Byggetråd - Mini kino, mye moro! -> Effekt på plass - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 38 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 34 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 744
    Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skippertak

Idag har nok vært prosessens mest produktive dag med tanke på alt som har skjedd. Først begynte vi dagen med å få ut sofaene til søstera til dama. Jeg var fortsatt på jobb da dette skjedde, men Svigers (som er veldig hendig) skrudde ut vinduet i kjellerstua for å få dem ut, så jeg kom hjem til en relativt ryddig stue, så da var det greit å jobbe litt. Her ser vi vinduet blir tatt ut.

-img_1481-jpg

Svigerfar jobber som håndtverker, og er superkul iforhold til å hjelpe til mye mer enn det som ventes av folk etter at de kommer hjem fra jobb. Tenker bare på meg selv etter jobb, og det er ikke mye sympati i fra meg dersom noen klager på vonde rygger i helga. Sånt må vente til mandag igjen (unntaket er madammen selvfølgelig), men svigers svinger seg rundt uten å nøle. Da er det ikke rart mye blir gjort! :-D Først sagde vi over laminaten og festet bunnsvila slik at gulvet fortsatt "flyter". På bildet er det gips bak, men jeg måtte pent vente med å ta bilder til Svigers var borte.

-img_1492-jpg

Så fikk vi festet veggene på ene siden, og dratt noe k-rør og kabler før Svigers tok kvelden. Til venstre ser dere der strømkursen kommer inn, og til høyre henger antennekabelen til TV'n

-img_1485-jpg

K-røret til strømkursen var et lite mareritt, da vi måtte gjennom en lecavegg med løs stein i, så vi var rause med utskjeringen til røret.

-img_1486-jpg

Her kommer antennekabelen. I og med at det ikke er noen spenning i denne kabelen, og det er trange forhold i veggen blei vi nødt til å trekke denne i et spor i panelen, og droppe k-rør. Det blir et sant mareritt å få den ut igjen uten å rive veggen, men vi var nøye med hvordan vi la den, så hvis vi er nødt til å gjøre det, så får jeg den nok ut, men en ny en kommer garantert ikke inn samme veien.

-img_1489-jpg

Slik blei gipsen fra innsiden av rommet. Vi har faktisk gått helt til taket, og bak hele vannkanalen med gipsen for å gjøre veggen så tight som mulig. Jeg orka ikke å begynne med å lage plass til døra i tussemørket, så her er altså ikke gipsen skjært til enda. Tar det i morgen.

-img_1488-jpg

Pappa's jente jobber på fredager, med overtid og løfte om is i morgen. Litt selskap skal man ha!

-img_1493-jpg

Ellers har vi fått gjort litt annet konstruktivt også. Frontveggen er ferdig malt, men fortsatt ikke helt tørr, og lufteluka er pusset ned og lakket 4 strøk med matt sort lakk fra Biltema. Malinga ser crappy ut her, men det er bekkmørkt og med blitz så blei ingen bilder bra, men på ordentlig er det jevnt og pent hele veien.

-img_1498-jpg

Ellers så har jeg fått komplett aversjon mot lyder i vegger, så jeg har gått til innkjøp av fugeskum og superlim. Jeg vil ikke ha noen ulyder, så dette tror jeg er en grei måte å komme seg i mål på.

-img_1483-jpg

Alt i alt så har det vært en produktiv dag. Eneste negative er at madammen ikke vil ha så tykke kabelkanaler, og Svigers digga ikke helt sort frontvegg...

Planen for morgendagen er å trekke ferdig K-rør og kabler, bruke fugeskum og superlim, hjelpe til å flytte ut mer møbler for dama's søster, sette opp en seng, mulig gipse ferdig veggen, trene bikkjene, handle, hente mine foreldre på flyplassen, lage middag til dama, og ta en tur på Ikea... Nå må jeg legge meg!!!!!8) Ha en god kveld alle sammen, så kommer en oppdatering senest på søndag igjen.

Intermediate dwdbard sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Mysen
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her går det virkelig unna!!
    Gleder meg til og se fortsettelsen!

stian

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lagt rør og isolert

Denne helgen har dama vært på kurs, så jeg har fått pusle litt i mitt eget tempo. Det var ikke allverden som blei gjort, men det tok grusomt lang tid uansett! Mulig jeg ikke er den fødte håndtverker??? ops: Men uansett så har jeg blitt fornøyd med resultatet.

Det første jeg gjorde var å koble ut strømmen og legge rør slik at kursen kommer skjult gjennom veggen. Dette tok jeg ikke bilder av, men i og med at det ikke er skjult annlegg nede, så fikk jeg ihvertfall gjort det litt penere.

Deretter var det å sette opp nok rør til høytalere, nettverk, HDMI og evt en strømkontakt. Det grønne på bildet er fugeskum som jeg brukte til å feste alle rør med. På bildet er det massivt mye, men det har blitt skåret vekk veldig mye overflødig skum, for å gjøre plass til isolasjon. Det hvite røret er til HDMI og den omvendte h'en på veggen er rett og slett en liten boks som jeg lagde i tilfelle jeg må ta et større hull senere til større kabler. Jeg hadde ikke nok moffer til å lage en facy sving heller, så istedet for å vente med å gjøre ferdig veggen så tok jeg og gjorde det beste ut av det. Det er jo tross alt i veggen, og det blir bak prosjektoren. Røret er 4 cm, og grunnen til at det blei et plastrør, og ikke k-rør til dette er enkel og greit fordi det eneste alternativet jeg fant i butikkene jeg var i var evt en støvsugerslange. Den observante vil også se at lekten over døra ser forferdelig skjev ut... Den er i vater, men det er ikke taket desverre. Skvatt selv når jeg så det, og pga lav takhøyde blei jeg nødt til å trimme denne lekta rimelig godt for å få plass til rør.
    -img_1499-jpg

Etter dette isolerte jeg veggen i flere lag, så det er glava rundt alle ledninger og alle rør. Dette tok lang tid, i og med at jeg måtte skjære ut veldig masse, men jeg tror det blei bra. Har forsøkt å banke i veggen mens trekkefjøra lå halveis i og jeg kunne ikke høre noe bråk fra den og så mye bass at det overgår mine bank i veggen tror jeg ikke at jeg får. Det blei i allefall jevnt og fint utseendemessig til slutt.
    -img_1503-jpg

Gipsing er jo gipsing, så ikke noe videre spennende med det. Selvfølgelig blei det jo ikke helt 100 prosent i og med at taket buker, men det skal jeg klare å fikse med litt sparkel og listing.
    -img_1506-jpg

Vi fikk også satt opp en ny gjesteseng her på fredag, og mens jeg jobba så fant jeg hjelpen liggende her... Stussa litt på hvorfor det var så voldsomt rolig, så jeg gikk en runde i huset og tok en titt. Dette får hun selvfølgelig ikke lov til, men så lenge vi ikke sier noe til mor så går det vel greit. Pappa tilgir det meste.
    -img_1505-jpg

Istad tok jeg meg litt tid til å gjøre noe igjen, så jeg satt opp den tykke kabelkanalen som jeg fikk kjøpt på Onninen gjennom en kompis som er elektriker. Madammen syns denne er grusom, men i og med at det skal såpass mye kabling inn der, og jeg måtte felle inn en stikk kontakt også, så måtte den bare bli så stor. Alternativet hadde vært å rive veggene og legge alt skjult, men den jobben blei jo avskrevet før tanken engang fikk tid til å slå meg, så dette får hun leve med. Planen var å legge LED lys bak hele kanalen, men elektrikeren minte meg pent på at jeg mest sannsynelig måtte tørke støv her nede selv, så det droppa jeg. Uansett så er det særdeles praktisk med en så stor kanal, og så lenge den ikke plager meg, så får madammen bare godta det. På frontveggen har jeg ikke skjult noe enda, men det kommer til å komme en kabelkanal her også.
    -img_1512-jpg

Og til slutt fikk jeg satt inn sofaen også.
    -img_1510-jpg

Planen var egentlig å sparkle veggene en runde idag, men sparkelen var nesten helt tørr da vi ikke lukket boksen ordentlig sist gang jeg brukte den, så jeg får kjøpe inn det og akryl i morgen. Nå skal jeg ta med sjefen på restaurant og nyte resten av kvelden.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sparkel

Nå har jeg fått kjørt på med andre runde sparkel, og rommet begynner forsåvidt å ta form. Bakveggen er isolert godt, og alle rør er trekkbare. Rørene ligger også godt innpakket i glavaen så i og med at jeg absolutt ikke er noen håndtverker, så må jeg si meg fornøyd selvom ting tar tid når jeg gjør det selv.

Her er et bilde fra stuen ved kinoen. Som dere ser, så er ikke gipsplaten på høyre side helt opp til taket, men dette tar lista seg av når den kommer opp.
    -img_1514-jpg

På kinoerommet så er det egentlig veldig rett fram, men ved venstre bakhøytaler så er det fals inntil veggen og røret kommer ut der. Dette er grunnen til at ting tar tid. Jeg har sparkla to ganger her også, men jeg tror en sweet finish avhenger av endel pussing og mulig en runde eller to til her sånn. Dette syns jeg var vanskelig! På bildet er sparkelen fortsatt våt.
    -img_1515-jpg

Også fikk jeg pusla litt med kabelkanalene langs frontveggen istad. Ikke noe stort om eller men det der, men slik blir det i allefall seendes ut i fronten.
    -img_1516-jpg

Ellers så må jeg innrømme at den nye sofaen er så digg at det har blitt en og annen cowboy-blund når anledningen har vært der. Dvs når madammen er oppe og gjør andre ting. Ellers så har det jo vært litt aktivitet utenom det jeg har gjort også, så nå er antennekabelen koblet til, nettverkskabelen er koblet til og strømmen er igjen på plass. Jeg hadde så flaks at elektriker'n hadde vondt i ryggen, så han kom hjem til oss for en kjapp justering av ryggen, også fant han ut at han like gjerne kunne gjøre litt mens han var hos oss. Vi begynner å bli enormt klare for å koble opp anlegget nå da, og har vi litt flaks så er resten av rommet klart innen et par uker. Jeg har et lite håp om at Svigers kan hjelpe til med å sette inn døra da, for jeg er ikke så helt sikker på at det var kjempesmart og ikke skjære opp gulvet hele veien, men isåfall så er jo det bare småtteri som må fikses.

Intermediate dwdbard sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Mysen
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var en tur innom Bohus i går og prøvesatt den sofan du har kjøpt, den var helt rå!! syntes ikke prisen var så gæli heller! er bare så synd at vi ikke trenger ny sofa nå!! :wink:

stå på vidre!

stian

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe... Jo takk for den! Hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg dette er den sofa'n du får mest for pengene ihvertfall. De kule mikrofibersofaene fra conseptstore er jo rådeilige, men de blei litt for store for kino'n, men vi er fornøyde vi! Også syns jeg det er helt ok å kunne slenge opp beina når en film skal nytes. Designmessig så finnes det jo betraktelig fetere sofaer, men det er ikke så nøye når den skal stå på furterommet. Er ikke lenge til rommet er ferdig nå, og det siste som står igjen nå er jo bare å få på plass et passende rack etter at veggen er ferdig malt.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ting tar form og er helt greit.

Hallo godt folk!

Da var helgen straks over, og vi har hatt en kanonhelg (trekk for crappy vær) med svigers og søstera til dama, samt typen hennes. Litt fisking, litt grilling, litt øl, lange turer med jentene og oppvartning til hvert måltid. :-D Livet har vært veldig bra denne helgen, men vi kom hjem allerede i totiden idag, så idag har det blitt litt jobbing nede også.

Har nå fått malt hele kinoen to strøk, sparkla opp, ned, øst og vest gjentatte ganger og pussa herligheten til et tålig bra resultat. Så fresa jeg hul til apperatkabelen til prosjektoren og HDMI kabelen her om dagen, og da stakk jeg innom biltema igjen for å sjekke om de hadde en pyntering som gjør at gipsen ikke rugser seg til hver gang man drar i en kabel. Først var jeg innom Clas'ern, Jernia og beslag-sjappa i nærheten, men ikke noen pyntering å oppdrive... Biltema fiksa derimot den saken med flere modeller, så jeg fikk ordna det til slutt. På bildet er den full av støv, men det er den fortsatt så det får bare gå sin gang.
    -img_1518-jpg

OGså fikk jeg trukket høytalerkablene til sine respektive plasser. Det var et ordenlig ork og masse trekking og dytting for å få kablene gjennom de 16mm k-rørene. Jeg veit ikke hvorfor de var så vanskelige å trekke denne gangen, men de gav mye motstand. Venstre bakhøytaler er trukket på bildet, mens vestre surround vil få ledningen på utsiden av panelen i en sprekk. Dette blir ikke noe mer enn greit nok, men siden jeg ikke gidder å rive noen vegger for å lage dette rommet så må det bare bli sånn. I bekkmørkt rom så blir det uansett ikke synelig, og madammen merker det nok ikke med en gang, så jeg tror dette her er en levelig løsning så langt. :lol:
    -img_1519-jpg

Her kommer kabel-moroa ut av kanalen bak der recieveren skal stå. 7 høytalerkabler, 1 sub og 1 HDMI så langt, men nå er jo ingen komponenter koblet til, så det blir nok mer etterhvert. Inni kabelkanalen ligger fortsatt Antennekabel og nettverkskabel pent gjemt. Merkingen av kablene er ikke akkurat sexy med maskeringsteip, men det duger enn så lenge.
    -img_1520-jpg

Dro frem suben for å vise hvordan kablene stikker ut av frontkanalen. På grunn av den feite klumpen på subkabelen, så måtte nødvendigvis hullet også bli litt større. Dette er helt greit, så lenge det blir bak subben. For øyeblikket står høyre front oppå subben, men den skal selvfølgelig ikke stå der. Kun mens det kobles til.
    -img_1522-jpg

Etter en helt grei rydderunde kunne jeg sette på plass recieveren. Den står litt ensom her, men det er i allefall ryddig rundt den. Vi håper på flere kamerater på dens side i veldig nær fremtid. Som dere ser, så blir det litt trangt her inne, men vi har valgt å sette komponentene langs veggen da dette gjør at vi får mest mulig gulvplass. Da blir ikke rommet så klaustrofobisk, også er det jo mye lettere å navigere i mørket tenker jeg.
    -img_1523-jpg

Ellers så rakk jeg å sette min kjære i sving også, så hn vasket over gulvet, og malte fotlisten langs høyre side i samme farge som taklistene. Den er altså ikke hvit, men svært nærme. Dette er vistnok en viktig detalj.
    -img_1521-jpg

Til slutt fikk jeg også testa prosjektoren, og bildet blei tilfredstillende stort. Skal bli fun å få lerretet iløpet av uka! Jeg har trua på mange koselige stunder i dette rommet, og det føles godt å komme seg et steg videre. Bildet blir jo grusomt på svart panel, men det sier seg vel selv at det blir som natt og dag å få et ordentlig lerret inn her.
    -img_1525-jpg

Utover dette så har ikke denne uken vært så innmari produktiv, men vi har nå i allefall fått kjøpt inn rullgardin og kult kuskinn teppe som vi skal få på plass så snart vi er ferdige her ute.

Det som nå gjennstår er
    - Sette inn dør (evt trekke den med filt?)
    - Liste
    - Få orden på synlige høytalerkabler
    - Få opp lerret
    - Få igjen PS3 fra reklamasjone (det tar drøyt lang tid!)
    - Få satt opp HTPC
    - Legge opp en switch så alle komponentene er på nettverket
    - Få en datakyndig person til å sette opp NAS disken min for meg

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har gutten svingt seg ja. Er ikke mye som står igjen nå for å kunne nyte første film

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja se der, nå begynner det å bli vei i vellinga

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Oppland
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette ser helt fantastisk ut. er noe sånt jeg kunne tenkt meg å hatt til å starte med. tror det blir en opplevelse å se film der. får veldig godt inntryk av hvordan det blir av alle bildene du legger ut. men aller best er det jo å oppleve det live med kald pils. hehe. stå på

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Halla gutta! Takk for det, og nå begynner det å krible litt i kroppen ja. Forhåpentligvis kommer lerretet etterpå, så første test på ordentlig storskjerm gleder jeg meg virkelig til.

Hoistad88: Tusen takk for hyggelig tilbakemelding,og velkommen til tråden! Dette er også min første kino, så jeg begynner å bli ordentlig klar for noen PPP-kvelder (Pils, Pizza og Playstation). Det aller beste med denne lille kinoen er at den har vært veldig overkommelig i pris, så med tid og stunder så kan jeg oppgradere til det jeg har lyst på. Planen er jo helt klart å få madammen til å like dette like godt som meg, sånn at vi kan kose oss litt her nede sammen også. Vi har nå begge runda 30 år, så heldigvis liker hun ikke bare chick flicks lenger...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Oppland
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det.. Det trenger ikke å koste all verden for at man skal få et resultat man er fornøyd med. Sånn tenker jeg ihvertfall. Selv spares det foreløpig til hus så blir kun småplanlegging av hvordan et rom skal se ut som er på dagsorden. Jeg ble ihvertfall veldig imponert over det du har fått til utifra det budsjettet du har nevnt.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det! Lykke til med planleggingen, og husk at det er halve morroa.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Oppland
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sant. Men skal prøve å få sneket meg innom noen kinoer etterhvert å få sett litt og hørt litt å snappe opp noen tips. For meg er lyssetting også viktig da jeg er elektriker. Så når jeg ikke ser film skal det være en fin opplevelse bare å sitte der. Hehe. Så si ifra hvis noen på forumet trenger trikker i oslo området.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

We've got Picture!!!

Jeg er enig i at lys er viktig, men der må jeg innrømme at jeg ikke har tenkt så mye lengre enn nesetippen, kompis... Har ikke funnet noen lys jeg vil ha enda, men jeg regner med at det kommer etterhvert. Det må det jo!

Ellers var gårsdagen bare grisesexy! Tollpost ringte meg og kom med lerretet før avtalt tid, og da var jeg fortsatt på jobben. Kunden på benken spurte om jeg ikke var hypp på komme meg hjem, men jeg var høffelig å fullførte behandlingen. Selvfølgelig fikk jo han øra fulle av kinoprat, men det var en kul prat så dette gikk fint. Hjemme ventet denne store pakka! Tollpost duden var kul og lot den ligge da jeg sa at jeg kommer akkurat til avtalt tid, så han spurte om naboene var hjemme. Jeg bor jo på landet, og det skal en del til at noen kommer å forsyner seg med en tre meter lang pappeske....
    -img_1526-jpg

Troppene samla seg for arbeid
    -img_1527-jpg

Reporting for duty, SIR!!!
    -img_1530-jpg

Smalt sammen lerretet på ca tre kvarter. Jeg har jo ikke gjort det før, så jeg klarte å bruke mye lenger tid enn jeg trodde. Resultatet blei sinnsykt bra. Her ser dere hvor enkelt det settes sammen på baksiden.
    -img_1532-jpg

To av disse festene gikk på veggen. Først satt jeg inn en 8 cm lang skrue i veggen som gikk inn i muren på baksiden, så satt jeg en vanlig gipsskrue i bånn fordi da blir det mye lettere å finjustere slik at hele lerretet er i vater. Til slutt satt jeg på et par låser (tok ikke bilde av det) sånn at det sitter som et ballespark.
    -img_1535-jpg

Lerretet er i VATER! Her er både vegger og tak skeivt, så det måtte litt arbeid til. Jeg er som sagt ingen håndtverker, men nøye når det er noe jeg liker å drive med.:wink:
    -img_1534-jpg

Jeg fikk også trukket den nye apperatkabelen min og HDMI kabelen i røret i bakveggen. Dette er da den eneste tingen jeg ikke er helt fornøyd med fordi jeg ikke målte opp på forhånd... Hullet bak prosjektoren kan sees litt over prosjektoren, men dette er jo bare en irriterende blemme. Det er jo ingen som tenker på det.
    -img_1536-jpg

Så fikk jeg justert bildet inn i ramma, i dagslys. Det passer 100% inn i ramma!
    -img_1538-jpg

Nå har det seg sånn at HTPC'n jeg har bestilt ikke har kommet enda, og en kompis skal installere XBMC og tweeke den så den er fin til mitt bruk. Også er playstationen min fortsatt til reklamasjon, og pga transportstreiken som var så ligger jeg sikkert sist i køen... Det var såpass kule karer som sendte den inn for meg, så jeg svinger innom og ber dem pese det verkstedet litt etterpå sånn at jeg kan få et ordentlig bilde på veggen. Her er et helt vanlig divx bilde fra UFC's sjarmtroll Kimbo Slice
    -img_1541-jpg

Pixar 720p fra laptopen min i fart
    -img_1543-jpg

Nå blei det sånn at jeg ikke veit helt hvordan anlegget mitt funker enda, men jeg plugga bare laptopen til forsterkeren via HDMI og den sender bilde vidre til PJ over en lang HDMI. Dette resulterte i at bilde på skjermen ikke gikk helt ut i kantene, men dette skal jeg få fiksa etterhvert. Nå gleder jeg meg til å få inn døra, og begynne å lære meg å bruke anlegget ordentlig! Ha en fin dag folkens!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette så jo bare hærligt ut =)

Jeg merker at lysen på et mystisk stort beløp inn på kontoen er meget stor for min del.. Men man får spare slikt til dere 'gamle' er ferdig med byggetrådene deres før man starter sin egen engang i framtiden

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette går raskere enn en snile som meg klarer å henge med på! Bra jobba!

Mulig du har skrevet det, men hva er målene på sofaen din?

Sitat Opprinnelig postet av alkar
    Og til slutt fikk jeg satt inn sofaen også.
    -img_1510-jpg

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BlackkoZ: Hehe... Gamle??? Jeg er også hypp på et mystisk stort beløp inn på kontoen! Du er jo nødt til å lage byggetråd du også. Personlig så følger jeg med på ganske mange tråder, så det har gått med noen timer på AVforum. Nå gleder jeg meg bare helt sinnsykt til at alt skal bli helt klart.

RuneW: Takk for det, kamerat! Sofaen er nøyaktig 203 cm bred. Høyden og dybden husker jeg ikke, men jeg kan godt sjekke det om du vil.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Iforhold til meg så er dere nå meget gamle

Byggetråd vil komme engang man starter med bygging, med andre ord når man har fått leilighet/hus for hånden.
    Om man ikke starter et prosjekt "heime hos mor" iløpet av sommerferien.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alkar
    RuneW: Takk for det, kamerat! Sofaen er nøyaktig 203 cm bred. Høyden og dybden husker jeg ikke, men jeg kan godt sjekke det om du vil.
    203cm er notert! En bra bredde for oss som ikke boltrer oss i plass!

Side 4 av 38 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 34 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •