"Ekko" i dedikert hjemmekino - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som har prøvd plater fra Rockfon??

De har veldig stort utvalg av plater/himlinger som brukes i industri, skoler, bygg osv.

Hjem kan man gå inn og se.

eks Sonar : Sonar Sortimentet : Design hvit : Systemhimlinger : Produkter : Rockfon

Fordelen med disse er at de ofte er veldig nøytrale (hvit farge, glatte overflater). Slik at man egentlig slipper å ramme dem inn, elelr kle dem med stoff. Selv om mange er beregnet til å være i tak, så bør de kunne brukes på vegg også. De demper ikke så veldig mye under 125 hz, men da kan det brukes bassfeller.

Noen som har prøvd disse? Fungerer de bra, og hva er evt prisen på de?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kjøpt meg disse. Venter bare på at jeg skal få ånden over meg og trekke dem. Og få hengt de på veggen.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Chamror
    Noen som har prøvd plater fra Rockfon??

De har veldig stort utvalg av plater/himlinger som brukes i industri, skoler, bygg osv.

Hjem kan man gå inn og se.

eks Sonar : Sonar Sortimentet : Design hvit : Systemhimlinger : Produkter : Rockfon

Fordelen med disse er at de ofte er veldig nøytrale (hvit farge, glatte overflater). Slik at man egentlig slipper å ramme dem inn, elelr kle dem med stoff. Selv om mange er beregnet til å være i tak, så bør de kunne brukes på vegg også. De demper ikke så veldig mye under 125 hz, men da kan det brukes bassfeller.

Noen som har prøvd disse? Fungerer de bra, og hva er evt prisen på de?
    Har brukt disse i sort før på kinoen min. Synes Rockwool lydplater virker mye bedre. Men som rein system himling er nok dette noe av det beste mann kan få. Brukte forresten Sombra i sort utførelse.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •