Stylus sin kinotråd - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 14 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 273
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Per Christian
    se her ja detta så jo veldig koselig ut da tipper du har noen timer i det rommet mange krem produkter du har det liker vi hehe... nå har du hvertfall ett bra rom du kan kose deg i vinter grattis med nice rom er litt utfordring med dissa kabla hehe :P
    Takker
    Har tilbragt noen timer og fler skal det bli utover høsten og vintern! Gleder meg virkelig!
    Hehe, skal få inn noen enkle kabelkanaler, så blir det litt mer ryddig
    Har lyst på nytt rack etterhvert også, men det får komme litt senere. Har en del detaljer som ikke er ferdig, men nå er hvertfall rommet slik at det kan brukes!

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Takker
    Har tilbragt noen timer og fler skal det bli utover høsten og vintern! Gleder meg virkelig!
    Hehe, skal få inn noen enkle kabelkanaler, så blir det litt mer ryddig
    Har lyst på nytt rack etterhvert også, men det får komme litt senere. Har en del detaljer som ikke er ferdig, men nå er hvertfall rommet slik at det kan brukes!
    hehe ja det tror jeg på det blir nok knall ! ja det er smart, lurer på om de finnes i svart jeg? kabelkanalene:P

ja så du hadde litt lite plass i racken hehe... det er jo ikke noe krise så går jo ann og bruke litt tid og finne en som passer bra

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe ja det tror jeg på det blir nok knall ! ja det er smart, lurer på om de finnes i svart jeg? kabelkanalene:P

ja så du hadde litt lite plass i racken hehe... det er jo ikke noe krise så går jo ann og bruke litt tid og finne en som passer bra
    Hmm, det må jo finnes? Hvis ikke får man ta frem litt lakk

Haha, ja er litt trangt der :P Trenger noe som rommer litt mer. Skal antakelig få inn et par komponenter til også, så det er litt håpløst sånn det er akkurat nå.
    Syns det er så mange sånne rack som koster litt vel mye. Finnes det noen bra alternativer som ikke koster skjorta?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, det må jo finnes? Hvis ikke får man ta frem litt lakk

Haha, ja er litt trangt der :P Trenger noe som rommer litt mer. Skal antakelig få inn et par komponenter til også, så det er litt håpløst sånn det er akkurat nå.
    Syns det er så mange sånne rack som koster litt vel mye. Finnes det noen bra alternativer som ikke koster skjorta?
    ja skulle tro det men,men er jo ikke noe stress og lakkere litt heller da

hehe ja, det som er at de som er lave som vi ofte må ha er så små:P det som går er og titte på ikea på andre ting enn racker, de har endel andre som kanskje kan funke eller så kan du jo mekke noe selv da? mye fint man kan gjøre også

flere komponenter asså??

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja skulle tro det men,men er jo ikke noe stress og lakkere litt heller da

hehe ja, det som er at de som er lave som vi ofte må ha er så små:P det som går er og titte på ikea på andre ting enn racker, de har endel andre som kanskje kan funke eller så kan du jo mekke noe selv da? mye fint man kan gjøre også

flere komponenter asså??
    Mm, har lurt på å mekke noe selv. Kunne vært et artig lite prosjekt egentlig

Ja, jeg skal ha inn NC2100 som pre i stereo. Denon er litt lys og skarp på musikk, men Parasounden låter mye mer kontrollert og lekkert. Satser på å få ned A23 til center også, men foreløpig står den duoen i stua. Tror det blir en litt enklere integrert sak i stua, så Parasoundene kan få tjenestegjøre i kinoen

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer! Ser virkelig bra ut Ble fornøyd med senteren eller?
    Var stor og fin!
    Min tråd

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b3nd1k
    Gratulerer! Ser virkelig bra ut Ble fornøyd med senteren eller?
    Var stor og fin!
    Takk skal du ha
    Har kun kjørt to filmer, men er meget fornøyd med centeren! Det surroundanlegget jeg hadde før for et par år siden var med en veldig liten center. Merker nå at en stor center som matcher frontene gjør underverker for opplevelsen. Alt blir mer mektig på en måte
    Den er skikkelig stor, og gir en stor opplevelse på film. Er MYE info i som skal ut gjennom centeren.
    Har du funnet deg en brukt Vokal enda?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mm, har lurt på å mekke noe selv. Kunne vært et artig lite prosjekt egentlig

Ja, jeg skal ha inn NC2100 som pre i stereo. Denon er litt lys og skarp på musikk, men Parasounden låter mye mer kontrollert og lekkert. Satser på å få ned A23 til center også, men foreløpig står den duoen i stua. Tror det blir en litt enklere integrert sak i stua, så Parasoundene kan få tjenestegjøre i kinoen
    ja det er gøy og drive med litt prosjekter trenger stativ til senteren jeg, så det blir nok prosjekt etterhvert hehe...

okay, det blir nok nice det løfter nok lyden noen hakk ja jepp, har ett lite surround annlegg i stua selv her.. bedre enn tv lyden hvertfall :P

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk skal du ha
    Har kun kjørt to filmer, men er meget fornøyd med centeren! Det surroundanlegget jeg hadde før for et par år siden var med en veldig liten center. Merker nå at en stor center som matcher frontene gjør underverker for opplevelsen. Alt blir mer mektig på en måte
    Den er skikkelig stor, og gir en stor opplevelse på film. Er MYE info i som skal ut gjennom centeren.
    Har du funnet deg en brukt Vokal enda?
    Kan tenkte meg det ja! Har ikke funnet en enda =\ Men har forsovidt ikke dårlig tid heller Hehe, Nei. Dette blir bra
    Min tråd

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Legger opp tracklistene fra mine demoplater vol. 1 - 3, musikken kan du sjekke opp via Youtube osv.

Vol. 4 er under produksjon og ute om ikke altfor lenge, dette er kun FLAC filer så det er ikke noe galt med kvaliteten i hvertfall.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Legger opp tracklistene fra mine demoplater vol. 1 - 3, musikken kan du sjekke opp via Youtube osv.

Vol. 4 er under produksjon og ute om ikke altfor lenge, dette er kun FLAC filer så det er ikke noe galt med kvaliteten i hvertfall.
    Se der ja Tror jeg må legge inn bestilling på de der

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kommer en aldri så liten oppdatering!

Kinoen er operativ, men mangler noen små detaljer.

- Kabelskjulere
    - Subwoofere
    - Hyller til filmer og musikk
    - Belysning til hyllene
    - Rammelerret
    - VDH The Name signalkabel mellom receiver og effekt

+ + + noe småtteri som jeg ikke helt kommer på i farten

Nytt lerret er bestilt idag, så jeg regned med å hente det på fredag. Blir moro!! Nye bilder kommer etterhvert når det er på plass

Noen tips til hvordan jeg burde ta bildene?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan gi deg noen bilde tips, men må ut nå hehe... banker inn noen tips etterpå

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sånn, måtte være med dama på litt shopping:S ble en ny cd på meg hvertfall da:P så kom noe godt ut av det hehe...

åssen kamera har du?

uansett så må du ha stativ,blir bedre bilder uansett åssen kamera du har, spes hvis det er litt mørkt i rommet. hvis du har ei arbeidslampe liggendes så kan du bruke den til og få kule bilder bare og teste med litt forskjellige vinkler og plasseringer med lyset lukkertiden må du justere etter lyset i rommet

ps, ikke vær nær kameraet da bilde blir tatt, bruk selvutløser

hvis du ikke har redigerings program så kan du laste ned picasa gratis, det er endel redigerings muligheter og funker bra! jeg bruker det selv

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sånn, måtte være med dama på litt shopping:S ble en ny cd på meg hvertfall da:P så kom noe godt ut av det hehe...

åssen kamera har du?

uansett så må du ha stativ,blir bedre bilder uansett åssen kamera du har, spes hvis det er litt mørkt i rommet. hvis du har ei arbeidslampe liggendes så kan du bruke den til og få kule bilder bare og teste med litt forskjellige vinkler og plasseringer med lyset lukkertiden må du justere etter lyset i rommet

ps, ikke vær nær kameraet da bilde blir tatt, bruk selvutløser

hvis du ikke har redigerings program så kan du laste ned picasa gratis, det er endel redigerings muligheter og funker bra! jeg bruker det selv
    Litt shopping må til iblant!

Kameraet mitt er Sony DSC-WX1. Helt greit kompaktkamera såvidt jeg kan skjønne
    Kan ingen verdens ting om å ta bilder annet enn det kameraet gjør selv. Det eneste jeg har funnet ut er at bildene stort sett alltid blir bedre uten blits.

Hmm stativ ja! Burde få lånt meg et stativ ja. Kan tenke meg det gjør stor forskjell med tanke på ro i bildet.

Kan jeg justere lukkertiden med dette kameraet mitt? Burde kanskje lese litt i manualen jeg ja

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt shopping må til iblant!

Kameraet mitt er Sony DSC-WX1. Helt greit kompaktkamera såvidt jeg kan skjønne
    Kan ingen verdens ting om å ta bilder annet enn det kameraet gjør selv. Det eneste jeg har funnet ut er at bildene stort sett alltid blir bedre uten blits.

Hmm stativ ja! Burde få lånt meg et stativ ja. Kan tenke meg det gjør stor forskjell med tanke på ro i bildet.

Kan jeg justere lukkertiden med dette kameraet mitt? Burde kanskje lese litt i manualen jeg ja
    ja må det, men er så kjeedeeelig og være med og shoppe klær..

okay blitsen kan du droppe ja stativ og justering av lukkertid da er du langt det går helt sikkert på kameraet, står nok i manualen ja hehe...

redigere bildene i picasa gjør også under men stativ koster fra 100 kr og oppover så er ikke så dyrt

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan også fint bruke høye emballasjeesker, om du fortsatt har emballasjen til dine dali så kan du fint bruke det.

Dette med kamera kan ikke jeg selv så godt heller, jeg tar mange bilder når jeg tar bilder så sjekker jeg på alle bildene og velger ut dem som jeg syns er finest.

Jeg har ett stativ som du sikkert kan låne hvis du vil.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nytt lerret på plass!!

Da har jammen nissen vært på tidlig besøk her Nytt lerret montert og hengt på plass. Valget falt på 100" Grandview med grå duk. Har målt og målt og fant ut at 100" var det største som gikk, så da ble det selvsagt det haha!

Meget fornøyd med resultatet, og det er diggbart å endelig ha bilde som fyller duken perfekt. Moro!

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gjorde seg veldig godt, skikkelig bra saker og det ble meget pent også. Virker som du er ganske fornøyd med dette, er vel ikke lenge til det snurrer film for hele nabolaget tenker jeg. Klipse opp ledningene på lampene dine.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det gjorde seg veldig godt, skikkelig bra saker og det ble meget pent også. Virker som du er ganske fornøyd med dette, er vel ikke lenge til det snurrer film for hele nabolaget tenker jeg. Klipse opp ledningene på lampene dine.
    Takk for det
    Joa, kan ikke klage! Går sakte, men sikker fremover med de siste detaljene. Hehe, ja må vel nesten gjøre det. Skal se om jeg finner noen lister eller klips i kjellern.
    Haha, jeg monterte lerretet i stua, og jammen var det for stort ned trappa. Da ble det en tur ut i hagen og ned gjennom kjellerdøra gitt. Godt det var mørkt ute, ellers hadde vel naboene lurt fært

Side 12 av 14 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •