Stylus sin kinotråd - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 14 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 273
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dagens mest synlige jobb:

Har også malt veggen rundt vinduet, og satt igang strøk nummer to på veggen bak. Rulle ferdig veggen bak, ett strøk til på høyre veggen, ett strøk til på veggen rundt vinduene, så er malingen ferdig!!!!

Tar vel litt tid, men dette ser ut til å gå fremover med greit tempo

Må se å komme meg i butikken å titte på tepper snart. Tror malingen blir ferdig før jeg antok
    Apropo gulv, tror kanskje jeg må rive av korken likevel. Det er mer bobler flere steder enn først antatt, så det blir ikke pent om jeg lar det ligge tror jeg. Skal prøve meg frem med å kutte boblene og tilpasse litt, men tviler på det blir bra. Får skaffe meg noe verktøy for å skrape opp fastlimt kork!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Å ja, men da får jeg snekre pizza til neste gang da skjønner du, nesten la deg/dere smake på den også.
    Kommer gjerne og tester

Har forøvrig satt av søndagen slik at det passer med Hortenmessa.

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå begynner det virkelig og ta form her ser veldig bra ut dette kanskje du er ferdig med malingen i helga hehe kjedelig det med gulvet da, men får du det til så legger du vel oppå? men hadde også sett ann litt, er kjedelig og legge teppe så blir det ikke bra:P

ps, søndagen er satt av her også ;D sikkert mye gromt på den messa også

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Kommer gjerne og tester

Har forøvrig satt av søndagen slik at det passer med Hortenmessa.
    Vi kan sikkert få til noe etter messa hjemme hos meg så det er ikke noe problem, ikke forvent dere peppes kvalitet men en god standard hjemmelaga pizza skal jeg få til.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi kan sikkert få til noe etter messa hjemme hos meg så det er ikke noe problem, ikke forvent dere peppes kvalitet men en god standard hjemmelaga pizza skal jeg få til.
    har sett mye snakk om denna pizza din her på forumet hehe, det er vel ikke uten grunn :P

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Christian
    nå begynner det virkelig og ta form her ser veldig bra ut dette kanskje du er ferdig med malingen i helga hehe kjedelig det med gulvet da, men får du det til så legger du vel oppå? men hadde også sett ann litt, er kjedelig og legge teppe så blir det ikke bra:P

ps, søndagen er satt av her også ;D sikkert mye gromt på den messa også
    Mange takk
    Jeg har et lite håp om å bli ferdig imorgen ja. Min bedre halvdel har lovet å hjelpe til litt også, så da kan det gå an! hadde vært lekkert å bli helt ferdig med malingen, og begynne å prøve meg på gulvet. Blir det ikke bra med kniv og litt fiks, får jeg rive det av. Ligger jo linoleum under, så det burde gå bra sånn sett å legge teppe rett på det også.

Ikke sant, er dumt å legge teppe også blir det buler her og der. Det gidder jeg ikke ta sjansen på

Kult! Er mye moro å se der ja. Litt morsomt konsept med messe på et hotell Masse små og noen store rom med et hav av forskjellig utstyr.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har sett mye snakk om denna pizza din her på forumet hehe, det er vel ikke uten grunn :P
    Du er velkommen du også om du er int å prøve, dem andre karene skulle joine så kan du få en billett til Mentor-verden om du ønsker det.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange takk
    Jeg har et lite håp om å bli ferdig imorgen ja. Min bedre halvdel har lovet å hjelpe til litt også, så da kan det gå an! hadde vært lekkert å bli helt ferdig med malingen, og begynne å prøve meg på gulvet. Blir det ikke bra med kniv og litt fiks, får jeg rive det av. Ligger jo linoleum under, så det burde gå bra sånn sett å legge teppe rett på det også.

Ikke sant, er dumt å legge teppe også blir det buler her og der. Det gidder jeg ikke ta sjansen på

Kult! Er mye moro å se der ja. Litt morsomt konsept med messe på et hotell Masse små og noen store rom med et hav av forskjellig utstyr.
    se det ja, ja da skal det jo være håp da er det jo bare og begynne og titte på teppe til uka åssen teppe vil du ha a? sånt tynt eller litt tykt og mykt?

ja er kult det asså, har vært på plaza noen ganger, og det er knall med at de har rom så det går ann og få litt greie på oppsett og sånt prøve og slå følge meg med han da-ty jeg da hehe :P kan bli en artig dag det

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er velkommen du også om du er int å prøve, dem andre karene skulle joine så kan du få en billett til Mentor-verden om du ønsker det.

ja jeg er int vettu hadde vært spennende det aldri hørt mentor sånn skikkelig heller jeg så må passe meg litt jeg da, 3 stk som har dali og en som har bw hehe:P

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    se det ja, ja da skal det jo være håp da er det jo bare og begynne og titte på teppe til uka åssen teppe vil du ha a? sånt tynt eller litt tykt og mykt?

ja er kult det asså, har vært på plaza noen ganger, og det er knall med at de har rom så det går ann og få litt greie på oppsett og sånt prøve og slå følge meg med han da-ty jeg da hehe :P kan bli en artig dag det
    Det er håp ja Prøve å jobbe litt effektivt imorgen, så blir det orden på sakene.
    Teppe ja. Hmmm, tror det ikke blir alt for tykt. Er greit å kunne rengjøre det uten alt for mye mas også Mørk grått må vel funke. Litt vel upraktisk med helt svart hehe. Har du noen gode tips til leverandører/butikker å se på tepper i?

Hehe, er sikkert bare å henge seg på om han kjører nedover ja. Dere bor jo like ved hverandre

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja jeg er int vettu hadde vært spennende det aldri hørt mentor sånn skikkelig heller jeg så må passe meg litt jeg da, 3 stk som har dali og en som har bw hehe:P
    Vi er ganske vennlige av oss og skal ikke se bort i fra du kvitter deg med B&W etter å komme i vår menighet. Neida, men det er jo moro å ha flere som deler den samme hobbyen veit du.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skulle bare visst... Dalifolk er gærne!

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er håp ja Prøve å jobbe litt effektivt imorgen, så blir det orden på sakene.
    Teppe ja. Hmmm, tror det ikke blir alt for tykt. Er greit å kunne rengjøre det uten alt for mye mas også Mørk grått må vel funke. Litt vel upraktisk med helt svart hehe. Har du noen gode tips til leverandører/butikker å se på tepper i?

Hehe, er sikkert bare å henge seg på om han kjører nedover ja. Dere bor jo like ved hverandre

jepp, det går vel sikkert greit ja sant, blir nok litt mas med for tykt teppe, en mellom ting hadde vært nice tror jeg hmm du har jo teppeland da.. de har ett rimelig stort utvalg kommer ikke på flere i farta

hehe ja han gjør jo det det ordner seg sikkert

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp, det går vel sikkert greit ja sant, blir nok litt mas med for tykt teppe, en mellom ting hadde vært nice tror jeg hmm du har jo teppeland da.. de har ett rimelig stort utvalg kommer ikke på flere i farta

hehe ja han gjør jo det det ordner seg sikkert
    Tror nesten det må bli noe sånt. Ja, Teppeland er det jo ikke så langt unna her. ta en tur dit å titte litt

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehehe tror jeg skal beholde cm9 en stund til:P er jo nesten ikke innspillt enda og jeg er topp fornøyd ja det er gøy og bli kjent med noen som har samme intressen

stylus: haha tviler ikke

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nesten det må bli noe sånt. Ja, Teppeland er det jo ikke så langt unna her. ta en tur dit å titte litt
    okay det er jo topp da mener de har masse tepper hehe.. litt mørkgrå teppe blir knall tror jeg

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehehe tror jeg skal beholde cm9 en stund til:P er jo nesten ikke innspillt enda og jeg er topp fornøyd ja det er gøy og bli kjent med noen som har samme intressen

stylus: haha tviler ikke
    Det er godt du er fornøyd Det er viktig!

Apropo... jeg har foreløpig ingen perfekt løsning på bakhøyttalere. Har lyst på Ikon W2 Mk2 bak. Burde ikke det kunne passe greit? Også er de så enkle å henge på veggen

Enn så lenge skal jeg bruke mine gode gamle Kirksaeter Prisma 60 bak...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    okay det er jo topp da mener de har masse tepper hehe.. litt mørkgrå teppe blir knall tror jeg
    Det blir ålreit tror jeg Skal uansett ikke mye til for å slå korkgulvet

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herre min hatt, nå har jeg holdt på i mange timer idag! Men jammen ble jeg ferdig også

Alle strøkene er tatt på alle vegger, maskeringstapen er fjernet, korkgulvet er fjernet etter mye jobb og det eneste som mangler nå er å rydde opp siste rest med kork og begynne å vaske ned gulvet så det blir klart til å lime på teppe.
    Har jobbet som et dyr denne helgen, men er glad jeg har gjort det så er alt klart!! Fikk litt hjelp av min bedre halvdel idag også, så det hjalp stort. Det er godt med litt moralsk støtte også, og ikke minst å se at det skjer litt i andre enden av rommet innimellom

Her følger noen bilder av slik veggene ser ut nå

Det var en skikkelig dritt jobb å få fjernet korken, men det er godt å ha gjort. Det ville ikke blitt pent med alle boblene under teppet.

Og SÅNN ser det ut nå Orket ikke rydde opp siste rest haha. Vannblemmer og blod, men det var verdt det

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser veldig bra ut og det skal bli moro å se på sluttresulat, virker som at det ikke er lenge til og når man får på dette teppet så er jammen mye gjort. Legge opp litt belysning og gardiner så er det nesten oppe og går, du får prøve deg litt frem med lyden og se om det trengs demping. Kanskje dempe ned hjørner og første refleksjoner. Daniel kan nok hjelpe deg litt også på dette området, er jo greit å få litt hjelp så man får ting til å spille optimalt og selv synes jeg slik hjelp er gullverdt.

Side 7 av 14 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •