Stylus sin kinotråd - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 273
    Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ser bra ut du er heldig som har ett rom og jobbe på hehe du har jo ikke såååå mye jobb på rommet da hva er neste plan da? male ell?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Christian
    ser bra ut du er heldig som har ett rom og jobbe på hehe du har jo ikke såååå mye jobb på rommet da hva er neste plan da? male ell?
    Takk skal du ha! Er litt godt når man ser det går fremover, selv om det tar litt tid hehe.
    Ja, er egentlig veldig heldig
    Og jobben er ikke større en å grunne ferdig hele rommet et strøk. Så må jeg handle inn maling og male alt sammen to strøk.
    Etter det er det å rive av det ekle korkgulvet, og få på veggtilvegg teppe tenker jeg. Kjøpe lister, kappe dem til, male og montere.
    Når det er i boks, er det bare å finne frem alle de store pappeskene og pakke ut godsakene som står å venter i rommet ved siden av

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Takk skal du ha! Er litt godt når man ser det går fremover, selv om det tar litt tid hehe.
    Ja, er egentlig veldig heldig
    Og jobben er ikke større en å grunne ferdig hele rommet et strøk. Så må jeg handle inn maling og male alt sammen to strøk.
    Etter det er det å rive av det ekle korkgulvet, og få på veggtilvegg teppe tenker jeg. Kjøpe lister, kappe dem til, male og montere.
    Når det er i boks, er det bare å finne frem alle de store pappeskene og pakke ut godsakene som står å venter i rommet ved siden av

ja det er nice og se ting tar form ja det er jo en grei jobb det da, er ikke så ille mye 2 dager så er du ferdig ?? hehehe :P pain og ha alt pakket ned da:O da hadde jeg dæva hehe... skal du ha noe lyd demping på veggene eller?

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er moro å se malekosten svinges på høyt nivå hos deg, er nok ikke så veldig lenge til så kan du se film i dette rommet også. Skal du bygge opp et podie eller noe som sakene kan stå på, bygge opp gulvet litt med en meter ut fra bakvegg.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det er nice og se ting tar form ja det er jo en grei jobb det da, er ikke så ille mye 2 dager så er du ferdig ?? hehehe :P pain og ha alt pakket ned da:O da hadde jeg dæva hehe... skal du ha noe lyd demping på veggene eller?
    HEHE 2 dager ja, det hadde vært noe
    Går litt tregt med full jobb og alt sammen. Men tar litt etter litt, så får vi se. Håper å være ferdig når høsten kommer for fullt.
    Ohh yes, det er no svineri å ha det nedpakket! Har heldigvis stueanlegget oppe og går, så det hjelper litt

Jeg regner med å henge opp tykke gardiner på venstre veggen foran vinduene, også skal jeg ha demping av førsterefleksjoner på høyreveggen, den som er av betong. Kommer til å smekke opp anlegget så fort rommet er rimelig klart, også ordner jeg sånne ting litt etter hvert. Skal prøve å jobbe litt overtid fremover så jeg kan legge inn sånt i budsjettet.

Har forresten hentet meg sofa som skal inn i kinoen også. Tror det blir fint

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det er moro å se malekosten svinges på høyt nivå hos deg, er nok ikke så veldig lenge til så kan du se film i dette rommet også. Skal du bygge opp et podie eller noe som sakene kan stå på, bygge opp gulvet litt med en meter ut fra bakvegg.
    Takk skal du ha Er litt gøy når det skjer ting ja!

Jeg regner med å la tingene stå på gulvet som er der. Det er ganske lavt under taket, så tror kanskje ikke podie er noe poeng. Kunne sett stilig ut da, det er jeg enig i

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HEHE 2 dager ja, det hadde vært noe
    Går litt tregt med full jobb og alt sammen. Men tar litt etter litt, så får vi se. Håper å være ferdig når høsten kommer for fullt.
    Ohh yes, det er no svineri å ha det nedpakket! Har heldigvis stueanlegget oppe og går, så det hjelper litt

Jeg regner med å henge opp tykke gardiner på venstre veggen foran vinduene, også skal jeg ha demping av førsterefleksjoner på høyreveggen, den som er av betong. Kommer til å smekke opp anlegget så fort rommet er rimelig klart, også ordner jeg sånne ting litt etter hvert. Skal prøve å jobbe litt overtid fremover så jeg kan legge inn sånt i budsjettet.

Har forresten hentet meg sofa som skal inn i kinoen også. Tror det blir fint
    hehehe ikke sant:P bedre og bruke litt tid og få det gjort bra fra høsten og utover er det digg og ha hjemmekino ja det høres bra ut greit og få opp anlegget så du kan høre hva som blir bra digg med overti og arbeid uten skatt hehehe.. oh nice åssen sofa da?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehehe ikke sant:P bedre og bruke litt tid og få det gjort bra fra høsten og utover er det digg og ha hjemmekino ja det høres bra ut greit og få opp anlegget så du kan høre hva som blir bra digg med overti og arbeid uten skatt hehehe.. oh nice åssen sofa da?
    Gleder meg virkelig til noen mørke kvelder nedi kinoen ja!
    Er veldig spent på akustikken i rommet. Håper den ikke jobber mot meg

Det ble en slik sofa: Salonger - Stoff - Produkter - Møbelringen

Bestilte i antrasitt farge, så den er rimelig mørk. Den står i gangen her og venter den også hehe! Håper den passer greit inn.

Hehe, får vel nesten holde meg til litt skattet arbeid. Betale litt ekstra skatt også, så kommer det flyvende litt skattepenger til neste år!

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg virkelig til noen mørke kvelder nedi kinoen ja!
    Er veldig spent på akustikken i rommet. Håper den ikke jobber mot meg

Det ble en slik sofa: Salonger - Stoff - Produkter - Møbelringen

Bestilte i antrasitt farge, så den er rimelig mørk. Den står i gangen her og venter den også hehe! Håper den passer greit inn.

Hehe, får vel nesten holde meg til litt skattet arbeid. Betale litt ekstra skatt også, så kommer det flyvende litt skattepenger til neste år!

det blir nok knall ja får håpe det! hater når bassen blir borte akkurat der man plassere sofaen hehe:P

den var nice da der kan du ligge og sitte hehe... blir noe sånt hos meg også tror jeg ja sant det, digg og få igjen på skatten

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det blir nok knall ja får håpe det! hater når bassen blir borte akkurat der man plassere sofaen hehe:P

den var nice da der kan du ligge og sitte hehe... blir noe sånt hos meg også tror jeg ja sant det, digg og få igjen på skatten
    Har opplevd det der noen ganger. Spinkel lyd i sofaen, også masse godlyd en meter bak. Håper jeg unngår det her

Takker Ja, tenkte jeg må ha begge muligheter. også var den rimelig god å sitte i uten at den kosta skjorta, så da var det bare å klinke til.

Skal du ha flere rader i kinoen din, eller blir det en sofa og ferdig med det?

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har opplevd det der noen ganger. Spinkel lyd i sofaen, også masse godlyd en meter bak. Håper jeg unngår det her

Takker Ja, tenkte jeg må ha begge muligheter. også var den rimelig god å sitte i uten at den kosta skjorta, så da var det bare å klinke til.

Vi skal nok få godlyden i sofaen vi, og ikke en meter bak

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Det der høres ut som en plan 8)

Hvordan tror du det funker å la Denon 2310 drive center og to bakhøyttalere en stund? Har jo plenty krefter til frontene, men A23 må bli stående i stua en stund. Ellers blir det stille der gitt :O Og det går jo ikke....

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ja, det er noe dritt:P er ikke så lett og få det bra heller:P men det går da

jepp det er jo det viktigste da, at den er go og sitte i tror det blir to rader:P er såpass smalt så blir nok en 3 eller 2 seter på to rader med den bakerste litt høyere hehe

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja takk hehehehe :P

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, det er noe dritt:P er ikke så lett og få det bra heller:P men det går da

jepp det er jo det viktigste da, at den er go og sitte i tror det blir to rader:P er såpass smalt så blir nok en 3 eller 2 seter på to rader med den bakerste litt høyere hehe
    Kult
    Her blir det med sofaen tror jeg. Har en dør bak som ikke skal dekkes helt. Så sofaen blir stående litt ut fra veggen og så blir det masse plass foran. Et bord og mye luft hehe

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det der høres ut som en plan 8)

Hvordan tror du det funker å la Denon 2310 drive center og to bakhøyttalere en stund? Har jo plenty krefter til frontene, men A23 må bli stående i stua en stund. Ellers blir det stille der gitt :O Og det går jo ikke....
    Ikke noe stress.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja takk hehehehe :P
    Det kan jo la seg gjøre. Bor 3 steinkast fra deg

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kult
    Her blir det med sofaen tror jeg. Har en dør bak som ikke skal dekkes helt. Så sofaen blir stående litt ut fra veggen og så blir det masse plass foran. Et bord og mye luft hehe

ja er ikke noe vits og fylle opp rommet heller:P da ser det bare rotete ut greit med litt plass foran ja det blir nok bra

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jo la seg gjøre. Bor 3 steinkast fra deg

du gjør det da men jeg skal flytte til auli da hehe :P så da blir det bygging av kino rom du kan kalibrering og sånt du da eller? der har ikke jeg noe peiling hehe :P

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du gjør det da men jeg skal flytte til auli da hehe :P så da blir det bygging av kino rom du kan kalibrering og sånt du da eller? der har ikke jeg noe peiling hehe :P
    Det skulle nok la seg gjøre. Har kalibrert noe ja. Er da ikke lang til Auli fra Kløfta vet du.

Side 2 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •