Tilkobling av høytaler med skjult kabel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tilkobling av høytaler med skjult kabel

hey,

Det jeg mener er når kabelen kommer ut av veggen til høytaler hvordan gjør dere over gangen penest mulig. ?

Er i plan leggings fasen av lyd i mitt hus. Er også trikker så sitter på mange ide'er og trenger ide'er, her er noen av mine :

Legger dere opp en Trikkerboks og så Bruker en PHS Wallplate. Går dere men med rør rett ut av veggen.
    Passer skrue hull i elko bokser til vegg fester for noen høytalere eller mister jeg feste grunnet elko boks ?

PHS Wallplate sett for 2 par høyttalerterminal - stereovoss.no

Jeg tenkte også på å lage noe selv som gjør at den gule metall pluggen ikke synes.
    Men man må da knabalisere en RS16/MOD I 2X8 kat.5 UTP lokk (el.nr 6940935) og sette inn Bananhøyttalerterminal. I tom rom bak lokket.
    (Ps : vet ikke om det er plass i tom rommet enda.)

RS16/MOD I 2X8 kat.5 UTP lokk

Høyttalerkontakt

Active kanakas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MirMic
    hey,

Det jeg mener er når kabelen kommer ut av veggen til høytaler hvordan gjør dere over gangen penest mulig. ?

Er i plan leggings fasen av lyd i mitt hus. Er også trikker så sitter på mange ide'er og trenger ide'er, her er noen av mine :

Legger dere opp en Trikkerboks og så Bruker en PHS Wallplate. Går dere men med rør rett ut av veggen.
    Passer skrue hull i elko bokser til vegg fester for noen høytalere eller mister jeg feste grunnet elko boks ?

PHS Wallplate sett for 2 par høyttalerterminal - stereovoss.no
    De er tilpasset elko standard

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PHS Wallplate krever spesialverktøy for tilkobling av kabel.

ELKO har sentralplater med hull til en eller to kontakter med D-fatning. Neutrik lager nesten alle slags kontakter med D-fatning. De har ikke kontakt til bananplugg, men istedet speakON med 2 eller 4 pinner.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •