Stylus sin kinotråd - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 273
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Syns forøvrig Jotun har skjønt mye! Jekk for både malinglokk og ølflasker

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    se her ja fått gjort endel i dag ja begynner og ta form nå.. dette blir nok knall bra misunner deg litt nå hehe.. sitter og venter på at jeg skal overta hus her :-p 4 uker igjen :S sitter og tegner og planlegger litt i mens da hehe hater og vente.. kjedlig og gå tom for maling da, spes på en lørdag hehe.. men da får du til til dører da hehe og svart vegg det blir nice

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Christian
    se her ja fått gjort endel i dag ja begynner og ta form nå.. dette blir nok knall bra misunner deg litt nå hehe.. sitter og venter på at jeg skal overta hus her :-p 4 uker igjen :S sitter og tegner og planlegger litt i mens da hehe hater og vente.. kjedlig og gå tom for maling da, spes på en lørdag hehe.. men da får du til til dører da hehe og svart vegg det blir nice
    Er stas å se at det skjer noe
    Hehe, får handle mer maling på mandag og kjøre på. Har nok å ta meg til imorgen ja. Vaske og grunne dører, og er jeg ivrig kan jeg jo begynne med de grå veggene også. Murveggen må forresten vaskes den og :P

Hehe, kult! lager du sånne fancy 3D tegninger eller?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Er stas å se at det skjer noe
    Hehe, får handle mer maling på mandag og kjøre på. Har nok å ta meg til imorgen ja. Vaske og grunne dører, og er jeg ivrig kan jeg jo begynne med de grå veggene også. Murveggen må forresten vaskes den og :P

Hehe, kult! lager du sånne fancy 3D tegninger eller?
    ja det er det beste, og se at det går fremover ja da har du mer en nok og gjøre hehe.. blir spennende og se åssen veggen blir i grå

jeg har lasta ned sketchup da.. så kan tegner 3d der, men skjønner ikke en dritt hehe:P så det blir i paint:P

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Christian
    ja det er det beste, og se at det går fremover ja da har du mer en nok og gjøre hehe.. blir spennende og se åssen veggen blir i grå

jeg har lasta ned sketchup da.. så kan tegner 3d der, men skjønner ikke en dritt hehe:P så det blir i paint:P
    Er spent jeg og Håper jeg traff sånn cirka riktig med gråfargen. Tror det blir pent. Skal legge ut bilde så fort gråfargen er på vegg. Kjenner jeg må ha litt fri imorgen også.

Haha, lastet ned sketchup her om dagen jeg og, men det gav jeg opp raskt :P

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er spent jeg og Håper jeg traff sånn cirka riktig med gråfargen. Tror det blir pent. Skal legge ut bilde så fort gråfargen er på vegg. Kjenner jeg må ha litt fri imorgen også.

Haha, lastet ned sketchup her om dagen jeg og, men det gav jeg opp raskt :P
    flotters det blir nok knall... hehe ja, greit og få slappet av litt også i helga:P blir sliten av og male også gitt ..

hehe ja, det var ikke lett ass, jeg klarte og lage en firkant og løfte opp den på en måte men noe mer klarte jeg ikke hehe...

Active Fantonald sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fått i gang projektoren nede i kjelleren hos meg nå. Personlig synes jeg det ble veldig bra med svart bakvegg og hvite vegger. I mørke scener er hele veggen svart. Det blir noe skinn i fra sideveggene og taket, men det er ikke mye i det hele tatt. Det er i alle fall ikke noe jeg tenker over.

Men du må få ut noen bilder, ja ! Spent på å se hvordan det ser ut hos deg!

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir det noe maling på veggene snart?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fantonald
    Jeg har fått i gang projektoren nede i kjelleren hos meg nå. Personlig synes jeg det ble veldig bra med svart bakvegg og hvite vegger. I mørke scener er hele veggen svart. Det blir noe skinn i fra sideveggene og taket, men det er ikke mye i det hele tatt. Det er i alle fall ikke noe jeg tenker over.

Men du må få ut noen bilder, ja ! Spent på å se hvordan det ser ut hos deg!
    Det der lover bra
    Første strøket på svarte veggen er på, bare å se på forrige side så finner du bilder
    Ble ikke noe jobbing igår, da plenen måtte klippes og planter måtte beskjæres...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Blir det noe maling på veggene snart?
    Hehe svartveggen har fått første strøket hvertfall Taket er halvferdig, og idag skal dørene og murveggen vaskes så de er klare til første strøk i løpet av uka. Taket er en fordømt møkkajobb, men det kommer til å bli pent. Nakken blir øm altså :P

Sjekk forrige side for bilder av slik det ser ut nå

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe svartveggen har fått første strøket hvertfall Taket er halvferdig, og idag skal dørene og murveggen vaskes så de er klare til første strøk i løpet av uka. Taket er en fordømt møkkajobb, men det kommer til å bli pent. Nakken blir øm altså :P

Sjekk forrige side for bilder av slik det ser ut nå
    Det kommer seg uten tvil så her er det bare å feste selene og henge med i svingene, for her for går det unna skjønner jeg og rommet er vel snart klart til innflytning.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer seg uten tvil så her er det bare å feste selene og henge med i svingene, for her for går det unna skjønner jeg og rommet er vel snart klart til innflytning.

Hehe, fikk litt fart på sakene i helgen Får ikke gjort stort idag ser det ut som, men tar litt og litt så blir det ferdig til slutt.
    Det dukker nok opp invitasjon når ting nærmer seg skal du se. Når alt er ferdig malt, må jeg handle inn teppe og lister, så blir det finish på sakene.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, fikk litt fart på sakene i helgen Får ikke gjort stort idag ser det ut som, men tar litt og litt så blir det ferdig til slutt.
    Det dukker nok opp invitasjon når ting nærmer seg skal du se. Når alt er ferdig malt, må jeg handle inn teppe og lister, så blir det finish på sakene.
    Det blir nok bra og hva tenker om dekking av lys med tanke på sidevinduet? Håper ikke det vil evt ødelegge filmopplevelsen i hvertfall. Er jo mye man kan gjøre men kommer ann på hva man legger i arbeidet og slik, men alt står på den som eier huset da.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir nok bra og hva tenker om dekking av lys med tanke på sidevinduet? Håper ikke det vil evt ødelegge filmopplevelsen i hvertfall. Er jo mye man kan gjøre men kommer ann på hva man legger i arbeidet og slik, men alt står på den som eier huset da.
    I første omgang skal jeg kjøpe inn noen tykke, mørke gardiner. Lurer litt på noe som dekker bedre rundt karmene, men det blir litt etterhvert Skal prøve med gardiner først, så får vi se.
    Har du noen tanker rundt dette med å få dekket til vinduene?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I første omgang skal jeg kjøpe inn noen tykke, mørke gardiner. Lurer litt på noe som dekker bedre rundt karmene, men det blir litt etterhvert Skal prøve med gardiner først, så får vi se.
    Har du noen tanker rundt dette med å få dekket til vinduene?
    Hmm. tanker og tanker men tror kanskje en rullgardin kan være tingen, gjerne med en form for lås i bunn så den ikke blafrer når det kommer trøkk i rommet med tanke på musikk/film. Kanskje det ville funket for da får man dekket hele vinduet og det ser minimalistisk ut.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm. tanker og tanker men tror kanskje en rullgardin kan være tingen, gjerne med en form for lås i bunn så den ikke blafrer når det kommer trøkk i rommet med tanke på musikk/film. Kanskje det ville funket for da får man dekket hele vinduet og det ser minimalistisk ut.
    Takk for forslaget
    Det er helt sikkert en løsning som kan virke bra. Kunne tenke meg å ha 100%kontroll på lyset, og med evnt rullegardiner OG tykke gardiner må man vel være ganske nærme

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har svart rullgardin fra ikea.. denne funker veldig bra egentlig sammen med gardiner så tror jeg at det blir topp

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg jammen meg fått til en økt idag også. Ble ikke lange tiden pga matforgiftning som satt i kroppen utover dagen, men fikk tatt ferdig taket (endelig!!!!!), og gjort ferdig pirkearbeidet på den svarte veggen. Dørene er vasket og klare til maling, så da har man morgendagen klar om det skulle bli tid.

På de veggene dørene er, så blir det grå vegger. Hvilken fargen burde jeg male dørene? Hvite? Grå? Veldig usikker her

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg jammen meg fått til en økt idag også. Ble ikke lange tiden pga matforgiftning som satt i kroppen utover dagen, men fikk tatt ferdig taket (endelig!!!!!), og gjort ferdig pirkearbeidet på den svarte veggen. Dørene er vasket og klare til maling, så da har man morgendagen klar om det skulle bli tid.

På de veggene dørene er, så blir det grå vegger. Hvilken fargen burde jeg male dørene? Hvite? Grå? Veldig usikker her

Hmmmmm, spist kammskjell nå?

Jeg syns grå vil passe best på dørene. Hvit vil skille seg litt ut på den veggen og vil lyse veldig opp iforhold til veggen.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Hmmmmm, spist kammskjell nå?

Jeg syns grå vil passe best på dørene. Hvit vil skille seg litt ut på den veggen og vil lyse veldig opp iforhold til veggen.
    Hehe, nei har holdt meg unna kamskjellene, men fikk noe indisk jeg antakelig ikke burde ha spist :P Godt som rakkern, men ikke fullt så godt natten og dagen etter...

Har tenkt akkurat den tanken jeg også. Kanskje greit å bare kjøre grått på alt. Så slipper jeg unna maskering også 8)
    Skal male veggen bak imorgen, så får jeg meg et inntrykk av hvordan fargen ser ut også. Håper jeg har truffet greit

Angående noe helt annet. Er det egentlig noe vits i å rive bort korken på gulvet før jeg legger på teppe? Det bygger ikke mange millimeter, og ser for meg at det kan være litt knot å få av da det er limt rimelig godt mange steder.

Side 4 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •