Byggetråd - Mini kino, mye moro! -> Effekt på plass - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 38 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 30 ... SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 744
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av alkar
    Kan godt lage en kort guide, men ha i bakhodet at jeg ikke kan data, så det blir en guide for dummies.
    En guide for dummies er aldri dumt. Det er mange av de selvom vi ikke alltid vil innrømme det
    Forøvrig et flott rom som kommer til å gi mye glede!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JAAAAA:-D Guide for dummies8) Kom med an, så tar jeg copy and paste. Så kan jeg imponere Linux guru kompisen min neste gang:-D Self så skal du også få kred

Active Nabon sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi liker guider for dummies. Ja det liker vi

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *Ler* Hehe... Er ikke bare meg nei! Sånn er det å finne opp hjulet på nytt folkens. Sitter og finner fram litt stæsj nå, så da kommer det en liten guide snart.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marker
    Dersom du ikke ønsker det trådløst kommer du ikke utenom å trekke en videokabel(HDMI e.l.) av ett eller annet slag mellom PCen og TVen. iTrioen er vel ikke mer enn en trådløs erstatning for å legge kabel. Det er en "dum" boks som formidler signaler fra en kilde til en mottaker trådløst. I tillegg blir du nødt til å få fjernkontroll/tastatur-signalene tilbake til maskinen for å kune styre det hele (gjerne ved å benytte en IR Extender). Om du ønsker å kun benytte en nettverkskabel må du ha en PC i kino/stue-enden som kan kjøre XBMC og streame fra serveren. Du vil ikke få det sexy XBMC gui'et ved nettverkskabel rett i TVen selv om det er en nyere DLNA kompatibel sak.

...men jeg har kanskje misforstått deg helt her.
    Denne eller denne kan jo gjøre jobben, men da virker det som om man må ha en egen kabel til video og ikke ta dette inn på det eksiterende nettet og det er ikke helt hva jeg var ute etter.. Tastatur/fjernkontroll er vel ikke noe stort problem om man bruker iPhone/iPad fjernkontroll? Kan egentlig ikke forstå at slike løsninger ikke eksiterer ettersom det må være genialt å få mest mulig slikt utstyr bort i fra TV-benken eller slippe å kjøpe inn en dedikert HTPC til slikt bruk.

Forøvrig tror jeg kankje vi skulle opprettet en egen tråd slik at vi ikke forstyrrer alkar sin.

Alkar: iTrio var jo en OK løsning den, men det er ikke alltid at slikt trådløst utstyr alltid holder mål i praksis selv om det i teorien sikkert er bra Pr. i dag så løser jeg det med DLNA streaming server til PS3, men det ser på laaangt ner like bra ut som hos deg med XBMC. Bakdelen er også at PS3 er ganske sær på formater slik at en del må transcodes og det spiser både av kvalitet og resurser på serveren som må ta den jobben. Hvordan er WAF på f.eks det å spille av vanlige BD og DVD plater i XBMC eller bruker du en egen spiller til det?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Madammen er svært fornøyd hun! På bluray siden bruker vi PS3, siden vi har en ordentlig bluetooth fjernkontroll som gjør at man slipper å sikte. Fjernkontrollen på Asrock'n er ikke noe å klaske ræva i taket for, men det er såpass brukervennlig at dama setter seg ned å ser på serier jeg har lastet ned til henne uten at jeg må hjelpe til. Har forsåvidt bluray driv i Asrock'n også, men jeg har faktisk ikke noen planer om å begynne å bruke den.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Besøk av en flink mann

XBMC guiden er på vei folkens. Det har bare skjedd litt mye de siste dagene. To bikkjer med løpetid, jobb og kjas og mas har utsatt det litt, men det kommer.

Uansett, igår fikk jeg et hyggelig besøk av en flink mann. BEF her på forumet hadde en jobb i området, så han svingte innom oss for en liten titt på kinoen. Dette var nok en gang utrolig lærerikt, men fytte grøss hvor stor forskjell det kan bli på lydbildet med noen tastetrykk!

Først fikk vi stilt inn prosjektoren riktig, så folka på bildet ser normale ut, kontra den lette solbrente versjonen jeg har hatt frem til nå. :wink: Deretter begynte vi å rydde opp i lydbildet. Det vil egentlig si at jeg fulgte med med falkeblikk mens BEF flytta litt rundt på høytalere, sub og så gikk litt dypere inn i menyene på recieveren enn det jeg har vært. Meget spennende, og for et helt sinnsykt løft i lydbildet! Seriøst folkens, jeg er smågrønn i forhold til lyd og bilde, men mitt billige oppsett spiller helt kongebra iforhold til alt jeg har eid frem til nå. I film blei vel egentlig den største forskjellen at bassen sitter tightere. På musikk derimot fikk jeg en enorm aha opplevelse, og gud så morro det var å finne Sweetspot! Michael Jackson - This is it på Bluray ble spilt, og forskjellen på å sitte mitt i Sweetspot og litt bak er ENORM. BEF var fremme med en tommestokk, flytta litt på høytalere og vinklet subben anderledes og det blei en morsom opplevelse for meg. Jeg lever ikke i en illusjon der jeg tror dette spiller bedre enn andre folk sine anlegg som er dyrere, men i forhold til å lære meg å utnytte dette anlegget maks før oppgraderinger så er vi nå på veldig god vei. Lyden nå er tilfredstillende. Det eneste jeg nå vil oppgradere er suben. Den spiller rent og pent, men er litt mere søt en rå. Dette må vi ordne!

Etter at BEF dro, blei jeg sittende å kjøre igjennom tre test CD'er jeg fikk av han, samt høre igjennom en hel haug av CD'er jeg for lengst har lagt vekk. Tiden bare fløy, og jeg må si at musikk jeg ikke trodde jeg likte har gitt meg en aha opplevelse til. Har til nå fått et par seriøse favoritter, der jeg har satt meg i Sweetspot og lukket øynene og bare lyttet. Følgende sanger gir mye følelser!

Goodie Mob - Free (vokalen er himmelsk)
    Rihanna - G4L (fett lydbilde! Seriøst)
    Rick Ross - Hustlin' (Får lyst til å ta verden i balletak å bli rik i en fei! Tony Montana style!)
    Bone - Tha crossroads (remix) (Veldig tung følelse egentlig)
    Kurt Nilsen og Willie Nelson - Lost Highway (Smiler enda)
    Det er også endel seriøse gromlåter på de tre Test CD'ene jeg fikk, men jeg er ikke kjent med artistnavnene. En av de jeg personlig liker best heter i allefall Sommerkjoledyr av en eller annen norsk dame.

Når det kommer til akustiske tiltak ble vi enige om å prøve tre akustikkmatter i første omgang. Dette skal jeg drive med til helgen.

Så til BEF: Tusen takk for god hjelp og for en svært god opplevelse! Jeg måtte selvfølgelig vise madammen forskjellen i Sweetspot, og dette ble tatt godt imot. Hun og jentene hilser også så masse!

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, plassering og vinkling betyr enormt. Jeg hadde også et par guruer på besøk, og bare det å vinkle høyttalerne litt annerledes enn det jeg hadde gjort endret lydbildets karakter en del. Dog ikke revolusjonerende som du tydeligvis har opplevd, men en merkbar bedring ble det. En annen morsom sak du må teste er Virtual London Tour i QSound, du kan laste den ned her, link ligger litt nede på siden.

Sommekjoledyr er av Kari Bremnes. Det er generelt svært god lyd på platene til Bremnes. Personlig er jeg ingen blodfan av ho' Kari, men det er en fryd å lytte til rent teknisk.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jasså ja. Det er ho Kari?! Hjemme hos meg så var det en gigantisk forskjell, og jeg veit at jeg fortsatt har en del å hente. Nå har jeg tidligere vært helt grei fan av surround i kompaktanlegg som du får kjøpt på elkjøp til en billig penge. Det ser jo bra ut, og jeg er helt sikker på at mange av dem spiller også veldig godt, men jeg har aldri opplevd å ha et ordentlig sweetspot før. Fun factoren har økt betraktelig! Og så er det jo sånn som med alt annet, så oppdager man at enkelte ting kunne vært bedre, og dette oppgraderingsspøkelset som besøker så mange her på forumet kommer helt sikkert på besøk hit etterhvert også. Det visste jeg jo, men følelsen av å få så bra lyd i et så lite anlegg var gøy. Det jeg har lagt meg på minnet nå er at jeg ønsker meg generelt mere kraft og en fyldigere bass. Med tiden vil jo også jeg klare å definere litt klarere hva jeg leter etter.

Nå har jeg jo også vært på besøk hos noen folk som har enormt peiling, og jeg har hørt på anlegg som koster mer enn bilen min, og det er klart at det er en voldsom forskjell, men i mine øyne så er det uaktuelt å kjøpe dyrere utstyr en det jeg klarer å lære meg å bruke. Jeg tror jeg må bruke det jeg har nå frem til jeg klarer å definere hva jeg ønsker å oppgradere. Lærekurven her er bratt, og jeg er kunnskapsmessig langt ifra god nok til å ta en vettug avgjørelse. Kunne jo bare kjøpt klipsch og svs og fått gromlyd, men da veit jeg ikke hva som har blitt bedre heller... Uansett så syns jeg det er utrolig viktig å utnytte det man har. Ser liksom ikke hensikten i å dytte mange tusen inn i et anlegg hvis det ikke oppnår potensialet sitt.

Det er to ting som kommer til å skje nå. 1 er akustikkmattene. 2 er bygging av sub (med tiden). Jeg nekter å kjøpe meg en sub hvis jeg klarer å bygge det selv, og da har jeg noe å pusle med, samt at jeg lærer litt mer om dette her. Tredje punkt på lista blir å ønske seg en squeezebox duet. Planen er å få litt aksept for å bruke den, så derfor så kommer den på ønskelisten istedet for at jeg bare stikker å kjøper den selv nå. Da blir dama stolt over at hun har kjøpt en dødsbra gave, og hun gleder seg over at jeg bruker den istedet for at hun skal syns at jeg gjemmer meg i hula mi. Skal sjekke linken din etterpå!

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg er helt enig i innstillingen din. Jeg tror dessuten det er myyye fett utstyr rundt om kring i de 1000 hjem som ikke får mulighet til å yte sitt beste, fordi det er kjøpt ut fra at noen sa det skulle være så bra. Man må faktisk bli kjent med anlegget sitt og oppdage svakheter og styrker etter hvert.

Og kikk litt rundt på forskjellige minhjemmekino og se hvor mange rom som består av nakne og harde vegger. Akustikken har utrolig mye å si for helheten, så du kommer antagelig til å få deg en ny aha-opplevelse

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke dårlig å få BEF på besøk for litt kalibrering!
    Det er som Tols1 sier, det er nok mange annlegg som ikke spiller i nærheten av det optimale, fordi det ikke er stillt inn riktig, og fordi eieren ikke har peil nok. Du har en ydmyk og sunn holdning til det hele, og det vil spare deg for MYE penger i det lange løp når du kan oppgradere sakte, fordi du gjør deg kjent med hvordan ting fungerer.
    Det er i det hele tatt veldig inspirerende å lese tråden din om dagen, du er jo megamotivert og inspirert, og alt dette AV-greiene skal jo være nettopp..moro

PS! Husk å få skrevet guiden din om XBMC! (Der er jeg grønn og trenger en guide for dummies)

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    PS! Husk å få skrevet guiden din om XBMC! (Der er jeg grønn og trenger en guide for dummies)
    +1 Guider skrevet av dummies for dummies er de beste, da blir det ikke så mye stammespråk.

Og inspirert av denne tråden har jeg lastet ned XBMC til PC-en her for å teste, men jeg får ikke til samme stilige coverart og IMDB-info... Filnavnet må kanskje være eksakt likt originaltittelen?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Og inspirert av denne tråden har jeg lastet ned XBMC til PC-en her for å teste, men jeg får ikke til samme stilige coverart og IMDB-info... Filnavnet må kanskje være eksakt likt originaltittelen?
    Har ikke noe svar til deg. Men en kamerat av meg kjøre det XBMC opplegget. Og hos han går det automatisk, det opptattere seg selv.

Kansje det er noe du må aktivere?

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for igår. Var hyggelig og ta turen innom deg. Takk for god grillmat og hyggelig selskap!! Må si du har fått deg en fin og hyggelig kino. Var som vi snakket om igår, er ikke om å ha den største og råeste kinoen,men ha et rom der man kan hygge seg og nyte film og musikk.

Synes systemet du har fungerer godt, med en noe bedre sub vil du kunne løfte lydkvaliteten mange hakk opp. Å de små akustiske tiltakene vi snakket om igår kan være mere enn nok for rommet ditt. Det er ikke så mye som skal til ofte, er de små tingene som gjør at et system går fra en ytelse på 70% til 90-95% av sitt potensiale.

Var veldig hyggelig å høre du koste deg lenge etter jeg dro En hjemmekino er for å nyte livet i!!

Newcomer Kaos73 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1 Skikkelig artig å følge denne tråden. Å utolig kult av BEF å stikke innom.

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si du har lagd en meget finfin kino på megakort tid!
    Kanskje liten, men meget koslig!

Bråker den HTPC'n din noe særlig?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Det trenger man nødvendigvis ikke, men det greieste er tittel + årstall, da går det stort sett bra. Litt avhengig av hvor du har mediafilene dine fra så leveres jo en del av dem med en .nfo fil med en IMDB link også, som scraperen bruker til å plukke filmen. Den gjør en hel masse søk og sammenlikninger, så det er mange måter å finne rett film på. .nfo med imdb link er det sikreste, den treffer alltid, men ca tittel (evt + årstall) er også en god løsning.

Super kino dette her Alkar. Det ser ut til å ligge på utstyrs og ambisjonsnivået jeg kommer til å legge meg på når jeg med tid og stunder får fikset dreneringa langs huset og startet arbeidet med kjellerstue/kino, så her er det masse inspirasjon å hente!!!

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marker
    Det trenger man nødvendigvis ikke, men det greieste er tittel + årstall, da går det stort sett bra. Litt avhengig av hvor du har mediafilene dine fra så leveres jo en del av dem med en .nfo fil med en IMDB link også, som scraperen bruker til å plukke filmen. Den gjør en hel masse søk og sammenlikninger, så det er mange måter å finne rett film på. .nfo med imdb link er det sikreste, den treffer alltid, men ca tittel (evt + årstall) er også en god løsning.
    Aahh, skjønner. Da kan man i så fall bare opprette en .nfo-fil med linken i da. Jeg har lest litt på wikien til XBMC-prosjektet, men må innrømme at jeg ble litt overveldet av omfanget...
    Jo jeg har mediafilene liggende på en server med WHS og PS3MS installert.

Men vi skal ikke forstyrre den ellers flotte tråden til alkar med dette

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sannax og Tols1: Dama har reist bort, så jeg skal sette meg ned med en kald øl og skrive guiden ikveld. Da har dere noe god lesning, og muligens en god latter i vente. Av dummies for dummies! Tols1. Slapp av med coverarten. Quickfix! Jeg har gjort absolutt alt feil her, så detta skal vi fikse før morgendagen er godt igang.

BEF: Det her er jo utrolig spennende, og setter voldsomt pris på at du tok turen. Veldig inspirerende å bli kjent med folk som er flinke, og ikke minst villige til å dele lærdom. Og så er det jo helt ok at du tok deg litt tid til å bikkjene våre også. Det er liksom nåløyet man må gjennom ute hos oss.

Kaos73: Takk for vennlige ord kompis!

uGn: Asrock'n er så å si lydløs. Ikke noe særlig lyd selvom den står i et stille rom, men fjernkontrollen som følger med er noe skvip.

Marker: Takk for det! Ambisjonsnivået mitt ligger nok ganske realistisk iforhold til hvordan og hvor mye det brukes. At du finner inspirasjon her synes jeg er hyggelig, da dette forumet har fått fortgang i prosjektet vårt også, og gitt meg mange aha opplevelser. Drenering av huset er vel hakket mere akutt enn en kino i sommerhalvåret uansett, så kos deg med planleggingen. Det er jo en del av moroa det også.

Takk for hyggelige kommentarer gutta! Og for de av dere som ikke vil kaste bort plass i denne tråden med xbmc prat pga at det okkuperer plass , så slapp av. Hyggelig at vi kan ta det her, så holder vi det på et hyggelig amatørnivå. XBMC forumet er fint det, men det blir snakka veldig mye over hodet mitt der, så prat om mediasenter er velkommen i min tråd også. Ha en fin dag videre alle sammen! Nå skal jeg kna noen svette kropper og komme meg hjem til ei lita prinsesse som skal få tur, bade og is før øl skal konsumeres og guide skal skrives8) når katten er borte danser musene på bordet.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dummy say, Dummy do! XBMC for folk som meg!

Ok gutta, da setter jeg igang med Guiden til XBMC. For å ta et par ting helt før du begynner. Hvis det ikke funker slik som du ønsker, så har du gjort noe feil. Re-installer og begynn med blanke ark. Når jeg satte det opp tredje gang, så var jeg inne å bladde i filmer med coverart før 30 min hadde gått, så dette skal bare funke. Hvis det ikke funker så har du enten ikke trykket på riktige "settings". Hvis du har gjort det, og det fortsatt ikke funker... Igjen, begyn på nytt. Kanskje også litt viktig å informere om at jeg bruker XBMC Live, som gjør maskinen til en dedikert media avspiller. Jeg vet ikke om det er likt på windowsmaskiner, men jeg regner med det. XBMC er uansett genialt. Mitt bruk er til film og TV serier, men det finnes et hav av muligheter her inne hvis du gidder å sette deg inn i det, men det gjør ikke jeg. Jo mindre jeg kødder med systemet, jo bedre virker det. For dummies, by a dummy. Det betyr ikke at jeg ikke kan få lyst til å utforske mere etterhvert, men nå synes jeg det er viktig at det bare ser fett ut, og funker 100% hele veien.

Troubleshooting: Bruk denne siden. Den omhandler all enkel bruk, og er skrevet så enkelt at også jeg skjønte det. Den eneste siden som jeg anbefaler sterkt.

Steg 1: Last ned denne som jeg bruker. Denne vil mest sannsynelig bli oppgradert i august, men dette er den nyeste versjonen og den funker sweet hos meg. Eller bare last ned XBMC 9.11 som er den siste stabile løsningen de har. Verdt å vite at jeg kløna meg grønn på denne, men det er fordi jeg gjorde alt feil her først... NB!!! VIKTIG!!!! SETT ALLE BRUKERNAVN OG PASSORD TIL XBMC!!!! Dette vil klassifiseres som "Weak protection", men hva skal folk klare å gjøre galt her? Hvis noen skal rote det til for deg må de uansett ha tilgang til nettverket ditt, og alle forum jeg har lest bruker dette som en standard. Du kan velge hva du vil, men skriv det for guds skyld ned et sted. Ikke la dette bli en ting som gjør at du kløner.

Steg 2: Gå inn på System -> settings og gjør klar for bruk. Under video velger du det som passer i ditt system. I audio må du huske hva slags tilkoblinger du har. Hos meg er det lett, da jeg kun har hdmi hele veien, men hvis du ikke har det må du nå sørge for at dette er riktig stilt inn! Hvis ikke får du grå hår i løpet av kvelden! Under system må du sette opp slik at maskinen er åpen for å styres fra andre enheter (iPhone, fjernkontroll, andre PC'er etc.

Steg 3: Hvis du har filmer (det samme gjelder TV show og musikk) på en NAS disk slik jeg har, og denne er satt slik at nye enheter finner den, så gjør du følgende.
    Gå inn på Video -> Files -> Add source -> Browse
    Bla deg nedover til du finner Windows Share (SMB) -> finn den mappen du har filmene dine i og trykk ok.

I neste bilde trykker du "Set Content" og legger inn den film "Scraperen" du vil bruke (f.eks themoviedb.org, eller imbd.com). Så krysser du av for "Run automated Scan" og ok dersom du har alle filmene liggende i samme mappe. Dersom du har en mappe for hver film huker du også av for "Scan Recursively"
    * Dersom du legger inn undertekster, så må disse hete akkurat det samme som filmen, og ligge i samme mappe.

Nå scannes altså innholdet inn i biblioteket, og dette bør ta ca 1 min pr. film. For å få best treff så kan det lønne seg å bruke navn og årstall (f.eks "Scarface (1983)"), men du kan velge dette på nytt ved å høyreklikke musa på fila, og velg "movieinformation" -> Refresh -> Get thumb

Da er det bare å gjøre det samme for TV show og musikk, så har du en sexy htpc.

Andre linker jeg har brukt med mer og mindre hell
    XBMC Live + Asrock Ion 330 Setup Guide - Windows Live
    Playlists - XBMC
    Filemanager - XBMC
    XBMCZone.com: The Add-On Place for Xbox Media Center.
    Dan Dar3: XBMC Zone Installer v1.0 - XBMC Plugin
    http://avforum.no/forum/htpc-softwar...ia-center.html

Allikevel vil jeg bare si at mitt bruk er veldig enkelt. Jeg skal se film eller tvshow. Mulighetene er mange med dette programmet, men det er unødvendig for min del, da streamet materiale fra internet har såpass dårlig kvalitet iforhold til det jeg får med ordentlig filmer at det ikke er noen vits. Prøv ut selv og kommenter! :-D Good luck!

Side 10 av 38 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 30 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •