Stylus sin kinotråd - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 273
    Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Hehe, nei har holdt meg unna kamskjellene, men fikk noe indisk jeg antakelig ikke burde ha spist :P Godt som rakkern, men ikke fullt så godt natten og dagen etter...

Har tenkt akkurat den tanken jeg også. Kanskje greit å bare kjøre grått på alt. Så slipper jeg unna maskering også 8)
    Skal male veggen bak imorgen, så får jeg meg et inntrykk av hvordan fargen ser ut også. Håper jeg har truffet greit

Angående noe helt annet. Er det egentlig noe vits i å rive bort korken på gulvet før jeg legger på teppe? Det bygger ikke mange millimeter, og ser for meg at det kan være litt knot å få av da det er limt rimelig godt mange steder.

gå for grått da slipper du og få sånne "hvite" områder som lyser opp når du ser på film

jeg tror ikke du trenger det, hvis det ikke lukter eller er noe fukt så ser ikke jeg noe grunn til og fjerne det.. se på det som ekstra isolering hehe.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Christian
    gå for grått da slipper du og få sånne "hvite" områder som lyser opp når du ser på film

jeg tror ikke du trenger det, hvis det ikke lukter eller er noe fukt så ser ikke jeg noe grunn til og fjerne det.. se på det som ekstra isolering hehe.
    Satser på at det blir det

Det er ingen fukt eller noe der. Korken er limt rett på et gammelt linoleumsgulv, så det burde vel egentlig funke fint? Er noen bobler på et par steder. Er det noe problem? Kan jo kappe opp og legge det pent ned så det ikke blir bobler på teppet også...

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satser på at det blir det

Det er ingen fukt eller noe der. Korken er limt rett på et gammelt linoleumsgulv, så det burde vel egentlig funke fint? Er noen bobler på et par steder. Er det noe problem? Kan jo kappe opp og legge det pent ned så det ikke blir bobler på teppet også...

ja da burde det funke fint ass.. ser ikke noe problemer med det ja det går jo ann og ta en kniv og skjære så det ligger ned også lime det eller no jeg hadde gått for det da slipper du endel jobb også hehe

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja da burde det funke fint ass.. ser ikke noe problemer med det ja det går jo ann og ta en kniv og skjære så det ligger ned også lime det eller no jeg hadde gått for det da slipper du endel jobb også hehe
    Skal ikke se bort fra at jeg gjør det sånn da

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dagens økt ble ikke veldig stor den heller, men alle monner drar har jeg hørt!

Har fått malt panelskjøtene og den ene døra. Gråfargen ser veldig lys ut på bildene. Den er rimelig lys da, men tror det blir pent, og inntrykket blir litt annerledes når hele veggen får farge

Med blitz

Uten blitz

Slik så døra ut før den fikk et strøk maling...

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Dette ser jo lovende ut Axel Har ikke lest hele tråden din, men hva falt fargevalget på da?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Dette ser jo lovende ut Axel Har ikke lest hele tråden din, men hva falt fargevalget på da?
    Hvis du triller fort gjennom de 5 sidene som tråden har blitt, så ser du litt hvor langt jeg har kommet på bildene hehe.
    Det blir svart på veggen foran, hvitt i taket og ganske lys grå på veggene og dørene. Jeg ser for meg at det ikke bare blir film der nede, så tror det kan bli bra sånn
    Med meget bra lyskontroll håper jeg det blir mørkt og fint når alt lys er av også.
    Hva tror du?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du triller fort gjennom de 5 sidene som tråden har blitt, så ser du litt hvor langt jeg har kommet på bildene hehe.
    Det blir svart på veggen foran, hvitt i taket og ganske lys grå på veggene og dørene. Jeg ser for meg at det ikke bare blir film der nede, så tror det kan bli bra sånn
    Med meget bra lyskontroll håper jeg det blir mørkt og fint når alt lys er av også.
    Hva tror du?
    Det høres meget bra ut det, men ville muligens hatt samme farge i taket som sideveggene. Tenker bare at tre farger blr mye. arrester meg om jeg tar feil. Taket kan også reflektere noe lys da det er hvit.
    Men lys grå blir meget bra. Blir litt trivelig når en ikke ser film. Slike rom skal brukes til musikk samt og slappe av i også.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    se her ja looking good blir knall dette

regner med at du hører komponentene hvisker til deg om natta? hehe

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres meget bra ut det, men ville muligens hatt samme farge i taket som sideveggene. Tenker bare at tre farger blr mye. arrester meg om jeg tar feil. Taket kan også reflektere noe lys da det er hvit.
    Men lys grå blir meget bra. Blir litt trivelig når en ikke ser film. Slike rom skal brukes til musikk samt og slappe av i også.
    Ja, jeg har vært litt bekymret for det med refleksjon fra taket jeg også (haha, fargen heter faktisk refleksjon :P), men så har jeg av en eller annen grunn blitt glad i hvite tak hehe. Har tittet mye rundt på profiler her og syns det er lekkert med svart/grått/hvitt i den komboen jeg har valgt
    Du har nok helt rett i at grått hadde vært enda bedre mtp lyset fra projektoren.
    Det hvite er også gunstig da rommet er ganske lavt. 2,17 mellom bjelkene og ca 2,08 der hvor bjelkene går...

Planen har blitt slik at jeg tror jeg lar det være hvitt, også prøver jeg meg frem litt med projektor i rommet og bilde på lerret bare for å se hvordan det blir i forhold til taket. Er det for mye reflekjson får jeg vel bare bite i det sure eplet og male to strøk med grått :O

Har du tatt noen valg i din kino?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    se her ja looking good blir knall dette

regner med at du hører komponentene hvisker til deg om natta? hehe
    SKAL få ferdig den veggen imorgen...

Åjaaa! De hvisker i veggene her. Mentorene står like utenfor soverommet og rister!!
    Forsterkerne står i kjellern i pappen sin og venter og venter...

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SKAL få ferdig den veggen imorgen...

Åjaaa! De hvisker i veggene her. Mentorene står like utenfor soverommet og rister!!
    Forsterkerne står i kjellern i pappen sin og venter og venter...
    så bra men til helga får du gjort masse da begynner og dra seg til da

hehe det hørtes litt skumelt ut :S kan få mareritt av mindre hehe :P det blir vel rimelig deilig og få koblet opp utsyret igjen

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så bra men til helga får du gjort masse da begynner og dra seg til da

hehe det hørtes litt skumelt ut :S kan få mareritt av mindre hehe :P det blir vel rimelig deilig og få koblet opp utsyret igjen
    Ja, det begynner faktisk å ta litt form I løpet av et par kvelder og helgen håper jeg å ha ferdig første strøk på alle grå veggene, og kanskje siste strøket på svarte veggen.

Hehe, får bare gode drømmer av sånt
    Skal innrømme at jeg har tittet litt i kabeleskene og forestilt meg å koble opp alt sammen. Det er latterlig moro

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg har vært litt bekymret for det med refleksjon fra taket jeg også (haha, fargen heter faktisk refleksjon :P), men så har jeg av en eller annen grunn blitt glad i hvite tak hehe. Har tittet mye rundt på profiler her og syns det er lekkert med svart/grått/hvitt i den komboen jeg har valgt
    Du har nok helt rett i at grått hadde vært enda bedre mtp lyset fra projektoren.
    Det hvite er også gunstig da rommet er ganske lavt. 2,17 mellom bjelkene og ca 2,08 der hvor bjelkene går...

Planen har blitt slik at jeg tror jeg lar det være hvitt, også prøver jeg meg frem litt med projektor i rommet og bilde på lerret bare for å se hvordan det blir i forhold til taket. Er det for mye reflekjson får jeg vel bare bite i det sure eplet og male to strøk med grått :O

Har du tatt noen valg i din kino?
    Kan jo starte med det du har tenkt. Lett å gjøre noe med hvis du ikke blir fornøyd.
    Jepp. Har kommet godt igang.
    Poster litt i tråden min nå.

http://avforum.no/forum/hvilket-utst...ml#post1514867

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det begynner faktisk å ta litt form I løpet av et par kvelder og helgen håper jeg å ha ferdig første strøk på alle grå veggene, og kanskje siste strøket på svarte veggen.

Hehe, får bare gode drømmer av sånt
    Skal innrømme at jeg har tittet litt i kabeleskene og forestilt meg å koble opp alt sammen. Det er latterlig moro

jepp da er det ikke så mye igjen da hehe ja, grue gleder meg til og koble fra mitt og sette det ned i det nye huset og ikke få brukte på noen dager:P regner med at jeg får kjeft hvis jeg setter meg ned der med en gang hehe :P

haha ja, det er det synes jeg ser deg sitter der med kabler og later som du kobler:P

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jo starte med det du har tenkt. Lett å gjøre noe med hvis du ikke blir fornøyd.
    Jepp. Har kommet godt igang.
    Poster litt i tråden min nå.

http://avforum.no/forum/hvilket-utst...ml#post1514867
    Ja, ikke sant I verste fall får jeg bare male det fordømte taket et par runder til Er jo ingen krise hehe. maling er billig.

Kult! Skal titte.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp da er det ikke så mye igjen da hehe ja, grue gleder meg til og koble fra mitt og sette det ned i det nye huset og ikke få brukte på noen dager:P regner med at jeg får kjeft hvis jeg setter meg ned der med en gang hehe :P

haha ja, det er det synes jeg ser deg sitter der med kabler og later som du kobler:P
    ja, det forventes vel at du gjør litt andre ting de første ukene

Haha, det er på dager som de at jeg merker jeg er litt nerd Litt på samme måte som at jeg kan glise bredt over en nypolert bil, og naboen ser på meg mer rare øyne og lurer på hva i allverden det er for noe galt med meg...

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, det forventes vel at du gjør litt andre ting de første ukene

Haha, det er på dager som de at jeg merker jeg er litt nerd Litt på samme måte som at jeg kan glise bredt over en nypolert bil, og naboen ser på meg mer rare øyne og lurer på hva i allverden det er for noe galt med meg...
    hehe ja gjør vist deT:P men venter ikke såååå mange dager før det er oppe asså hehe :P

hehe ja, vi hifi freaks er litt nerder:P har fått mange rare blikk når jeg forteller hva ting koster hehe.. ikke noe er som en nypolert bil

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser her ja og malingen går sin gang og du er ikke rimelig lei maling enda eller? Jeg regner med du tar deg jobb som frilansmaler fremover siden du har fått god teknikk på dette området, er ikke noe som er bedre enn det og vi ser frem til teppevalg og utstyrsrigging...... Du har dine medmennesker som føler med deg her skal du se og vi er standby, regner det blir en tur på messen i horten for å se om det er noen nyheter på markedet. Hadde vært moro å få med flere dit så vi kan være en liten gjeng som skuer litt.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Ser her ja og malingen går sin gang og du er ikke rimelig lei maling enda eller? Jeg regner med du tar deg jobb som frilansmaler fremover siden du har fått god teknikk på dette området, er ikke noe som er bedre enn det og vi ser frem til teppevalg og utstyrsrigging...... Du har dine medmennesker som føler med deg her skal du se og vi er standby, regner det blir en tur på messen i horten for å se om det er noen nyheter på markedet. Hadde vært moro å få med flere dit så vi kan være en liten gjeng som skuer litt.
    Begynner å kjenne at jeg har fått min dose maling snart ja Takmaling håper jeg det blir lenge til jeg bedriver. Med mindre jeg plutselig finner ut at jeg må endre fargen i taket

Jeg håper å få på plass siste strøkene og finish innen sept er omme, slik at det kan rigges. Kan være jeg tilkaller litt assistanse da! Er trivelig å holde på meg slikt sammen.

Jeg er klar for Horten! Når er den? Tror jeg har spurt deg før, men får bare spørre igjen hehe...

Side 5 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •