopla til. Får ta det i morgon. Ting tar mykje lenger tid enn planlagt...
    Slags varmefolie ble det ? Og hvordan "bygget" du opp gulvet ?

Ser frem til erfaringer...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blei ebeco frå megaflis. Mellom den og betonggolvet er det berre 6mm depronplater. Ganske enkelt og greitt. Skal koma med tilbakemelding når eg har fått kopla og testa ut...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva ble kvadratmeterprisen på depron ?
    Og varmefolie ?

Totalpris og antall kvadrat ble det ?
    (Som du skjønner er det aktuelt for meg også... :-p )

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kosta meg 9500 for heile rommet. Då har eg eit par plater og nokon meter til overs. Kjøpte vel til å dekkje 24m2=ca. 400kr. pr. m2. Men så går det jo litt vekk her og der, så eg trengte ikkje alt, sjølv om rommet faktisk er litt over 24m2. Får ikkje dekka absolutt alt.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oki... Kan virke som om det kanskje vil være det billigste alternativet mitt..
    Hvis ikke varmekabler i flytsparkel kanskje er billigere ?!

Hva var grunnen til at du endte på Depron kontra Ebisol ?
    MegaFlis nevner jo Ebisol til bruk under Ebeco Varmefolie...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kabel i sparkel er nok sikkert billegare, dersom du likavel MÅ sparkla golvet. Dersom duikkje treng det, vert det fort dyrare. Avrettingsmasse til ei stort rom er DYRT. trur det kosta meg kring 12 000kr å avretta golvet mitt. Kabel i fundamentet brukar og ein del meir straim og krever lenger tid for å få varme i golvet. Så då må du kanskje opp med ny kurs til det og. Slik eg ser det er varmefolie absolutt det enklaste alternativet. og under 10 000 for varme og isolajon i golvet syns eg, forutsett at det virkar tilfredsstillande, absolutt er verdprisen. Fordelane er jo varmt golv, kan ha konstant lunk i rommet (veldig bra å ha i kjellar) Varmen kjem nedenfrå, termostatstyrt, og ikkje minst er det heilt usynleg. Men hugs at dei fleste golvtypar ikkje skal ha meir enn 60w/m2 under seg. og 60w/m2 er ikkje mykje. Såer det eit kaldt rom, vil dette mest sannsynleg ikkje vera nok som einaste varmekilde.

Grunnen til at eg valgte depron, er at ebisol berre var å få i 3mm. Då måtte eg lagt dobbelt lag med ebisol, fordi denne varmefolien krever 6mm isolasjon under. Grunnen til dette er at koplingane skal liggja "nedi" isolasjonen, slik at dei aldri kjem i kontakt med golvet over. Over folien skal det berre leggast 0.2mm byggplast (fuktsperra), og så parkett eller laminat. Depronplaten var forøvrig veldig greie å ha med å gjera. Dei berre kuttar du til der det måtte vera naudsynt med ein tapetkniv. Desse skal berre teipast saman i skøytane. Sjølve folien berre ruller du ut og klipper til i ønska lengde, før elektrikaren koplar dei samen og koplar til termostaten. Hugs at termostaten må vera kopla til min 10A kur med jordfeilbrytar.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg håper jeg slipper avretting... Hvis det trengs blir det nok "snekker-avretting"... ;-) Nye kurser må jeg ha uansett...

60w/m2 er jo ikke så verst det da... Har man 20m2 har man jo 1200w totalt, og med såpass jevn oppvarming skulle jeg nå tro det holder bra... Hvis rommet er godt isolert i tillegg...

Teipes sammen i skjøtene sier du... Det gjelder "rundt" hele platen ?
    (De var på 125 x 80 var de ikke?)
    Blir mye teiping da ?! :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjølve avrettinga går relativt greit å utføra, med stor balje og skikkeleg visp, blandar ein to sekkar av gongen. Er ein litt sterk er ikkje det noko problem å hella ut åleina. Mendet vert fort mange sekkar om ein må haein cm eller to.

Nei dei treng kun teipast i kryss i hjørnene. Eg har teipa litt her og der, der dettrengs. Ganske greit. Kjøper du isolasjon og varmefolie sett, er det einaste anna du treng, byggplast (måtte du nok hatt uansett), ei presstang til koplingsklemmene og eit multimeter, tapetkniv, resten føljer med.

1300w på 20m2 kan vera nok, eller kan ikkje vera nok. Det kjem heilt ann på huset, kva rom det er, kvar i landet det er osv. Til kjellaren min her i Finnmark trur eg neppe det er nok til å få skikkeleg varme i rommet midt på vinteren. Men då sett eg berre inn ein anna ovn nokre timar. Dersom ein brukar rommet, varmar det opp rommet ganske kraftig. Ein person med normal sunn forbrenning tilsvarer ca. 150w varmeovn, 5 apekattar som drikker seg full, kan lett komma opp i 1kw varmeutvikling. I tillegg yter kanskje anlegget 1-2kw i oppvarming, dersom ein drar på litt. Så problemet er nok ikkje at det vert for kaldt, men heller at det vert for varmt resten av året...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut! Ser ut til at dette er et godt alternativ for gulvvarme!
    Når får du testet varmen ?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til å vera det så langt ja...

Nei får ikkje kopla saman og testa før seinare i dag. Må få tak i tang og multimeter. Skal ned og teipa saman resten av folien NU. Men så forsvinn vel resten av dagen i å måka snø på fotballbanen... Håpar eg får testa i løpet av helga.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då har eg endeleg fårr kopla saman all varmefolien, isolert koplingane, kopla folien og golvfølaren til termostaten og kopla termostaten til straum. Menfår f... ikkje varmei folien! Får prøva å feilsøka i dag. Som forventa var det noko som ikkjeskulle fungera.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Projektorfeste

Hei igjen folkens!

Har no tenkt å bestilla meg projektorfeste. Og tar gjerne i mot tips frå dykk, godtfolk

Linsa på PJ skal, såvidt eg har forstått, stå flukt med toppen av biletet. Pj er <14cm høg. Så då kan eg vel rekna ca. 6cm frå botn av PJ til senter på linsa?? Då kjem bildet lika langt ned på veggen som PJ festet+ca. 6cm. Så her kjem utfordringa:

Lerret så langt ned på veggen som mogleg, men så lavt at eg får plass til heimalaga rack og senterht på 21cm. Racket tenkjer eg vert ca. 50cm (då vert det ei hylla på ca.23cm høgd og ei på 20cm).

71cm over golvet
    +115 cm bilde (92")
    =186 cm opp på veggen kjem biletet.

213cm takhøgd
    - 186cm
    = 27 cm ned frå taket må linsa.

27cm frå linsa til tak
    - 6cm frå linsa til festet
    =21cm PJ feste

Er eg på villspor med resonementet mitt her?

Og dersom eg ikkje er det, kan nokon anbefala eit feste til meg? Helst svart og helst billig som mogleg. Men alt av interesse... På førehand takk for hjelpa

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her var det så lite hjelp å få at eg har bestilt Detaco fewste til 119kr.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pause

På grunn av eksamen neste mnd, fotballsesong og travel tid på jobb, må eg desverre setja arbeidet i kjellarstova litt til side framover.

Skal nok få gjort littegran mellom slaga... Målet er å få lagt ferdig golvet (har lagt plast på halve og lagt 3 laminatplater), lista det, og få inn sofa i løpet av mai.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I hlga er det ei lita pause frå studiane, så skal prøva å få lagt litt golv dei neste dagana. Har allereie fått gjort litt, så no har eg lagt 5 plater til saman

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått lagt litt over halve golvet no. Det tok myyyyykje lenger tid, og var eit større slit enn forventa. Trappa, trappestolpane og bardisken som kom i vegen, i tillegg til at rommet er skeivt, gjorde at det har tatt 3 gongar så lang tid som forventa. Ikkje er eg 100% nøgd med resultatet heller. Har no slitt ut eit blad på gjørsaga, eit på bosch multien og ei handsag og ein rygg. Har sjølvsagt greidd å kappa feil ein gong og to, når det gjekk litt fort. Men dette var forventa. Manglar og 20cmx120cm byggplast for å få dekkje heile rommet. Typisk flaks. Men dette skal eg nok få triksa til på eit vis.

Flaks! Platene er 1207mm lange og rommet mitt var ca. 6150mm langt. Etter stenderverket kom opp var det ca. 6064mm langt.
    Etter veggplaten kom på blei det ca. 6040mm lang.
    5 golvplater er 1207mmx5=603.5cm. Det vil sei 0.5cm kortare enn rommet er. Med ei lita klaring på kvar side betyr det at det går nøyaktig 5 plater i lengda på rommet, utan kappNokre plassar har eg måtta kutta av ca. 1cm. Men likavel slapp eg unda skøytar på 10cm eller noko slikt. Var meget spent på dette.

I dag får eg nok ikkje gjort noko, då eg skal vera barnevakt. Forhåpentligvis vert eg så godt som ferdig i morgon...

Side 10 av 21 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •