Bigblu prøver å lage hjemmekino i kjelleren - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Fantonald
    Oi! Her har det gått unna i svingene, gitt! Gratulerer så mye med ferdig kinorom. Det ser riktig flott ut! Ser du har alt i mørke farger, og det er vel optimalt tenker jeg.

Er det forresten en Sony HW15 jeg ser? Hvilke erfaringer har du gjort deg med den?
    Ja, det stemmer. Det er en HW15. Synes den leverer varene veldig bra jeg. Er min første PJ så har ikke noe å sammenligne med, men jeg tror jeg har gjort et greit valg. Har akkurat vært og kjøpt en DVE plate, så jeg tenkte jeg skulle teste litt kalibrering i kveld og se om det er noe å hente der.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av dwdbard
    dette så flott ut!

gratulere så mye!!

var litt vanskelig og se, men har du laget sterio benken som en del av gulv konstruksjonen? er det mulig og få litt mer bilder av den, syntes det så veldig bra ut! :-D

stian
    Her kommer et par bilder fra selve byggingen av scenen. Bare bygde en ramme, fyllte med steinull, kledde med gulvspon som igjen ble kledd med teppefliser og listet med alu kantlister. Topplaten er løs og kan fjernes for å lett komme til kabler og utstyr ved behov.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •