Garasjeloft Kino Byggetråd! - Side 23

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 23 av 23 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23
Viser resultater 441 til 446 av 446
    Intermediate dwdbard sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Mysen
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av alkar
    Dette var snasent, Stian! Hadde vært hyggelig å hilse på igjen. Vanvittig opptatt her selv om dagen, men om det er mulig å planlegge en demo litt utpå nyåret så hadde det vært kult. Driver jo og drømmer om et liknende prosjekt selv!
    Takk for det! jeg er veldig fornøyd selv, men døgnet burde hatt flere timer slik at rommet kunne blitt enda mer brukt..

Ville vært veldig hyggelig med en demo, har jo også lovet deg det
    Bare og si ifra så får vi til en kveld.. for meg passer alle dager uten om tirsdager og torsdager, også jobber jeg annenhver lørdag.
    Så skulle du få en dag ledig så er det bare og si ifra! vis det er flere som ønsker og ta en titt så bare si ifra!

Stian

Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Mysen
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kellex
    Gratulerer med flott kino!! Flotte bilder også Hvordan fungerer lyden synes du mtp lydtransparente lerret kontra uten?
    Glemte nesten og svare deg "kellex"..

Jeg syntes lerretet fungerer bra, kan ikke si jeg merker så stor forskjell på med eller uten lerret, har ikke prøvd så mye uten, det er jo liksom ikke noe alternativ hos meg., men jeg føler ikke at lyden blir innestengt på noe måte, heller ikke gjenklang fra duken..

Stian

Active kellex sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Lillehammer
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dwdbard
    Glemte nesten og svare deg "kellex"..

Jeg syntes lerretet fungerer bra, kan ikke si jeg merker så stor forskjell på med eller uten lerret, har ikke prøvd så mye uten, det er jo liksom ikke noe alternativ hos meg., men jeg føler ikke at lyden blir innestengt på noe måte, heller ikke gjenklang fra duken..

Stian
    Det er da positivt! Viktigste er nå at du er fornøyd selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:)

Had vert gøy med en liten bildeserie, slik at vi ser sammenhengen

Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Mysen
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har ting vært rolig her lenge, det er egentlig mest fordi jeg har bare kose meg med masse gode filmer! jeg har egentlig ikke følt noe behov for og oppgradere noe særlig, jeg syntes ting fungerer utrolig bra! men har begynnt og leke meg litt nå, gjort noen nye innvisteringer igjen (første ordentlig på 2.5år! stolt av meg selv! ) Så nå for litt siden så kom det inn en Emotivia XPA 2 og en Cerwin Vega CXA-10.
    CV CXA-10 er noe overkill, da den kun brukes til og drive 2 rumperistere, Emotivia`n brukes til og trekke front settet.

Merket god forskjell på front høyttalerne ved og få på litt mer effekt, ble klarere lyd og mer trøkk.

Jeg la nå også inn en bestilling på 4 nye stoler til front rekka mi, http://www.avshop.no/CineSeat-Theatr...0238/p10507479
    Skal hente de på Fredag så det blir spennende! Jeg har jo fine stoler i dag også, men har savnet koppholdere samt den ekstra sitte komforten.
    Gleder meg!

nå har jeg på ett par mnd kostet på en hel del, så må roe ned litt igjen, men tror vell neste oppgradering blir og bytte ut front rekka, men er veldig usikker på hva det skulle blitt, jeg har i dag noen gamle Altec Lansing høyttalere som jeg kjøpte brukt av "Baldric" her på forumet, de kjøpte jeg rimlig bare for og ha noe, men de har overrasket enormt! utrolig mye lyd for pengene! Nå skal det sies at jeg stort ser på typiske gutte filmer med mye action og høy volum, så deres høye lydbilde passer meg perfekt! men har lyst på noe annet utover.. men vi får se hva og når det blir..

Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Mysen
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ligger de gamle kino stolene mine på finn og på torget.

LØP OG KJØP!!

Ha en fin dag!

Side 23 av 23 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •